quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:24 schreef pipster het volgende:
Hmm klinkt als een dance-act, Technotronic oid?
quote:
Moi & dank. Wat las ik, heb ik jou de triviapoel ingetrokken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]Nog de best wensen voor 2012
Van wat ik me herinner wel. Heb ooit vermeld dat ik 4e was geworden bij de Nationale (dat zal 2004 geweest zijn) en toen wees jij me volgens mij op deze reeks.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:23 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Moi & dank. Wat las ik, heb ik jou de triviapoel ingetrokken?
Sindsdien houd jij bekers omhoog en rommel ik wat in de marge.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Van wat ik me herinner wel. Heb ooit vermeld dat ik 4e was geworden bij de Nationale (dat zal 2004 geweest zijn) en toen wees jij me volgens mij op deze reeks.
Ook weer niet zo vaak hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:34 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Sindsdien houd jij bekers omhoog en rommel ik wat in de marge.
pipster + 1quote:
quote:Of course I can dance of course I can dance
I'm sure I can dance, I'm sure I can dance..
I can dance!
The Jeff Heatly-band ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Moest toch even nadenken over die titel, al dat 'I Can Dance' is tamelijk verwarrend...
Welke band voegde ooit als eerste 3D effecten (incl. 3D brilletjes) toe aan hun live concerten?
quote:
Ook niet.quote:
quote:Ey, komm schon
Es ist kaum mehr was los
Ich hab Kopfweh und der DJ spielt die ganze Zeit nur so Elektro-Zeugs
Nichtmal was von David Guetta macht er
Komm, lass uns nach Hause gehen
BlueChicagoMoon + 1quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:46 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ohja. Het was inderdaad iets met Nein Mann.
en dan toch het punt.quote:
Met zz, ja. Band van Graham Bonnet van o.a. The marbles en Rainbow.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Wellicht bestaat er trouwens ook wel een band die Alcatraz heet.
Die had ik ook in gedachten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met zz, ja. Band van Graham Bonnet van o.a. The marbles en Rainbow.
Oh nou je't zegtquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:03 schreef bukgeit het volgende:
De band staat ook op de hoes, rechts van de boomstam.
quote:No Libra sun
No Halloween
MadMaster +1quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:39 schreef MadMaster het volgende:
I Just Called To Say I Love You - Stevie Wonder (ook brildragend)
Ik haal Journey en Foreigner altijd door elkaar...quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:24 schreef Berkery het volgende:
Journey, daar ga ik altijd gigantisch mee op mijn bek in Songpop
Zijn dat verschillende bands dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik haal Journey en Foreigner altijd door elkaar...
dat was tipparadequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohnee, Only the young misschien nog wel
wel in coverversie...quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:31 schreef Mark het volgende:
Ik kom niet verder dan Don't stop believing, geen idee of die ooit de Top40 gehaald heeft
'quote:
Gaat om 20e eeuwquote:
Journey valt nog wel mee, Cheap Trick en Kansas of dat soort heb ik meer moeite mee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:24 schreef Berkery het volgende:
Journey, daar ga ik altijd gigantisch mee op mijn bek in Songpop
En die zijn dus helemaal niet te vergelijkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Journey valt nog wel mee, Cheap Trick en Kansas of dat soort heb ik meer moeite mee.
Klopt maar ik herken ze zelden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En die zijn dus helemaal niet te vergelijken
Ook, net zoals iedereen, maar ik bedoelde eigenlijk meer zijn solostukjequote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:11 schreef pipster het volgende:
Dat verrmoeden had ik al, Nou een gokje dan maar: There is a choice we are making, we are saving our lives?
Welk nummer van wie ?quote:What I want, youve got
And it might be hard to handle
But like the flame that burns the candle
The candle feeds the flame
Misschien ook wel, maar helaas niet wat ik bedoel. De hele cover is overigens niet wit, enkel het middenstuk.quote:
Hehe, zeker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef Jacobuspower het volgende:
Dan kop ik hem maar in: David Bowie - The Next Day.
Klopt.Wat ik er van gehoord heb klinkt erg bijzonder, gaat een fijn album worden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:49 schreef bukgeit het volgende:
Ik denk van de Bollywood-business. Die muziek spelen ze in elk geval.
Ik had hem opgezocht.quote:
beetje overdreven als er soms een halve dag geen reactie komt he...quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:05 schreef belsen het volgende:
Een half uur niets is een nieuwe vraag?
Vroege eindsprint inzetten Belsen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:05 schreef belsen het volgende:
Een half uur niets is een nieuwe vraag?
Ik kan het me alleen van CSNY voorstellen eigenlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:25 schreef cafca het volgende:
Ik had hem al opgezocht, maar volgens mij zijn er niet zo veel Woodstock acts met hits in de jaren 90...
Helemaal goed, andere hit was Evil Waysquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:28 schreef Mark het volgende:
Santana? En dan kom ik niet veel verder dan Black magic Woman
Niet vreemd dat er geen reacties komen, als voor de aanwezige spelers een te moeilijke vraag een halve dag open staat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:10 schreef ranja het volgende:
[..]
beetje overdreven als er soms een halve dag geen reactie komt he...
Tja, oneindige discussie. Hebben we al vaak gevoerd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:42 schreef belsen het volgende:
Niet vreemd dat er geen reacties komen, als voor de aanwezige spelers een te moeilijke vraag een halve dag open staat.
Er moet iets zijn van een gulden middenweg, want een vraag stellen en dan om het uur 'nee' zeggen is ook niet bevoordelijk voor het spel. We hoeven er niet een heel topic per dag door heen te jagen, maar er mag best wel weer wat meer vaart in komen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, oneindige discussie. Hebben we al vaak gevoerd.
Maar ik ga geen vragen meer bedenken als er een regel komt dat er na een half uur een andere vraag gesteld mag worden (niet dat ik denk dat dat in de praktijk zo zal gaan, de spelers hier inschattend). Hooguit vervolgvraag/inkoppers maar daar vind ik dan ook weer weinig aan.
WeezerButler heeft zijn vrouw bij (eigenlijk na) een Admiral Freebee concert aan de haak geslagen. Maar dit terzijde.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:50 schreef belsen het volgende:
"How can you make or write music, when your name is Tom van Laere."
Admiral Freebee.
Was toch ooit geweldig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:53 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
WeezerButler heeft zijn vrouw bij (eigenlijk na) een Admiral Freebee concert aan de haak geslagen. Maar dit terzijde.
Ah, dan ga je er in elk geval van uit dat er een reactie komt van een speler waar iets op te zeggen valt. Dat laat ook nog wel eens te wensen over.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:50 schreef belsen het volgende:
Er moet iets zijn van een gulden middenweg, want een vraag stellen en dan om het uur 'nee' zeggen is ook niet bevoordelijk voor het spel.
Tante Leen en Johnnie Jordaan ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:30 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]
Met welk duo zong deze generaal dan?
Ik twijfelde al over Willie Albertiequote:Op donderdag 10 januari 2013 14:09 schreef belsen het volgende:
Dan is die ander een inkopper, denk...
En dat was hem.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik twijfelde al over Willie Albertie
Legendarisch optreden.quote:
methodmich +1quote:
Ik zing 'm meestal met alternatieve tekstquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:53 schreef Mark het volgende:
Ik zou je het liefste in een doosje willen doen?
Die stond nog op de vorige pagina volgens mij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:00 schreef Mark het volgende:
Vervolgvraag: hoe heet het nieuwe album van David Bowie?
Ik heb wel een vermoedenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zing 'm meestal met alternatieve tekst![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die stond nog op de vorige pagina volgens mij.
je hoeft dan ook maar 1 woord te veranderen..quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zing 'm meestal met alternatieve tekst![]()
Mark + 1
Ik doe er 2, dan verliest 'ie minder de intimiteit van het origineelquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:32 schreef bartrid het volgende:
[..]
je hoeft dan ook maar 1 woord te veranderen..
belsen + 1quote:
Is dat er maar één?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:56 schreef belsen het volgende:
Welke band gaf vorig jaar een "Doos" uit met hun (bijna) complete oevre?
quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Nouja, ze noemden het ook echt "De Doos van Doe Maar" oid.
belsen + 1quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:50 schreef belsen het volgende:
"How can you make or write music, when your name is Tom van Laere."
Admiral Freebee.
MadMaster +1quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:07 schreef MadMaster het volgende:
Living In A Box -Living In A Box
Zat er op te wachten...![]()
Ja, die was het ! Heb de single hier gewoon liggen..quote:
quote:Passare insieme, soldati e spose
ballare piano, in controluce
moltiplicare, la nostra voce
passare in pace soldati e spose
Domenica...
MadMaster + 1quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Diamante van Zucherro.
Binnenkort weer bezoeken in de Ziggodome...
Alison's lach inderdaad...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:12 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Het lachje natuurlijk. Macarena gebruikt het lachje dat ook in Situation zit.
Viva La Vida Vrijdag...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:35 schreef Mark het volgende:
Ah, de makkelijke vragen bestaan gelukkig ook nog
Is Steve Martin een komiek dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:08 schreef Bol_Wan het volgende:
Hoe heet de band van komiek Steve Martin?
Stukje makkelijker dus: MadMaster +1quote:
Moet eerlijk bekennen dat ik dacht dat Dragonette alleen een zangeres was. Had geen band verwacht...quote:
+ Dragonette that is..quote:
Sneaky, maar het is mijn eigen schuldquote:
Roep alles wat in je keukenkastje staat: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kruid_(keuken)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:10 schreef ranja het volgende:
verder geen idee wat eigenlijk wel en niet kruiden zijn of hoe die in het engels heten.
Volgens mij is m'n ijzerhard net opquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:12 schreef MadMaster het volgende:
Roep alles wat in je keukenkastje staat: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kruid_(keuken)
Lijkt me ruim voldoende: MadMaster +1quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Tea With Cinnamon - Katzenjammer
Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band - Beatles
Green Peppers - Herb Alpert
Green Onions - Booker T
At The Hop - Danny & The Juniors
Spice Up Your Life - Spice Girls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |