Ik weet net zo min waar je het over hebt...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:08 schreef stbabylon het volgende:
Dat dus niet. Geweldig dit zoekspelletje, ik ben zowaar nog geïnteresseerd ook wat ik mis. Moet voor jou wel heerlijk zijn.
quote:
Dan ben ik ook zwanger.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef Ang3l het volgende:
*voelt aan buik*
*slaat zucht van verlichting*
Ik verwacht dat dit topic op korte termijn naar [OUD] gaat verhuizen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Vandaar het kotsen op het moment supreme.
Nee dat is gewoon een horecaspoilerquote:
Ik dacht dat we daar al zaten joh.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit topic op korte termijn naar [OUD] gaat verhuizen.
Ik ben inmiddels zowaar naar de sportschool geweest!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon een horecaspoiler
Doe er iets aan!!!
Het verschil tussen geestelijk instabiele pubers en ouders is inderdaad minimaal.quote:
Om daar bier te drinken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zowaar naar de sportschool geweest!
Daar vind ik dan weere cht geen ene reet aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zowaar naar de sportschool geweest!
Dat is koud, op de loopband is het warm. En daar kan je tenminste nog naar de EO en Omroep MAX kijken. Om de één of andere reden staat dat altijd aan op de tv's in mn sportschool. Ik ren ook liever buiten hoor maar daar vind ik het nu te koud (en vooral donker) voor. Lekker rondje door het park.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar vind ik dan weere cht geen ene reet aan.
Dan ren ik liever in m'n eentje met m'n eigen muziek en niemand om me heen.
Met je tong uit je mond?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ren als een mongool dus dat doe ik liever niet in het openbaar.
Gotta love em.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:53 schreef missbehavin het volgende:
Godsklere wat een klootzakken bij die verzekeringsmaatschappij! Na weer een hele dag gezeik heb ik die verklaring nog niet binnen en ze kan niet garanderen dat het vandaag komt. Morgen is te laat, maar dat maakt voor hun niet uit blijkbaar. En ik kon niet eens even mijn gal spuwen tegen een manager ofzo
![]()
Ik woon in een stad waar je nog best in het donker kan gaan rennen door de wijken. Plus van het rennen krijg ik het wel warmquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is koud, op de loopband is het warm. En daar kan je tenminste nog naar de EO en Omroep MAX kijken. Om de één of andere reden staat dat altijd aan op de tv's in mn sportschool. Ik ren ook liever buiten hoor maar daar vind ik het nu te koud (en vooral donker) voor. Lekker rondje door het park.
Ik wil iemand slaan nuquote:
In mijn wijk kan dat echt niet, dan komen allerlei scooter-berbertjes je dood maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik woon in een stad waar je nog best in het donker kan gaan rennen door de wijken. Plus van het rennen krijg ik het wel warm
Jouw buik als boksbal?quote:
Ik werd eerder angstig aangekeken dan dat ik angstig werdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
In mijn wijk kan dat echt niet, dan komen allerlei scooter-berbertjes je dood maken.
Ik kan gemeen slaan hoor!quote:
Goeie. Die zal ik onthouden. Maar dat park hier in de buurt is niet zo fijn in het donker en alleen over wegen lopen is ook niets.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werd eerder angstig aangekeken dan dat ik angstig werd
Misschien moet ik m'n hoody niet opdoen de volgende keer
Ik hupste gewoon door woonwijken heen over de stoep. Tralalaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Goeie. Die zal ik onthouden. Maar dat park hier in de buurt is niet zo fijn in het donker en alleen over wegen lopen is ook niets.
Hell yeah, wat dacht jij dan?quote:
.... Niks.quote:
EN JE LEEFT NOG!!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hupste gewoon door woonwijken heen over de stoep. Tralala
Ik welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:08 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben ook niet zo'n mietje als Q die niet door een wijk durft te lopen
Braafquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.... Niks.
*schuifelt met voetjes over elkaar*
de treurigheidquote:
zo diep ben zelfs ik nog niet gezonken! er is nog hoopquote:
A kiss with a fist is better than nonequote:
Er is nooit hoop!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo diep ben zelfs ik nog niet gezonken! er is nog hoop
Niemand komt verderquote:
owquote:
Vrij ziek nieuwsbericht jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Hou op met krassen! Je bent toch zeker geen belieber?
Biebermeisjes waren gaan krassen toen in het nieuws kwam dat hij een blowtje deed ofzoquote:
En hun bebloede armen via tweets versturen om bieber duidelijk te maken dat hij niet moet blowen lolquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Biebermeisjes waren gaan krassen toen in het nieuws kwam dat hij een blowtje deed ofzo
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Biebermeisjes waren gaan krassen toen in het nieuws kwam dat hij een blowtje deed ofzo
Neequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, was ook "nep" maar uiteraard waren er een paar zwakzinnigen die het "ook" gingen doenquote:
Was een hoax.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, was ook "nep" maar uiteraard waren er een paar zwakzinnigen die het "ook" gingen doen.
Missie geslaagd, denk ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, was ook "nep" maar uiteraard waren er een paar zwakzinnigen die het "ook" gingen doen.
Tis natuurlijk wel tragisch om te zien hoe beinvloed die kleine meisjes zijn...quote:
was dat geen 4chan 9gag achtige grap?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef HeatWave het volgende:
maar uiteraard waren er een paar zwakzinnigen die het "ook" gingen doen.
en hoe jij daar gebruik van maaktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel tragisch om te zien hoe beinvloed die kleine meisjes zijn...
Wat moet jij toch de hele tijd manquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoe jij daar gebruik van maakt
omdat het zo makkelijk isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat moet jij toch de hele tijd man.
Nou ik ben ook altijd bang voor lesbiennes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel tragisch om te zien hoe beinvloed die kleine meisjes zijn...
Anders had ik het wel gezegdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat moet jij toch de hele tijd man.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Maakte ik maar misbruik van jonge meisjes, dat zou een feest zijn op mijn werk.
quote:
Hoeveel bloed is er gevloeid?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef missbehavin het volgende:
Yes! Victory is mine! Het is binnen
In mijn hoofd? 1,5 afdeling van dat callcenterquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel bloed is er gevloeid?
Hoe vaak heb je iemand voor de webcam moeten flashen?
Ik werk ook bij een verzekeraar, je mag mij wel even flashen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:26 schreef missbehavin het volgende:
Behalve dus dat ene lieve Zilveren Kruis-meisje dat mij net tóch nog terug belde, lief verontwaardigd deed over het feit dat haar collega's zeiden dat het niet kon en het dus wel even fixte. Die had ik met liefde even beide boobs geflasht op de cam.
Neen, jij bent het lieve Zilveren Kruis-meisje nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik werk ook bij een verzekeraar, je mag mij wel even flashen!
doe het gewoon. word je veel mannelijker en stoerder vanquote:
Ik ben de lieve xxx*-jongen, dat telt ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen, jij bent het lieve Zilveren Kruis-meisje niet
Ik ben al heel erg mannelijk en stoerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
doe het gewoon. word je veel mannelijker en stoerder van
Door die reclames zou zelfs ik er bijna eentje opsteken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben al heel erg mannelijk en stoer
Het enige wat mij op dit moment weer aan het roken krijgt, is die anti-rook reclame, focking hell, als iets irritant is, is het dat.
Zo'n kutcampagne idd, wat denkt zo'n bureau nou, als we maar irritant genoeg zijn werkt het?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben al heel erg mannelijk en stoer
Het enige wat mij op dit moment weer aan het roken krijgt, is die anti-rook reclame, focking hell, als iets irritant is, is het dat.
Ik heb een tv om 1x per week voetbal te kijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Nog een reden waarom het beter is om geen tv te hebben
Ik kreeg de neiging om een paar sloffen te kopen en die gratis uit te gaan delen op middelbare scholen in de buurt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Door die reclames zou zelfs ik er bijna eentje opsteken.
Niet waar, ook jij kijkt 3 uur en 29 minuten per dagquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een tv om 1x per week voetbal te kijken.
Prima reden!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een tv om 1x per week voetbal te kijken.
Ik dacht al, sloffen, waarom, hebben ze koude voeten?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kreeg de neiging om een paar sloffen te kopen en die gratis uit te gaan delen op middelbare scholen in de buurt.
En natuurlijk heb ik een Opel, 2,1 kind en woon ik in een VINEX-wijk. Hoera voor gemiddeld zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet waar, ook jij kijkt 3 uur en 29 minuten per dag
En een labrador!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef Q. het volgende:
[..]
En natuurlijk heb ik een Opel, 2,1 kind en woon ik in een VINEX-wijk. Hoera voor gemiddeld zijn.
Ik dacht nog dat jij dat misschien zou denken, wat denk je daarvan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht al, sloffen, waarom, hebben ze koude voeten?![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht nog dat jij dat misschien zou denken, wat denk je daarvan?
kinderlokken met snoepjes is ook maar achterhaaltquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kreeg de neiging om een paar sloffen te kopen en die gratis uit te gaan delen op middelbare scholen in de buurt.
the parting glassquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:25 schreef Ang3l het volgende:
*pulletje bier pak*
Ooooooooof all the money that e'er I had
I spent it in good company
And all the harm that e'er I've caused
Alas I did to none but me
And all i've done, for want of wit
To mem'ry now I can't recall.
So fill to me the parting glass
Goodnight and joy be with you all!
EN NOU ALLEMAAAAAAAAAL
Oooooooof all the comrades that e'er I had....
#klefquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
the parting glass
Fotoboek van Partingglass
Ik heb alleen de publieken en kijk ongeveer tien minuten per maand ofzoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet waar, ook jij kijkt 3 uur en 29 minuten per dag
dan ben ik wel benieuwd wat je die 10 minuten kijktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb alleen de publieken en kijk ongeveer tien minuten per maand ofzo.
quote:
Beetje zappen als ik me verveel om er dan achter te komen dat er toch niets is. Maar heel soms kijk ik gewoon een half uur iets, en dan dus drie maanden nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan ben ik wel benieuwd wat je die 10 minuten kijkt
lekker douchenquote:
quote:
quote:
niks van geloven, er is maar één vrouw voor mij, en dat is CLquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
niks van geloven, er is maar één vrouw voor mij, en dat is CL
Helaas kan ik niet meequote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
niks van geloven, er is maar één vrouw voor mij, en dat is CL
Als ik niet al getrouwd was geweest, had ik een DM gestuurd of ze nog beschikbaar was.quote:
Ik had al wel het vermoeden dat "is niet bang om in klare taal te communiceren" ergens op jouw lijstje stond, jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik niet al getrouwd was geweest, had ik een DM gestuurd of ze nog beschikbaar was.Een vrouw die zo eloquent is, moet een genot zijn om veel tijd mee te spenderen.
Zeker in de top 10. Misschien zelfs wel de top 3.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:05 schreef Litpho het volgende:
Ik had al wel het vermoeden dat "is niet bang om in klare taal te communiceren" ergens op jouw lijstje stond, ja.
'Zelfkennis.'quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik niet al getrouwd was geweest, had ik een DM gestuurd of ze nog beschikbaar was.Een vrouw die zo eloquent is, moet een genot zijn om veel tijd mee te spenderen.
Volgens mij wist je dat allangquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:45 schreef -Engel- het volgende:
Volgens mij is dit een veel leuker topic dan de andere SC in R&P
Van jou of van mij?quote:
quote:
Bluf.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor wel als de slaapkamer ingewijd kan worden.
Ik ben er vrij zeker van dat CL dat initiatief niet neemt. Daarom durf ik het nu.quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat CL dat initiatief niet neemt. Daarom durf ik het nu.
Allééééééééééééés is liefdééééééééééé.quote:
Wie gooit me vol met drank, dan kun je lachen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat CL dat initiatief niet neemt. Daarom durf ik het nu.
We kunnen het nuttige met het aangename combineren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Wie gooit me vol met drank, dan kun je lachen.
Ik kwam 'm ook nog tegen laatst.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Oja Air, ik kwam net nog ergens een foto tegen over een crackhoerfoto die je in maart had willen zien toen we naar Amsterdam gingen. En je hebt hem nog steeds niet gezien
Dat was budgettair nog wel verantwoord, toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wanneer gaan we borrelen? *kijkt lief*quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben snel dronken jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was budgettair nog wel verantwoord, toch?
Kijk, wereldteam. Moeten we nog iemand hebben voor geschiedenis en aardrijkskunde. Verder zouden we er dan moeten zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:07 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, vragen over Paris Hilton weet ik wel!
quote:
Ja!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
the parting glass
Fotoboek van Partingglass
Geile Ordinaire Drogeerbare Teef?quote:
Mwah, ik vind een trut vooral gemeen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is een trut niet per definitie dom? Daar zit weinig intelligentie in.
Slecht wakker? Door een droom? Wekker?quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen maar ik werd slecht wakker
Nu wel weer up en running
you?
Want? Omdat je er niet in mag?quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik vind een trut vooral gemeen.
Geen idee. Wilde gewoon niet wakker worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:38 schreef Tally het volgende:
wakker? Door een droom? Wekker?
Het gaat wel. Niet echt top. Lichaam werkt niet
Een doos is dom. Een trut is gemeen.quote:
Ik lag al een tijdje wakker maar was bang dat ik mijn man wakker zou makenquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen idee. Wilde gewoon niet wakker worden.
En niet werkend lichaam is kut. Kleine er snel uitpoepen
En dan nog 18+ jaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik lag al een tijdje wakker maar was bang dat ik mijn man wakker zou maken
Nog 10 weken tot aan mijn verlof en 14 weken tot de einddatum!
Daarom gebruik ik gewoon "kutwijf", veel universeler.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een doos is dom. Een trut is gemeen.
Maar die 18 jaar doe ik met liefdequote:
Een trut = een doos = een kutquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een doos is dom. Een trut is gemeen.
gaat snelquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik lag al een tijdje wakker maar was bang dat ik mijn man wakker zou maken
Nog 10 weken tot aan mijn verlof en 14 weken tot de einddatum!
Er zitten wel eens nachten (of middagen) bij dat ik doorhaal of weinig wakker word. Maar die zijn helaas op 1 hand te tellen. Maar ach je moet er iets voor over hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog best een eind 3 maanden![]()
Blij dat ik dat nooit hoef te doen
Ja gaat heel snel. Dat valt mij ook elke keer op. Ik kreeg gister de vraag of ik even wilde uitrekenen wanneer ik met verlof gingquote:
Ja das wel kut ja. Ik kreeg een smalle bekkenband mee maar daar kan ik niet mee zitten. Zal vanmiddag eens vragen of ik het dan verkeerd doe of dat mijn buik gewoon echt in de weg zitquote:
Gewoon op de bank gaan liggen en gamen!quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:48 schreef Tally het volgende:
het dan verkeerd doe of dat mijn buik gewoon
quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon op de bank gaan liggen en gamen!
De bekkenfysioquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:50 schreef L-E het volgende:
Bekkenbanden zijn niet om mee te zitten, zei de bekkenfysio mij. Van wie heb je die mee gekregen Tally?
De Wii moet je gewoon ritueel verbrandenquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:50 schreef Tally het volgende:
[..]Ik heb een Wii
Dus ik moet in zo'n game alsnog bewegen
quote:
Kind wurgen in de buik is dat legaal?quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan de soort bekkenband, mij is verteld dat het lang niet voor iedereen verstandig is om te gebruiken, en dat het af moet als je zit. Anders komt je buik in de knel idd.
Doet er niet toe. Ouders zijn übermenschen, staan boven de wet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kind wurgen in de buik is dat legaal?
Misschien heb ik dat stukje overgeslagen met luisteren omdat ik de stille hoop had dat het zou gaan werken op mijn werk ik daardoor weer gewoon de hele dag zou kunnen werken (ook al had ze me gewaarschuwd dat ik er niet meer door moest gaan werken).quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan de soort bekkenband, mij is verteld dat het lang niet voor iedereen verstandig is om te gebruiken, en dat het af moet als je zit. Anders komt je buik in de knel idd.
Dat is dan een "ongelukje" Godtje!quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kind wurgen in de buik is dat legaal?
Das zeker het geval in ons geval. Ware het niet dat het ongelukje wel gepland was!quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo is het er ook in gekomen uiteraard
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed gesprek toch
Gooi er anders een stelling in
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:58 schreef stbabylon het volgende:
Stelling: "Wilders heeft gelijk, het is een Marokannenprobleem"
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Marokannen is inderdaad een probleem, babs
Hou je niet van kannen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Marokannen is inderdaad een probleem, babs
Moet je zeker ook allemaal mooie randjes en achtergronden en een mooie cover ontwerpenquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:19 schreef Tally het volgende:
Ik had geroepen dat ik wel ff een fotoboek zou maken voor de (gehandicapte) Oom van mijn man.
Weet ik veel dat hij 550 foto's hadEn dan heb ik ze nog gesorteerd en 300 foto's uit geflikkerd
"Tieten zijn tof"quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed gesprek toch
Gooi er anders een stelling in
Nou ik flikker het allemaal in een boek. Die stuur ik naar het Kruidvat. En hij kijkt maar ff.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je zeker ook allemaal mooie randjes en achtergronden en een mooie cover ontwerpen
Koffie, goed idee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Feest, de koffie staat tegenwoordig in een kast met een slot.
Geen tieten en geen koffie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Het regent. En je hebt geen tieten.
quote:
Heb je buikgriep oid?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:20 schreef Tegan het volgende:
Ik heb honger, maar ik weet dat ik het dan toch straks weer ga uitkotsen, dus nu durf ik niet.
Volgens mijn zus, die arts is, heb ik waarschijnlijk voedselvergiftiging. Nu dag vier. Als het binnen een week niet over is moet ik pas naar de huisarts ofzo.quote:
Bij voedselvergiftiging heb je toch helemaal geen zin in etenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mijn zus, die arts is, heb ik waarschijnlijk voedselvergiftiging. Nu dag vier. Als het binnen een week niet over is moet ik pas naar de huisarts ofzo.
Vervelend.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mijn zus, die arts is, heb ik waarschijnlijk voedselvergiftiging. Nu dag vier. Als het binnen een week niet over is moet ik pas naar de huisarts ofzo.
En dan denkt de dokter, "laat het dr eerst maar een weekje aanzien". En zo houden ze je net zo lang aan het lijntje tot het te laat is voor een abortus.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg, die post van L-E staat er bij mij helemaal niet tussen
band van mn vriendje spelen t nummer ook en andere traditionalsquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja!
En klef? Het is een soldatenlied.
Soldaten zijn niet klef.
Alleen in gay porn.
Ze zei een of andere veel voorkomende bacterieinfectie, waarschijnlijk door iets wat niet goed was, te eten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij voedselvergiftiging heb je toch helemaal geen zin in eten
LE is je foe?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg, die post van L-E staat er bij mij helemaal niet tussen
Arme Qquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:25 schreef CherryLips het volgende:
geen vijanden. Ik vind iedereen lief tot ze
Ik drink nu Roosvicee (vitaminen), dat houd ik wel binnen. En de boullion van twee dagen geleden zit er nog wel in. Voor de rest zo ongeveer alles uitgekotst, inc. mijn home-made tomatensoepjequote:Op woensdag 9 januari 2013 11:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Vervelend.
Slappe kopjes thee en beschuit, lukt dat wel?
Huuuuu.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dan denkt de dokter, "laat het dr eerst maar een weekje aanzien". En zo houden ze je net zo lang aan het lijntje tot het te laat is voor een abortus.
Kotsen is zo vervelend, vind ik. Maar als je al een paar dagen bezig bent nu, zal het toch wel binnenkort beter worden, mag ik hopen voor je.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik drink nu Roosvicee (vitaminen), dat houd ik wel binnen. En de boullion van twee dagen geleden zit er nog wel in. Voor de rest zo ongeveer alles uitgekotst, inc. mijn home-made tomatensoepje.
Mja, ik kots wel minder, maar ik eet nu ook minder. Hmmm. Maar komt we goed. Ik begon me zorgen te maken (drie dagen niet gegeten), maar zus zei dat ik best een week zonder eten konquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Kotsen is zo vervelend, vind ik. Maar als je al een paar dagen bezig bent nu, zal het toch wel binnenkort beter worden, mag ik hopen voor je.
En dat zit er snel weer aan, dat wil je niet wetenquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou een welpje doen. Stoerder en leuker
Dat is je bovenlipquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ook.
Puppy's zijn stom. En lelijk. En ze stinken.
EN het is nogal gek als jij een welpje uitpoeptquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ook.
Damn. Ik hoop dat ik door deze week geconditioneerd ben om eten te associeren met kotsen. Nooit meer etenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat zit er snel weer aan, dat wil je niet weten
Jij begon met "ik zou een welpje doen"...quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
EN het is nogal gek als jij een welpje uitpoept
Ja, ze stinken naar hondquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ook.
Als T aan Tquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij begon met "ik zou een welpje doen"...
Mini Countryman?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:34 schreef Tegan het volgende:
Ik had wel een droom dat dates moeder ging vragen wanneer wij begonnen
Echt? Merk je dat heel erg?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:39 schreef stbabylon het volgende:
plotseling een boel stinkende dingen bij gekomen nu ik gestopt be
Ja, ik ruik echt veeeeeeeeeeeeeeel meer. En ik dacht altijd dat ik best veel rook al. Maar is nu echt wel meer nog.quote:
Ik ben destijds wel iets aangekomen maar aan smaak en reuk weinig gemerkt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik ruik echt veeeeeeeeeeeeeeel meer. En ik dacht altijd dat ik best veel rook al. Maar is nu echt wel meer nog.
Smaak heb ik nog niet echt iets aan gemerkt. Gelukkigquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben destijds wel iets aangekomen maar aan smaak en reuk weinig gemerkt.
Eerste maanden/weken wat sneller verkouden en denken dat de luchtwegen erger werden en niet beter.
Nu is dat 100% anders. Geen hoestjes, kuchjes, niks meer
Dat in elk geval!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat mij vooral opviel was dat je zonder roken een veel mildere kater had na een avondje doorzakken.
Er is juist 1 ding gestopt met stinken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn plotseling een boel stinkende dingen bij gekomen nu ik gestopt ben met roken. Bah
quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er is juist 1 ding gestopt met stinken.
Met je hilarische oneliner van een 12 jarige? Heel geestig ja!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:52 schreef Zelus het volgende:
zwaar offtopic:
jammer zeg, sluit een mod een topic, terwijl dit topic net een beetje begon te lopen
Zal wel met het humeur te maken hebben.
R&P / Date met gezette meid
Ga lekker in de R&P FB klagen of niet klagen, maar hier iig niet. Zeiksnor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:52 schreef Zelus het volgende:
zwaar offtopic:
jammer zeg, sluit een mod een topic, terwijl dit topic net een beetje begon te lopen
Zal wel met het humeur te maken hebben.
R&P / Date met gezette meid
zal ik doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga lekker in de R&P FB klagen of niet klagen, maar hier iig niet. Zeiksnor.
Ja ok, ik meur nu wel minder uit mijn giechel. Maar kolere, ik rook gisteren voor het eerst sinds tijden mijn zweetpoten weer. Echt niet tofquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er is juist 1 ding gestopt met stinken.
Ik moet nog de neiging onderdrukken om door andermans rookwolkjes heen te lopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:57 schreef Godtje het volgende:
Dat is waar. Ik ruik ook wel beter.
Rokers stinken! En met name uit hun bakkes als ze net terug komen. Rook van eenpeuk is nog het minste probleem
Ja zum kotzen inderdaad, als er zo'n groepje mensen van de rookpaal jouw coupe in komt lopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:57 schreef Godtje het volgende:
Dat is waar. Ik ruik ook wel beter.
Rokers stinken! En met name uit hun bakkes als ze net terug komen. Rook van eenpeuk is nog het minste probleem
Die vind ik soms ook best lekker.quote:
Idd wat een droeftoeterquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit hier te beven van de angst
(zie hvjjn)
Deze?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:06 schreef stbabylon het volgende:
(zie hvjjn)
Wat een zachtgekookte nicht! En dat is voor Ajax. Ik schaam me de ballen uit de broek.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:02 schreef Zelus het volgende:
ik voel me prima, een bepaalde mod straks niet meer
( is niet een mod wat vaak hier komt)
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:06 schreef stbabylon het volgende:
(zie hvjjn)
Bedankt dat je ons volledig op de hoogte wil houden over elk hapje wat je neemt en alles wat je er weer uitkotst.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:08 schreef Tegan het volgende:
Jongens, ik heb het aangedurft. Eten. En ik heb (nog) geen kotsneigingen.
Picsquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bedankt dat je ons volledig op de hoogte wil houden over elk hapje wat je neemt en alles wat je er weer uitkotst.
Er is ook een topic voor in CUL!
Daar is het een SC voorquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bedankt dat je ons volledig op de hoogte wil houden over elk hapje wat je neemt en alles wat je er weer uitkotst.
Er is ook een topic voor in CUL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |