SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zing nog wel eens fonetisch iets mee hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb Engels geleerd dank zij de LP's van the Beatles.
Eej tees ewie.
Oh boyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:52 schreef Lienekien het volgende:
Leuke lijst!
Katy Perry ga ik straks even youtuben.
Ga je een stukkie zingen voor ons op de meet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:55 schreef Bluezz het volgende:
Ja die 2 zijn goed.
En ik vind Bowie na een paar reps ook erg mooi geworden.
Stukkie playbackenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je een stukkie zingen voor ons op de meet?
Dat kwam er vlotjes uit op je tabquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je een stukkie zingen voor ons op de meet?
Je mag wel een paar lessen ademhalingstechniek!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Stel je mij maar voor met een zuurstoffles op mn rug. Dat tempo, die toonsoort![]()
Die hoop ik morgenavond van de vocal coach bijgespijkerd te krijgenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je mag wel een paar lessen ademhalingstechniek!
Veel plezier FANNquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga me weer even bezighouden met mijn loge![]()
Die was aan het schaken op de computer, gaan we maar effe een filmpie kijken
Tot later
Het is de zaterdag erop geworden, als jullie dan kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef golfer het volgende:
Wanneer gingen we nou meaten? Is die vleeskeuring a.s. zaterdag of de zaterdag erop gepland?
Naar A'dam op een paard is me te lastig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef golfer het volgende:
Is die vleeskeuring a.s. zaterdag of de zaterdag erop gepland?
Want op zaterdag 19 rijd de paardentrein niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naar A'dam op een paard is me te lastig.
Van treinen krijg ik nachtmerries.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Want op zaterdag 19 rijd de paardentrein niet?
Je bent toch geen molukker ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van treinen krijg ik nachtmerries.
Dan moet je juist wél op een paardquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee een kwart zigeuner met blauwe ogen en blond haar.
En Op een zwart paartquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee een kwart zigeuner met blauwe ogen en blond haar.
Heb je ook een hobbelpaard ?quote:
sjoef paart schrijven we met een d op het eindquote:
Met poppen er nog bij ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, nog wel een oude poppenkast ergens achter in de schuur.
Oh jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
sjoef paart schrijven we met een d op het eind
Zet eerst ff het geluid zachtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:32 schreef just me het volgende:
* just me gaat slapen en nu maar hopen dat de tv vannacht niet weer spontaan aangaat.
Ik schrok me de tering! Nu maar de stekker eruit trekken ipv de afstandsbediening gebruiken!
Af en toe komt dat er gewoon uitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is het goed, doe ik altijd.
Ja dat lijkt me ook Pfffquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:32 schreef just me het volgende:
* just me gaat slapen en nu maar hopen dat de tv vannacht niet weer spontaan aangaat.
Ik schrok me de tering! Nu maar de stekker eruit trekken ipv de afstandsbediening gebruiken!
Was het maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
chufi loopt nu naar de auto om nog een fles te halen.
Het was helemaal schoon eigenlijk. Op de kurk na die er niet op de laatste cm uitging ... Maar dat veroorzaakte weinig vervuiling,,,quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zat er nog veel residue onder in de fles of viel dat mee?
Jaja begreep ik Bquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Hij vraog of er nog droesemt onderin zaat Sjoef
/utregsch
Ja soms heb je van die avonden.. Ik ga zelf wel zoquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eigenlijk moet ik nu gaan slapen maar steeds is er dan weer een topic waar ik wil reageren.
And againquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms heb je van die avonden.. Ik ga zelf wel zo
Oh die tijd ligt vér achter me gelukkigquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eigenlijk moet ik nu gaan slapen maar steeds is er dan weer een topic waar ik wil reageren.
Wil jij beweren dat je een 'echt' leven hebt buiten Fok! om?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh die tijd ligt vér achter me gelukkig
Tegenwoordig is Fok het laatste wat ik open als ik mn lap aanzeten dan kijk ik bijna niks, alleen de culsc en deze sc als ik eraan denk, dan weer verder met andere dingen.
Mijn fokwereldje wordt steeds kleiner en ik mis vast heel veel.![]()
Grappig. Bij mij begint het juist weer een beetje op te leven, het fok!ken. Je mist helemaal niks als je niet fokt hoor. Ja, ergernisquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh die tijd ligt vér achter me gelukkig
Tegenwoordig is Fok het laatste wat ik open als ik mn lap aanzeten dan kijk ik bijna niks, alleen de culsc en deze sc als ik eraan denk, dan weer verder met andere dingen.
Mijn fokwereldje wordt steeds kleiner en ik mis vast heel veel.![]()
Huuuuuuuuhuuuuuuuu Poltergeist!!!! Riep er iemand "Mommyyyyyyyyy"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:32 schreef just me het volgende:
verspillerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:40 schreef chufi het volgende:
Nog ff gekeken of er iets te reparen viel, maar geen idee. Ik heb hem dus maar weggeflikkerd.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:53 schreef chufi het volgende:
Mijn SR schilderij ontvangen BTW... Ziet er beter uit als toen op de foto.. Ik heb er nog geen definitieve plek voor..
quote:
quote:
Da's voor mij niet de echte Mamaloe, Marijke Bakker was veel leukerquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:31 schreef golfer het volgende:
Ach gossie, Mamaloe is ook al niet meer onder ons.
[ afbeelding ]
Hou me rustig ... Ik leef nog ...quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ga je lekker daar in dat topic ?
cristus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |