Klinkt goed!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:39 schreef James1988 het volgende:
Volgens mij was er nog niet echt een route gekozen.
Doe ik nog eens een voorstel: met V250 naar Brussel, met Belgisch binnenlands materieel naar Luik via HSL 2, met het boemeltje naar Maastricht en vanuit daar weer terug naar de bewoonde wereld. Wat ook kan: Fyra tot Antwerpen, dan nog even de Desiro meepakken (Noorderkempen), met ir-trein naar Luik (via Glons, best leuke route) en dan verder.
Over Marne la Vallee Chessy, daar staat Shorecrew...quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:39 schreef James1988 het volgende:
Volgens mij was er nog niet echt een route gekozen.
Andere ideeën?
GoPass 1 is ook niet voor >26jr en enkel online te kopen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:50 schreef James1988 het volgende:
Wat ook kan, een al eerder voorgesteld klein HST-rondje:
Amsterdam - Brussel (V250)
Brussel - Keulen (Thalys)
Keulen - Amsterdam (ICE)
Dat kost ongeveer 85 euro p.p. (afhankelijk van leeftijd en kortingskaarten enzo). Omdat ik niet weet wat zoal het budget is van de mensen hier is het een beetje lastig om met een leuk voorstel te komen
Kostprijs van mijn eerder voorgesteld rondje via Glons: ticket V250 (¤ 22?) + enkeltje Noorderkempen (¤ 4,00) + Go Pass 1 (¤7?) + Nederlandse vervoerbewijzen.
Dag zit morgen ramvol helaas, ik snap bovendien de heisa niet zo want bij mij in de provincie (Tussen melun en montereau) Blijven ze voorlopig nog wel even tsjoeken. Ik had ook begrepen dat ze verlopig nog blijven rijden op de axe persan-pontaise, maar daar gaat nu iets rijden wat RIB-RIO schijnt te heten maar ik geen idee heb wat het is...quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef James1988 het volgende:
Darkwing_Duck, heb je morgen nog iets te doen? Zo nee, dan is het misschien leuk om afscheid te nemen van de "petit gris"-stellen die rondrijden op Transilien-route H. Ze worden vervangen door de nieuwe veelkleurige Spacium 3.O6-treinstellen van Bombardier.
Meer hier
Nietwaar, deze komen er te rijdenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
het blijft oud en versleten blik
Een deel zijn destijds ook nog eens aangepast voor de stopdiensten tussen Metz (tionville) en Luxemburg...quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef b2py het volgende:
Zijn dat de regionale treinen rondom Parijs of door het ganse land? Wat een koekblikken zeg..
Ik weet niet waar die stopcontacten voor zijn, maar A, B, C, E, D F vind ik zelfs voor Fransozen een rare volgorde!quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nietwaar, deze komen er te rijden
[ afbeelding ]
dat zeg ik. Oud en versletenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nietwaar, deze komen er te rijden
[ afbeelding ]
Paar jaar terug stierf het er ook nog van in de regio Lens - Douai - Arrasquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef b2py het volgende:
Zijn dat de regionale treinen rondom Parijs of door het ganse land? Wat een koekblikken zeg..
Weet je zeker dat het RIB RIO was Fles? Waren het niet eerder petit gris?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar jaar terug stierf het er ook nog van in de regio Lens - Douai - Arras
Ik denk dat deze beste man aan zijn info komt via de Treinreiziger link overigens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:43 schreef Anno1982 het volgende:
Hoi heren treinfanatici,
Het ziet er naar uit dat we hier bezoek gehad hebben van een van de journalisten van de Stentor:
[ afbeelding ]
Gisteren werd al gezegd al dat iedereen hier mee kan lezen en bij deze dus het bewijs dat dat ook daadwerkelijk gebeurt.
Geen idee, kijk zelf maarquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het RIB RIO was Fles? Waren het niet eerder petit gris?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |