SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldige TT
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
De vaat?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe het even niet met de hand... want auw... dus mja dan maar laten doen![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Eerste college na de vakantie, dw verslaapt zich.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Oow ik heb schade ff ingehaald , is nog maar een uur of 10 gelejequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Da's minder; was het een interessant vak?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Eerste college na de vakantie, dw verslaapt zich.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik net nog
Oh sorry, wat niet?
Best wel..quote:![]()
![]()
Ohneeeeeeeeeeeee kan je nu die muts nog wel de wind van voren geven?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Eerste college na de vakantie, dw verslaapt zich.![]()
![]()
Ik ben blij voor jequote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik heb schade ff ingehaald , is nog maar een uur of 10 geleje![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: