Not this shit again.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:44 schreef alors het volgende:
Leuke nieuwe header, maar nog steeds die gay foto van Sander![]()
En waar is Ramon? Die maakt per week toch wel meer radio dan een Sophie/Corton/Claudia/Klaas/Miranda...
Sorry hoor, ik zie hem nu voor het eerst, en ik heb een mogelijke discussie ook gemist.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Not this shit again.
Ik zal het je uitleggen.
A. Hij is nacht-DJ.
B. Hij is sidekick bij TOR.
En het is Rámon met een streepje op de aquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:46 schreef alors het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik zie hem nu voor het eerst, en ik heb een mogelijke discussie ook gemist.
Was al opgelostquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:44 schreef alors het volgende:
Leuke nieuwe header, maar nog steeds die gay foto van Sander![]()
En waar is Ramon? Die maakt per week toch wel meer radio dan een Sophie/Corton/Claudia/Klaas/Miranda...
z'n partijgenoten vonden dat hij zich wat te veel in het midden begafquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]!!!!!!
Mark is wat naar rechts opgeschoven?
quote:Wat wil je vanmiddag voor een hakkuhliedje horen?
• Nakatomi - Sing
• DJ Paul Elstak - Rainbow in the Sky
• Charly Lownoise & Mental Theo - Your Smile
dankje! was 5 min hard zwoegen met paint.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jouw taart is echt episch trouwens
[ afbeelding ]
Heb je gesms't?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik stel "The hardest fart" van Coldplay voor
Jaquote:
Stop je beltegoed in je chick ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja
Alleen die ColdPLEE had ik dan weer niet aan gedacht
Whatsapp is gratisssssssssssssssssquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stop je beltegoed in je chick ofzo
Smsjes zijn veel romantischer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Whatsapp is gratisssssssssssssssss
En zijn lul in zijn telefoon?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stop je beltegoed in je chick ofzo
Ik wil niet opscheppen ofzo, maar m'n iPhone connector is te klein daarvoor! En dan heb ik zelfs nog een iPhone 4S met de grote connectorquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen ofzo, maar m'n iPhone connector is te klein daarvoor! En dan heb ik zelfs nog een iPhone 4S met de grote connector
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen ofzo, maar m'n iPhone connector is te klein daarvoor! En dan heb ik zelfs nog een iPhone 4S met de grote connector
in die kleine connector kom je zo snel als licht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar risicovolquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Whatsapp is gratisssssssssssssssss
Leg uitquote:
Doe ik toch alquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
in die kleine connector kom je zo snel als licht.
WhatsAppje aan je date per ongeluk in een groepsgesprek met vrienden postenquote:
falend woordgrapje van mij @ lightning connectorquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe ik toch al![]()
(vind je het gek dat ik niks meer hoor)
hahaha beter dan andersomquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
WhatsAppje aan je date per ongeluk in een groepsgesprek met vrienden posten
Excuusquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
falen woordgrapje van mij @ lightning connector
Nou, het was wel even crisisquote:
Toppiequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
Zo. Ik heb berend botje naar je toe gestuurd sc
Ik doe het wel eens expres, naar vrienden/vriendinnen sturen:quote:
Ja lekker nummer. Ik was zo geobsedeerd door de vocals, maar die zijn dus wel van Anthony Hamilton, ik had die gozer gegoogled maar die was roomblank, dus het leek me als dat het anders zat.quote:
Een poging om uit de friendzone te komenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens expres, naar vrienden/vriendinnen sturen:
"Ik heb zin in je"
Altijd leuk om de reacties te zien
Ik weet het, ik heb geen leven...
quote:
hoezo dat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
mijn god ben ik blij dat het concept smartphone bij mijn meeste vrienden niet is aangekomen.
krijg ik ook een onzin over de whatsapp.quote:
Kuikentje for MHtwitter:Domien twitterde op woensdag 09-01-2013 om 15:52:56Zeer content de vergaderzaal verlaten, hoor! #3FM #djoverleg #Megahit reageer retweet
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:54 schreef Pino112 het volgende:
Kuikentje for MHtwitter:Domien twitterde op woensdag 09-01-2013 om 15:52:56Zeer content de vergaderzaal verlaten, hoor! #3FM #djoverleg #Megahit reageer retweet
Krijgt Domien dan een aandeel van de royalties van Giel?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:54 schreef Pino112 het volgende:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:54 schreef Pino112 het volgende:
Ah is er een nieuwe single van Miss Montreal?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:54 schreef Pino112 het volgende:
Timur is met de nederlandstalige versie aan komen zetten hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:56 schreef alors het volgende:
[..]
Krijgt Domien dan een aandeel van de royalties van Giel?
Neuj, typische Domientweet weer.quote:
Denk dat Wilbert Domien hoogstpersoonlijk UIT HET RAAM zou flikkerenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuj, typische Domientweet weer.
3FM kan het voor zichzelf niet maken om Kuikentje![]()
![]()
MH te maken.
Nee, dat is Domien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:12 schreef themauster het volgende:
Iemand heeft hem hier op de Jan Papparazzishow gezet op RadioNL![]()
twitter:JortvdStar twitterde op woensdag 09-01-2013 om 16:15:36@domien nu hoor je eens hoe het klinkt een zeikerd op de radio (spiegel voor je houden) #3fm reageer retweet
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:JortvdStar twitterde op woensdag 09-01-2013 om 16:15:36@domien nu hoor je eens hoe het klinkt een zeikerd op de radio (spiegel voor je houden) #3fm reageer retweet
hoezo?quote:
dat die kuiken een kut kuiken isquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:17 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb Michiel's actie gemist, wat deed ie?
Kun je mij vertellen hoelaat dit ongeveer gebeurde? Dan kan ik het terugluisteren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:49 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat die kuiken een kut kuiken is, en domien is daar niet mee eens.. ( domien
)
Mijn god zie je het voor je dat kleinzerige sprietmannetje in WIDMquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Domien de status voor WIDM, ja dat kan wel kloppen. Zo bekend hoef je er niet voor te zijn.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Domien de status voor WIDM, ja dat kan wel kloppen. Zo bekend hoef je er niet voor te zijn.
en dan blijft ie maar heel lang in de grond..quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:14 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Van mijn part is ie de Mol, als ie dan ook maar weer terug de grond in gaat.
Zet je radio uit of gooi wat suiker in je zure sloot, hoef je je er ook niet meer aan te ergerenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:20 schreef miieejj het volgende:
[..]
en dan blijft ie maar heel lang in de grond..
no fucking way???? waarom mis ik dat??quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:54 schreef themauster het volgende:
Trouwens 3rdRock ze draaien nu Plaything van Raffish op Veronica.
Omdat jij niet naar Veronica luistert?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
no fucking way???? waarom mis ik dat??
vanavond maar even YT'en dan. zonde dat 3fm zulke topplaten niet draaitquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat jij niet naar Veronica luistert?
een paar min. geleden was het train met drops of jupiterquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat jij niet naar Veronica luistert?
Laatst ook bij 3FM jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:50 schreef miieejj het volgende:
was ff naar strubru langs geweest.. daar hoorde ik de nieuwe skrillex !!
oud! heb ik gisteren of eergisteren hier al gepostquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:50 schreef miieejj het volgende:
was ff naar strubru langs geweest.. daar hoorde ik de nieuwe skrillex !!
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Zet je radio uit of gooi wat suiker in je zure sloot, hoef je je er ook niet meer aan te ergeren
Haha, hadden jullie die gehoord? Dat was een goeietwitter:woordgrap3fm twitterde op woensdag 09-01-2013 om 17:50:51Hans Kazan wil graag langskomen in de studio. Domien: "Ik grijp die Kans, Hazan!". #woordgrap #3fm reageer retweet
dat die plaat ook overdag gedraait kan worden !?quote:
beter toch heb je beeld er bij en kan je lekker sjorren op die tjikkies. Ektoquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vanavond maar even YT'en dan. zonde dat 3fm zulke topplaten niet draait
Kamperenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
ik krijg nu al de kriebels om te gaan kamperen. Lang geleden dat ik gebruik gemaakt heb van mijn tentje.
Klopt, ik hoorde het ook. Ieder z'n hobby'squote:Op woensdag 9 januari 2013 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
Huh? Stond met lichaamsdelen te gooien?
Oke. En nu?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:40 schreef alors het volgende:
Jongens, Gers heeft een 100% NL Award gewonnen.
Ja hij staat al de hele tijd niet aan, maar soms zijn er wel leuke nieuwe plaatjes. Ik had beter moeten weten. Ik wacht wel tot Sander terug is.quote:
Ik ook nie!quote:
C2Cquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:18 schreef Sirolf het volgende:
In plaats van dat klotekuiken pak ik d'r maar even wat betere muziek bij...
Morgenochtend bij Giel!
ja!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:18 schreef Sirolf het volgende:
In plaats van dat klotekuiken pak ik d'r maar even wat betere muziek bij...
Morgenochtend bij Giel!
Had een paar weken terug al de hoop dat 't SR anthem zou worden ipv Will & Britt... dus MH mag het zeker worden van mij.quote:
toen had ik 'm nog niet gehoord, heb 'm gister voor het 1ste keer gehoordquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had een paar weken terug al de hoop dat 't SR anthem zou worden ipv Will & Britt... dus MH mag het zeker worden van mij.
Godverquote:
Mwah, André van Duin is wel iets grappigerquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:43 schreef Pino112 het volgende:
Rock, jij was naar André Manuel geweest he?
Zaterdag is ie in Zwolle, ist de moeite waard?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:51 schreef wolfrolf het volgende:
Oh het is een cabaretier. Ik dacht muzikant ofzo
ik vond em wel sterk ja. vrij harde opmerkingen en behoorlijk scherp. niet van het niveau van bijv Theo Maassen, maar ik heb me wel prima vermaaktquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:43 schreef Pino112 het volgende:
Rock, jij was naar André Manuel geweest he?
Zaterdag is ie in Zwolle, ist de moeite waard?
Ah oke. Dat is dus de 14euro wel waard. Ik ga kiek 'eem.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond em wel sterk ja. vrij harde opmerkingen en behoorlijk scherp. niet van het niveau van bijv Theo Maassen, maar ik heb me wel prima vermaakt
Oh, helpt daar ranja tegen? Wist ik niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Terug gelezen. Iets met azijn en zulks.
Wat je eet en drinkt heeft invloed op je urine, jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, helpt daar ranja tegen? Wist ik niet.
ES begon vandaag alquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:40 schreef alors het volgende:
Whut ik dacht dat ze morgen pas op ES zouden zijn
Aspergesquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat je eet en drinkt heeft invloed op je urine, ja
Ik heb dat thuis wel eens gemerktquote:
Pinoquote:
Ja ik weets, maar ik dacht dat die nieuwjaarsdinges altijd donderdags was.quote:
Klopt ook wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weets, maar ik dacht dat die nieuwjaarsdinges altijd donderdags was.
Nieuwjaar was dinsdag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik weets, maar ik dacht dat die nieuwjaarsdinges altijd donderdags was.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen! mensen, mijn beste topic ooit!
ONZ / Dit topic mag wel dicht.
Lekker boeiend, de muziek is primaquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:48 schreef Pino112 het volgende:
Hoeveel livemuziek hebben we al gehad vanavond?
De muziek wel ja, maar waarom komen ze dan vanuit Groningen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker boeiend, de muziek is prima
Die header he.... Ben je Ramon vergeten?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De muziek wel ja, maar waarom komen ze dan vanuit Groningen?
Inb4 Not this shit again![]()
ik heb er iets meer voor betaald geloof ik en ik vond het het geld waardquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Dat is dus de 14euro wel waard. Ik ga kiek 'eem.
Tja dat is een vrij grote speling, tussen 21 en 22uquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
Even een n00b-vraagje...![]()
Tussen 21 en 22u werd een relaxt nummer gedraaid, het deed me verdomd veel denken aan een Britse versie van Nick&Simon.
Playlist doet het niet, iemand een idee?
Nee man!quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gisteren Blaudzun al niet herkennen, nu Saybia niet.. Gaat alles wel goed?
Getver, wat een huppelkuttenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
speciaal omdat de week doormidden is....
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
Even een n00b-vraagje...![]()
Tussen 21 en 22u werd een relaxt nummer gedraaid, het deed me verdomd veel denken aan een Britse versie van Nick&Simon.
Playlist doet het niet, iemand een idee?
quote:
Niks mis met Raffishquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat nummer deed me er ontzettend veel aan denken... Geen idee waaromquote:
Ik had hem verwachtquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jaap met z'n snorquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik had hem verwachtBiem Buys had het bij Giel nog over ons oude dorpje vanochtend
. Giel begon toen over Jaap Nienhuis
kloptquote:
Biem komt ook uit die buurt toch? en Jopke woont erquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik had hem verwachtBiem Buys had het bij Giel nog over ons oude dorpje vanochtend
JIJ ZEIquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja Biem heeft 18 jaar in het dorp gewoond, ik heb 8 jaar bij zijn zusje in de klas gezetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Biem komt ook uit die buurt toch? en Jopke woont er
Ach. Ik probeerde even de aandacht van mijn falen af te leidenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt
maar ik vind het zo'n aanstekelijk deuntje
gefaaldquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach. Ik probeerde even de aandacht van mijn falen af te leiden
daar stond me inderdaad vaag iets van bij. grappigquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja Biem heeft 18 jaar in het dorp gewoond, ik heb 8 jaar bij zijn zusje in de klas gezeten.
Die blonde Lianne ofzo was toen best wel een lekker wijfquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach. Ik probeerde even de aandacht van mijn falen af te leiden
Ja, maar ik had gisteravond ook al zo'n onwijze blunder. Ik moet oppassenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
gefaaldmaar iedereen mag wel eens een blackoutje hebben hoor
Geen idee! Ik val niet op vrouwen, daar kan ik dus niets over zeggen... Dat lukte me alleen over de date van SCquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Die blonde Lianne ofzo was toen best wel een lekker wijfDe rest kon/kan me niet boeien.
Heb jij pics gezien?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee! Ik val niet op vrouwen, daar kan ik dus niets over zeggen... Dat lukte me alleen over de date van SC![]()
Nienhuis!quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja. Ziet er zeer smakelijk uit. En ja, ik zeg dat als heteroquote:
Toen hij bij P&W was om te praten over de elfstedentocht van 1963quote:
Oneerlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Ziet er zeer smakelijk uit. En ja, ik zeg dat als hetero
Jij wil ook pics?quote:
Pech. Ik ben een discreet secreetquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij moeten natuurlijk wel even oordelen of ze wel bij elkaar passen.
Zit hij nog altijd bij TVNoord?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen hij bij P&W was om te praten over de elfstedentocht van 1963
Het is dat je het zelf zegt..quote:
Wel op Radio Noord niet meer bij de tv helaas, is vervangen toen ze moesten ''verjongen''.quote:
Redelijke zelfkennisquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt..
Dat vrouwmens dat nu het weer presenteertquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Wel op Radio Noord niet meer bij de tv helaas, is vervangen toen ze moesten ''verjongen''.
Nu toch zo'n blonde Hannie die verschrikkelijk lelijk Gronings spreekt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Wel op Radio Noord niet meer bij de tv helaas, is vervangen toen ze moesten ''verjongen''.
Harma Boerquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nu toch zo'n blonde Hannie die verschrikkelijk lelijk Gronings spreekt?
ik kwam deze net tegen:quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben de dubstep inmiddels kotsbeu, merk ik. Jammer eigenlijk.
Zet 'm even in spotify voor morgenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kwam deze net tegen:
ik vind het "origineel" van Nero al goed, deze remix is nog een tikkie vetter. Hoewel ik geen idee heb of het nu dubstup, drumnbass of weer iets anders is
Baasquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kwam deze net tegen:
ik vind het "origineel" van Nero al goed, deze remix is nog een tikkie vetter. Hoewel ik geen idee heb of het nu dubstup, drumnbass of weer iets anders is
Waarom maak je me wakker?!quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat die rond dit tijdstip wel gesloten zijn.
The bold & the beautiful!quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Liep drie weken achter met een bepaalde soap, nu nog maar twee
Dit ook goed?quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:38 schreef minthy het volgende:
En geen foto posten van zo'n lelijk autootje dat door de helft is gezaagd...
Ik weet het... Dat volg ik af en toe wel, vind ik leukquote:
Ik vind het niks, sorry... Koop dan een brommer oidquote:
GTSTquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het... Dat volg ik af en toe wel, vind ik leuk![]()
Als je het eenmaal volgt (je weet wel waardoor...) kom je er niet meer vanaf.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zei: "ik weet het" en ik had het goed!
Whehe, leuke erfenisjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je het eenmaal volgt (je weet wel waardoor...) kom je er niet meer vanaf.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe, leuke erfenisjes![]()
Een jaar of 15 a 20 geleden volgde ik het met veel interesse. Laatst zapte ik er eens langs, allemaal nieuwe koppen. Arnie weg, Linda weg, Daniel Daniel weg, Helen weg, niet leuk meer
Ik weet het. En nu voel ik me oudquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]Toen keek ik nog niet
Mjah, heb liever deze erfenis dan bijv een metalliefhebberij
Ja ik las het op het Amerikaanse autoforum!quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ee(...)n-steensel-1.3599175
Geef die auto es terug, SC!
zat de sleutel er nog in ofzo dan.. want hij heeft hem binnen een minuut aan loop, aan de tijd te zienquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Oviergens:quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yup, zag de beelden al op de site van het ED. Dan hebben ze iig íets. Nu die auto nog terug...quote:
Idd. Vond ik ook vreemd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:44 schreef gewoonmarik het volgende:
[..]
zat de sleutel er nog in ofzo dan.. want hij heeft hem binnen een minuut aan loop, aan de tijd te zien
Die ken ik nog nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
Sublime FM staat hier op, dus alleen maar geile pornoplaatjes
Beetje jazz, funk enzo... van die toetermuziek en sax muziekquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet
Dalijk es opzoeken
Wanneer gaan Roel van Velzen en Jewel een liedje maken onder jouw naarquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer Jewel! Het moet niet gekker worden.
Stiekem gewoon Arrow Jazz FM onder een andere naam.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet
Dalijk es opzoeken
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanneer gaan Roel van Velzen en Jewel een liedje maken onder jouw naar![]()
Die ken ik alleen van Radio Tour de France. Achterop de motorquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:14 schreef borisz het volgende:
Radioheld Sjors Frohlich wordt de nieuwe hoofdredacteur van BNR.
En iedere dag bellen met Erik Dekker. Hallo met wie?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die ken ik alleen van Radio Tour de France. Achterop de motor
Het is toch zekers 2 uur rijden vanuit Hilversum. Dat is voor Nederlandse begrippen ver. Daarbij weet je toch dat de wereld voor veel Randstad mensen ophoudt ten oosten van Utrecht?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:57 schreef alors het volgende:
Oh god, doen alsof Groningen aan de andere kant van de wereld ligt
Nou nou een keertje 2 uur poeh poeh, hij wordt waarschijnlijk gewoon doorbetaald itt tot veel mensen die dagelijks een uur of meer reizen voor hun werk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is toch zekers 2 uur rijden vanuit Hilversum. Dat is voor Nederlandse begrippen ver. Daarbij weet je toch dat de wereld voor veel Randstad mensen ophoudt ten oosten van Utrecht?
Dit dus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nou nou een keertje 2 uur poeh poeh, hij wordt waarschijnlijk gewoon doorbetaald itt tot veel mensen die dagelijks een uur of meer reizen voor hun werk.
Echt hequote:Op donderdag 10 januari 2013 11:57 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:57 schreef alors het volgende:
Meid toch!quote:
voorbij Weesp om precies te zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is toch zekers 2 uur rijden vanuit Hilversum. Dat is voor Nederlandse begrippen ver. Daarbij weet je toch dat de wereld voor veel Randstad mensen ophoudt ten oosten van Utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |