Als hij het doet zoals Ullrich zien we pas een bekentenis in 2018. Ullrich wachtte 6 jaar voordat hij naar buiten kwam met iets wat je kan zien als een bekentenis.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:55 schreef Bombvis het volgende:
Ik denk het 2e, ik denk dat hij vol in de aanval gaat en het blijft ontkennen. Armstrong lijkt mij niet het type om à la Ullrich te zitten janken dat hij doping gepakt heeft
Als je hem echt live wil zien, is het hier blijkbaar om 2 of 3 uur 's nachts, dacht ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:20 schreef the_critic het volgende:
ik ben erg benieuwd. Wel fijn dat er een livestream is.. (hopelijk alleen niet midden in de nacht pas ofzo.. :S)
hahaquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:13 schreef marcodej het volgende:
Een interview bij hem thuis dus:
[ afbeelding ]
3 uur 's nachts geloof ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:56 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Als je hem echt live wil zien, is het hier blijkbaar om 2 of 3 uur 's nachts, dacht ik.
De aankondiging belooft weinig goeds. Vermeend dopingschandaal, beschuldigingen van liegen en bedriegen over zijn dopinggebruik. Lijkt meer er op dat hij zijn straatje wil schoon vegen.quote:Armstrong will address the alleged doping scandal, years of accusations of cheating, and charges of lying about the use of performance-enhancing drugs throughout his storied cycling career.
Ik hoop op dit:quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
De aankondiging belooft weinig goeds. Vermeend dopingschandaal, beschuldigingen van liegen en bedriegen over zijn dopinggebruik. Lijkt meer er op dat hij zijn straatje wil schoon vegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
quote:Interview Oprah met Armstrong niet live op tv
Het anderhalf uur durende interview van Lance Armstrong met televisiester Oprah Winfrey wordt op voorhand opgenomen en is dus niet live op tv te zien. Dat maakten woordvoerders van Oprahs netwerk, Oprah Winfrey Network (OWN), bekend.
Het interview, waarin 'The Boss' in zijn eigen huis in Austin voor het eerst zal reageren op de dopingaffaire waarbij hij betrokken is, wordt op 17 januari omstreeks 15.00 uur (Nederlandse tijd) uitgezonden.
Oprah Winfrey Network wil echter niet onthullen wanneer het opgenomen wordt. Armstrong zou er ook geen geld voor krijgen. Daarnaast benadrukte een woordvoerster van de zender dat de gevallen wielerheld geen inspraak heeft in de samenstelling van het interview en dat geen enkele vraag taboe is.
De Bingostrong.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef Dos37 het volgende:
http://comocyco.com/2013/01/09/one-ball-too-many/
Mooi stukje over deze show, met drie mogelijke uitkomsten.
Niet 3 uur 's middags, maar 3 uur 's nachts.quote:
Ja, dat lijkt mij ook idd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef marcodej het volgende:
Niet 3 uur 's middags, maar 3 uur 's nachts.
quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:15 schreef DeeBee het volgende:
Dat interview, zal wel wat worden, een All American Hero in een gescript interview op TV, nog even een showtje opvoeren en de feiten zo weten te draaien dat hij ergens het slachtoffer van is geweest eigenlijk jarenlang en die strijd nog zwaarder was dan de kanker...
Misschien wordt Der Jan nog wel opgevoerd als een of andere Oost-Duitse Bond villain, met geheime EPO-handel vanuit z'n oude Trabant en ja, op dat moment moest Lance natuurlijk ook wel mee gaan doen met de tegenstanders en het gebruiken...
Mocht hij al 'bekennen', dan zal alles zich centreren rond het 'iedereen gebruikte in die tijd, dus ik heb alsnog fair gewonnen'-argument, daar ben ik vrij zeker van. Dat is alsnog complete onzin natuurlijk, maar dat er geen level playing field is als iedereen gebruikt is al uitgebreid in die andere topics besproken (o.a. omkopen van controleurs, genetisch bepaalde effectiviteit van doping (oxygen vector), beschikbaar vermogen, onethische druk om te gebruiken).
http://www.telegraaf.nl/t(...)ong_met_Usada__.htmlquote:Een anonieme bron geeft aan dat het een goed gesprek was, waar vooral over algemene zaken werd gesproken. Tygart is de grote man achter het Usada-rapport waarin tal van ex-ploegmaten de dopingstructuur in de ploeg van Lance Armstrong blootlegden.
AMSTERDAM -
Volgens USA Today heeft Lance Armstrong enkele weken geleden met Travis Tygart, directeur van het Amerikaanse antidopingagentschap Usada, gesproken over een openbare bekentenis.
De Texaan moest na dit rapport dat begin oktober verscheen zijn zeven Tourzeges inleveren. Volgende week donderdag, 17 januari, praat hij voor het eerst sinds het Usada-rapport met de media. In een negentig minuten lang interview met Oprah Winfrey vanuit zijn huis in Austin gaat hij in op zaken uit het Usada-rapport.
Algemeen 'sorry'
Personen die dicht bij Armstrong staan twijfelen of hij dopinggebruik gaat bekennen. Hoewel er geen details van het interview zijn vrijgegeven, zou het voor Armstrong een mogelijkheid zijn om een algemene verontschuldiging te doen, zonder specifieke kenmerken waarvoor hij zich verontschuldigt. Dit deed voormalig honkballer Jason Giambi van de New York Yankees acht jaar geleden ook. Hij was betrokken in de Balco-affaire en gebruikte steroïden en groeihormonen.
quote:Interview Oprah - Armstrong live bij Discovery Channel
Het interview dat Oprah Winfrey volgende week donderdag houdt met dopingzondaar Lance Armstrong is wereldwijd live te volgen via een stream op de site van de beroemde Amerikaanse tv-ster en op Discovery Channel. Dat meldt Hollywoodreporter. Het anderhalf uur durende gesprek vindt in Nederland plaats in de nacht van 17 op 18 januari.
Dat Discovery Channel het interview wereldwijd uitzendt, is opmerkelijk. Lance Armstrong vierde jarenlang successen als wielrennen van de Amerikaanse ploeg die door de zender werd gesponsord.
Winfrey spreekt Armstrong in zijn woning in Austin, Texas. Het programma wordt uitgezonden in de reeks Oprah's Next Chapter, waarin Winfrey diepte-interviews houdt met uiteenlopende grootheden.
Sinds wanneer ben je verplicht om aan je eigen veroordeling mee te werken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is een bekentenis van Armstrong ook niet meteen meineed en een ticketje richting de cel?
Ja, daar kan vervolging uit voort komen. Dus ik verwacht niet zoveel van dit interview. Of hij wil graag vervolgd worden, maar wie wil dat nou? Of hij heeft een duister verlangen of zo. Maar een volledige/gedeeltelijke bekentenis zie ik niet gebeuren. En het interview zal verder niet veel soeps zijn omdat Oprah ongeveer een van de slechtste interviewers van deze aardkloot is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is een bekentenis van Armstrong ook niet meteen meineed en een ticketje richting de cel?
toch wel "must" om te zienquote:
Idd...je verwacht er geen reet van, je kijkt toch. At least the highlights...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:47 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
toch wel "must" om te zien
In het BBC artikel hebben ze het over een verjaringstermijn van 5 jaar voor de meeste gevallen van perjury, dus dat zou z'n 'redding' kunnen zijn, waardoor hij toch een soort van verklaring kan afgeven en het niet gelijk tot vervolging hoeft te leiden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn al eerder grote namen de cel ingegaan voor liegen tegen Novitzky en die deden het dan nog minder spectaculair dan Armstrong.
quote:'Armstrong zal bij Oprah dopinggebruik bekennen'
Lance Armstrong zal in zijn interview met tv-ster Oprah Winfrey een dopingbekentenis afleggen. Een anonieme bron, die nauw betrokken is bij de gevallen wielrenner, heeft dit aan de Amerikaanse krant USA Today laten weten.
Armstrong gaat maandag in een interview in zijn huis in Austin voor het eerst in op het rapport over het systematische dopinggebruik waardoor hij zijn zeven tourtitels kwijt raakte. Op donderdag wordt het gesprek op de televisie uitgezonden. Volgens de bron in USA Today zal Armstrong niet alle details prijsgeven over zijn gebruik van verboden middelen.
Eerder schreef The New York Times al dat Armstrong wil bekennen.
Maar er zit een tijdverschil van +/- 6 uur? tussen Chicago? en Amsterdam. (USA- NL)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:53 schreef Karina het volgende:
En tevens live te zien op TLC:
Het exclusieve interview van Oprah Winfrey met Lance Armstrong zal in Nederland gelijktijdig met de uitzending in de Verenigde Staten worden uitgezonden door TLC.
TLC zendt het tv-interview Oprah Winfrey and Lance Armstrong: A Worldwide Exclusive in de nacht van 17 op 18 januari vanaf 03.00 uur uit.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar er zit een tijdverschil van +/- 6 uur? tussen Chicago? en Amsterdam. (USA- NL)
Over wat voor tijd spreken we dan in Nederland?
Ben erg benieuwd naar z'n verhaal, maar de wekker zetten gaat me toch wat te ver. Neem aan dat het de dagen daarna er genoeg over zal gaan..quote:Op zondag 13 januari 2013 14:52 schreef Karina het volgende:
[..]
TLC zendt het tv-interview Oprah Winfrey and Lance Armstrong: A Worldwide Exclusive in de nacht van 17 op 18 januari vanaf 03.00 uur uit.
Dat word je wekker zetten
Ga ik ook niet doen. Als het nou nog op vrijdag was zou ik er nog over denken, maar donderdagquote:Op zondag 13 januari 2013 15:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar z'n verhaal, maar de wekker zetten gaat me toch wat te ver. Neem aan dat het de dagen daarna er genoeg over zal gaan..
meneertje smeets gaat de grootste huilebalk wordenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:29 schreef danos het volgende:
Zou die gaan janken? Sowieso nep nqtuurlijk
Verdeeld over twee dagen zelfs.quote:
quote:Deel één van het interview van Winfrey met Armstrong zal donderdagnacht om 3.00 uur Nederlandse tijd worden uitgezonden.
De uitzending van het tweede deel is vrijdagnacht eveneens om 3.00 uur.
Dus het duurt maar 75 minuten vannacht?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:39 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Verdeeld over twee dagen zelfs.
[..]
Opnemen en de wekker een uur eerder zetten is denk ik het beste voor je nachtrust.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:05 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Morgen om 07:00 werken..
Ik wil het toch gewoon wel zien om 03:00 ..
Damn it..
strak plan..quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Opnemen en de wekker een uur eerder zetten is denk ik het beste voor je nachtrust.
oprah.com dacht ik. Zal wel iets achter lopen, dus gewoon je nest uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:45 schreef Pino112 het volgende:
Is er ook een livestream of moet ik per se mn bed uit?
Ik ook. Ben al moe en de slaap heb ik wel nodig..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit nog te twijfelen, 03.00 is wel een klote tijd.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:40 schreef baggerbaas het volgende:
Morgen vrij dus ik ben straks van de partij
Ik heb mijn broekje al uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik voel me nog wel fit, om 3 uur ga ik op het bankje liggen en Oprah meets Lance kijken.
Hoeft ook niet, alles is toegestaan zegt Oprah.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk niet dat ze bij Oprah drugtests doen als ik die Tom Cruise zo op dat bankje zag springen.
www.oprah.comquote:Op vrijdag 18 januari 2013 02:08 schreef Xeanor het volgende:
Waar kan ik dit bekijken? Iemand enig idee van een livestreampje ofzo?
Ik heb enkel een heel simpele kabel tv, geen digitale tv ofzo. Dus qua kanalen ben ik vrij beperkt.
Dat ook ja.quote:
Fristiquote:
Bij wijze van spreken, zelfs kinderen die dankzij hem zijn gaan fietsen kunnen hem nu aanklagenquote:
We hebben nog 2uur40 te gaan...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:08 schreef Smoofie het volgende:
Ja kanker, gaat hij niemand van de UCI beschuldigen? gvd.
De ultieme ironie zou wel zijn als de kanker als gevolg van doping gebruik zou zijn, maar daar zal de periode wel te kort voor zijn geweest.quote:
quote:
Je krijgt eerder kanker van roken en hamburgers dan doping.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:10 schreef StM het volgende:
[..]
De ultieme ironie zou wel zijn als de kanker als gevolg van doping gebruik zou zijn, maar daar zal de periode wel te kort voor zijn geweest.
Louis speelde geen trompet maar playbackte?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:08 schreef waxmask het volgende:
Dus nu al 2 Amrstrongs die liegen over hun prestaties... Wat is het toch met die achternaam...
Hij zei net direct van wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:12 schreef marcodej het volgende:
Ik wil weten of het Motoman-verhaal klopt.
Tlcquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:12 schreef Kandijfijn het volgende:
Via wat kijken jullie btw? De stream hapert bij mij.
En TLC heb ik niet geprogrammeerd op mijn tv. (oldskool-kabel jwz).
Lijkt er wel op dat hij de omerta in stand gaat houden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:12 schreef OProg het volgende:
Ik had een hoop gedraai verwacht maar nu al in de overtuiging dat dat wel mee gaat vallen.
Nee die andere, Michael Jackson is de enige die de Moonwalk heeft gedaan...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Louis speelde geen trompet maar playbackte?
Het begon wel duidelijk iniedergevalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:12 schreef OProg het volgende:
Ik had een hoop gedraai verwacht maar nu al in de overtuiging dat dat wel mee gaat vallen.
Ja hij weigert te vertellen over hoe het precies in zijn werk ging. Om dit te kunnen regelen logistiek gezien is heel de ploeg, leiding, doktoren en controleurs er deel van.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dat hij de omerta in stand gaat houden.
Ik weet al te veelquote:
Zou het iets te maken hebben met die juridische verjaring?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:17 schreef OProg het volgende:
Na 2005 niks meer gebruikt. Waarom geloof ik dan niet.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:17 schreef OProg het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:17 schreef OProg het volgende:
jazeker, ik zeg aan de leugendetector ermeequote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zou het iets te maken hebben met die juridische verjaring?
Zal vast met verjaringstermijn te maken hebben.quote:
Nou ja, geen bloeddoping zei hij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:17 schreef OProg het volgende:
Want? Alsof hij toen resultaten heeft geboekt, behalve podium in de Tour obv.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zal vast met verjaringstermijn te maken hebben.
Doorvragen aub Oprah...
Leugendetector is makkelijk te omzeilen als je gewoon controle over jezelf hebt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jazeker, ik zeg aan de leugendetector ermee
Ook. En laten zien waar hij schoon nog toe in staat was.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zou het iets te maken hebben met die juridische verjaring?
jij weet best vee, hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leugendetector is makkelijk te omzeilen als je gewoon controle over jezelf hebt.
Moet een andere vorm van EPO zijn geweest dan of hij moet iedereen hebben omgekochtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, geen bloeddoping zei hij.
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Want? Alsof hij toen resultaten heeft geboekt, behalve podium in de Tour obv.
Hij was ook geraakt door het feit dat ze schommelingen in het bloedpaspoort zagen. Die hadden er ook moeten zijn met andere middelen. Dus insinueert hij dat hij wel degelijk schoon reed toen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, geen bloeddoping zei hij.
Schadevergoedingen muts....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
wat is de reden om te liegen daarover?
verjaringstermijn van 8 jaarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Straf ontlopen. Alles voor 2005 lijkt verjaard te zijn, dus kan hij toegeven.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
In 2021 een nieuw interview over de laatste jaren dan maar....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Straf ontlopen. Alles voor 2005 lijkt verjaard te zijn, dus kan hij toegeven.
Waarom zou Smeets hierom huilen?quote:
Wat voor straf? Schorsing ontlopen vanwege zijn wens om thriatlons te blijven doen? Of prison?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Straf ontlopen. Alles voor 2005 lijkt verjaard te zijn, dus kan hij toegeven.
geld terugeisen van al zijn sponsersquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wat voor straf? Schorsing ontlopen vanwege zijn wens om thriatlons te blijven doen? Of prison?
Ook gevangenisstraf is mogelijk. Is niet de eerste doper die in de bak beland...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geld terugeisen van al zijn sponsers
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:26 schreef Smoofie het volgende:
Hij kan geen straf krijgen voor dit. Dus liegen is alleen voor eigen bestwil.
quote:Having been paid by the government, the former team leader could face criminal charges for making fraudulent statements to his bosses.
He could also be accused of perjury over disclosures made under oath to a US federal jury in 2005. If convicted, each false statement could lead to five years in jail.
Ik denk 0. Ze werd getrolled door 4chan, ze weet niets.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:28 schreef waxmask het volgende:
Lance vraag eens aan Oprah hoeveel Tours ze heeft gezien afgelopen 30 jaar.....
de omerta 2.0quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:30 schreef marcodej het volgende:
Leipheimer et al. hebben ook verklaard gestopt te zijn rond die periode. Daarna behaalden ze hun beste prestaties...
Zou er iets nieuws zijn dan waar wij nog niet van op de hoogte zijn mss?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:30 schreef marcodej het volgende:
Leipheimer et al. hebben ook verklaard gestopt te zijn rond die periode. Daarna behaalden ze hun beste prestaties...
Maar toen was iedereen schoner. Dus reden hij en Bertje zo naar 1 en 2 in de Vuelta.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:30 schreef marcodej het volgende:
Alleen bekennen waarvoor je niet meer gepakt kan worden, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zou er iets nieuws zijn dan waar wij nog niet van op de hoogte zijn mss?
Armstrong fanquote:
Maar de prestaties namen wel af qua Wattages, etc. Ik vind het wel plausibel wat Lance zegt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:30 schreef marcodej het volgende:
Nee hoor niks fan. Ja voor de buhne, maar ondertussen boekjes schrijven en incasseren. Mart is zijn cashcow kwijt... en met terugwerkende kracht zijn al zijn tourboekjes fictie verhalen gebleken... weg riant pensioen van Mart... ik zou ook huilen...quote:
ben je gek, die man heeft 35 jaar tour ervaring, die wist precies wat er loos was, als hij op tv acteert hij gewoon.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:32 schreef Xeanor het volgende:
Ik hoop van harte dat Smeets in tranen in zijn eigen gal ligt te verzuren.
twitter:dnelissen twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 03:33:52Druk uitoefenen staat in verhouding tot aanzetten tot dopegebruik. Is strafbaar. Lance hoeft niet aan zijn eigen veroordeling mee te werken. reageer retweet
Ja jij geloofde ook vast niet dat Lance dope gebruikte een paar maanden terug... Zulke fanbois zijn er nog steeds alleen proberen ze het met de riemen die ze hebben. Jullie geloven werkelijk alles wat Lance jullie voor kauwt...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:32 schreef Nouk het volgende:
[..]
Maar de prestaties namen wel af qua Wattages, etc. Ik vind het wel plausibel wat Lance zegt.
ach, die dikke weer met zijn natuurlijk hc van 52quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:34 schreef marcodej het volgende:
twitter:dnelissen twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 03:33:52Druk uitoefenen staat in verhouding tot aanzetten tot dopegebruik. Is strafbaar. Lance hoeft niet aan zijn eigen veroordeling mee te werken. reageer retweet
Haha, wtf. Ik wist al jaren dat EPO breed gebruikt werd. Niet persoonlijk worden...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja jij geloofde ook vast niet dat Lance dope gebruikte een paar maanden terug... Zulke fanbois zijn er nog steeds alleen proberen ze het met de riemen die ze hebben. Jullie geloven werkelijk alles wat Lance jullie voor kauwt...
Nelissen nog zo'n fanbois die niet eens wist dat er dope gebruikt werd in zijn eigen ploeg, wat heb ik me rot gelachen met die uitzendingen met Gertje en Nelissen... Gaf goed weer wat voor nitwit dat is...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:34 schreef marcodej het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Haha, wtf. Ik wist al jaren dat EPO breed gebruikt werd. Niet persoonlijk worden...
Sorry zo bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Haha, wtf. Ik wist al jaren dat EPO breed gebruikt werd. Niet persoonlijk worden...
Ok.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Sorry zo bedoelde ik het niet.
wordt tijd dat hij zelf gaat bekennen met zijn mysterieuze hartklachten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nelissen nog zo'n fanbois die niet eens wist dat er dope gebruikt werd in zijn eigen ploeg, wat heb ik me rot gelachen met die uitzendingen met Gertje en Nelissen... Gaf goed weer wat voor nitwit dat is...
Groepsdruk is vaak ook niet iets wat word uitgesproken maar wat je wel voelt. Het is een cultuur waar je aan mee doet of je staat aan de zij lijn....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:37 schreef OProg het volgende:
Dat met het druk uitoefenen op renners denk ik dat de waarheid wel ergens in het midden zal liggen. Sommige renners doen nu alsof ze onder druk geen keus hadden, waar ze wilden tergelijkertijd wel erg graag uit de ruif van succes vreten.
Mjah, hij had een sportkenner moeten vragen. Iemand die bijvoorbeeld meer dan 4 tourbergen kan noemenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:38 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind dat Oprah het eigenlijk prima doet..
Ik zit niet te wachten op vragen wat roem met hem deed. Leg hem het vuur eens aan de schenen joh.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:38 schreef venomsnake het volgende:
Inleven en vragen oplezen kan ze wel. Dieper doorvragen en de wielersport snappen daar schort het bij haar aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:38 schreef venomsnake het volgende:
Daarom. Ergens in het midden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Groepsdruk is vaak ook niet iets wat word uitgesproken maar wat je wel voelt. Het is een cultuur waar je aan mee doet of je staat aan de zij lijn....
lol, alsof oprah dat ooit heeft gedaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op vragen wat roem met hem deed. Leg hem het vuur eens aan de schenen joh.
Dit idd. Vragen beginnen nu al in de herhaling te vallen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zit niet te wachten op vragen wat roem met hem deed. Leg hem het vuur eens aan de schenen joh.
Het moet wel over twee uitzendingen uitgesmeerd kunnen worden, ja!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:40 schreef Szura het volgende:
Maar UCI en USADA zijn al aan bod gekomen en niets over gezegd. Ik twijfel of hij die bonden gaat aanpakken in de 2e uitzending.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:42 schreef svann het volgende:
[..]
Het moeten wel over twee uitzendingen uitgesmeerd kunnen worden, ja!
Godcomplex....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:43 schreef OProg het volgende:
Hij dacht daar gewoon dat hij onaantastbaar was en dat dat altijd zo zou blijven.
Hij gaat niemand/niks aanpakken, vertelt wat de meesten nu al wisten. Helaas.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar UCI en USADA zijn al aan bod gekomen en niets over gezegd. Ik twijfel of hij die bonden gaat aanpakken in de 2e uitzending.
hij ontkent over 2009-11, zegt al genoegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:45 schreef icebliss het volgende:
[..]
Hij gaat niemand/niks aanpakken, vertelt wat de meesten nu al wisten. Helaas.
oh ik snapte al niet wat hij bedoeldequote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:46 schreef marcodej het volgende:
"Het was een level playing field." Omdat iedereen het deed.
laat "was" maar weg, isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:46 schreef marcodej het volgende:
"Het was een level playing field." Omdat iedereen het deed.
Ik vergat een smiley...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oh ik snapte al niet wat hij bedoelde
Dan mag Boogerd en de rest van dat peleton ook de bak inquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:46 schreef waxmask het volgende:
Ik hoop dat deze man de bak in draait maar het zal wel loslopen.
Post ze eens hier aub, ik lees geen twitters....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:49 schreef Szura het volgende:
Haha check die Erik Mouthaan frusti zijn op twitter
Want?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:49 schreef Szura het volgende:
Haha check die Erik Mouthaan frusti zijn op twitter
Dan heeft hij toch niet zoveel gebruikt dat het opviel in de vele tests.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:46 schreef venomsnake het volgende:
Hij is in mijn ogen nog steeds een groot winnaar (wel een arrogante zak hooi), helemaal omdat dat hele peleton aan de dope zat.
Hij heeft genoeg gebruikt, net zoals de rest. Dat heet omkopen en slechte tests.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:50 schreef svann het volgende:
[..]
Dan heeft hij toch niet zoveel gebruikt dat het opviel in de vele tests.
Evengoed een prestatie om de tour uit te rijden.
Inderdaad, begin was goed. Maar de harde waarheid komt niet naar voren.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:49 schreef marcodej het volgende:
Het begon hoopvol, maar het wordt nietszeggender en nietszeggender.
zou je het erg vinden, als ik het gedaan had inclusief leugendetector?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:51 schreef DrDentz het volgende:
Mart had dit interview moeten doen, Oprah zit te weinig in de materie.
Of Wilfred, als tweevoudig presentator van Tour du Jour. Johan als sidekick voor rullevante vragen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:51 schreef DrDentz het volgende:
Mart had dit interview moeten doen, Oprah zit te weinig in de materie.
En Lance daarna op de fiets, virtueel de Alpe op fietsenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of Wilfred, als tweevoudig presentator van Tour du Jour. Johan als sidekick voor rullevante vragen.
Gert en Nelissen erbij en we hebben weer een gouden uitzending...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of Wilfred, als tweevoudig presentator van Tour du Jour. Johan als sidekick voor rullevante vragen.
Lance, niemand kent jou...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:53 schreef Xeanor het volgende:
Volgens Mart zou Lance vast niet "groot" genoeg zijn voor een interview met hém.
UCIquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:57 schreef waxmask het volgende:
Hij mag USADA niet maar maakt wel een bak geld over op hun rekening. Je LIEGT!
Je zat er ook niet ver vanaf, hij heeft ook geprobeerd een bak geld naar de Usada over te makenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ok my bad, ging allemaal snel met die afkortingen....
Dit inderdaad al helemaal uitgeplozen door juristen en advocaten tot waar hij kan toegeven en over kan uitwijden...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:02 schreef Xeanor het volgende:
Dit hele interview is volgens mij nog altijd juridisch gezien aardig waterdicht.
Dat deed ze net.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:03 schreef marcodej het volgende:
Oprah, vraag eens of dat ziekenhuisverhaal van Franky en Betsy waar is?
Heeft ze vast nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:03 schreef marcodej het volgende:
Oprah, vraag eens of dat ziekenhuisverhaal van Franky en Betsy waar is?
Oh, fokken en luisteren gaat soms niet samen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat deed ze net.of dat haar verklaring daarover correct was. Hij lulde eroverheen.
Hij lulde er fraai overheen dat ze een telefoongesprek van 40 minuten erover hadden gehad en dat hij door de vertrouwelijke aard van het gesprek niet op de inhoud in wil gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
inderdaad![]()
die vraag wou hij niet op ingaan
Eerst de klassiekers, Dr Ibarguren zal vast weer goed werk hebben gedaan. In de TDF zien we dan weer de voordelen van een zwemcoach bij een wielerploeg.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:06 schreef venomsnake het volgende:
Maar goed, het wordt weer een spannende tour dit jaar. Nu dopingvrij natuurlijk...........
jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij lulde er fraai overheen dat ze een telefoongesprek van 40 minuten erover hadden gehad en dat hij door de vertrouwelijke aard van het gesprek niet op de inhoud in wil gaan.
twitter:TheRaceRadio twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 04:07:20Reason he cannot confirm hospital room? Because people lied for him about it....under oath reageer retweet
Hopelijk wordt de wielersport even een tijdje verbannen uit de Olympische Spelen en dat zal een kettingreactie teweeg brengen waar zelfs een paar jaar geen Tour nog wel een mogelijkheid zou kunnen zijn. Het is gewoon voor de TOur een blamage dat ze nu de afgelopen 7 overwinningen niet op iemands naam hebben. Ook zullen veel sponsoren, zoals Rabo al heeft gedaan, zich achter de oren krabben of dit het wel waard is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:06 schreef venomsnake het volgende:
Maar goed, het wordt weer een spannende tour dit jaar. Nu dopingvrij natuurlijk...........
Dan hadden ze atletiek ook uit de OS moeten halen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de wielersport even een tijdje verbannen uit de Olympische Spelen en dat zal een kettingreactie teweeg brengen waar zelfs een paar jaar geen Tour nog wel een mogelijkheid zou kunnen zijn. Het is gewoon voor de TOur een blamage dat ze nu de afgelopen 7 overwinningen niet op iemands naam hebben. Ook zullen veel sponsoren, zoals Rabo al heeft gedaan, zich achter de oren krabben of dit het wel waard is.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:08 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:TheRaceRadio twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 04:07:20Reason he cannot confirm hospital room? Because people lied for him about it....under oath reageer retweet
En hoelang volg je de sport al? Of heb ik gemist dat Wiggins en Evans inmiddels ook al geschrapt zijn van de lijst van tourwinnaars?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de wielersport even een tijdje verbannen uit de Olympische Spelen en dat zal een kettingreactie teweeg brengen waar zelfs een paar jaar geen Tour nog wel een mogelijkheid zou kunnen zijn. Het is gewoon voor de TOur een blamage dat ze nu de afgelopen 7 overwinningen niet op iemands naam hebben. Ook zullen veel sponsoren, zoals Rabo al heeft gedaan, zich achter de oren krabben of dit het wel waard is.
Zoals al hier vastgesteld alles is juridisch helemaal dichtgetimmerd. Lance is een misselijke bedrieger...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:08 schreef baggerbaas het volgende:
TVM heeft nergens problemen meequote:Op vrijdag 18 januari 2013 04:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |