Soms?quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dikke kus en soms ben je wat eigenwijs
hihiquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tja als je niet naar Portugal wil ivm met EK/WK maar wel naar Spanje...
#yoloquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. Ik ga echt slaan. Om de 2 sec valt wel een fuck my life..
Ik neem meestal de trapquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:15 schreef Renesite het volgende:
Wat van belang is te vertellen aan een vreende, mogelijke toekomstige wetgever oid. , in die lift
Dan moet je ipv geiten schapen gaan tellenquote:
Whiehoequote:Op woensdag 9 januari 2013 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je ipv geiten schapen gaan tellen
lache... Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
elevator pitch... Jezelf in 30 a 40 seconden aanprijzen bij een organisatie bijvoorbeeld
lolquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:00 schreef roos85 het volgende:
http://mobiel.nu.nl/opmer(...)h-in-snoekbaars.html
Hij was een beetje dom
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:00 schreef roos85 het volgende:
http://mobiel.nu.nl/opmer(...)h-in-snoekbaars.html
Hij was een beetje dom
google was my friend. Nou ja. Nu heb ik iemand in huis die dit nu constant gaat kijkenquote:
Ga beiden eens voor een lange baard!quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Vandaag mijn scheermesjes binnen16 stuks voor 37 euro
Waar René vorige week ongeveer het dubbele voor heeft betaald. HAHAHAHA!
Dan wint René sowieso. Die heeft een baardgroei van heb ik jou daar! Die is binnen 2 dagen een bosjesman. Ik had laatst een pratend kutje laten staan, voor 3 dagen. Werd afgekeurdquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga beiden eens voor een lange baard!
Whehe.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan wint René sowieso. Die heeft een baardgroei van heb ik jou daar! Die is binnen 2 dagen een bosjesman. Ik had laatst een pratend kutje laten staan, voor 3 dagen. Werd afgekeurd
Wuutquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:11 schreef Lutte het volgende:
Jongen die in een dronken bui met naald, draad en Oost-Indische inkt een 'spongebob' heef getatoeëerd
Bij Man bijt hond, hij laat m nu laseren want hij kan geen korte broek aanquote:
quote:Hij zal haar hart wel gestolen hebben.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij Man bijt hond, hij laat m nu laseren want hij kan geen korte broek aanHet was meer een scheve rechthoek met ogen
Ik wist dat van Justin helemaal niet!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef iBenny het volgende:
1 jan. Sacha Visser en Ellen hoog
2 jan. Sylvie en Rafaël van der Vaart
3 jan. Bradley Cooper en Zoe Saldana
4 jan. Justin Bieber en Selena Gomes
5 jan. 3J's
6 jan. Sabia en Khalid Boulahrouz
7 jan. Christian en Bettina Wulff
8 jan. Taylor Swift en Harry Styles
...mooi lijstje
Das waarschijnlijk nog maar een kwestie van tijdquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wist dat van Justin helemaal niet!
Anyway Justin met Taylor nu?
Check FB chat hahaquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das waarschijnlijk nog maar een kwestie van tijd
Taylor riep 3 weken terug nog ik wil een kind, vriendlief wilde dat duidelijk nog nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef iBenny het volgende:
1 jan. Sacha Visser en Ellen hoog
2 jan. Sylvie en Rafaël van der Vaart
3 jan. Bradley Cooper en Zoe Saldana
4 jan. Justin Bieber en Selena Gomes
5 jan. 3J's
6 jan. Sabia en Khalid Boulahrouz
7 jan. Christian en Bettina Wulff
8 jan. Taylor Swift en Harry Styles
...mooi lijstje
#kras4bieberquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Justin is een vieze blower. Even krassen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Taylor riep 3 weken terug nog ik wil een kind, vriendlief wilde dat duidelijk nog niet
Ah ja, daar heb je het al....quote:Taylor Swift en Harry Styles hebben met elkaar gebroken. De zangeres en de One Direction-zanger zijn tijdens wat een romantische reis moest zijn flink tegen elkaar uitgevallen, laat een bron weten aan de Amerikaanse krant New York Post.
De twee vertokken een week geleden naar de Britse Maagdeneilanden voor een vakantie. Swift stapte drie dagen later echter alweer op het vliegtuig. Styles verkaste op zijn beurt naar het nabijgelegen Necker Island, dat in handen is van zakenman Richard Branson. Hij zocht hier naar verluidt troost bij vrouwelijke fans.
De 23-jarige zangeres en de 18-jarige zanger werden in het voorjaar van 2012 voor het eerst met elkaar in verband gebracht. Sinds eind vorig jaar hebben ze een relatie.
En, wat gewonnen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Justin is een vieze blower. Even krassen
quote:
Mag ook wel, moe nog steedsquote:
Alleen plafond witten, nieuw behang en verfje, tegels doe ik ergens najaar ofzoquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen plafond witten, nieuw behang en verfje, tegels doe ik ergens najaar ofzo
Ja het moet echt even gedaan worden, ziet er niet uitquote:
Dat valt toch wel meequote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het moet echt even gedaan worden, ziet er niet uit
Villa holzicht whahahahaquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ging zappen en kwam uit op villa holzicht.... Op RTL4 waren enorme aambeien vol in beeld. Daar gingen ze ff lekker in knippen
Ik heb een kastje gekocht voor aan de muur, dus alle foto's eraf, geloof mequote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ging zappen en kwam uit op villa holzicht.... Op RTL4 waren enorme aambeien vol in beeld. Daar gingen ze ff lekker in knippen
Maar die waren juist tofquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een kastje gekocht voor aan de muur, dus alle foto's eraf, geloof me
Jawel, maar was het zatquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef Zeroku het volgende:
Weet hier iemand hoe de neuk Paypal werkt?
Alleen maar nare herinneringen aan..quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef Zeroku het volgende:
Iets met overmaken naar Paypal en dan komt het op je account.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef Zeroku het volgende:
Ja, dat moet ik dus juist niet hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iets met overmaken naar Paypal en dan komt het op je account.
Je wilt hem koppelen aan je rekening. Dat als je wat met Paypal wilt overmaken dat het direct van je rekening af gaat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik dus juist niet hebben.
Ja. En er is een rekening gekoppeld, maar dan geeft hij aan:quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je wilt hem koppelen aan je rekening. Dat als je wat met Paypal wilt overmaken dat het direct van je rekening af gaat?
Heb je hem al geverifieerd?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. En er is een rekening gekoppeld, maar dan geeft hij aan:
Deze webwinkel accepteert alleen directe betalingen. Als u wilt doorgaan met deze aankoop, moet u een bankrekening aan uw PayPal-rekening toevoegen of kiest u hieronder andere opties.
Dat niet eens: op tijd naar bed gegaan, vandaag op tijd opgestaan, maar gewoon een blegh gevoel. Iig geen joepei ik ben jarig of zoquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:46 schreef iBenny het volgende:
Te weinig en kort geslapen. Ik wil weer terug naar bed.
gewoon nie zo lekker geslapenquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat niet eens: op tijd naar bed gegaan, vandaag op tijd opgestaan, maar gewoon een blegh gevoel. Iig geen joepei ik ben jarig of zo
hoera feen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat niet eens: op tijd naar bed gegaan, vandaag op tijd opgestaan, maar gewoon een blegh gevoel. Iig geen joepei ik ben jarig of zo
Ja, bij elke aflevering opnieuw.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:00 schreef Lutte het volgende:
Bij de WIDM prono hè, moet ik nou weer opnieuw mol winnaar verliezer afvaller? #n00b
Ik al klaarquote:
Dat moet je afdwingenquote:
Het enige dat ik kan afdwingen is de wekker uitzetten.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:55 schreef Lutte het volgende:
Vanavond Wie is de Mol
Morgen uitslapen tot een uur of half 10![]()
Daarna 2 uurtjes school en weekend!
Een paar uurtje later reageerde het studentenblad op mijn tweet of ik dat mijn studie was. Nog voordat ik heb kunnen reageren stuurden ze mij een DM of ze de foto mochten plaatsen op hun Facebook en of mijn naam daarbij genoemd moest worden. Dat eerste was geen probleem en dat tweede mochten ze lekker zelf uitzoeken. Het resultaat was dit bericht:twitter:imBenny twitterde op donderdag 10-01-2013 om 11:50:49Zo leren de studenten van gezondheidszorg en welzijn waar kindjes vandaan komen en hoe ze worden gemaakt. #fail #hva http://t.co/gygl2eye reageer retweet
Daar reageerde ze zelf of, blablblablazusenzo. Krijg ik even later weer een tweetal DM's via Twitter:quote:Het gaat om een opleiding tot leraar, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je ook leert communiceren op het niveau van de kinderen waar je onderwijs aan geeft. Daar hoeven wat omhooggevallen mensen bij Folia niet over te discussieren lijkt mij.
quote:Heb je nou je zin? Nou vinden ze ons weer arrogant.
Dafuqquote:En jij bent te dom om te begrijpen wat het doel van je opleiding is ;-)
OMGquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:37 schreef iBenny het volgende:
Ik had tussenuren, maar de plekken die bedoeld waren voor onze studie waren bezet. We zijn toen een andere plek gaan zoeken en kwamen uiteindelijk uit op een verdieping boven die van onze studie, Gezondheidszorg en Welzijn. Daar lag een stapeltje met documenten voor aanvullende practica voor de studenten van daar. Eentje daarvan viel daarbij op, namelijk die van "De ontwikkeling van bevruchting tot geboorte". Niet alleen vanwege de titel en inhoud... maar vooral vanwege de kinderachtige en niet kloppende tekst op het voorblad. Het was zo slecht dat het gewoon getweet móest worden. Het resultaat (klik ff op de link voor de foto):Een paar uurtje later reageerde het studentenblad op mijn tweet of ik dat mijn studie was. Nog voordat ik heb kunnen reageren stuurden ze mij een DM of ze de foto mochten plaatsen op hun Facebook en of mijn naam daarbij genoemd moest worden. Dat eerste was geen probleem en dat tweede mochten ze lekker zelf uitzoeken. Het resultaat was dit bericht:twitter:imBenny twitterde op donderdag 10-01-2013 om 11:50:49Zo leren de studenten van gezondheidszorg en welzijn waar kindjes vandaan komen en hoe ze worden gemaakt. #fail #hva http://t.co/gygl2eye reageer retweet
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=512644452108549
Daarbij maakten ze 2 fouten... 1, de eerste zin. 2, het woordje "leraar". Over dat laatste vielen blijkbaar een aantal mensen in de reacties. Waaronder deze:
[..]
Dat reageerde ze zelf of, blablblablazusenzo. Krijg ik even later weer een tweetal DM's via Twitter:
[..]
[..]
Dafuq__! Gewoon zo *hatseflats* uit het niks
. Dat eerste hebben ze aan zichzelf te danken en dat tweede geldt al helemaal niet, want het is mijn opleiding niet eens. (Je zal het maar naar je hoofd geslingerd krijgen en die studie nog echt doen ook
)
Dus nu gaat dat gedoe nog ff lekker verder
Nee, want treiniequote:
quote:
quote:
quote:
Ja, dat vind jij ergquote:
Jaquote:
Eruit trappen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:15 schreef roos85 het volgende:
Zit hier zo'n energieverkoperpipo binnen
Boos kijkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:27 schreef roos85 het volgende:
Lief heeft hem binnen gelaten
Ik heb hier zo'n hekel aan he..
Ik hoop dat je je eigen appartement/huis nog niet hebt opgezegd..?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:27 schreef roos85 het volgende:
Lief heeft hem binnen gelaten
Ik heb hier zo'n hekel aan he..
dat heb ik wel...quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je eigen appartement/huis nog niet hebt opgezegd..?
Ik heb hier nog wel een schoenendoos voor je!quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een schoenendoos voor je!
Echt dit begint met 'onschuldige' energieverkopers maar als je 'm een vinger geeft kom je dadelijk thuis en zitten er vijf Jehova's getuigen aan de dis. Voorkomen is beter dan genezen!
Dankje Lut...quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt dit begint met 'onschuldige' energieverkopers maar als je 'm een vinger geeft kom je dadelijk thuis en zitten er vijf Jehova's getuigen aan de dis. Voorkomen is beter dan genezen!
Whehehequote:Op donderdag 10 januari 2013 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je die verkoper achter je aan jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Gewoon zeggen
Schat, heb in eens zin in een goed potje neuken. Kom je?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef Cee het volgende:
Je moet gewoon je jas aantrekken en heel ongeduldig heen en weer lopen en zeggen "Schat, het is bijna kwart voor 8, we komen echt te laat zo."
Als hij zegt "waar gaan we naartoe dan?" Dan zeg je DIE VERJAARDAG, LUL, SCHRIJF NOU EENS IETS IN JE AGENDA.
Serieus, en door iemand van wie ze er ook van gediend is en zo? Wat liefquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef Kally het volgende:
Mijn vriendin is vandaag ten huwelijk gevraagd
Nee door de melkboerquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Serieus, en door iemand van wie ze er ook van gediend is en zo? Wat lief
Ja je weet nooit hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee door de melkboer![]()
Ja duhhh der vriendjen
true, ik word ook door vreemden gevraagdquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef Kally het volgende:
FEESTJEEEquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef Kally het volgende:
Ook door de melkboer?quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
altijd met gekruiste vingers!
Waarom zo veel?quote:
Ff no kidding, jongen heeft ooit aan me gevraagd of ik de broche van z'n oma wilde dragen op onze bruiloft, bloedserieus, nou dat was binnen een week over dat snap je welquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ff no kidding, jongen heeft ooit aan me gevraagd of ik de broche van z'n oma wilde dragen op onze bruiloft, bloedserieus, nou dat was binnen een week over dat snap je wel
Whehehequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ff no kidding, jongen heeft ooit aan me gevraagd of ik de broche van z'n oma wilde dragen op onze bruiloft, bloedserieus, nou dat was binnen een week over dat snap je wel
Brrrrrrrquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh myquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga ook geen koelkast uitloven voor wie het was, dat lijkt me obvious
Oooooooooooooooooooooooooohw!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga ook geen koelkast uitloven voor wie het was, dat lijkt me obvious
Okan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef iBenny het volgende:
Maandag gaan we een banaan programmeren
Lekker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef iBenny het volgende:
Maandag gaan we een banaan programmeren
quote:
Staat genoteerd...quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Met een paar zwarte voor de zwarte toetsen
quote:Aaaah! Waarom heb ik toch altijd zo'n strijd met m'n huishouden
3 jaar terug had ik m'n hele huis in 2 uurtjes klaar, nu moet ik het echt verdelen over de dagen, ben nu de hele middag & avond bezig, met regelmatige pauzes,
[...]
Het voelt alsof ik een marathon gelopen heb terwijl ik niet veel meer heb gedaan dan gepoetst en opgeruimd
[...]
Ik ben 24 en wil m'n eigen huishouden doen!
[...]
moet elke 3 kwartier een pauze en ben na die tijd gesloopt maar ik wil het zelf doen net als ieder ander van mijn leeftijd
Ja, en dekentjes en TV kijkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vooral de hele dag naar lichtgevende schermen staren dan joeee
Ja twee jaar terug met zwemmen tegen een randje gezwommen, heel lullig, hebben ze eraan gezet, bijt ik net in een loempia en ineens *knak*. Dacht dat ik gek werd, zit nog te trillenquote:
Aiii... moet je nu niet zsm naar de tandarts?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja twee jaar terug met zwemmen tegen een randje gezwommen, heel lullig, hebben ze eraan gezet, bijt ik net in een loempia en ineens *knak*. Dacht dat ik gek werd, zit nog te trillen
Wat afgebroken is is al neptand (en het randje wat in m'n mond zit is ook dichtgemaakt) en tand heeft ook geen wortel meer dus maakt niet uit of ik er nu, morgen of over een jaar iets aan laat doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Aiii... moet je nu niet zsm naar de tandarts?
Mijn tandarts geeft als advies om het afgebrokene in een glas melk te doen, ook de schilfers
Klopt!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Aiii... moet je nu niet zsm naar de tandarts?
Mijn tandarts geeft als advies om het afgebrokene in een glas melk te doen, ook de schilfers
Tong80, ben jij dat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef roos85 het volgende:
Morgen moet lief kiezen laten trekken, zeg ik net: 'Schat, zullen we morgen quiche eten?'
je bent ook zo lekker meelevendquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef roos85 het volgende:
Morgen moet lief kiezen laten trekken, zeg ik net: 'Schat, zullen we morgen quiche eten?'
tegen de tijd dat ik bij een radio ben heb ik de eerste zin waarschijnlijk al gemist. De dichtstbijzijnde radio is in mijn auto.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:40 schreef Renesite het volgende:
Saaaaandraaaaa vaaaaaan nieuwewewwwwaaaand biiiiijjjjj vijjjjfff drieeeee aaaaacccchhhttttt
Dan is onze lift kapot, hij moet 10 minuten durenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
elevator pitch... Jezelf in 30 a 40 seconden aanprijzen bij een organisatie bijvoorbeeld
whuuuuutquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan is onze lift kapot, hij moet 10 minuten duren
Tiswaquote:
Ooooh heerlijk. Ik heb ook nog wat over, heb geen een dag opgenomen vorig jaarquote:
Even een weekje, echt even aan toe, sinds de zomer niks meer gehadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooh heerlijk. Ik heb ook nog wat over, heb geen een dag opgenomen vorig jaarOf een of zo
Jaaaaaquote:
Afgezien van de zomer een weekje en een dagje los, voor de rest niks.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Even een weekje, echt even aan toe, sinds de zomer niks meer gehad
[..]
Jaaaaa
Behang in toilet is er allemaal afquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afgezien van de zomer een weekje en een dagje los, voor de rest niks.
Moet ik de definitie van vakantie voor je opzoeken jongedame?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Behang in toilet is er allemaal af
Morgen gaatjes dichtsmeren en plafond witten
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet ik de definitie van vakantie voor je opzoeken jongedame?
Is ook een geintje, lekker doen tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe de rest van de week rustig aan, witten is nog geen uurtje werk dus ik neem de tijd en slaap lekker uit
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is ook een geintje, lekker doen toch
Ik slaap met je mee uit, lekkere paracetamolspiegel opbouwen en gaan
Ik voel jequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:51 schreef Pheno het volgende:
Denk je vanaf arena naar cs te gaan , Kutns weer vertraging. OV
Je kunt hem ook gewoon Frank noemen hoor, er is niemand die er aan twijfelt wie het isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:53 schreef roos85 het volgende:
Toch lekker quiche voor mijn lief genomen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef Pheno het volgende:
Twee treinen uitgevallen, deze is de eerste. 25 minuten te laat. Nou ja, eigen schuld, ik wilde niet in het centrum parkeren.
Das waarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon Frank noemen hoor, er is niemand die er aan twijfelt wie het is
Het is echt verschrikkelijk, als je zeker wilt weten dat je op tijd wilt komen met het OV in NL moet je een dag van tevoren gaan en een hotel nemenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:54 schreef Pheno het volgende:
Twee treinen uitgevallen, deze is de eerste. 25 minuten te laat. Nou ja, eigen schuld, ik wilde niet in het centrum parkeren.
belachelijk jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk, als je zeker wilt weten dat je op tijd wilt komen met het OV in NL moet je een dag van tevoren gaan en een hotel nemen
en roos is rosannequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon Frank noemen hoor, er is niemand die er aan twijfelt wie het is
Jawel, je ging meequote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:56 schreef Pheno het volgende:
Party hard. Kal, pat en meer weten dat ik niet naar een disco ga
The horrorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kun je nagaan als er blaadjes op de rails liggen, of wat sneeuwvlokjes vallen
ik dacht t eerst ook toen we in gesprek raaktenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als er iemand op dit forum is die ons gefuckt heeft met d'r nick is het Roos wel whaha
Ja want mijne lijkt op mijn naamquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als er iemand op dit forum is die ons gefuckt heeft met d'r nick is het Roos wel whaha
Nee maar Kally is ook geen echt veelvoorkomende naamquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee maar Kally is ook geen echt veelvoorkomende naam
Als je nick roos85 is dan heet je gewoon Roos, Rosalie/Rosanne wil ik nog wel tolereren maar dan moet je echt ophouden hoor
Ik 1 x naar groningen met 98445847415826330 x overstappen, met een kitten bij mequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:03 schreef Renesite het volgende:
Heb drie keer in de spits retour Groningen > Eindhoven moeten doen.
b a h.
Gelukkig was er licht aan het einde van de ritquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik 1 x naar groningen met 98445847415826330 x overstappen, met een kitten bij me
Jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig was er licht aan het einde van de rit
Hihihiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja juf Lutquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee maar Kally is ook geen echt veelvoorkomende naam
Als je nick roos85 is dan heet je gewoon Roos, Rosalie/Rosanne wil ik nog wel tolereren maar dan moet je echt ophouden hoor
Het idee alleen alquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik 1 x naar groningen met 98445847415826330 x overstappen, met een kitten bij me
Dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het idee alleen al
Iedere dag van Veghel naar Nijmegen is met de nieuwe dienstregeling ook wel een uitdagingDeze week geen enkele keer op tijd gereden, met als hoogtepunt vandaag.
Drie bussen waarmee ik op tijd in Uden zou zijn en ongeveer tegelijk vertrokken.
Bus 1: Haalt het NET, dus als ik dan de keus en uit DRIE liever een andere.
Bus 2: Stapten vijftig mensen voor het plaatselijke ROC in, eer dat allemaal in- en uitgecheckt is was het etenstijd.
Bus 3: Chauffeur gaat rustig staan ouwehoeren en koffie drinken, tien minuten onnodig te laat vertrokken
Wordt nog mooier, sta ik op Uden te wachten omdat we te laat waren, gaat meneer nog een keer koffie drinken en ouwehoeren dus de bus die hij toen moest rijden reed ook weer te laat.
Ik heb ontzettend veel respect voor hoe alles geregeld is met het ov, het is een wonder hoe vaak het gewoon goed rijdt met bussen die in elkaar overgaan en weet ik het.. Maar een kwartier vertraging veroorzaken omdat je nog geen twintig minuten zonder koffie kan
Ja hoe je dat uit moet spreken is me een raadselquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar site voor staat bij René... Want hij heet niet René Site.
renneseit, zo spreek ik het uitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hoe je dat uit moet spreken is me een raadsel
Kally als Kelly, iBenny als ieBenny itt de rest vd wereld die schijnbaar aiBenny zegt en jij bent gewoon PatrieknegenentachtigVaduz is Vadoes en voor de rest is het vanzelfsprekend
Ik dacht ook altijd aiBenny, Net als bij Ole dacht Olé maar dat bleek ook niet te kloppen..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hoe je dat uit moet spreken is me een raadsel
Kally als Kelly, iBenny als ieBenny itt de rest vd wereld die schijnbaar aiBenny zegt en jij bent gewoon PatrieknegenentachtigVaduz is Vadoes en voor de rest is het vanzelfsprekend
En ik had al zodra ie tien minuten te laat vertrok gezegd dat ik over moest stappen, gaat ie pas één minuut voor de andere bus vertrok bellenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg
Ik zou een klacht indienen.
Om te kotsenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
En ik had al zodra ie tien minuten te laat vertrok gezegd dat ik over moest stappen, gaat ie pas één minuut voor de andere bus vertrok bellenAndere maatschappij dus moest via centrale nou toen was ie al weg, terwijl de bus anders nog geen halve minuut had moeten wachten
Dat is Oluh dan? Olé zou wel logisch zijn iddquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd aiBenny, Net als bij Ole dacht Olé maar dat bleek ook niet te kloppen..
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zeg gewoon volgevreten hok. Dan reageert ie ook!
Ja normaal zijn ze niet zo beroerd, zeker bij een lange lijn als de bus tussen Uden en Nijmegen of een bus tussen Veghel en Uden die een eind over de snelweg gaatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Om te kotsen
Met al die overstappen toen was er ook 5 minuten vertraging want hij kon niet wegrijden, maar de volgende trein wachtte wel
Dat was super geregeld.
Met z'n McD uitspattingen midden in de nacht!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zeg gewoon volgevreten hok. Dan reageert ie ook!
En maar op zijn hometrainer zittenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met z'n McD uitspattingen midden in de nacht!
AHUMMMMMMMM...deed 'ie dat maar...quote:
Fijn dat je het zelf zegtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
AHUMMMMMMMM...deed 'ie dat maar...
Maar goed, ik heb ook een mooi pasje van een sportschool. Die zit heel mooi in mijn portomonaiie. Past mooi bij de leren omhulsel
Wat stond erop?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fijn dat je het zelf zegt
Verder... vroegah had ik een website, zelf gemaakt enz. , renesite.nl!
Snel, schop ze!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:24 schreef Kally het volgende:
Er is een gewapende overval hier nog geen 300 meter vandaan
Nee serieus, bij de Coopquote:
Beetje twitterachtig 1.0 en ik knutselde met HTMLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |