SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zing nog wel eens fonetisch iets mee hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb Engels geleerd dank zij de LP's van the Beatles.
Eej tees ewie.
Oh boyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:52 schreef Lienekien het volgende:
Leuke lijst!
Katy Perry ga ik straks even youtuben.
Ga je een stukkie zingen voor ons op de meet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:55 schreef Bluezz het volgende:
Ja die 2 zijn goed.
En ik vind Bowie na een paar reps ook erg mooi geworden.
Stukkie playbackenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je een stukkie zingen voor ons op de meet?
Dat kwam er vlotjes uit op je tabquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je een stukkie zingen voor ons op de meet?
Je mag wel een paar lessen ademhalingstechniek!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Stel je mij maar voor met een zuurstoffles op mn rug. Dat tempo, die toonsoort![]()
Die hoop ik morgenavond van de vocal coach bijgespijkerd te krijgenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je mag wel een paar lessen ademhalingstechniek!
Veel plezier FANNquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga me weer even bezighouden met mijn loge![]()
Die was aan het schaken op de computer, gaan we maar effe een filmpie kijken
Tot later
Het is de zaterdag erop geworden, als jullie dan kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef golfer het volgende:
Wanneer gingen we nou meaten? Is die vleeskeuring a.s. zaterdag of de zaterdag erop gepland?
Naar A'dam op een paard is me te lastig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef golfer het volgende:
Is die vleeskeuring a.s. zaterdag of de zaterdag erop gepland?
Want op zaterdag 19 rijd de paardentrein niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naar A'dam op een paard is me te lastig.
Van treinen krijg ik nachtmerries.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Want op zaterdag 19 rijd de paardentrein niet?
Je bent toch geen molukker ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van treinen krijg ik nachtmerries.
Dan moet je juist wél op een paardquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee een kwart zigeuner met blauwe ogen en blond haar.
En Op een zwart paartquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee een kwart zigeuner met blauwe ogen en blond haar.
Heb je ook een hobbelpaard ?quote:
sjoef paart schrijven we met een d op het eindquote:
Met poppen er nog bij ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, nog wel een oude poppenkast ergens achter in de schuur.
Oh jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
sjoef paart schrijven we met een d op het eind
Zet eerst ff het geluid zachtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:32 schreef just me het volgende:
* just me gaat slapen en nu maar hopen dat de tv vannacht niet weer spontaan aangaat.
Ik schrok me de tering! Nu maar de stekker eruit trekken ipv de afstandsbediening gebruiken!
Af en toe komt dat er gewoon uitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is het goed, doe ik altijd.
Ja dat lijkt me ook Pfffquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:32 schreef just me het volgende:
* just me gaat slapen en nu maar hopen dat de tv vannacht niet weer spontaan aangaat.
Ik schrok me de tering! Nu maar de stekker eruit trekken ipv de afstandsbediening gebruiken!
Was het maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
chufi loopt nu naar de auto om nog een fles te halen.
Het was helemaal schoon eigenlijk. Op de kurk na die er niet op de laatste cm uitging ... Maar dat veroorzaakte weinig vervuiling,,,quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zat er nog veel residue onder in de fles of viel dat mee?
Jaja begreep ik Bquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Hij vraog of er nog droesemt onderin zaat Sjoef
/utregsch
Ja soms heb je van die avonden.. Ik ga zelf wel zoquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eigenlijk moet ik nu gaan slapen maar steeds is er dan weer een topic waar ik wil reageren.
And againquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms heb je van die avonden.. Ik ga zelf wel zo
Oh die tijd ligt vér achter me gelukkigquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eigenlijk moet ik nu gaan slapen maar steeds is er dan weer een topic waar ik wil reageren.
Wil jij beweren dat je een 'echt' leven hebt buiten Fok! om?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh die tijd ligt vér achter me gelukkig
Tegenwoordig is Fok het laatste wat ik open als ik mn lap aanzeten dan kijk ik bijna niks, alleen de culsc en deze sc als ik eraan denk, dan weer verder met andere dingen.
Mijn fokwereldje wordt steeds kleiner en ik mis vast heel veel.![]()
Grappig. Bij mij begint het juist weer een beetje op te leven, het fok!ken. Je mist helemaal niks als je niet fokt hoor. Ja, ergernisquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh die tijd ligt vér achter me gelukkig
Tegenwoordig is Fok het laatste wat ik open als ik mn lap aanzeten dan kijk ik bijna niks, alleen de culsc en deze sc als ik eraan denk, dan weer verder met andere dingen.
Mijn fokwereldje wordt steeds kleiner en ik mis vast heel veel.![]()
Huuuuuuuuhuuuuuuuu Poltergeist!!!! Riep er iemand "Mommyyyyyyyyy"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:32 schreef just me het volgende:
verspillerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:40 schreef chufi het volgende:
Nog ff gekeken of er iets te reparen viel, maar geen idee. Ik heb hem dus maar weggeflikkerd.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:53 schreef chufi het volgende:
Mijn SR schilderij ontvangen BTW... Ziet er beter uit als toen op de foto.. Ik heb er nog geen definitieve plek voor..
quote:
quote:
Da's voor mij niet de echte Mamaloe, Marijke Bakker was veel leukerquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:31 schreef golfer het volgende:
Ach gossie, Mamaloe is ook al niet meer onder ons.
[ afbeelding ]
Hou me rustig ... Ik leef nog ...quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ga je lekker daar in dat topic ?
cristus
zeker pfffffffffffquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou me rustig ... Ik leef nog ...![]()
En over 2 maand mn dochter op bezoek met 2-5 vrienden ... Pfff
Jaaa, dat was de echte en in zwart wit nog.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's voor mij niet de echte Mamaloe, Marijke Bakker was veel leuker
[ afbeelding ]
was ook sarcastischquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou leukpfffffffff moet er niet aan denken
Ligt er ook aan wie het is/zijn. Mijn schoonmoeder ben ik na 2 uur al zat, mijn zwager is prima, die gaat zijn eigen gang, zet zelf koffie daar hoef ik niet naar om te kijken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... jij bet ook niet dol op logé's ?
Ja deze was niet lastig hoor, maar na twee weken wil ik wel weer lekker met zijn tweetjes zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wie het is/zijn. Mijn schoonmoeder ben ik na 2 uur al zat, mijn zwager is prima, die gaat zijn eigen gang, zet zelf koffie daar hoef ik niet naar om te kijken.
Ik wil wel mijn eigen gang kunnen gaan!
En meets heb ik altijd leuk gevonden met de juiste mensen dan
Tuurlijk ben ik blijf met mn dochter, en leuk dat ze het zelf organiseert deze keer/ Momenteel komt ze met 2 vriendinnen,, Maar ze vroeg hoeveel de max was en ik antwoorde 6 ... Dus het kunnen er nog meer worden.. Maar des te meer des te minder ik mn dochter voor me zelf heb...quote:
joahquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef just me het volgende:
Is toch helemaal niet erg om dat te zeggen, je bent gewoon tevree met z'n twee
Da's ook wel weer waar, kan je haar dat niet zeggen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik blijf met mn dochter, en leuk dat ze het zelf organiseert deze keer/ Momenteel komt ze met 2 vriendinnen,, Maar ze vroeg hoeveel de max was en ik antwoorde 6 ... Dus het kunnen er nog meer worden.. Maar des te meer des te minder ik mn dochter voor me zelf heb...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik wil eigenlijk niet naar een meet
Ja dan is het misschien best wel gezellig... Maar denk dat mn dochter dan vet meer bezig is met de rest ... Hoop dat de vluchten gauw volgeboekt zijn ..quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Da's ook wel weer waar, kan je haar dat niet zeggen?
als ze met nog 4 of 5 mensen komt kan je het schudden denk ik.
Dat zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:45 schreef just me het volgende:
Of die andere meiden gaan met elkaar op stap en Sjoef kan met dochterlief wat tijd doorbrengen!
Nou jah... je ziet wel hoe het loopt gewoon, hoe lang blijft ze?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja dan is het misschien best wel gezellig... Maar denk dat mn dochter dan vet meer bezig is met de rest ... Hoop dat de vluchten gauw volgeboekt zijn ..
Griekse neefquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:57 schreef Bluezz het volgende:
Fann wie had je te logerenZo lang
Ik vind het al voor 1 of 2 nachtjes best lastig en zijn ook weer heel blij dat we samen zijn als ze weer weg zijn.. ongeacht wie het is
Niet zo leuk wil ik niet zeggen ... Het kan best gezellig zijn met 6 20+ meisjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen natuurlijk.
Hopelijk voor Chufi gaat het zo anders is het niet zo leuk denk ik.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet zo leuk wil ik niet zeggen ... Het kan best gezellig zijn met 6 20+ meisjes
sorrryquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:57 schreef Bluezz het volgende:
.Ik vind het al voor 1 of 2 nachtjes best lastig en zijn ook weer heel blij dat we samen zijn als ze weer weg zijn.. ongeacht wie het is
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zeg alvast af voor de meeting, mijn dochter gaat verhuizen dat weekend en kan me die missen dan.
Jammer, maar dat gaat natuurlijk voorquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik zeg alvast af voor de meeting, mijn dochter gaat verhuizen dat weekend en kan me die missen dan.
Nu voel ik me ook weer lulligquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
Dan cancellen we hem toch gewoon die meet en wachten tot een mooiere tijd in het jaar
Dat is wel waarquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Kan ook, het wordt ook koud volgende week
Waarom? Het is toch leuker als er meer mensen kunnen komen malle.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu voel ik me ook weer lullig
Da's ook wel weer waar, nou ja dan komt het wel een keerquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch leuker als er meer mensen kunnen komen malle.
slagharen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet een mooie plek in het midden van het land, voor de liefhebbers gratis rondje op een paard.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik weet een mooie plek in het midden van het land, voor de liefhebbers gratis rondje op een paard.
Na kijk PP wordt het nog een actieve meet ook maar dan wel met mooi weerquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je kunt beter kind in huis zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn landgoed helaas niet.![]()
Wel kind aan huis daar.
Op de foto staat de kantine.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt beter kind in huis zijn.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de foto staat de kantine.
Met gratis uitzicht op stuiterende ruiters.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:38 schreef just me het volgende:
[..]dat moet gewoon een clubhuis heten!
wie zegt dat ik niet ga stuiterenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met gratis uitzicht op stuiterende ruiters.
Hoe gevaarlijk is het om in de kantine te kijken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
PP jij bent waarschijnlijk een ervaren ruiter maar voor menigeen van de rest van onze 40+ zeg kan dat nog wel eens gevolgen hebben
Maar dan zijn griotten ook het lekkerste!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik durf al de hele week niet te eten met rechts vanwege die gebroken vulling
maar ik eet griotten en dat gaat moeilijk![]()
vooral als je je hele mond volstouwt
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Maar dan zijn griotten ook het lekkerste!!
Lang geleden, heel lang geleden, heb ik eens een bosrit gemaakt, ik zat toen verkeerd(te ver naar voren) in het zadel en heb er lang last van gehad (mijn ex ook)quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
PP jij bent waarschijnlijk een ervaren ruiter maar voor menigeen van de rest van onze 40+ zeg kan dat nog wel eens gevolgen hebben
Verstandigquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:19 schreef just me het volgende:
* just me gaat eens heel verstandig doen
ik ga lekker slapen voordat vriendlief thuiskomt, dan heb ik geen last van zijn gesnurk!
Paardenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep, ideale plek voor een meet.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe gevaarlijk is het om in de kantine te kijken?
Een goede paardenbiefstuk is aanrader op de BBQ.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik moet nodig weer eens naar http://www.slagerijwisker.nl/
Toevallig vanavond:quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een goede paardenbiefstuk is aanrader op de BBQ.
En... viel het mee ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nog één sigaretje en dan ga ik naar de Tandarts![]()
Tijd geleden dat ik paardenworst heb gegeten, was wel in Haarlem en van deze slager dacht ik, in Cafe1900quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik moet nodig weer eens naar http://www.slagerijwisker.nl/
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:12 schreef just me het volgende:
Mooi zo, kun je weer stralend het weekend in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:37 schreef golfer het volgende:
maar als het op de tandarts aankomt ben ik een lafaard.
Nu heb ik al zeker 15 jaar een speciale angst-tandarts, maar desondanks blijf ik het een verzoeking vinden om elk half jaar voor controle er naartoe te gaan.
Bleh... dat is klotequote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:25 schreef just me het volgende:
Ik ga keurig 2x per jaar, heb een gebit om weg te gooien! Heb paradontitus (chronische ontsteking aan het tandvlees) en mijn tanden zitten los.
Krijg je op school: juf mijn tand zit los en dan wil ik altijd zeggen, die van mij ook, kijk maar
Het is kut maar het is niet anders!
een oplossing voor parodontitis?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bleh... dat is klote![]()
maar ze hebben tegenwoordig wel hele mooie oplossingen
Heeft niet geholpen wil je zeggen ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:42 schreef sacha het volgende:
[..]
een oplossing voor parodontitis?
een kunstgebit bedoel je?
ehm...quote:
nee, dan een dieptereiniging zonder verdovingquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:08 schreef just me het volgende:
Die flapoperatie heb ik al gehad. Ik poest, ik raag, ik doe alles wat moet.
Laatst moest er een kies worden getrokken en tering wat deed die verdoivng pijn
De mijne heeft een snor en een bril.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:34 schreef just me het volgende:
Maar mijn tandarts heeft hele mooie ogen en heeft er begrip voor dat ik niet graag bij hem in de stoel lig!
gruwelverhalen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:25 schreef golfer het volgende:
Jullie maken mijn 'enthousiasme' voor de tandarts steeds weer wat groter met die gruwelverhalen.
Nou ik bedoelde eigenlijk, kronen, bruggen etc.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:42 schreef sacha het volgende:
[..]
een oplossing voor parodontitis?
een kunstgebit bedoel je?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:20 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dan een dieptereiniging zonder verdoving![]()
ja, mijn tandprutsmevrouw had een slechte dag
Hoezo gelachen dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:42 schreef sacha het volgende:
[..]
gruwelverhalen?
ik heb mij werkelijk kapot gelachen die keer dat ze dat vergat
hoe zal ik dit nu eens netjes zeggen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Hoezo gelachen dan?
ah..... ik denk dat ik het begrijp, maar daar heb je dan wel pijn voor moeten lijden voor diequote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:07 schreef sacha het volgende:
[..]
hoe zal ik dit nu eens netjes zeggen?
ehm...
laten we het er maar op houden dat ik een meningsverschil had met mijn tandarts over deze mondhygiëniste en dat ik het nog één keer zou proberen bij deze mevrouw
Ben je niet tijdens de behandeling gestopt of heb je die marteling gewoon uitgezeten?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:16 schreef sacha het volgende:
ach, ze is ontslagen![]()
ze was dus gewoon incompetent maar daar wou mijn tandarts niet aan
en ik vind het altijd goed om te horen dat ik gelijk heb ook al is het achteraf...
uitgezetenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je niet tijdens de behandeling gestopt of heb je die marteling gewoon uitgezeten?
Ik zie je er voor aan dat je het gewoon hebt uitgezeten ook nog
Mondhygienisch schoonmaken van je tandvleesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat bedoelen jullie eigenlijk met dieptereiniging? een wortelkanaalbehandeling toch?![]()
Of is dat weer iets anders ?
hoe diep is diep bij jou? (sorry golferquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:23 schreef chufi het volgende:
Mijn dieptereiniging gaat altijd zonder verdoving .. Maar ik heb liever de pijn dan het gevoel van een verdoving erna.
ow...............quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mondhygienisch schoonmaken van je tandvlees
Nee maar wel teruggetrokken tandvlees op bepaalde gedeeltes met diepe pockets. Gaat langzaam beterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:26 schreef sacha het volgende:
[..]
hoe diep is diep bij jou? (sorry golfer)
heb jij parodontitis?
Wel in geval van parodontitis, dan heb je zogenaamde pockets die echt tot wel 5 mm diep zijn, waar zich vuil en bacterien in ophopen. Dat wil je liefst wel verdoofd hebben. Parodontitis ontstaat door gingivitis, een gewone tandvleesontsteking. Behandel je het niet dan tast het op den duur je kaakbot aan. Niet aan te raden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...............daar heb ik nog nooit verdoving bij gehad
is toch niet nodig?
Ja duidelijk Sasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:48 schreef sacha het volgende:
nou ja, ik heb een 'ernstige vorm van parodontitis' met een 'zeer zorgelijke pocketdiepte'![]()
als je dan van een ongestelde slagersdochter een dieptereiniging krijgt zonder verdoving met de mededeling:
'jij moet gewoon beter poetsen...' [ afbeelding ]
en
'die vorige mondhygiëniste had wat beter werk moeten leveren' [ afbeelding ]
dan neem ik heel netjes afscheid van iemand![]()
was dat weer vaag genoeg?![]()
ja ja ik weet genoegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wel in geval van parodontitis, dan heb je zogenaamde pockets die echt tot wel 5 mm diep zijn, waar zich vuil en bacterien in ophopen. Dat wil je liefst wel verdoofd hebben. Parodontitis ontstaat door gingivitis, een gewone tandvleesontsteking. Behandel je het niet dan tast het op den duur je kaakbot aan. Niet aan te raden.
Ook een endodontische behandeling (wortelkanaal van pulpa ontdoen en opvullen) wil je niet zonder verdoving laten doen, als er nog leven in de zenuw zit, en zelfs al is die al morsdood, dan wil je nog een verdoving!!
Bij mij komt de tandarts overigens mijn mond niet eens in met de sonde zonder verdoving. Anders trap ik hem daadwerkelijk in zijn kloten.
Ik ook hoor, al jaaaaaaaaaaren!!!! Elke keer weer slapeloze nachten, en ik heb ook al geen tandarts met mooie ogenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja ik weet genoeg![]()
pffffff ik krijg het er benauwd van als ik dat allemaal lees
Ziekenfondsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef ElizabethR het volgende:
Overigens, als de tijd daar is ga ik echt niet voor een kunstgebit, ik neem heerlijk een volledig schroefimplantaat. Dan slinkt je kaak tenminste niet zo en hoef je niet zo vaak een rebase. Plus het ding flikkert er nooit uit. No funniest home video's!!!
God allemachtig, wat een aantal jaren werken bij een ziekenfonds wel niet met je terminologie doen.
Ja vroeger kon je nog gewoon goedkoop naar de dokter en de tandarts ....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ziekenfonds![]()
Daar betaalde ik 50 gulden per maand aan premie aan
Ja joh, het maakte allemaal niet uit, het ging allemaal van de grote hoop, daarom betalen we nu 6 x zoveel premiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger kon je nog gewoon goedkoop naar de dokter en de tandarts ....
Toen ik daar werkte, kreeg een tandarts 25,75 gulden voor een eenvlaksvulling amalgaam, en 45,45 voor een eenvlaks composiet. Een kunstgebit kostte rond de 800 gulden en een rebase voor een halve prothese 135 gulden, voor een volledige 440. Bitewings waren 35 gulden en 25 centen, en een extractie 11 guldenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ziekenfonds![]()
Daar betaalde ik 50 gulden per maand aan premie aan
daar hebben ze hele mooie oplossingen voorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik hield mijn hart al vast
Ja het is ook best wel raar dat je de tarieven na 10 jaar nog steeds weetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Toen ik daar werkte, kreeg een tandarts 25,75 gulden voor een eenvlaksvulling amalgaam, en 45,45 voor een eenvlaks composiet. Een kunstgebit kostte rond de 800 gulden en een rebase voor een halve prothese 135 gulden, voor een volledige 440. Bitewings waren 35 gulden en 25 centen, en een extractie 11 guldenDe verdoving was dan weer 18, 50, dus duurder dan het element extraheren. Pfffff..
Wel heel raar dat ik na 17 jaar die tarieven van destijds nog steeds uit mijn hoofd ken.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
daar hebben ze hele mooie oplossingen voor
Je bedoelt vast niet die man die hem vast wilde spijkerenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
Een briefje? Doe eens niet zo ouderwetsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het is ook best wel raar dat je de tarieven na 10 jaar nog steeds weetWaarschijnlijk heb je nu een briefje nodig om je boodschappen te doen
![]()
25,75 voor een vulling, wat een lachertje, daar mag je nu een keer voor spoelen.
Nog zo'n bijdetijdse 40+-er, ik maak mijn boodschappenbriefje op mijn laptop en stuur hem door naar mijn mail, dus gebruik mijn mobiel als boodschappenlijstje. Heel slim en hip enzo, maar was vanavond wel mijn telefoon vergeten toen ik boodschappen ging doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een briefje? Doe eens niet zo ouderwetsDaar heb ik de memofunctie op mijn smartphone voor
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
Ik bracht altijd de rekeningen van mn Pa rond, maar wat ie nou precies verdiende wist ik niet ... Kreeg een kwartje per rekeningquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Toen ik daar werkte, kreeg een tandarts 25,75 gulden voor een eenvlaksvulling amalgaam, en 45,45 voor een eenvlaks composiet. Een kunstgebit kostte rond de 800 gulden en een rebase voor een halve prothese 135 gulden, voor een volledige 440. Bitewings waren 35 gulden en 25 centen, en een extractie 11 guldenDe verdoving was dan weer 18, 50, dus duurder dan het element extraheren. Pfffff..
Wel heel raar dat ik na 17 jaar die tarieven van destijds nog steeds uit mijn hoofd ken.
Helaas ben ik al zover gezakt, dat mijn Galaxy SIII zo ongeveer mijn leven is, ik doe er alles mee, en heb hem dan ook altijd bij me. Kijk er tv mee, lees er boeken mee, maak boodschappenbriefjes, bewerk foto's, google me rot, FOK!, facebook, check het weer, navigeer, gebruik hem als agenda, mail, barcode reader, speel games...... Ik ben verslaafd aan mijn smartphone ben ik bang...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog zo'n bijdetijdse 40+-er, ik maak mijn boodschappenbriefje op mijn laptop en stuur hem door naar mijn mail, dus gebruik mijn mobiel als boodschappenlijstje. Heel slim en hip enzo, maar was vanavond wel mijn telefoon vergeten toen ik boodschappen ging doen
Ik kan bellen en ik kan opnemen wat ook niet altijd goed gaatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Helaas ben ik al zover gezakt, dat mijn Galaxy SIII zo ongeveer mijn leven is, ik doe er alles mee, en heb hem dan ook altijd bij me. Kijk er tv mee, lees er boeken mee, maak boodschappenbriefjes, bewerk foto's, google me rot, FOK!, facebook, check het weer, navigeer, gebruik hem als agenda, mail, barcode reader, speel games...... Ik ben verslaafd aan mijn smartphone ben ik bang...
Alleen de wekkerfunctie, daar ben ik vrij hardnekkig in, die negeer ik vaak.
De S3 is inderdaad een geweldig toestel al gebruik ik voor iets minder toepassingen dan jij doet, maar ik gebruik wel de wekfunctie en wakker worden met de Fairy Fountain melodie is bijna zen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Helaas ben ik al zover gezakt, dat mijn Galaxy SIII zo ongeveer mijn leven is, ik doe er alles mee, en heb hem dan ook altijd bij me. Kijk er tv mee, lees er boeken mee, maak boodschappenbriefjes, bewerk foto's, google me rot, FOK!, facebook, check het weer, navigeer, gebruik hem als agenda, mail, barcode reader, speel games...... Ik ben verslaafd aan mijn smartphone ben ik bang...
Alleen de wekkerfunctie, daar ben ik vrij hardnekkig in, die negeer ik vaak.
De rekeningen van je pa waren voor particuliere patienten, ik somde tarieven op voor ziekenfodspatienten, want die bracht de tandarts rechtstreeks in rekening bij het ziekenfonds op leuke gele A5-jes, een per patient, met daarop een gebitsstatus, waarop ie moest aangeven wat ie precies had gedaan. Sommige tandartsen hadden een dusdanig grote praktijk dat ze wel 800 van die A5-jes per maand declareerden. Dat zijn dus 38 patienten per dag! Voor elke patient een consult van 23, 65 gulden, dat tikt al lekker aan, en dan de rest nog. Er was een specifieke tandarts in Son en Breugel, die declareerde zoveel per maand, dat ie de controle in ging. Hij was niet zo slim, want werd gepakt op overdeclareren en heeft het ziekenfonds een forse schadevergoeding mogen betalen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bracht altijd de rekeningen van mn Pa rond, maar wat ie nou precies verdiende wist ik niet ... Kreeg een kwartje per rekening
Gemist! Mijn tv staat uit, heb een beetje radio op de achtergrond aan.quote:
Ik wist niet eens dat die er wasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gemist! Mijn tv staat uit, heb een beetje radio op de achtergrond aan.
Ik ben vorig jaar naar de Boney M musical geweest, die was (daddy) cool
Wil je dat we je opgeven?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef sacha het volgende:
je had vroegah van die make-over programma's...
mochten de deelnemers naar een trainer, hippe omkleed nicht, kapper, visagist, ooglaserkliniek en als klap op de vuurpijl naar een Deutsche tandtechniker voor een complete gebitsrenovatie![]()
dat laatste...![]()
vond ik zo fijn voor die mensen
Ha, nog zo iemand al ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kan bellen en ik kan opnemen wat ook niet altijd goed gaat
en als ik heel diep nadenk en goed oplet weet ik misschien ook nog wel hoe ik een SMSje kan
versturen![]()
Jazeker![]()
Ik koop altijd gewoon dat wat ik denk nodig te hebben en waar ik zin in heb, zonder lijstjes ... Dat deed ik vroeger.. Oh ja toen had ik nog een gezinquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog zo'n bijdetijdse 40+-er, ik maak mijn boodschappenbriefje op mijn laptop en stuur hem door naar mijn mail, dus gebruik mijn mobiel als boodschappenlijstje. Heel slim en hip enzo, maar was vanavond wel mijn telefoon vergeten toen ik boodschappen ging doen
Apart!! Bobby Farrell is toch niet te casten! Wie speelde dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij niet zo heel lang gedraaid, maar ik vond het wel erg leuk en vooral vrolijk. Al zou ik er zelf nooit kaartjes voor gekocht hebben, ik had de mijne gewonnen met de postcodeloterijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die er wasik moet eens onder die steen vandaan
Leuk !quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij niet zo heel lang gedraaid, maar ik vond het wel erg leuk en vooral vrolijk. Al zou ik er zelf nooit kaartjes voor gekocht hebben, ik had de mijne gewonnen met de postcodeloterijDat is weer eens iets anders dan Ben & Jerry's ijs
Met een gezin kan je niet zonder lijstjes, al denk ik dat ik ook aan een lijstje zou doen als ik alleen was.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik koop altijd gewoon dat wat ik denk nodig te hebben en waar ik zin in heb, zonder lijstjes ... Dat deed ik vroeger.. Oh ja toen had ik nog een gezin
Spaanse kennis van me heeft vroeger ooit als au-pair bij hem gewerkt en dat was niet echt gezellig en leuk...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gemist! Mijn tv staat uit, heb een beetje radio op de achtergrond aan.
De musical ging niet over over Bobby Farrell of Boney M, maar het verhaal is geschreven rondom de muziek van Boney M en ging over een liefde tussen 2 mensen van verschillende afkomst. Vooral het dansen was spectaculair en ik heb mijn mening over Kim Lian van der Meij bij moeten stellen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Apart!! Bobby Farrell is toch niet te casten! Wie speelde dat?
*houdt glaasje bijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik pak d'r een wijntje bijkan mij het schele
November 2011 won ik de musicalkaartjes, in het voorjaar van 2012 een bos bloemen en in december Ben & Jerry's ijs. Ik wil niet ondankbaar zijn maar ik win liever een flinke bom duiten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leuk !
Ik win nooit![]()
ow....... nu is er een leuke plaat![]()
Ja, die is leuk!quote:
Helaas, anoniem doen ze dat soort dingen niet.quote:
zelfs dat heb ik nooit gewonnenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
November 2011 won ik de musicalkaartjes, in het voorjaar van 2012 een bos bloemen en in december Ben & Jerry's ijs. Ik wil niet ondankbaar zijn maar ik win liever een flinke bom duiten.
Geweldig die clip met Fred in zijn visnetshirtjequote:
we zijn al weer een stuk verder hoor Deesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig die clip met Fred in zijn visnetshirtje
Ja dat heb ik ook, nu 4 kaarten voor het Tiki bad bij duinrel Iemand?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
November 2011 won ik de musicalkaartjes, in het voorjaar van 2012 een bos bloemen en in december Ben & Jerry's ijs. Ik wil niet ondankbaar zijn maar ik win liever een flinke bom duiten.
O ik kijk geen tv maar had jouw youtube aangeklikt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
we zijn al weer een stuk verder hoor Dees
nu is er eentje die zing now i am your number one maar ik heb gemist wie
het is![]()
ken ik niet
Ja tot morgen FANNquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow shit, ik moet verhuizen naar de slaapkamer, daar kan ik mijn laptop weer inpluggen
batterij is op
moet ik die zender daar weer op die TV zoeken
gaat wel effe duren ben ik bang![]()
Jeetje daar kan jij ook niets mee. Misschien kan je ze hier aanbieden FOK!kers helpen FOK!kersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:37 schreef chufi het volgende:
Wil er iemand nog naar
[..]
Ja dat heb ik ook, nu 4 kaarten voor het Tiki bad bij duinrel Iemand?
Vergeet je wijn nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow shit, ik moet verhuizen naar de slaapkamer, daar kan ik mijn laptop weer inpluggen
batterij is op
moet ik die zender daar weer op die TV zoeken
gaat wel effe duren ben ik bang![]()
Tenzij of mits?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef sacha het volgende:
[..]
tenzij ik er deze maand nog naar toe moet
plus de entree van Duinrelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is 7 uur reizen voor een dagje glijbaan
Want op 1 dag heen en weer is natuurlijk een beetje teveel van goede, pfff en dan mag je ook niet meer uitgezwaaid wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef sacha het volgende:
[..]
plus de entree van Duinrel![]()
plus 2 overnachtingen![]()
plus een auto huren
wel met een uitzwaaikaartjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want op 1 dag heen en weer is natuurlijk een beetje teveel van goede, pfff en dan mag je ook niet meer uitgezwaaid worden
Sas Je kunt 2 x gaan met aap 4 entree kaartjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je je verdubbelaar aan zetten
Maar Doeksen vindt het toch te gevaarlijk om op de kade te zwaaien en is het met een uitzwaaikaartje dan minder gevaarlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
wel met een uitzwaaikaartje![]()
hoe treurig
ik snap jou nooitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:59 schreef sacha het volgende:
*uitzwaaikaartje ongenoegen gaat uitbuiten*
My grandparents went to Vlieland… and all I got was this lousy uitzwaaikaartje!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas Je kunt 2 x gaan met aap 4 entree kaartjes
tot wanneer mogen we?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas Je kunt 2 x gaan met aap 4 entree kaartjes
Soms snap ik haar wel, maar deze gaat ook even aan me voorbij, alhoewel ik die grap van die Engelse toerist wel leuk vind.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik snap jou nooitof is dat de bedoeling?
welke grap ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms snap ik haar wel, maar deze gaat ook even aan me voorbij, alhoewel ik die grap van die Engelse toerist wel leuk vind.
Deze: My grandparents went to Vlieland… and all I got was this lousy uitzwaaikaartje!quote:
sorryquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik snap jou nooitof is dat de bedoeling?
Ik was wel op de hoogte, maar heb er ook moeite meequote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
sorry![]()
ik typ (praat) hier alsof je van elk nieuwsfeit in mijn woonplaats op de hoogte bent![]()
moet ik niet doen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze: My grandparents went to Vlieland… and all I got was this lousy uitzwaaikaartje!
Ik neem aan dat die van een Engelse toerist is, want waarom zou Sacha Engels praten?
ow... okéquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
sorry![]()
ik typ (praat) hier alsof je van elk nieuwsfeit in mijn woonplaats op de hoogte bent![]()
moet ik niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |