Soms?quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dikke kus en soms ben je wat eigenwijs
hihiquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tja als je niet naar Portugal wil ivm met EK/WK maar wel naar Spanje...
#yoloquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. Ik ga echt slaan. Om de 2 sec valt wel een fuck my life..
Ik neem meestal de trapquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:15 schreef Renesite het volgende:
Wat van belang is te vertellen aan een vreende, mogelijke toekomstige wetgever oid. , in die lift
Dan moet je ipv geiten schapen gaan tellenquote:
Whiehoequote:Op woensdag 9 januari 2013 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je ipv geiten schapen gaan tellen
lache... Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
elevator pitch... Jezelf in 30 a 40 seconden aanprijzen bij een organisatie bijvoorbeeld
lolquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:00 schreef roos85 het volgende:
http://mobiel.nu.nl/opmer(...)h-in-snoekbaars.html
Hij was een beetje dom
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:00 schreef roos85 het volgende:
http://mobiel.nu.nl/opmer(...)h-in-snoekbaars.html
Hij was een beetje dom
google was my friend. Nou ja. Nu heb ik iemand in huis die dit nu constant gaat kijkenquote:
Ga beiden eens voor een lange baard!quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Vandaag mijn scheermesjes binnen16 stuks voor 37 euro
Waar René vorige week ongeveer het dubbele voor heeft betaald. HAHAHAHA!
Dan wint René sowieso. Die heeft een baardgroei van heb ik jou daar! Die is binnen 2 dagen een bosjesman. Ik had laatst een pratend kutje laten staan, voor 3 dagen. Werd afgekeurdquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga beiden eens voor een lange baard!
Whehe.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan wint René sowieso. Die heeft een baardgroei van heb ik jou daar! Die is binnen 2 dagen een bosjesman. Ik had laatst een pratend kutje laten staan, voor 3 dagen. Werd afgekeurd
Wuutquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:11 schreef Lutte het volgende:
Jongen die in een dronken bui met naald, draad en Oost-Indische inkt een 'spongebob' heef getatoeëerd
Bij Man bijt hond, hij laat m nu laseren want hij kan geen korte broek aanquote:
quote:Hij zal haar hart wel gestolen hebben.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij Man bijt hond, hij laat m nu laseren want hij kan geen korte broek aanHet was meer een scheve rechthoek met ogen
Ik wist dat van Justin helemaal niet!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef iBenny het volgende:
1 jan. Sacha Visser en Ellen hoog
2 jan. Sylvie en Rafaël van der Vaart
3 jan. Bradley Cooper en Zoe Saldana
4 jan. Justin Bieber en Selena Gomes
5 jan. 3J's
6 jan. Sabia en Khalid Boulahrouz
7 jan. Christian en Bettina Wulff
8 jan. Taylor Swift en Harry Styles
...mooi lijstje
Das waarschijnlijk nog maar een kwestie van tijdquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wist dat van Justin helemaal niet!
Anyway Justin met Taylor nu?
Check FB chat hahaquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das waarschijnlijk nog maar een kwestie van tijd
Taylor riep 3 weken terug nog ik wil een kind, vriendlief wilde dat duidelijk nog nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef iBenny het volgende:
1 jan. Sacha Visser en Ellen hoog
2 jan. Sylvie en Rafaël van der Vaart
3 jan. Bradley Cooper en Zoe Saldana
4 jan. Justin Bieber en Selena Gomes
5 jan. 3J's
6 jan. Sabia en Khalid Boulahrouz
7 jan. Christian en Bettina Wulff
8 jan. Taylor Swift en Harry Styles
...mooi lijstje
#kras4bieberquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Justin is een vieze blower. Even krassen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Taylor riep 3 weken terug nog ik wil een kind, vriendlief wilde dat duidelijk nog niet
Ah ja, daar heb je het al....quote:Taylor Swift en Harry Styles hebben met elkaar gebroken. De zangeres en de One Direction-zanger zijn tijdens wat een romantische reis moest zijn flink tegen elkaar uitgevallen, laat een bron weten aan de Amerikaanse krant New York Post.
De twee vertokken een week geleden naar de Britse Maagdeneilanden voor een vakantie. Swift stapte drie dagen later echter alweer op het vliegtuig. Styles verkaste op zijn beurt naar het nabijgelegen Necker Island, dat in handen is van zakenman Richard Branson. Hij zocht hier naar verluidt troost bij vrouwelijke fans.
De 23-jarige zangeres en de 18-jarige zanger werden in het voorjaar van 2012 voor het eerst met elkaar in verband gebracht. Sinds eind vorig jaar hebben ze een relatie.
En, wat gewonnen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Justin is een vieze blower. Even krassen
quote:
Mag ook wel, moe nog steedsquote:
Alleen plafond witten, nieuw behang en verfje, tegels doe ik ergens najaar ofzoquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen plafond witten, nieuw behang en verfje, tegels doe ik ergens najaar ofzo
Ja het moet echt even gedaan worden, ziet er niet uitquote:
Dat valt toch wel meequote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het moet echt even gedaan worden, ziet er niet uit
Villa holzicht whahahahaquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ging zappen en kwam uit op villa holzicht.... Op RTL4 waren enorme aambeien vol in beeld. Daar gingen ze ff lekker in knippen
Ik heb een kastje gekocht voor aan de muur, dus alle foto's eraf, geloof mequote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ging zappen en kwam uit op villa holzicht.... Op RTL4 waren enorme aambeien vol in beeld. Daar gingen ze ff lekker in knippen
Maar die waren juist tofquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een kastje gekocht voor aan de muur, dus alle foto's eraf, geloof me
Jawel, maar was het zatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |