SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldige TT
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
De vaat?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe het even niet met de hand... want auw... dus mja dan maar laten doen![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Eerste college na de vakantie, dw verslaapt zich.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Oow ik heb schade ff ingehaald , is nog maar een uur of 10 gelejequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Da's minder; was het een interessant vak?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Eerste college na de vakantie, dw verslaapt zich.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik net nog
Oh sorry, wat niet?
Best wel..quote:![]()
![]()
Ohneeeeeeeeeeeee kan je nu die muts nog wel de wind van voren geven?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Eerste college na de vakantie, dw verslaapt zich.![]()
![]()
Ik ben blij voor jequote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik heb schade ff ingehaald , is nog maar een uur of 10 geleje![]()
![]()
Natuurkunde.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's minder; was het een interessant vak?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
kunnen ze zich daar meteen op aanpassenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Eerste college na de vakantie, dw verslaapt zich.![]()
![]()
Mijn boekenkast is te klein Geworden.quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Als het kon.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
kunnen ze zich daar meteen op aanpassen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Uitzoeken? Boekenkast bij kopen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn boekenkast is te klein Geworden.![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar moest het wel zelf doen..![]()
Maar zelfs dat heb ik niet gedaan...![]()
Langquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk woensdag voor het laatst![]()
![]()
Je kan altijd zeggen dat je dus een zelfstandig persoon bent die geen hulp nodig heeft.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar moest het wel zelf doen..![]()
Je had toch inmiddels wel vrijwilligers gevonden?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar moest het wel zelf doen..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niks niet uitzoeken, mijn boeken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uitzoeken? Boekenkast bij kopen?ik kan geen extra boekenkast kwijt.
Ik heb dr gewoon over de knie gemikt gisteravond, ondanks late tijdstip enzquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
groter huis zoekenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks niet uitzoeken, mijn boeken.ik kan geen extra boekenkast kwijt.
![]()
Bekend probleemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks niet uitzoeken, mijn boeken.ik kan geen extra boekenkast kwijt.
![]()
![]()
Wachten duurt lang!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
400 m3.quote:minder spullen hebben enzo.
Op?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet iedereen wil een stenenverzameling.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon geen boeken "verzamelen", problem solved.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat kan ook nog, probleem opgelost, slotjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
400 m3.minder spullen hebben enzo.
![]()
Jawel. Je kent die uitspraak wel he, 'Music was my first love and it will be my last'? Dat heb ik met boeken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon geen boeken "verzamelen", problem solved.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik moest met spoed iets regelen bij de gemeente. Daar zit ik nu dus.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet iedereen wil een stenenverzameling.![]()
![]()
Of gewoon verhuizen, maar ik vind het eerst wel goed zo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, probleem opgelost, slotje[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Die ken ik zowaar, jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel. Je kent die uitspraak wel he, 'Music was my first love and it will be my last'? Dat heb ik met boeken.. Mja, dat wordt dan even stapelen naast de boekenkast
![]()
![]()
OMG!!!!!!!! BEL DE KRANT!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die ken ik zowaar, ja. Mja, dat wordt dan even stapelen naast de boekenkast
![]()
Hij kent iets.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn ouders hebben Ook teveel spullen. Daarnaast staat Mijn Kamer vol met mijn bed, bank, 3 kasten en bureau.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
en dan geen kast kwijt kunnen, ben je soms een prepper?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
altijd lang wachten hier bij de gemeente. en dan trek je een nummer... laten we zeggen 351...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest met spoed iets regelen bij de gemeente. Daar zit ik nu dus.
en dan zie je dat schermpje gaan.
pling: 348
pling: 349
pling: 213
huh wtf?![]()
![]()
oh ik dacht al die ruimte voor jou alleen...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben Ook teveel spullen. Daarnaast staat Mijn Kamer vol met mijn bed, bank, 3 kasten en bureau.![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
altijd lang wachten hier bij de gemeente. en dan trek je een nummer... laten we zeggen 351...
huh wtf?![]()
![]()
![]()
Nee, gewoon mijn schoolboeken eruit tyfen ofzo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Is hier ook. Geweldig irritant.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
altijd lang wachten hier bij de gemeente. en dan trek je een nummer... laten we zeggen 351...
huh wtf?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee. Gisteren wel gereageerd op een stel huizen, maar Die krijg ik toch niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
oh ik dacht al die ruimte voor jou alleen...
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!! BEL DE KRANT!!!!!!!!!!!!!!!!Haha, jaquote:.
Dat nummer heb ik met de band gespeeld.
![]()
Jullie hebben een regenboog-keuken!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben Ook teveel spullen. Daarnaast staat Mijn Kamer vol met mijn bed, bank, 3 kasten en bureau.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook een optie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, gewoon mijn schoolboeken eruit tyfen ofzo.![]()
Volgens mij ben ik bijna aan de beurt. Althans ik wil dat M257 na A13 komt!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, een grote keuken ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie hebben een regenboog-keuken!.
Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie hebben een regenboog-keuken!![]()
![]()
Band? Was altijd laatste nummer in de discotheek waar ik ging stappen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Haha, ja.
Dat nummer heb ik met de band gespeeld.
[b]AirwiN schreef [/b]
Shit. G404 was eerst.
[b]AirwiN schreef [/b]
De handvaten van De Keukenkastjes hebben Van links naar rechts andere kleuren (boven elkaar wel dezelfde). Van rood naar paars.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen
Dit gaat toch over John Miles?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Band? Was altijd laatste nummer in de discotheek waar ik ging stappen.![]()
Witte kasten met gekleurde rand. Alle kleuren van de regenboog.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gemeentes waarbij je alleen nog langs kan op afspraak en vervolgens nog steeds langer zit te wachten dan toen het nog zonder afspraak kon.![]()
Tofquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De handvaten van De Keukenkastjes hebben Van links naar rechts andere kleuren (boven elkaar wel dezelfde). Van rood naar paars.Kind kan er toch ook niets aan doenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Rotkind.. kotsen, huilen en mij die zooi laten opruimen![]()
![]()
Jij zegt dat jij dat met de band hebt gespeeld.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat nummer heb ik met de muziekband gespeeld, ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zegt dat jij dat met de band hebt gespeeld.![]()
Nawquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Maar zelfs dat heb ik niet gedaan...Ik heb geen hulp nodig nee, maar ik zou het wel leuk vindenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan altijd zeggen dat je dus een zelfstandig persoon bent die geen hulp nodig heeft.Oja?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je had toch inmiddels wel vrijwilligers gevonden?What you forget, you are gonna repeat.
Weet ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kind kan er toch ook niets aan doen![]()
Maar dan moet ik zelf ook bijna kotsen![]()
![]()
Aan de beurt!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik maak vanmiddag even een foto voor je, als ik het niet vergeet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof
[..]
Kind kan er toch ook niets aan doen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Regenboogkeuken? Wat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik maak vanmiddag even een foto voor je, als ik het niet vergeet.
Ik kan wel een helpende hand bieden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naw
[..]
Ik heb geen hulp nodig nee, maar ik zou het wel leuk vinden
[..]
Oja?
Ja. Jij zou er erg gelukkig van worden.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik wacht nog steeds tot je hier komtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan wel een helpende hand bieden.Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Jij zou er erg gelukkig van worden.Pics!!!
Na de tentamens pas.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds tot je hier komt
[..]
Dat denk ik ook wel jaPics!!!
Als ik thuis ben, rijd net Leeuwarden binnen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Op naar huis!
Alwaar ik opgewarmd wil worden.![]()
Tis koud op de scooter.
[b]AirwiN schreef [/b]
Okeequote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Na de tentamens pas.
Als ik thuis ben, rijd net Leeuwarden binnen.
Zal ik thee zetten?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Op naar huis!
Alwaar ik opgewarmd wil worden.![]()
Tis koud op de scooter.![]()
waarom niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Gisteren wel gereageerd op een stel huizen, maar Die krijg ik toch niet.![]()
Zwaait naar DWquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Na de tentamens pas.
Als ik thuis ben, rijd net Leeuwarden binnen.
Goed bezig jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moest er wel voor door de kou heen ja!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
en maar klagen dat niemand je verwend!
En ik moest er flink voor hinten!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
sta nog geen anderhalf jaar ingeschreven.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hij leert het welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest er wel voor door de kou heen ja!!
En ik moest er flink voor hinten!![]()
![]()
MCL toch?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ben trots op hemquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik weet niet hoe dat daar zit maar dan zou je hier inderdaad voorlopig niks krijgenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
sta nog geen anderhalf jaar ingeschreven.![]()
![]()
Jups, met riant uitzicht op de parkeergarage en helidekquote:
een man die de hint begrijpt, wat zit je nou te zeurenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest er wel voor door de kou heen ja!!
En ik moest er flink voor hinten!![]()
![]()
1 a 2 jaar gemiddeld, hangt er vanaf waar je op reageert. Studio's kan je met een maand krijgen, maar appartementen met 3 kamers kan wel eens 2 duren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat daar zit maar dan zou je hier inderdaad voorlopig niks krijgen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Komt omdat ie al eeuwen onder een steen leeft!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
een man die de hint begrijpt, wat zit je nou te zeuren
Is nog niet compleet verpest door andere mannen
[b]AirwiN schreef [/b]
altijd gezellig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jups, met riant uitzicht op de parkeergarage en helidek[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
en daar reageer je natuurlijk op... waar is dat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
1 a 2 jaar gemiddeld, hangt er vanaf waar je op reageert. Studio's kan je met een maand krijgen, maar appartementen met 3 kamers kan wel eens 2 duren.![]()
en toch nog zeuren hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat ie al eeuwen onder een steen leeft!
Is nog niet compleet verpest door andere mannen![]()
![]()
![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Helidek is soms leuk, maar moeten de patienten er wel levend uitkomen...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben vrouw, ik ben wel compleet verpest door andere vrouwen.quote:
Wij zeuren nou eenmaal!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
mja vertaald naar het engels als het kanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
Giertje moest jij die hebreeuwse tekst hebben?
Det Som En Gang Var
Bereid je dan maar vast voor op het wekeend, dan schijnt het te kunnen gaan vriezenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
als het dan maar wel gaat sneeuwen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bereid je dan maar vast voor op het wekeend, dan schijnt het te kunnen gaan vriezen![]()
Vin wil geen sneeuwquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen zin inquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bereid je dan maar vast voor op het wekeend, dan schijnt het te kunnen gaan vriezen
In voorbereiden?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik ook nietquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Opritten?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Opritten met die sneeuw. En ijzel mag ook weg blijven
![]()
Aren't you cute when you're trying to be angry
[b]AirwiN schreef [/b]
Eerste zin van die Hebreeuwse tekst zit er niet bijquote:Blessed are You, Lord King of the Universe, Creator of the fruit of the vine.
Blessed are You, Lord Elijah king of the world, which is sacred.
Who has sanctified us with His commandments and wanted us. And Saturday holy love and the desire to look in memory, the act of creation.
Exodus from Egypt, that we are at the back and we Kidsth all people.
And holy Sabbath with love and desire look in.
Blessed are You, Lord sanctifies the Shabbat.
Beetje slechte vertaling btw![]()
![]()
ik heb een hekel aan kou maar als die komt laat het dan maar meteen goed sneeuwenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oprotten met die sneeuw. En ijzel mag ook weg blijven
moet je maar niet op 2 wielen rijden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opritten?![]()
Aren't you cute when you're trying to be angry![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
aaah okee ontzettend bedanktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Eerste zin van die Hebreeuwse tekst zit er niet bij
Beetje slechte vertaling btwik vroeg het me al jaren af wat het nou was
Det Som En Gang Var
Kut sneeuwquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan kou maar als die komt laat het dan maar meteen goed sneeuwen
moet je maar niet op 2 wielen rijdenDan moet ik met het OV en da's ook een ramp met sneeuw.
![]()
Waarheen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kut sneeuwDan moet ik met het OV en da's ook een ramp met sneeuw.
Werkloos toch. Lekker thuis blijven dan
[b]AirwiN schreef [/b]
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah okee ontzettend bedanktik vroeg het me al jaren af wat het nou was
![]()
![]()
Uithuilen op Huppel dr tiet. Huphup.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whut whutquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uithuilen op Huppel dr tiet. Huphup.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je was me net voorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarheen?
Werkloos toch. Lekker thuis blijven dan
"Waaaaaaaaaaaaaaaaa heeeeeeeeeeen waarvoor?"Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Thuiszitten is ook maar saai.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarheen?
Werkloos toch. Lekker thuis blijven dan![]()
ik kan niet anders dan dat beamen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
Er ligt nog geen sneeuw, dus niet nodig.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uithuilen op Huppel dr tiet. Huphup.![]()
Vandaar dat je hier zit?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
past wel goed bij het liedje die ik kenquote:
Det Som En Gang Var
mwah je moet jezelf leren vermaken dan is het wel te doenquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Damn dan is het wel heel saai bij jou thuisquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja, zit wat in, maar daar heb ik snel genoeg vanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah je moet jezelf leren vermaken dan is het wel te doen![]()
![]()
Is het ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn dan is het wel heel saai bij jou thuis![]()
En je huilt al. Dat wordt nog wat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er ligt nog geen sneeuw, dus niet nodig.What you forget, you are gonna repeat.
Heb geen droge BH of shirt meer in huisquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En je huilt al. Dat wordt nog wat.
[b]AirwiN schreef [/b]
Straten die overstromen enzo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En je huilt al. Dat wordt nog wat.![]()
u gaat verder over de TTquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah je moet jezelf leren vermaken dan is het wel te doen![]()
![]()
mja dat is ook wel vermaakquote:
Det Som En Gang Var
Eigenwijze Friezenquote:Nieuwe brandweerwagens Flevoland te groot voor kazernes
08-01-2013 10:31 | 1
Foto ANP
EMMELOORD (ANP) – De nieuwe brandweerauto’s die zijn besteld door het korps in Flevoland passen in veel dorpen in de gemeente Noordoostpolder niet in de kazernes. De 14 nieuwe spuitwagens zijn te hoog, zei een woordvoerder van de brandweer dinsdag.
In vijf van de tien dorpen zijn de deuren van de kazernes te laag. „We hebben een probleem van tussen de 20 en 30 centimeter”, aldus de zegsman. Het probleem was voor de aanschaf al bekend, maar de brandweer koos toch voor dit model omdat het korps in de hele regio met één type wagen wil rijden. Bovendien zou er geen lager model brandweerauto te vinden zijn._!
![]()
Uhm lees je bericht nog eens maar dan zonder aan DW en/of Fiets te denkenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
inderdaadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm lees je bericht nog eens maar dan zonder aan DW en/of Fiets te denkenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:
Det Som En Gang Var
Brillendoekje nodig?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zijn toch ook bijna Friezen.._!
[b]AirwiN schreef [/b]
Die anderhalve kilometerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ach, ze grenzen toch aan elkaar..
[b]AirwiN schreef [/b]
Op mute geramd?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
Waarom heb ik nu weer geen geluidIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
MTV's Disaster Date is echt leuk!!
[b]AirwiN schreef [/b]
De Noordoostpolderis onderdeel van Flevoland; daar komt geen Fries aan te pas...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat hadden we hem al duidelijk gemaaktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
De Noordoostpolderis onderdeel van Flevoland; daar komt geen Fries aan te pas...
[b]AirwiN schreef [/b]
Da's een goed idee, heb ik net ook even gedaanquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zag het, alleen ik kon niet nalaten het -nog- een keer te verduidelijken.... Gezien het feit dat de bestuurders in de Flevopolder vooral ontsnapte Amsterdammers zijn, en het dus een faal van Noord-Hollanders isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hadden we hem al duidelijk gemaakt
Niks mis met Noord-Hollandquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zag het, alleen ik kon niet nalaten het -nog- een keer te verduidelijken.... Gezien het feit dat de bestuurders in de Flevopolder vooral ontsnapte Amsterdammers zijn, en het dus een faal van Noord-Hollanders is![]()
En al helemaal niet met Amsterdammers![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zag het, alleen ik kon niet nalaten het -nog- een keer te verduidelijken.... Gezien het feit dat de bestuurders in de Flevopolder vooral ontsnapte Amsterdammers zijn, en het dus een faal van Noord-Hollanders is![]()
![]()
Got your back babe!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar daarmee krijg jij die brandweerwagens niet door die te lage deurquote:
Niks!!quote:
Volgens fiets wel
[b]AirwiN schreef [/b]
Zei ik dat? Ik impliceerde alleen dat ontsnapte Amsterdammers de scepter zwaaien in Flevoland, en dat je dus de oorzaak van deze faal in die hoek moet zoeken, niet in het noorden...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ontsnapte A'dammers zijn losers die proberen een 2e Amsterdam van dat lijkengehucht Almere te maken. Dus niet ons probleem.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zei ik dat? Ik impliceerde alleen dat ontsnapte Amsterdammers de scepter zwaaien in Flevoland, en dat je dus de oorzaak van deze faal in die hoek moet zoeken, niet in het noorden...![]()
Amsterdammers doen niet aan falen! Je bent in de war met Rotterdammersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zei ik dat? Ik impliceerde alleen dat ontsnapte Amsterdammers de scepter zwaaien in Flevoland, en dat je dus de oorzaak van deze faal in die hoek moet zoeken, niet in het noorden...
[b]AirwiN schreef [/b]
Neuh, die brengen het geld binnen in dit land, en werken. En dat wordt dan 50km noordelijker opgesnoven..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amsterdammers doen niet aan falen! Je bent in de war met RotterdammersProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo, broodjes in de oven. Sinaasappels persen en ik heb echt de perfecte lunch
Je bent in de war met Volendamquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh, die brengen het geld binnen in dit land, en werken. En dat wordt dan 50km noordelijker opgesnoven..
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou moeten we wel gaan oppassen want nu komen we binnen de reikwijdte van Lola, qua meppenquote:
Ghehehe. Valt mee tochquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou moeten we wel gaan oppassen want nu komen we binnen de reikwijdte van Lola, qua meppen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, zodra je die IJsselmeerkust omhoog begint de volgen, en de palingrooklucht wisselend sterker en zwakker wordt met het draaien van de wind....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ghehe als er 1 gedeelte van N-H is wat ik redeijk goed ken is het dat gedeelte toch welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou, zodra je die IJsselmeerkust omhoog begint de volgen, en de palingrooklucht wisselend sterker en zwakker wordt met het draaien van de wind....
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb dan ook helemaal niks met het westen van het land.
Geef mij maar het mooie oostenEn een beetje van het midden
Het heeft even geduurd maar...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe als er 1 gedeelte van N-H is wat ik redeijk goed ken is het dat gedeelte toch wel![]()
![]()
Ik kwam er normaal alleen aantal keer per jaar met de motor... alleen heb het idee dat lokale overheden dat verkeer steeds meer tegenwerken...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe als er 1 gedeelte van N-H is wat ik redeijk goed ken is het dat gedeelte toch welProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ghehe. En kom ik er haast nooit meerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan vergelijk je ook een gat waar niemand komt met de drukke Randstad.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kwam er normaal alleen aantal keer per jaar met de motor... alleen heb het idee dat lokale overheden dat verkeer steeds meer tegenwerken...![]()
ik vermaak mij overal wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
![]()
wacht, je kan daar al verdwalen in een gehucht maar nu ken je ineens half N-H?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe als er 1 gedeelte van N-H is wat ik redeijk goed ken is het dat gedeelte toch wel![]()
![]()
Ik heb 6 jaar in Enschede gewoond; het had zijn charmes maar ik vond het niet -echt- vervelend om er weg te moeten...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat staat er nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
wacht, je kan daar al verdwalen in een gehucht maar nu ken je ineens half N-H?![]()
Er staat dat ik een gebied redelijk goed ken. Dat betekent dus 1 op de 10 keer verdwalen ipv 1 op de 5
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij bent al je hele leven verdwaald mutsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat staat er niet![]()
Er staat dat ik een gebied redelijk goed ken. Dat betekent dus 1 op de 10 keer verdwalen ipv 1 op de 5
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Pas dan voel ik mij thuisquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij bent al je hele leven verdwaald muts
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga vergaderen, de komende uren *GAAP*Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Trustenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:51 schreef fietsie het volgende:
Ik ga vergaderen, de komende uren *GAAP*
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja datquote:
Ik zou door iemand wakker gebeld worden, maar tot nu toe ben ik 3 keer gebeld, maar niet door de goeie persoon
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Handigquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja dat
Ik zou door iemand wakker gebeld worden, maar tot nu toe ben ik 3 keer gebeld, maar niet door de goeie persoon![]()
![]()
Ik ook welquote:
Ik vind het alleen doodeng om naar onbekende plekken te rijden, maar dat is gewoon een kwestie van doen heb ik gemerkt![]()
![]()
Dat was verdwalen en paniekaanval!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
moest ineens denken aan waar jij de laatste keer verdwaalde.. damn
En daarna ben ik ook nog een keer verdwaald hoor, ik ging tomtom volgen, doe ik ook nooit weer
[b]AirwiN schreef [/b]
Broodje gezond en vers geperste sinaasappelsap
Het maakt voor jou niet uit wat je volgtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was verdwalen en paniekaanval!!
En daarna ben ik ook nog een keer verdwaald hoor, ik ging tomtom volgen, doe ik ook nooit weer![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Broodje gezond en vers geperste sinaasappelsapik had miniwraps met philedelphia sla en flinterdunne kipfilet en tomaatjes
![]()
![]()
naar iets nieuws rijden vind ik juist weer het leukstequote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook wel
Ik vind het alleen doodeng om naar onbekende plekken te rijden, maar dat is gewoon een kwestie van doen heb ik gemerkt![]()
![]()
Ook lekker!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekkerik had miniwraps met philedelphia sla en flinterdunne kipfilet en tomaatjes
Hoax!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het maakt voor jou niet uit wat je volgt
Paar jaar terug heeft Rival mij verteld hoe ik moest rijden en dat ging helemaal goed
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik niet, misselijk van de zenuwenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
naar iets nieuws rijden vind ik juist weer het leuksteop google maps kijken hoe de omgeving eruit ziet
![]()
Kansloos wel![]()
![]()
Dat is wel heftigquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet, misselijk van de zenuwenop google maps kijken hoe de omgeving eruit ziet
![]()
Kansloos wel![]()
Ik vind het juist leuk om naar een nieuwe plek te rijden. Maar ja, voor mij is zelfs een bekende plek nog nieuw
[b]AirwiN schreef [/b]
Yup, gelukkig hoef ik verder nergens heen..quote:Yumquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Broodje gezond en vers geperste sinaasappelsap
Ditquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
naar iets nieuws rijden vind ik juist weer het leukste
waar ik "vroeger" weleens last van had was dat ik een route had uitgeprint, en dan waren er ineens werkzaamheden.... dat is wel kut als je de buurt niet kentquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet, misselijk van de zenuwenop google maps kijken hoe de omgeving eruit ziet
![]()
Kansloos wel![]()
![]()
Goudvis syndroom?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel heftig![]()
Ik vind het juist leuk om naar een nieuwe plek te rijden. Maar ja, voor mij is zelfs een bekende plek nog nieuwDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ja maar Rivalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoax!!
Paar jaar terug heeft Rival mij verteld hoe ik moest rijden en dat ging helemaal goed![]()
![]()
quote:
quote:_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Mjaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel heftig![]()
Ik vind het juist leuk om naar een nieuwe plek te rijden. Maar ja, voor mij is zelfs een bekende plek nog nieuwde autist in mij wil weten waar ze aan toe is..
![]()
Heb ook nog geen 2 jaar dat bewijsjeen zo vaak rijd ik dus niet naar onbekendere plekken
![]()
Dus gewoon maar een stuk rijden en zien waar je uitkomt is niks voor jou?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mjade autist in mij wil weten waar ze aan toe is..
![]()
Heb ook nog geen 2 jaar dat bewijsjeen zo vaak rijd ik dus niet naar onbekendere plekken
Ja datquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
waar ik "vroeger" weleens last van had was dat ik een route had uitgeprint, en dan waren er ineens werkzaamheden.... dat is wel kut als je de buurt niet kent![]()
had ik zondag nog, ik moest de snelweg weer op richting A'dam brug afgesloten ergens moest ik een stukje omrijden, YES zo een of andere polderweg die parallel liep
uhm maar ik moet die andere weg hebben
En dan ook tegen jezelf praten he...Ja geen probleem, maar dat doelloos rijden vind ik zonde, heb dan liever een doel (koffie ergens drinken oid bij iemand of weet ik het)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus gewoon maar een stuk rijden en zien waar je uitkomt is niks voor jou?
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2013 13:15:12 ]![]()
Dat vind ik heerlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus gewoon maar een stuk rijden en zien waar je uitkomt is niks voor jou?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik deed dat een paar jaar terug weleens, gewoon hup Duitsland in en zien hoe ver ik kwam met bijv. een halve tank brandstof.. (de andere helft voor de terugweg dus..)quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
dat doe ik de hele dagquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
En dan ook tegen jezelf praten he...![]()
![]()
Toen ik in Emmen woonde deed ik dat ook weleensquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik deed dat een paar jaar terug weleens, gewoon hup Duitsland in en zien hoe ver ik kwam met bijv. een halve tank brandstof.. (de andere helft voor de terugweg dus..)
[b]AirwiN schreef [/b]
De enige gesprekken op niveau!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
rondje ijselmeer is best een leuk doel, moet je wel van de A7 en A6 afgaan natuurlijk....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ja geen probleem, maar dat doelloos rijden vind ik zonde, heb dan liever een doel (koffie ergens drinken oid bij iemand of weet ik het)![]()
Langs de dijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
rondje ijselmeer is best een leuk doel, moet je wel van de A7 en A6 afgaan natuurlijk....![]()
Love it
![]()
En dat gebeurt vaak?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
IJsselmeer nog nooit gezien volgens mijquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
rondje ijselmeer is best een leuk doel, moet je wel van de A7 en A6 afgaan natuurlijk....![]()
![]()
Jij mag limboland niet uit?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
IJsselmeer nog nooit gezien volgens mijIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook eens gedaan, was ergens in Friesland vlakbij de Afsluitdijk en toen heb ik een paar vliegen gehapt die door der ventilatiegaten van mijn helm kwamenquote:![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
IJsselmeer nog nooit gezien volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stond gewoon midden op de dijk tussen Lelystad en Enkhuizen stil met een kapotte autoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook eens gedaan, was ergens in Friesland vlakbij de Afsluitdijk en toen heb ik een paar vliegen gehapt die door der ventilatiegaten van mijn helm kwamen![]()
![]()
Ook leuk
[b]AirwiN schreef [/b]
die dijk vind ik niet leuk!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stond gewoon midden op de dijk tussen Lelystad en Enkhuizen stil met een kapotte auto![]()
Ook leuk![]()
Fijn is datquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stond gewoon midden op de dijk tussen Lelystad en Enkhuizen stil met een kapotte auto![]()
Ook leuk![]()
![]()
Dat weet ik. Gelukkig komt het niet tot ruzie danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
ruzie niet, maar we zijn het niet vaak eens hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook niet. Vooral niet als ik stil kom te staan net op dat ene stukje waar ik geen bereik heb!quote:
Ik heb jou toen gebeld om te vragen hoe ik verder kon rijden
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik had meer lol toen ik met DW op de vluchtstrook stondquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
was ik toen wel behulpzaam?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb jou toen gebeld om te vragen hoe ik verder kon rijden![]()
Goedemorgen![]()
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
en daar gaat het dus juist fout.quote:
heel stuk waar je niet in mag halen en een belachelijk lage limiet.
ik denk dat wij iets anders bedoelen met "gewoon gassen"![]()
![]()
Ik hou me altijd netjes aan de limietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
en daar gaat het dus juist fout.
![]()
Dat zal best, jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had meer lol toen ik met DW op de vluchtstrook stond![]()
![]()
Ben net voor de 2e keer wakker geworden vandaag. Vanochtend om 8 uur ook al om de huisarts te bellen, maar na de 6e gebroken nacht was ik zo suf dat ik weer in slaap was gevallenquote:
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Op 80-wegen rijd ik meestal 20 te hard. Snelweg en binnenwegen netjes aan de snelheid
. Tenzij het een snelweg is waar je 100 mag
![]()
![]()
Slapenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:34 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ben net voor de 2e keer wakker geworden vandaag. Vanochtend om 8 uur ook al om de huisarts te bellen, maar na de 6e gebroken nacht was ik zo suf dat ik weer in slaap was gevallen![]()
![]()
moet je trots op zijn! serieus, scheelt bakken met geld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik hou me altijd netjes aan de limiet![]()
![]()
Ik haal wel altijd in als ik dat kanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
en daar gaat het dus juist fout.
![]()
Weet ik. Maar zo'n beetje iedereen rijdt standaard 10 km/u te hard.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
moet je trots op zijn! serieus, scheelt bakken met geld.
Mij zullen ze niet pakken hoor![]()
![]()
over een doorgetrokken streep?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik haal wel altijd in als ik dat kan![]()
![]()
Snelweg idd 130/140 hangt er vanaf. de rest netjes aan de snelheidquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
Op 80-wegen rijd ik meestal 20 te hard. Snelweg en binnenwegen netjes aan de snelheid
. Tenzij het een snelweg is waar je 100 mag
![]()
![]()
oh dan haal ik ook altijd in.quote:
maar kan me herinneren dat er op die dijk een heel stuk is met 3dubbel doorgetrokken streep. (2 witte en zelfs nog een extra groene ertussen volgens mij)![]()
We hebben het allebei over een andere dijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
oh dan haal ik ook altijd in.
maar kan me herinneren dat er op die dijk een heel stuk is met 3dubbel doorgetrokken streep. (2 witte en zelfs nog een extra groene ertussen volgens mij)![]()
JIj over de afsluitdijk, ik over de dijk bij Enkhuizen (richting Lelijkstad)![]()
Gaat het hier nou weer over motoren? Snap niks van die dingen
Ik ook niet. ik rijd liever in de autoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
Gaat het hier nou weer over motoren? Snap niks van die dingen
![]()
nee heb het ook over die dijk..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hebben het allebei over een andere dijk![]()
JIj over de afsluitdijk, ik over de dijk bij Enkhuizen (richting Lelijkstad)
denk dat ik daar 2 jaar geleden was.. en kan mij dat herinneren![]()
![]()
welke fricking dijk? er zijn er wel een paar in dit landquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
nee heb het ook over die dijk..
denk dat ik daar 2 jaar geleden was.. en kan mij dat herinneren
hij heet blijkbaar de houtribdijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
welke fricking dijk? er zijn er wel een paar in dit land![]()
Huh hebben ze daar ook een groene ding in het middenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
nee heb het ook over die dijk..
denk dat ik daar 2 jaar geleden was.. en kan mij dat herinneren![]()
![]()
zo leer ik elke dag nog wat nieuwsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
Die groene geeft aan dat het een 100-weg is.![]()
![]()
Redelijk.quote:
Jij zei dat ik met kachel vol open en raampjes open door moest rijden naar Purmerend.
Daar heb ik de volgende dag een of ander slangetje weer dicht gemaakt met ductape
[b]AirwiN schreef [/b]
omdat ie naar lelijkstad gaat natuurlijk, duhquote:misschien moeten we er een ritje-dijk-meet van maken om ons geheugen op te frissenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
Maar er zijn wel punten dat je daar mag in halen toch ? staan van die mooie pijltjes op de weg
ik weet alleen nog dat ik baalde van het inhaalverbod omdat ik haast had.....![]()
ductape is zo'n wondermiddelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Redelijk.
Jij zei dat ik met kachel vol open en raampjes open door moest rijden naar Purmerend.
Daar heb ik de volgende dag een of ander slangetje weer dicht gemaakt met ductape![]()
![]()
![]()
Lol.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
moet je trots op zijn! serieus, scheelt bakken met geld.
De boetes die jij krijgt zijn toch niet voor jou
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, dacht al dat het in de buurt van flevoland zou zijn. Ruim 10 jaar terug hebben ze me eens goed te grazen genomen op de spijkweg bij six flagsquote:
en goed op de temp meter letten natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Redelijk.
Daar heb ik de volgende dag een of ander slangetje weer dicht gemaakt met ductape
goeie tip van mij zeg!![]()
Ja mail maken om mn baas uhm af te wijzen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik slinger ook over die dijk als het een beetje waaitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
die bmw rijder lijkt wel dronken met dat geslinger de hele tijd![]()
![]()
Heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
en goed op de temp meter letten natuurlijk
goeie tip van mij zeg!![]()
Jij bent toch altijd de eerste die ik bel als er iets met mn auto is
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja maar er zijn dus stukken waar de ene weghelft mag in halen, en dan de andere en dan een stuk geen doorgetrokken streep, neem aan dat je daar dus in mag halen ?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
die bmw rijder lijkt wel dronken met dat geslinger de hele tijd![]()
![]()
Zal ik nu wel of niet een gebrek-aan-vet-grapje maken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik slinger ook over die dijk als het een beetje waaitIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
had ik al eens verteld dat ik bijziend ben?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staan van de grote borden aan het begin als het goed is.
[ afbeelding ]soms nog wel.. heel somsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol.
De boetes die jij krijgt zijn toch niet voor jou![]()
![]()
Kerel die voor mij reed was 110kg en hij slingerde ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik nu wel of niet een gebrek-aan-vet-grapje maken?![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik nu wel of niet een gebrek-aan-vet-grapje maken?!
![]()
Selectief blind bedoel je?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
had ik al eens verteld dat ik bijziend ben?
[..]
soms nog wel.. heel somsIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: