Klinkt goed!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:39 schreef James1988 het volgende:
Volgens mij was er nog niet echt een route gekozen.
Doe ik nog eens een voorstel: met V250 naar Brussel, met Belgisch binnenlands materieel naar Luik via HSL 2, met het boemeltje naar Maastricht en vanuit daar weer terug naar de bewoonde wereld. Wat ook kan: Fyra tot Antwerpen, dan nog even de Desiro meepakken (Noorderkempen), met ir-trein naar Luik (via Glons, best leuke route) en dan verder.
Over Marne la Vallee Chessy, daar staat Shorecrew...quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:39 schreef James1988 het volgende:
Volgens mij was er nog niet echt een route gekozen.
Andere ideeën?
GoPass 1 is ook niet voor >26jr en enkel online te kopen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:50 schreef James1988 het volgende:
Wat ook kan, een al eerder voorgesteld klein HST-rondje:
Amsterdam - Brussel (V250)
Brussel - Keulen (Thalys)
Keulen - Amsterdam (ICE)
Dat kost ongeveer 85 euro p.p. (afhankelijk van leeftijd en kortingskaarten enzo). Omdat ik niet weet wat zoal het budget is van de mensen hier is het een beetje lastig om met een leuk voorstel te komen
Kostprijs van mijn eerder voorgesteld rondje via Glons: ticket V250 (¤ 22?) + enkeltje Noorderkempen (¤ 4,00) + Go Pass 1 (¤7?) + Nederlandse vervoerbewijzen.
Dag zit morgen ramvol helaas, ik snap bovendien de heisa niet zo want bij mij in de provincie (Tussen melun en montereau) Blijven ze voorlopig nog wel even tsjoeken. Ik had ook begrepen dat ze verlopig nog blijven rijden op de axe persan-pontaise, maar daar gaat nu iets rijden wat RIB-RIO schijnt te heten maar ik geen idee heb wat het is...quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef James1988 het volgende:
Darkwing_Duck, heb je morgen nog iets te doen? Zo nee, dan is het misschien leuk om afscheid te nemen van de "petit gris"-stellen die rondrijden op Transilien-route H. Ze worden vervangen door de nieuwe veelkleurige Spacium 3.O6-treinstellen van Bombardier.
Meer hier
Nietwaar, deze komen er te rijdenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
het blijft oud en versleten blik
Een deel zijn destijds ook nog eens aangepast voor de stopdiensten tussen Metz (tionville) en Luxemburg...quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef b2py het volgende:
Zijn dat de regionale treinen rondom Parijs of door het ganse land? Wat een koekblikken zeg..
Ik weet niet waar die stopcontacten voor zijn, maar A, B, C, E, D F vind ik zelfs voor Fransozen een rare volgorde!quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nietwaar, deze komen er te rijden
[ afbeelding ]
dat zeg ik. Oud en versletenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nietwaar, deze komen er te rijden
[ afbeelding ]
Paar jaar terug stierf het er ook nog van in de regio Lens - Douai - Arrasquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef b2py het volgende:
Zijn dat de regionale treinen rondom Parijs of door het ganse land? Wat een koekblikken zeg..
Weet je zeker dat het RIB RIO was Fles? Waren het niet eerder petit gris?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar jaar terug stierf het er ook nog van in de regio Lens - Douai - Arras
Ik denk dat deze beste man aan zijn info komt via de Treinreiziger link overigens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:43 schreef Anno1982 het volgende:
Hoi heren treinfanatici,
Het ziet er naar uit dat we hier bezoek gehad hebben van een van de journalisten van de Stentor:
[ afbeelding ]
Gisteren werd al gezegd al dat iedereen hier mee kan lezen en bij deze dus het bewijs dat dat ook daadwerkelijk gebeurt.
Geen idee, kijk zelf maarquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het RIB RIO was Fles? Waren het niet eerder petit gris?
En dan zeur ik Mat '64 er afgetrapt uit ziet. Hierbij vergeleken kan Mat '24 zo de baan weer op.,..quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, kijk zelf maar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk best wel een eng idee dat die journalist mensen nu gewoon bij naam gaat noemen. Ik zou dat niet hebben gedaan, het kan nog al wat gevolgen hebben voor de betreffende persoon.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:46 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik denk dat deze beste man aan zijn info komt via de Treinreiziger link overigens.
Verder al naar genoeg dus ik denk dat we de case eigenlijk maar moeten sluiten hier.
ps. wel cool dat hij het Fok! forum een 'site voor treinfanatici' noemt
RIB RIO dus....quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, kijk zelf maar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lens, 27 juni 2009.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:48 schreef b2py het volgende:
[..]
En dan zeur ik Mat '64 er afgetrapt uit ziet. Hierbij vergeleken kan Mat '24 zo de baan weer op.,..
Staat ook zo lekker in de lak <33quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, kijk zelf maar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lens, 27 juni 2009.
Licht me in?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
ach ja, het rijdt daar nog rond, terwijl er hier alweer studies zijn voor de vervangers van het ICR en ICMm.
Ik vind dat die journalist een idioot is gezien enkele van zijn uitspraken die op stront slaan. Het zijn er te veel om op te noemen...quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:51 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel een eng idee dat die journalist mensen nu gewoon bij naam gaat noemen. Ik zou dat niet hebben gedaan, het kan nog al wat gevolgen hebben voor de betreffende persoon.
Dat inderdaad, ik vind het zeer ongepast om iemand op gebruikersnaam te noemen en vervolgens de hele postgeschiedenis er bij te halen...quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:51 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel een eng idee dat die journalist mensen nu gewoon bij naam gaat noemen. Ik zou dat niet hebben gedaan, het kan nog al wat gevolgen hebben voor de betreffende persoon.
het staat nogal in de kinderschoenen, maar het ICRm is al meer dan 30 jaar oud en er wordt nu al gekeken aan welke eisen een opvolger moet voldoen. ICMm-III is enkele jaren jonger, dus dat zal ook wel meegenomen worden lijkt mequote:
Zelfsquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
ach ja, het rijdt daar nog rond, terwijl er hier alweer studies zijn voor de vervangers van het ICR en ICMm. Een tender om het resterende plan V en SGMm te vervangen is zelfs al uitgeschreven
Nóg meer? Imho heeft Arriva iemand niet goed genoeg opgeleid alleen laten rijden, die beste man maakt een foutje, en zijn kop rolt de mand in.. Lijkt mij meer een beerputje wat ze snel hebben afgedekt over de rug van de machinist. Nu is het gewoon wachten op het volgende incident.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:51 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel een eng idee dat die journalist mensen nu gewoon bij naam gaat noemen. Ik zou dat niet hebben gedaan, het kan nog al wat gevolgen hebben voor de betreffende persoon.
RIB RIO is altijd Trek Duw met een loc, Ik heb zowel diesel als waslijn gereden. (Naar Crouy sur Ourq rijd het nog in de spits diesel)quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auch proficiat
Wat is het verschil?
Dat bedoel ik, het heeft al gevolgen gehad, en nu staat het ook nog zo in de krant. Ik kan me nog herinneren dat GH best wel boos was dat z'n werkgever zich zo over hem had uitgelaten en nu is hij dus ook niet meer anoniem.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nóg meer? Imho heeft Arriva iemand niet goed genoeg opgeleid alleen laten rijden, die beste man maakt een foutje, en zijn kop rolt de mand in.. Lijkt mij meer een beerputje wat ze snel hebben afgedekt over de rug van de machinist. Nu is het gewoon wachten op het volgende incident.
Voortaan zal er wel in je arbeidovereenkomst staan dat als je over incidenten lekt op het net, dat je dan meteen op staande voet krijgt.. case closed, problem solved... voor de buitenwereld dan. Het échte probleem (niet goed/te kort opleiden/begeleiden) blijft waarschijnlijk gewoon voortbestaan.
Ken je randvoorwaarden behalve plee?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het staat nogal in de kinderschoenen, maar het ICRm is al meer dan 30 jaar oud en er wordt nu al gekeken aan welke eisen een opvolger moet voldoen. ICMm-III is enkele jaren jonger, dus dat zal ook wel meegenomen worden lijkt me
yeah whateverquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
RIB RIO is altijd Trek Duw met een loc, Ik heb zowel diesel als waslijn gereden. (Naar Crouy sur Ourq rijd het nog in de spits diesel)
Petit Gris ofwel Z 5300 of Z 6100.is zelfvoorzienend.
Dat wat je op de foto gezet hebt is trouwens een RIB RIO 78, dat weet iedere kenner, Basiskennis
Jep, lekker profi van die leugenverzamelaar, maja, die worden dat ook niet omdat ze zo lekker gewetensvol en bijdehand zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het heeft al gevolgen gehad, en nu staat het ook nog zo in de krant. Ik kan me nog herinneren dat GH best wel boos was dat z'n werkgever zich zo over hem had uitgelaten en nu is hij dus ook niet meer anoniem.
Not really no. Ik maak een plaatje, haal mijn schouders op en loop doorquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
De Franse schrale paupershit, het interesseert je gewoon niet..
En terecht!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:03 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
De Franse schrale paupershit, het interesseert je gewoon niet..
Wat een ongelooflijk geil dingetje is dat zeg. Hebbon hiero!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:04 schreef James1988 het volgende:
@vervangend intercitymaterieel:
Ik heb een vermoeden dat dat dubbeldeks materieel gaat worden. Kanshebber is dan een variant op de SBB Twindexx.
Haha dat gaat echt niet gebeurenquote:Omdat de stadsregio nu ook een vervoerstaak heeft, wordt het treinverkeer tussen Arnhem en Winterswijk uitgevoerd door 2 bedrijven: Arriva en Hermes. Dat is volgens Drenth een belangrijke bron van problemen. „We willen terug naar één bedrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |