Ik haal Journey en Foreigner altijd door elkaar...quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:24 schreef Berkery het volgende:
Journey, daar ga ik altijd gigantisch mee op mijn bek in Songpop
Zijn dat verschillende bands dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik haal Journey en Foreigner altijd door elkaar...
dat was tipparadequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohnee, Only the young misschien nog wel
wel in coverversie...quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:31 schreef Mark het volgende:
Ik kom niet verder dan Don't stop believing, geen idee of die ooit de Top40 gehaald heeft
'quote:
Gaat om 20e eeuwquote:
Journey valt nog wel mee, Cheap Trick en Kansas of dat soort heb ik meer moeite mee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:24 schreef Berkery het volgende:
Journey, daar ga ik altijd gigantisch mee op mijn bek in Songpop
En die zijn dus helemaal niet te vergelijkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Journey valt nog wel mee, Cheap Trick en Kansas of dat soort heb ik meer moeite mee.
Klopt maar ik herken ze zelden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En die zijn dus helemaal niet te vergelijken
Ook, net zoals iedereen, maar ik bedoelde eigenlijk meer zijn solostukjequote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:11 schreef pipster het volgende:
Dat verrmoeden had ik al, Nou een gokje dan maar: There is a choice we are making, we are saving our lives?
Welk nummer van wie ?quote:What I want, youve got
And it might be hard to handle
But like the flame that burns the candle
The candle feeds the flame
Misschien ook wel, maar helaas niet wat ik bedoel. De hele cover is overigens niet wit, enkel het middenstuk.quote:
Hehe, zeker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef Jacobuspower het volgende:
Dan kop ik hem maar in: David Bowie - The Next Day.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |