Als hij het doet zoals Ullrich zien we pas een bekentenis in 2018. Ullrich wachtte 6 jaar voordat hij naar buiten kwam met iets wat je kan zien als een bekentenis.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:55 schreef Bombvis het volgende:
Ik denk het 2e, ik denk dat hij vol in de aanval gaat en het blijft ontkennen. Armstrong lijkt mij niet het type om à la Ullrich te zitten janken dat hij doping gepakt heeft
Als je hem echt live wil zien, is het hier blijkbaar om 2 of 3 uur 's nachts, dacht ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:20 schreef the_critic het volgende:
ik ben erg benieuwd. Wel fijn dat er een livestream is.. (hopelijk alleen niet midden in de nacht pas ofzo.. :S)
hahaquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:13 schreef marcodej het volgende:
Een interview bij hem thuis dus:
[ afbeelding ]
3 uur 's nachts geloof ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:56 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Als je hem echt live wil zien, is het hier blijkbaar om 2 of 3 uur 's nachts, dacht ik.
De aankondiging belooft weinig goeds. Vermeend dopingschandaal, beschuldigingen van liegen en bedriegen over zijn dopinggebruik. Lijkt meer er op dat hij zijn straatje wil schoon vegen.quote:Armstrong will address the alleged doping scandal, years of accusations of cheating, and charges of lying about the use of performance-enhancing drugs throughout his storied cycling career.
Ik hoop op dit:quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
De aankondiging belooft weinig goeds. Vermeend dopingschandaal, beschuldigingen van liegen en bedriegen over zijn dopinggebruik. Lijkt meer er op dat hij zijn straatje wil schoon vegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
quote:Interview Oprah met Armstrong niet live op tv
Het anderhalf uur durende interview van Lance Armstrong met televisiester Oprah Winfrey wordt op voorhand opgenomen en is dus niet live op tv te zien. Dat maakten woordvoerders van Oprahs netwerk, Oprah Winfrey Network (OWN), bekend.
Het interview, waarin 'The Boss' in zijn eigen huis in Austin voor het eerst zal reageren op de dopingaffaire waarbij hij betrokken is, wordt op 17 januari omstreeks 15.00 uur (Nederlandse tijd) uitgezonden.
Oprah Winfrey Network wil echter niet onthullen wanneer het opgenomen wordt. Armstrong zou er ook geen geld voor krijgen. Daarnaast benadrukte een woordvoerster van de zender dat de gevallen wielerheld geen inspraak heeft in de samenstelling van het interview en dat geen enkele vraag taboe is.
De Bingostrong.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef Dos37 het volgende:
http://comocyco.com/2013/01/09/one-ball-too-many/
Mooi stukje over deze show, met drie mogelijke uitkomsten.
Niet 3 uur 's middags, maar 3 uur 's nachts.quote:
Ja, dat lijkt mij ook idd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef marcodej het volgende:
Niet 3 uur 's middags, maar 3 uur 's nachts.
quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:15 schreef DeeBee het volgende:
Dat interview, zal wel wat worden, een All American Hero in een gescript interview op TV, nog even een showtje opvoeren en de feiten zo weten te draaien dat hij ergens het slachtoffer van is geweest eigenlijk jarenlang en die strijd nog zwaarder was dan de kanker...
Misschien wordt Der Jan nog wel opgevoerd als een of andere Oost-Duitse Bond villain, met geheime EPO-handel vanuit z'n oude Trabant en ja, op dat moment moest Lance natuurlijk ook wel mee gaan doen met de tegenstanders en het gebruiken...
Mocht hij al 'bekennen', dan zal alles zich centreren rond het 'iedereen gebruikte in die tijd, dus ik heb alsnog fair gewonnen'-argument, daar ben ik vrij zeker van. Dat is alsnog complete onzin natuurlijk, maar dat er geen level playing field is als iedereen gebruikt is al uitgebreid in die andere topics besproken (o.a. omkopen van controleurs, genetisch bepaalde effectiviteit van doping (oxygen vector), beschikbaar vermogen, onethische druk om te gebruiken).
http://www.telegraaf.nl/t(...)ong_met_Usada__.htmlquote:Een anonieme bron geeft aan dat het een goed gesprek was, waar vooral over algemene zaken werd gesproken. Tygart is de grote man achter het Usada-rapport waarin tal van ex-ploegmaten de dopingstructuur in de ploeg van Lance Armstrong blootlegden.
AMSTERDAM -
Volgens USA Today heeft Lance Armstrong enkele weken geleden met Travis Tygart, directeur van het Amerikaanse antidopingagentschap Usada, gesproken over een openbare bekentenis.
De Texaan moest na dit rapport dat begin oktober verscheen zijn zeven Tourzeges inleveren. Volgende week donderdag, 17 januari, praat hij voor het eerst sinds het Usada-rapport met de media. In een negentig minuten lang interview met Oprah Winfrey vanuit zijn huis in Austin gaat hij in op zaken uit het Usada-rapport.
Algemeen 'sorry'
Personen die dicht bij Armstrong staan twijfelen of hij dopinggebruik gaat bekennen. Hoewel er geen details van het interview zijn vrijgegeven, zou het voor Armstrong een mogelijkheid zijn om een algemene verontschuldiging te doen, zonder specifieke kenmerken waarvoor hij zich verontschuldigt. Dit deed voormalig honkballer Jason Giambi van de New York Yankees acht jaar geleden ook. Hij was betrokken in de Balco-affaire en gebruikte steroïden en groeihormonen.
quote:Interview Oprah - Armstrong live bij Discovery Channel
Het interview dat Oprah Winfrey volgende week donderdag houdt met dopingzondaar Lance Armstrong is wereldwijd live te volgen via een stream op de site van de beroemde Amerikaanse tv-ster en op Discovery Channel. Dat meldt Hollywoodreporter. Het anderhalf uur durende gesprek vindt in Nederland plaats in de nacht van 17 op 18 januari.
Dat Discovery Channel het interview wereldwijd uitzendt, is opmerkelijk. Lance Armstrong vierde jarenlang successen als wielrennen van de Amerikaanse ploeg die door de zender werd gesponsord.
Winfrey spreekt Armstrong in zijn woning in Austin, Texas. Het programma wordt uitgezonden in de reeks Oprah's Next Chapter, waarin Winfrey diepte-interviews houdt met uiteenlopende grootheden.
Sinds wanneer ben je verplicht om aan je eigen veroordeling mee te werken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is een bekentenis van Armstrong ook niet meteen meineed en een ticketje richting de cel?
Ja, daar kan vervolging uit voort komen. Dus ik verwacht niet zoveel van dit interview. Of hij wil graag vervolgd worden, maar wie wil dat nou? Of hij heeft een duister verlangen of zo. Maar een volledige/gedeeltelijke bekentenis zie ik niet gebeuren. En het interview zal verder niet veel soeps zijn omdat Oprah ongeveer een van de slechtste interviewers van deze aardkloot is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is een bekentenis van Armstrong ook niet meteen meineed en een ticketje richting de cel?
toch wel "must" om te zienquote:
Idd...je verwacht er geen reet van, je kijkt toch. At least the highlights...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:47 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
toch wel "must" om te zien
In het BBC artikel hebben ze het over een verjaringstermijn van 5 jaar voor de meeste gevallen van perjury, dus dat zou z'n 'redding' kunnen zijn, waardoor hij toch een soort van verklaring kan afgeven en het niet gelijk tot vervolging hoeft te leiden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn al eerder grote namen de cel ingegaan voor liegen tegen Novitzky en die deden het dan nog minder spectaculair dan Armstrong.
quote:'Armstrong zal bij Oprah dopinggebruik bekennen'
Lance Armstrong zal in zijn interview met tv-ster Oprah Winfrey een dopingbekentenis afleggen. Een anonieme bron, die nauw betrokken is bij de gevallen wielrenner, heeft dit aan de Amerikaanse krant USA Today laten weten.
Armstrong gaat maandag in een interview in zijn huis in Austin voor het eerst in op het rapport over het systematische dopinggebruik waardoor hij zijn zeven tourtitels kwijt raakte. Op donderdag wordt het gesprek op de televisie uitgezonden. Volgens de bron in USA Today zal Armstrong niet alle details prijsgeven over zijn gebruik van verboden middelen.
Eerder schreef The New York Times al dat Armstrong wil bekennen.
Maar er zit een tijdverschil van +/- 6 uur? tussen Chicago? en Amsterdam. (USA- NL)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:53 schreef Karina het volgende:
En tevens live te zien op TLC:
Het exclusieve interview van Oprah Winfrey met Lance Armstrong zal in Nederland gelijktijdig met de uitzending in de Verenigde Staten worden uitgezonden door TLC.
TLC zendt het tv-interview Oprah Winfrey and Lance Armstrong: A Worldwide Exclusive in de nacht van 17 op 18 januari vanaf 03.00 uur uit.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar er zit een tijdverschil van +/- 6 uur? tussen Chicago? en Amsterdam. (USA- NL)
Over wat voor tijd spreken we dan in Nederland?
Ben erg benieuwd naar z'n verhaal, maar de wekker zetten gaat me toch wat te ver. Neem aan dat het de dagen daarna er genoeg over zal gaan..quote:Op zondag 13 januari 2013 14:52 schreef Karina het volgende:
[..]
TLC zendt het tv-interview Oprah Winfrey and Lance Armstrong: A Worldwide Exclusive in de nacht van 17 op 18 januari vanaf 03.00 uur uit.
Dat word je wekker zetten
Ga ik ook niet doen. Als het nou nog op vrijdag was zou ik er nog over denken, maar donderdagquote:Op zondag 13 januari 2013 15:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar z'n verhaal, maar de wekker zetten gaat me toch wat te ver. Neem aan dat het de dagen daarna er genoeg over zal gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |