Not this shit again.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:44 schreef alors het volgende:
Leuke nieuwe header, maar nog steeds die gay foto van Sander![]()
En waar is Ramon? Die maakt per week toch wel meer radio dan een Sophie/Corton/Claudia/Klaas/Miranda...
Sorry hoor, ik zie hem nu voor het eerst, en ik heb een mogelijke discussie ook gemist.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Not this shit again.
Ik zal het je uitleggen.
A. Hij is nacht-DJ.
B. Hij is sidekick bij TOR.
En het is Rámon met een streepje op de aquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:46 schreef alors het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik zie hem nu voor het eerst, en ik heb een mogelijke discussie ook gemist.
Was al opgelostquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:44 schreef alors het volgende:
Leuke nieuwe header, maar nog steeds die gay foto van Sander![]()
En waar is Ramon? Die maakt per week toch wel meer radio dan een Sophie/Corton/Claudia/Klaas/Miranda...
z'n partijgenoten vonden dat hij zich wat te veel in het midden begafquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]!!!!!!
Mark is wat naar rechts opgeschoven?
quote:Wat wil je vanmiddag voor een hakkuhliedje horen?
• Nakatomi - Sing
• DJ Paul Elstak - Rainbow in the Sky
• Charly Lownoise & Mental Theo - Your Smile
dankje! was 5 min hard zwoegen met paint.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jouw taart is echt episch trouwens
[ afbeelding ]
Heb je gesms't?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik stel "The hardest fart" van Coldplay voor
Jaquote:
Stop je beltegoed in je chick ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja
Alleen die ColdPLEE had ik dan weer niet aan gedacht
Whatsapp is gratisssssssssssssssssquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stop je beltegoed in je chick ofzo
Smsjes zijn veel romantischer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Whatsapp is gratisssssssssssssssss
En zijn lul in zijn telefoon?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stop je beltegoed in je chick ofzo
Ik wil niet opscheppen ofzo, maar m'n iPhone connector is te klein daarvoor! En dan heb ik zelfs nog een iPhone 4S met de grote connectorquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen ofzo, maar m'n iPhone connector is te klein daarvoor! En dan heb ik zelfs nog een iPhone 4S met de grote connector
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen ofzo, maar m'n iPhone connector is te klein daarvoor! En dan heb ik zelfs nog een iPhone 4S met de grote connector
in die kleine connector kom je zo snel als licht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar risicovolquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Whatsapp is gratisssssssssssssssss
Leg uitquote:
Doe ik toch alquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
in die kleine connector kom je zo snel als licht.
WhatsAppje aan je date per ongeluk in een groepsgesprek met vrienden postenquote:
falend woordgrapje van mij @ lightning connectorquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe ik toch al![]()
(vind je het gek dat ik niks meer hoor)
hahaha beter dan andersomquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
WhatsAppje aan je date per ongeluk in een groepsgesprek met vrienden posten
Excuusquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
falen woordgrapje van mij @ lightning connector
Nou, het was wel even crisisquote:
Toppiequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
Zo. Ik heb berend botje naar je toe gestuurd sc
Ik doe het wel eens expres, naar vrienden/vriendinnen sturen:quote:
Ja lekker nummer. Ik was zo geobsedeerd door de vocals, maar die zijn dus wel van Anthony Hamilton, ik had die gozer gegoogled maar die was roomblank, dus het leek me als dat het anders zat.quote:
Een poging om uit de friendzone te komenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens expres, naar vrienden/vriendinnen sturen:
"Ik heb zin in je"
Altijd leuk om de reacties te zien
Ik weet het, ik heb geen leven...
quote:
hoezo dat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
mijn god ben ik blij dat het concept smartphone bij mijn meeste vrienden niet is aangekomen.
krijg ik ook een onzin over de whatsapp.quote:
Kuikentje for MHtwitter:Domien twitterde op woensdag 09-01-2013 om 15:52:56Zeer content de vergaderzaal verlaten, hoor! #3FM #djoverleg #Megahit reageer retweet
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:54 schreef Pino112 het volgende:
Kuikentje for MHtwitter:Domien twitterde op woensdag 09-01-2013 om 15:52:56Zeer content de vergaderzaal verlaten, hoor! #3FM #djoverleg #Megahit reageer retweet
Krijgt Domien dan een aandeel van de royalties van Giel?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:54 schreef Pino112 het volgende:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:54 schreef Pino112 het volgende:
Ah is er een nieuwe single van Miss Montreal?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:54 schreef Pino112 het volgende:
Timur is met de nederlandstalige versie aan komen zetten hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:56 schreef alors het volgende:
[..]
Krijgt Domien dan een aandeel van de royalties van Giel?
Neuj, typische Domientweet weer.quote:
Denk dat Wilbert Domien hoogstpersoonlijk UIT HET RAAM zou flikkerenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuj, typische Domientweet weer.
3FM kan het voor zichzelf niet maken om Kuikentje![]()
![]()
MH te maken.
Nee, dat is Domien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:12 schreef themauster het volgende:
Iemand heeft hem hier op de Jan Papparazzishow gezet op RadioNL![]()
twitter:JortvdStar twitterde op woensdag 09-01-2013 om 16:15:36@domien nu hoor je eens hoe het klinkt een zeikerd op de radio (spiegel voor je houden) #3fm reageer retweet
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:JortvdStar twitterde op woensdag 09-01-2013 om 16:15:36@domien nu hoor je eens hoe het klinkt een zeikerd op de radio (spiegel voor je houden) #3fm reageer retweet
hoezo?quote:
dat die kuiken een kut kuiken isquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:17 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb Michiel's actie gemist, wat deed ie?
Kun je mij vertellen hoelaat dit ongeveer gebeurde? Dan kan ik het terugluisteren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:49 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat die kuiken een kut kuiken is, en domien is daar niet mee eens.. ( domien
)
Mijn god zie je het voor je dat kleinzerige sprietmannetje in WIDMquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Domien de status voor WIDM, ja dat kan wel kloppen. Zo bekend hoef je er niet voor te zijn.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Domien de status voor WIDM, ja dat kan wel kloppen. Zo bekend hoef je er niet voor te zijn.
en dan blijft ie maar heel lang in de grond..quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:14 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Van mijn part is ie de Mol, als ie dan ook maar weer terug de grond in gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |