SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zing nog wel eens fonetisch iets mee hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb Engels geleerd dank zij de LP's van the Beatles.
Eej tees ewie.
Oh boyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:52 schreef Lienekien het volgende:
Leuke lijst!
Katy Perry ga ik straks even youtuben.
Ga je een stukkie zingen voor ons op de meet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:55 schreef Bluezz het volgende:
Ja die 2 zijn goed.
En ik vind Bowie na een paar reps ook erg mooi geworden.
Stukkie playbackenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je een stukkie zingen voor ons op de meet?
Dat kwam er vlotjes uit op je tabquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je een stukkie zingen voor ons op de meet?
Je mag wel een paar lessen ademhalingstechniek!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Stel je mij maar voor met een zuurstoffles op mn rug. Dat tempo, die toonsoort![]()
Die hoop ik morgenavond van de vocal coach bijgespijkerd te krijgenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je mag wel een paar lessen ademhalingstechniek!
Veel plezier FANNquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga me weer even bezighouden met mijn loge![]()
Die was aan het schaken op de computer, gaan we maar effe een filmpie kijken
Tot later
Het is de zaterdag erop geworden, als jullie dan kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef golfer het volgende:
Wanneer gingen we nou meaten? Is die vleeskeuring a.s. zaterdag of de zaterdag erop gepland?
Naar A'dam op een paard is me te lastig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef golfer het volgende:
Is die vleeskeuring a.s. zaterdag of de zaterdag erop gepland?
Want op zaterdag 19 rijd de paardentrein niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naar A'dam op een paard is me te lastig.
Van treinen krijg ik nachtmerries.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Want op zaterdag 19 rijd de paardentrein niet?
Je bent toch geen molukker ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van treinen krijg ik nachtmerries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |