Ik weet net zo min waar je het over hebt...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:08 schreef stbabylon het volgende:
Dat dus niet. Geweldig dit zoekspelletje, ik ben zowaar nog geïnteresseerd ook wat ik mis. Moet voor jou wel heerlijk zijn.
quote:
Dan ben ik ook zwanger.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:26 schreef Ang3l het volgende:
*voelt aan buik*
*slaat zucht van verlichting*
Ik verwacht dat dit topic op korte termijn naar [OUD] gaat verhuizen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Vandaar het kotsen op het moment supreme.
Nee dat is gewoon een horecaspoilerquote:
Ik dacht dat we daar al zaten joh.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit topic op korte termijn naar [OUD] gaat verhuizen.
Ik ben inmiddels zowaar naar de sportschool geweest!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon een horecaspoiler
Doe er iets aan!!!
Het verschil tussen geestelijk instabiele pubers en ouders is inderdaad minimaal.quote:
Om daar bier te drinken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zowaar naar de sportschool geweest!
Daar vind ik dan weere cht geen ene reet aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zowaar naar de sportschool geweest!
Dat is koud, op de loopband is het warm. En daar kan je tenminste nog naar de EO en Omroep MAX kijken. Om de één of andere reden staat dat altijd aan op de tv's in mn sportschool. Ik ren ook liever buiten hoor maar daar vind ik het nu te koud (en vooral donker) voor. Lekker rondje door het park.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar vind ik dan weere cht geen ene reet aan.
Dan ren ik liever in m'n eentje met m'n eigen muziek en niemand om me heen.
Met je tong uit je mond?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik ren als een mongool dus dat doe ik liever niet in het openbaar.
Gotta love em.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:53 schreef missbehavin het volgende:
Godsklere wat een klootzakken bij die verzekeringsmaatschappij! Na weer een hele dag gezeik heb ik die verklaring nog niet binnen en ze kan niet garanderen dat het vandaag komt. Morgen is te laat, maar dat maakt voor hun niet uit blijkbaar. En ik kon niet eens even mijn gal spuwen tegen een manager ofzo
![]()
Ik woon in een stad waar je nog best in het donker kan gaan rennen door de wijken. Plus van het rennen krijg ik het wel warmquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is koud, op de loopband is het warm. En daar kan je tenminste nog naar de EO en Omroep MAX kijken. Om de één of andere reden staat dat altijd aan op de tv's in mn sportschool. Ik ren ook liever buiten hoor maar daar vind ik het nu te koud (en vooral donker) voor. Lekker rondje door het park.
Ik wil iemand slaan nuquote:
In mijn wijk kan dat echt niet, dan komen allerlei scooter-berbertjes je dood maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik woon in een stad waar je nog best in het donker kan gaan rennen door de wijken. Plus van het rennen krijg ik het wel warm
Jouw buik als boksbal?quote:
Ik werd eerder angstig aangekeken dan dat ik angstig werdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
In mijn wijk kan dat echt niet, dan komen allerlei scooter-berbertjes je dood maken.
Ik kan gemeen slaan hoor!quote:
Goeie. Die zal ik onthouden. Maar dat park hier in de buurt is niet zo fijn in het donker en alleen over wegen lopen is ook niets.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werd eerder angstig aangekeken dan dat ik angstig werd
Misschien moet ik m'n hoody niet opdoen de volgende keer
Ik hupste gewoon door woonwijken heen over de stoep. Tralalaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Goeie. Die zal ik onthouden. Maar dat park hier in de buurt is niet zo fijn in het donker en alleen over wegen lopen is ook niets.
Hell yeah, wat dacht jij dan?quote:
.... Niks.quote:
EN JE LEEFT NOG!!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hupste gewoon door woonwijken heen over de stoep. Tralala
Ik welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:08 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben ook niet zo'n mietje als Q die niet door een wijk durft te lopen
Braafquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.... Niks.
*schuifelt met voetjes over elkaar*
de treurigheidquote:
zo diep ben zelfs ik nog niet gezonken! er is nog hoopquote:
A kiss with a fist is better than nonequote:
Er is nooit hoop!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo diep ben zelfs ik nog niet gezonken! er is nog hoop
Niemand komt verderquote:
owquote:
Vrij ziek nieuwsbericht jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Hou op met krassen! Je bent toch zeker geen belieber?
Biebermeisjes waren gaan krassen toen in het nieuws kwam dat hij een blowtje deed ofzoquote:
En hun bebloede armen via tweets versturen om bieber duidelijk te maken dat hij niet moet blowen lolquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Biebermeisjes waren gaan krassen toen in het nieuws kwam dat hij een blowtje deed ofzo
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Biebermeisjes waren gaan krassen toen in het nieuws kwam dat hij een blowtje deed ofzo
Neequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee, was ook "nep" maar uiteraard waren er een paar zwakzinnigen die het "ook" gingen doenquote:
Was een hoax.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, was ook "nep" maar uiteraard waren er een paar zwakzinnigen die het "ook" gingen doen.
Missie geslaagd, denk ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, was ook "nep" maar uiteraard waren er een paar zwakzinnigen die het "ook" gingen doen.
Tis natuurlijk wel tragisch om te zien hoe beinvloed die kleine meisjes zijn...quote:
was dat geen 4chan 9gag achtige grap?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef HeatWave het volgende:
maar uiteraard waren er een paar zwakzinnigen die het "ook" gingen doen.
en hoe jij daar gebruik van maaktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel tragisch om te zien hoe beinvloed die kleine meisjes zijn...
Wat moet jij toch de hele tijd manquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoe jij daar gebruik van maakt
omdat het zo makkelijk isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat moet jij toch de hele tijd man.
Nou ik ben ook altijd bang voor lesbiennes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel tragisch om te zien hoe beinvloed die kleine meisjes zijn...
Anders had ik het wel gezegdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat moet jij toch de hele tijd man.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Maakte ik maar misbruik van jonge meisjes, dat zou een feest zijn op mijn werk.
quote:
Hoeveel bloed is er gevloeid?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:20 schreef missbehavin het volgende:
Yes! Victory is mine! Het is binnen
In mijn hoofd? 1,5 afdeling van dat callcenterquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel bloed is er gevloeid?
Hoe vaak heb je iemand voor de webcam moeten flashen?
Ik werk ook bij een verzekeraar, je mag mij wel even flashen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:26 schreef missbehavin het volgende:
Behalve dus dat ene lieve Zilveren Kruis-meisje dat mij net tóch nog terug belde, lief verontwaardigd deed over het feit dat haar collega's zeiden dat het niet kon en het dus wel even fixte. Die had ik met liefde even beide boobs geflasht op de cam.
Neen, jij bent het lieve Zilveren Kruis-meisje nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik werk ook bij een verzekeraar, je mag mij wel even flashen!
doe het gewoon. word je veel mannelijker en stoerder vanquote:
Ik ben de lieve xxx*-jongen, dat telt ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen, jij bent het lieve Zilveren Kruis-meisje niet
Ik ben al heel erg mannelijk en stoerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
doe het gewoon. word je veel mannelijker en stoerder van
Door die reclames zou zelfs ik er bijna eentje opsteken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben al heel erg mannelijk en stoer
Het enige wat mij op dit moment weer aan het roken krijgt, is die anti-rook reclame, focking hell, als iets irritant is, is het dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |