abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121342007
Oprah zal op 17 Januari, bij Lance thuis, een anderhalf uur durend Interview houden. Het interview zal live te volgen zijn via internet. Alle vragen mogen gesteld worden staat er in de aankondiging.

Benieuwd of dit dus het vervolg wordt op het nieuws dat hij op punt staat om te gaan bekennen (bij wie beter dan Oprah, als je alsnog met wat tranen het land voor je wilt winnen. Oprah is machtig genoeg om dat in je voordeel te draaien) of wordt dit de grote ontkenningsshow en krijgen we een soort collegetour/holleder interview?!
everyone's a critic...
even you ! !
pi_121342137
Ik denk het 2e, ik denk dat hij vol in de aanval gaat en het blijft ontkennen. Armstrong lijkt mij niet het type om à la Ullrich te zitten janken dat hij doping gepakt heeft
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_121342266
Of dikke knaken vangen voor een beketenis op TV. Ophrah wint, Lance waarschijnlijk ook als een leuke promo voor zijn nieuwe boek. Daar kan ie een hoop prijzengeld schuld mee af betalen. Met sponsorgeld ligt het anders denk ik omdat een merk het meeste geld maakt rondom de reclame toendertijd dat kan nu niet meer schadelijk zijn vind ik. Maargoedwie ben ik? :)

Ben benieuwd.
pi_121342542
Ik zie deze man niet bekennen.
Zie bv. z'n Strava profiel, veels te trots mannetje.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_121342675

Zoiets maar dan op zn Amerikaans. Ligt aan vanalles behalve aan Lance zelf.
pi_121342756
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:55 schreef Bombvis het volgende:
Ik denk het 2e, ik denk dat hij vol in de aanval gaat en het blijft ontkennen. Armstrong lijkt mij niet het type om à la Ullrich te zitten janken dat hij doping gepakt heeft
Als hij het doet zoals Ullrich zien we pas een bekentenis in 2018. Ullrich wachtte 6 jaar voordat hij naar buiten kwam met iets wat je kan zien als een bekentenis.
pi_121344084
ik ben erg benieuwd. Wel fijn dat er een livestream is.. (hopelijk alleen niet midden in de nacht pas ofzo.. :S)
everyone's a critic...
even you ! !
  woensdag 9 januari 2013 @ 10:56:20 #8
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_121345063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:20 schreef the_critic het volgende:
ik ben erg benieuwd. Wel fijn dat er een livestream is.. (hopelijk alleen niet midden in de nacht pas ofzo.. :S)
Als je hem echt live wil zien, is het hier blijkbaar om 2 of 3 uur 's nachts, dacht ik.
pi_121345180
Beetje een Holleeder ripoff? Alle vragen mogen gesteld worden, antwoorden krijgen we vast niet.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_121345629
Een interview bij hem thuis dus:

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_121345696
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 11:13 schreef marcodej het volgende:
Een interview bij hem thuis dus:

[ afbeelding ]
haha
pi_121345720
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:56 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Als je hem echt live wil zien, is het hier blijkbaar om 2 of 3 uur 's nachts, dacht ik.
3 uur 's nachts geloof ik.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_121346704
hhmm dat wordt hem dan denk ik niet :S
everyone's a critic...
even you ! !
pi_121349210
Smeets kon niet? :')
pi_121355599
quote:
Armstrong will address the alleged doping scandal, years of accusations of cheating, and charges of lying about the use of performance-enhancing drugs throughout his storied cycling career.
De aankondiging belooft weinig goeds. Vermeend dopingschandaal, beschuldigingen van liegen en bedriegen over zijn dopinggebruik. Lijkt meer er op dat hij zijn straatje wil schoon vegen.
pi_121355694
Denk het ook!
Haaaaaiiiiiii http://www.office1.nl
pi_121357430
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:47 schreef Ericr het volgende:

[..]

De aankondiging belooft weinig goeds. Vermeend dopingschandaal, beschuldigingen van liegen en bedriegen over zijn dopinggebruik. Lijkt meer er op dat hij zijn straatje wil schoon vegen.
Ik hoop op dit:

:D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 januari 2013 @ 21:43:47 #18
67174 Dos37
Come on Twente
pi_121371637
http://comocyco.com/2013/01/09/one-ball-too-many/

Mooi stukje over deze show, met drie mogelijke uitkomsten.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_121371689
geen Smeets :') wat weet Oprah nou van wielrennen?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 januari 2013 @ 21:47:38 #20
862 Arcee
Look closer
pi_121371853
quote:
Interview Oprah met Armstrong niet live op tv

Het anderhalf uur durende interview van Lance Armstrong met televisiester Oprah Winfrey wordt op voorhand opgenomen en is dus niet live op tv te zien. Dat maakten woordvoerders van Oprahs netwerk, Oprah Winfrey Network (OWN), bekend.

Het interview, waarin 'The Boss' in zijn eigen huis in Austin voor het eerst zal reageren op de dopingaffaire waarbij hij betrokken is, wordt op 17 januari omstreeks 15.00 uur (Nederlandse tijd) uitgezonden.

Oprah Winfrey Network wil echter niet onthullen wanneer het opgenomen wordt. Armstrong zou er ook geen geld voor krijgen. Daarnaast benadrukte een woordvoerster van de zender dat de gevallen wielerheld geen inspraak heeft in de samenstelling van het interview en dat geen enkele vraag taboe is.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:11:01 #21
14505 OProg
A Life in Music
pi_121373118
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef Dos37 het volgende:
http://comocyco.com/2013/01/09/one-ball-too-many/

Mooi stukje over deze show, met drie mogelijke uitkomsten.
De Bingostrong. :D
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_121373471
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:47 schreef Arcee het volgende:

[..]

Niet 3 uur 's middags, maar 3 uur 's nachts.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 januari 2013 @ 22:19:29 #23
862 Arcee
Look closer
pi_121373653
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef marcodej het volgende:
Niet 3 uur 's middags, maar 3 uur 's nachts.
Ja, dat lijkt mij ook idd. :)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:48:20 #24
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_121375259
Als het dezelfde kant op gaat als bij Marion Jones, dan mag Lance best anderhalf uur overduidelijk zitten liegen zonder ook maar de minste kritische noot van Oprah.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_121380517
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:11 schreef OProg het volgende:

[..]

De Bingostrong. :D

Zo dacht ik er vanmiddag over, zal wel zoiets worden vannacht (maar ik ga er niet voor opblijven):

quote:
9s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:15 schreef DeeBee het volgende:
Dat interview, zal wel wat worden, een All American Hero in een gescript interview op TV, nog even een showtje opvoeren en de feiten zo weten te draaien dat hij ergens het slachtoffer van is geweest eigenlijk jarenlang en die strijd nog zwaarder was dan de kanker...

Misschien wordt Der Jan nog wel opgevoerd als een of andere Oost-Duitse Bond villain, met geheime EPO-handel vanuit z'n oude Trabant en ja, op dat moment moest Lance natuurlijk ook wel mee gaan doen met de tegenstanders en het gebruiken...

Mocht hij al 'bekennen', dan zal alles zich centreren rond het 'iedereen gebruikte in die tijd, dus ik heb alsnog fair gewonnen'-argument, daar ben ik vrij zeker van. Dat is alsnog complete onzin natuurlijk, maar dat er geen level playing field is als iedereen gebruikt is al uitgebreid in die andere topics besproken (o.a. omkopen van controleurs, genetisch bepaalde effectiviteit van doping (oxygen vector), beschikbaar vermogen, onethische druk om te gebruiken).
Jack does it in real time...
  donderdag 10 januari 2013 @ 07:41:51 #26
14505 OProg
A Life in Music
pi_121382978
Het is voor het kamp Armstrong wel de beste keuze om bij de Ivo Niehe van Amerika op het gebied van kritiekloze lik-interviews te gaan zitten. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_121383043
en juist omdat het bij Oprah is... kan het zoooo alle kanten op.
Toch weer spannend, en de halve wereld heeft het erover.. dus dat heeft ie alweer bereikt. En iedereen die maanden geleden riep helemaal klaar te zijn met die man, zit nu toch weer gespannen het interview af te wachten...
everyone's a critic...
even you ! !
pi_121383662
quote:
Een anonieme bron geeft aan dat het een goed gesprek was, waar vooral over algemene zaken werd gesproken. Tygart is de grote man achter het Usada-rapport waarin tal van ex-ploegmaten de dopingstructuur in de ploeg van Lance Armstrong blootlegden.

AMSTERDAM -

Volgens USA Today heeft Lance Armstrong enkele weken geleden met Travis Tygart, directeur van het Amerikaanse antidopingagentschap Usada, gesproken over een openbare bekentenis.

De Texaan moest na dit rapport dat begin oktober verscheen zijn zeven Tourzeges inleveren. Volgende week donderdag, 17 januari, praat hij voor het eerst sinds het Usada-rapport met de media. In een negentig minuten lang interview met Oprah Winfrey vanuit zijn huis in Austin gaat hij in op zaken uit het Usada-rapport.
Algemeen 'sorry'

Personen die dicht bij Armstrong staan twijfelen of hij dopinggebruik gaat bekennen. Hoewel er geen details van het interview zijn vrijgegeven, zou het voor Armstrong een mogelijkheid zijn om een algemene verontschuldiging te doen, zonder specifieke kenmerken waarvoor hij zich verontschuldigt. Dit deed voormalig honkballer Jason Giambi van de New York Yankees acht jaar geleden ook. Hij was betrokken in de Balco-affaire en gebruikte steroïden en groeihormonen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)ong_met_Usada__.html

Zou wel goed uitkomen om dan maar die bekentenis te doen bij Oprah en gelijk wat sympathie proberen te kweken bij het publiek. Maar denk nog steeds dat het meer een inhoudsloos interview wordt met wat verwijten hier en daar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 januari 2013 @ 12:35:13 #29
862 Arcee
Look closer
pi_121430053
quote:
Interview Oprah - Armstrong live bij Discovery Channel

Het interview dat Oprah Winfrey volgende week donderdag houdt met dopingzondaar Lance Armstrong is wereldwijd live te volgen via een stream op de site van de beroemde Amerikaanse tv-ster en op Discovery Channel. Dat meldt Hollywoodreporter. Het anderhalf uur durende gesprek vindt in Nederland plaats in de nacht van 17 op 18 januari.

Dat Discovery Channel het interview wereldwijd uitzendt, is opmerkelijk. Lance Armstrong vierde jarenlang successen als wielrennen van de Amerikaanse ploeg die door de zender werd gesponsord.

Winfrey spreekt Armstrong in zijn woning in Austin, Texas. Het programma wordt uitgezonden in de reeks Oprah's Next Chapter, waarin Winfrey diepte-interviews houdt met uiteenlopende grootheden.
  Moderator vrijdag 11 januari 2013 @ 14:53:22 #30
9859 crew  Karina
Woman
pi_121434985
En tevens live te zien op TLC:

Het exclusieve interview van Oprah Winfrey met Lance Armstrong zal in Nederland gelijktijdig met de uitzending in de Verenigde Staten worden uitgezonden door TLC.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 11 januari 2013 @ 16:43:20 #31
67640 SaintOfKillers
pi_121439141
Is een bekentenis van Armstrong ook niet meteen meineed en een ticketje richting de cel?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_121440792
Volgens mij wel ja. Daarom heb ik ook absoluut geen hoge verwachtingen van dit interview, maar verwacht eerder een gigantische farce...
  vrijdag 11 januari 2013 @ 17:28:41 #33
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_121440818
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is een bekentenis van Armstrong ook niet meteen meineed en een ticketje richting de cel?
Sinds wanneer ben je verplicht om aan je eigen veroordeling mee te werken?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_121440933
Sinds nooit. Maar wat is precies je punt? SoK doelt op het feit dat Lance meerdere keren onder ede heeft verklaard niets te hebben gebruikt, o.a. in de zaak met SCA promotions. Dus nu verklaren dat je wel gebruikt hebt, zou automatisch meineed zijn in dit geval en dus een (mogelijke) strafrechtelijke vervolging daarvoor...

Op de BBC website speculeren ze er ook al over: http://www.bbc.co.uk/sport/0/cycling/20962663
  vrijdag 11 januari 2013 @ 17:41:37 #35
67640 SaintOfKillers
pi_121441237
Er zijn al eerder grote namen de cel ingegaan voor liegen tegen Novitzky en die deden het dan nog minder spectaculair dan Armstrong.
pi_121441401
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 16:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, daar kan vervolging uit voort komen. Dus ik verwacht niet zoveel van dit interview. Of hij wil graag vervolgd worden, maar wie wil dat nou? Of hij heeft een duister verlangen of zo. Maar een volledige/gedeeltelijke bekentenis zie ik niet gebeuren. En het interview zal verder niet veel soeps zijn omdat Oprah ongeveer een van de slechtste interviewers van deze aardkloot is.
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_121441415
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 12:35 schreef Arcee het volgende:

[..]

toch wel "must" om te zien
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_121441485
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 17:47 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

toch wel "must" om te zien
Idd...je verwacht er geen reet van, je kijkt toch. At least the highlights...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_121441523
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn al eerder grote namen de cel ingegaan voor liegen tegen Novitzky en die deden het dan nog minder spectaculair dan Armstrong.
In het BBC artikel hebben ze het over een verjaringstermijn van 5 jaar voor de meeste gevallen van perjury, dus dat zou z'n 'redding' kunnen zijn, waardoor hij toch een soort van verklaring kan afgeven en het niet gelijk tot vervolging hoeft te leiden.

Die SCA promotions zaak was bijv. in 2006...
pi_121441539
jup het houd iedereen bezig!
Ik verwacht toch eigenlijk wel een verkapte bekentenis... Iedereen deed het, dus ik deed het ook (en was dus nogsteeds de kampieon want versloeg mensen met gelijke middelen). Ik heb niemand aangezet, iedereen gebruikte op eigen initiatief.. bla bla.. Hij heeft afgelopen week ook al zo een soort tweet van Graham Watson geretweet..
Ik gok dat ie een gedeeltelijke bekentenis doet, en daarna gokt op een goede deal met OM/usada.. Just my 2cents
everyone's a critic...
even you ! !
pi_121461687
Zeg het maar jongens, waar zetten we op in:

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 januari 2013 @ 11:38:13 #42
862 Arcee
Look closer
pi_121465407
quote:
'Armstrong zal bij Oprah dopinggebruik bekennen'

Lance Armstrong zal in zijn interview met tv-ster Oprah Winfrey een dopingbekentenis afleggen. Een anonieme bron, die nauw betrokken is bij de gevallen wielrenner, heeft dit aan de Amerikaanse krant USA Today laten weten.

Armstrong gaat maandag in een interview in zijn huis in Austin voor het eerst in op het rapport over het systematische dopinggebruik waardoor hij zijn zeven tourtitels kwijt raakte. Op donderdag wordt het gesprek op de televisie uitgezonden. Volgens de bron in USA Today zal Armstrong niet alle details prijsgeven over zijn gebruik van verboden middelen.

Eerder schreef The New York Times al dat Armstrong wil bekennen.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 12 januari 2013 @ 11:40:23 #43
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121465451
In de periode van maandag naar donderdag kan er dus nog mooi worden gesleuteld aan al het materiaal enzo :Y
pi_121481435
Zou die gaan janken? Sowieso nep nqtuurlijk
pi_121484319
schijnt zelfs dat het stuk omtrent meineed onder texaanse wet al verjaard is.. Als ie dus ook al wat eisers heeft kunnen afkopen, houd ie eigenlijk alleen US postal over als grote schuldeiser (ivm aanschaf doping met overheidsgeld.. US postal staatsbedrijf) En daar kun je in amerika vast een mooie schikking voor treffen.
Ben alleen benieuwd wie hij in de toekomst als ie bij Usada op matje moet komen, gaat verlinken om deal te kunnen sluiten. Gooit ie bruyneel voor de leeuwen of gaat ie juist verbrugge/uci erbij lappen?!
everyone's a critic...
even you ! !
pi_121503850
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 14:53 schreef Karina het volgende:
En tevens live te zien op TLC:

Het exclusieve interview van Oprah Winfrey met Lance Armstrong zal in Nederland gelijktijdig met de uitzending in de Verenigde Staten worden uitgezonden door TLC.
Maar er zit een tijdverschil van +/- 6 uur? tussen Chicago? en Amsterdam. (USA- NL)
Over wat voor tijd spreken we dan in Nederland?
  Moderator zondag 13 januari 2013 @ 14:52:50 #47
9859 crew  Karina
Woman
pi_121503904
quote:
15s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:51 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Maar er zit een tijdverschil van +/- 6 uur? tussen Chicago? en Amsterdam. (USA- NL)
Over wat voor tijd spreken we dan in Nederland?
TLC zendt het tv-interview Oprah Winfrey and Lance Armstrong: A Worldwide Exclusive in de nacht van 17 op 18 januari vanaf 03.00 uur uit.

Dat word je wekker zetten ;)
niet zo tof doen
pi_121504607
quote:
99s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:52 schreef Karina het volgende:

[..]

TLC zendt het tv-interview Oprah Winfrey and Lance Armstrong: A Worldwide Exclusive in de nacht van 17 op 18 januari vanaf 03.00 uur uit.

Dat word je wekker zetten ;)
Ben erg benieuwd naar z'n verhaal, maar de wekker zetten gaat me toch wat te ver. Neem aan dat het de dagen daarna er genoeg over zal gaan..
sig verwijderd door FA
  Moderator zondag 13 januari 2013 @ 15:11:46 #49
9859 crew  Karina
Woman
pi_121504647
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:10 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ben erg benieuwd naar z'n verhaal, maar de wekker zetten gaat me toch wat te ver. Neem aan dat het de dagen daarna er genoeg over zal gaan..
Ga ik ook niet doen. Als het nou nog op vrijdag was zou ik er nog over denken, maar donderdag :N
niet zo tof doen
pi_121512969
Ben er wel nieuwsgierig naar. :)
Zonder wrijving geen glans
pi_121513092
Hij gaat subtiel bekennen.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:46:23 #52
235775 Nappie-Oleon
Een Vlaamse reus
pi_121586255
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 20:29 schreef danos het volgende:
Zou die gaan janken? Sowieso nep nqtuurlijk
meneertje smeets gaat de grootste huilebalk worden
floep floep
pi_121588694
3u 'snachts :{.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_121625349
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
3u 'snachts :{.
Verdeeld over twee dagen zelfs.
quote:
Deel één van het interview van Winfrey met Armstrong zal donderdagnacht om 3.00 uur Nederlandse tijd worden uitgezonden.

De uitzending van het tweede deel is vrijdagnacht eveneens om 3.00 uur.
In the coolest little capital of the world
pi_121677028
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 januari 2013 @ 18:58:53 #57
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121689415
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:39 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Verdeeld over twee dagen zelfs.

[..]

Dus het duurt maar 75 minuten vannacht?
pi_121691129
ANP: Armstrong gaat huilen. :')
Kaartenvoordeel.nl - ansicht, thema- en Postcrossing-kaarten › Nieuw: Postcrossing-stempels, Hello Kitty, Waar is Wally? en Inge Löök
pi_121691219
pi_121691484
Ben toevallig morgen vrij, dus ga misschien wel kijken. Verwacht alleen niet veel meer te zien dan we al weten...
pi_121696266
Hij zal bekend maken dat hij het allemaal als undercoverjournalist gedaan heeft om de strijd tegen doping te steuenen.
Van een idioot kun je nooit een discussie winnen.
pi_121696383
Morgen om 07:00 werken..

Ik wil het toch gewoon wel zien om 03:00 ..

Damn it.. :P
pi_121696893
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:05 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Morgen om 07:00 werken..

Ik wil het toch gewoon wel zien om 03:00 ..

Damn it.. :P
Opnemen en de wekker een uur eerder zetten is denk ik het beste voor je nachtrust.
sig verwijderd door FA
pi_121697131
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:15 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Opnemen en de wekker een uur eerder zetten is denk ik het beste voor je nachtrust.
strak plan.. ;)
pi_121697734
Neem het gewoon op, inderdaad. Morgenvroeg bij het ontbijt :)
pi_121698140
Ze zullen hem natuurlijk weer heilig verklaren als de grote bestrijder van kanker.
Van een idioot kun je nooit een discussie winnen.
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:38:05 #67
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_121705030
Ben ik trouwens de enige die denkt dat de dopingbekentenis pas in het 2de deel (vrijdagnacht) gaat komen ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_121705183
Dit het centrale topic maken? Lijkt me wel toch?

Ik ben erbij, morgen vrij. :)
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 17 januari 2013 @ 23:45:13 #69
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121705361
Is er ook een livestream of moet ik per se mn bed uit? :+
pi_121705427
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:45 schreef Pino112 het volgende:
Is er ook een livestream of moet ik per se mn bed uit? :+
oprah.com dacht ik. Zal wel iets achter lopen, dus gewoon je nest uit. :D
pi_121706437
Een kleine poll:

Poll: Gaat Lance huilen?
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 18 januari 2013 @ 00:12:29 #72
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121706535
Volgens mij wel ja, dat zou een bron gezegd hebben.
  Moderator vrijdag 18 januari 2013 @ 00:24:09 #73
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_121706898
Ik zit nog te twijfelen, 03.00 is wel een klote tijd. :{
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 18 januari 2013 @ 00:26:11 #74
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121706950
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit nog te twijfelen, 03.00 is wel een klote tijd. :{
Ik ook. Ben al moe en de slaap heb ik wel nodig..
  † In Memoriam † vrijdag 18 januari 2013 @ 00:32:19 #75
43556 miss_dynastie
pi_121707087
Ik wilde opblijven, maar ik ben moe en denk dat het spannende toch pas in deel twee komt, dus ik ga toch maar naar bed...
pi_121707219
Wie gaat er wel kijken en commenten deze nacht? Ik blijf alvast wel op!
pi_121707248
Ik niet, morgen een afspraak en ik wil niet in slaap vallen als ik daar ben. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_121707299
Morgen vrij dus ik ben straks van de partij ^O^
pi_121707417
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:40 schreef baggerbaas het volgende:
Morgen vrij dus ik ben straks van de partij ^O^
^O^ Zie je dan? Althans als je ook op FOK! bent dan...
(BTW bij UPC zit TLC op kanaal 21)
pi_121707479
Ja ik blijf wel op FOK!
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 18 januari 2013 @ 01:50:29 #81
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121708401
Veel plezier zometeen, ik ga wel terug kijken :W
pi_121708420
Ik voel me nog wel fit, om 3 uur ga ik op het bankje liggen en Oprah meets Lance kijken.
pi_121708437
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 01:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik voel me nog wel fit, om 3 uur ga ik op het bankje liggen en Oprah meets Lance kijken.
Ik heb mijn broekje al uit. :)
pi_121708485
Ja morgenmiddag een banaan als ontbijt.
pi_121708525

Ook doping dus, zou hij voor het interniew nog wat EPO hebben genomen? Wat denken jullie?
pi_121708530
Ik denk niet dat ze bij Oprah drugtests doen als ik die Tom Cruise zo op dat bankje zag springen.
pi_121708535
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 02:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk niet dat ze bij Oprah drugtests doen als ik die Tom Cruise zo op dat bankje zag springen.
Hoeft ook niet, alles is toegestaan zegt Oprah.
pi_121708553
Waar kan ik dit bekijken? Iemand enig idee van een livestreampje ofzo?

Ik heb enkel een heel simpele kabel tv, geen digitale tv ofzo. Dus qua kanalen ben ik vrij beperkt.
pi_121708557
TLC heb je wel.
pi_121708559
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 02:08 schreef Xeanor het volgende:
Waar kan ik dit bekijken? Iemand enig idee van een livestreampje ofzo?

Ik heb enkel een heel simpele kabel tv, geen digitale tv ofzo. Dus qua kanalen ben ik vrij beperkt.
www.oprah.com

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 02:08 schreef DrDentz het volgende:
TLC heb je wel.
Dat ook ja.
pi_121708585
Thanks ^O^
  vrijdag 18 januari 2013 @ 02:13:44 #92
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121708606
Waars zullen de spannende dingen morgen worden uitgezonden, ook denk ik dat het een grote anticlimax wordt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_121708792
nog 22 min
pi_121708799
Hier blijven we wel voor wakker natuurlijk! Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik vrees een politiek correct verhaal dat iedereen het deed (ivm rechtzaken etc) en dan richt hij zijn pijlen of de UCI o.i.d. om vervolgens het zielige mannetje uit te hangen.

Dit allemaal in de 2e aflevering natuurlijk, vanavond zal er wel niet veel gebeuren. Waarschijnlijk alleen een soort van bekentenis en wat emotie...
pi_121708840
Als het maar niet zoiets wordt als de opening van de kluis van Al Capone vind ik het best. Dat was echt zonde van de tijd om op te blijven.
pi_121708918
Nou hop Lance, voor de draad ermee.
pi_121708919
Daar gaan we...
  vrijdag 18 januari 2013 @ 03:02:22 #98
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121708920
Details :D
AFCA
Qui audet adipiscitur