SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldige TT
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
De vaat?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe het even niet met de hand... want auw... dus mja dan maar laten doen![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Eerste college na de vakantie, dw verslaapt zich.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Oow ik heb schade ff ingehaald , is nog maar een uur of 10 gelejequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Da's minder; was het een interessant vak?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Eerste college na de vakantie, dw verslaapt zich.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik net nog
Oh sorry, wat niet?
Best wel..quote:![]()
![]()
Ohneeeeeeeeeeeee kan je nu die muts nog wel de wind van voren geven?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Eerste college na de vakantie, dw verslaapt zich.![]()
![]()
Ik ben blij voor jequote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik heb schade ff ingehaald , is nog maar een uur of 10 geleje![]()
![]()
Natuurkunde.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's minder; was het een interessant vak?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
kunnen ze zich daar meteen op aanpassenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Eerste college na de vakantie, dw verslaapt zich.![]()
![]()
Mijn boekenkast is te klein Geworden.quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Als het kon.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
kunnen ze zich daar meteen op aanpassen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Uitzoeken? Boekenkast bij kopen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn boekenkast is te klein Geworden.![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar moest het wel zelf doen..![]()
Maar zelfs dat heb ik niet gedaan...![]()
Langquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk woensdag voor het laatst![]()
![]()
Je kan altijd zeggen dat je dus een zelfstandig persoon bent die geen hulp nodig heeft.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar moest het wel zelf doen..![]()
Je had toch inmiddels wel vrijwilligers gevonden?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar moest het wel zelf doen..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niks niet uitzoeken, mijn boeken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uitzoeken? Boekenkast bij kopen?ik kan geen extra boekenkast kwijt.
Ik heb dr gewoon over de knie gemikt gisteravond, ondanks late tijdstip enzquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
groter huis zoekenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks niet uitzoeken, mijn boeken.ik kan geen extra boekenkast kwijt.
![]()
Bekend probleemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks niet uitzoeken, mijn boeken.ik kan geen extra boekenkast kwijt.
![]()
![]()
Wachten duurt lang!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
400 m3.quote:minder spullen hebben enzo.
Op?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet iedereen wil een stenenverzameling.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon geen boeken "verzamelen", problem solved.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat kan ook nog, probleem opgelost, slotjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
400 m3.minder spullen hebben enzo.
![]()
Jawel. Je kent die uitspraak wel he, 'Music was my first love and it will be my last'? Dat heb ik met boeken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon geen boeken "verzamelen", problem solved.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik moest met spoed iets regelen bij de gemeente. Daar zit ik nu dus.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet iedereen wil een stenenverzameling.![]()
![]()
Of gewoon verhuizen, maar ik vind het eerst wel goed zo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, probleem opgelost, slotje[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Die ken ik zowaar, jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel. Je kent die uitspraak wel he, 'Music was my first love and it will be my last'? Dat heb ik met boeken.. Mja, dat wordt dan even stapelen naast de boekenkast
![]()
![]()
OMG!!!!!!!! BEL DE KRANT!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die ken ik zowaar, ja. Mja, dat wordt dan even stapelen naast de boekenkast
![]()
Hij kent iets.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn ouders hebben Ook teveel spullen. Daarnaast staat Mijn Kamer vol met mijn bed, bank, 3 kasten en bureau.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
en dan geen kast kwijt kunnen, ben je soms een prepper?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
altijd lang wachten hier bij de gemeente. en dan trek je een nummer... laten we zeggen 351...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest met spoed iets regelen bij de gemeente. Daar zit ik nu dus.
en dan zie je dat schermpje gaan.
pling: 348
pling: 349
pling: 213
huh wtf?![]()
![]()
oh ik dacht al die ruimte voor jou alleen...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben Ook teveel spullen. Daarnaast staat Mijn Kamer vol met mijn bed, bank, 3 kasten en bureau.![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
altijd lang wachten hier bij de gemeente. en dan trek je een nummer... laten we zeggen 351...
huh wtf?![]()
![]()
![]()
Nee, gewoon mijn schoolboeken eruit tyfen ofzo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Is hier ook. Geweldig irritant.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
altijd lang wachten hier bij de gemeente. en dan trek je een nummer... laten we zeggen 351...
huh wtf?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee. Gisteren wel gereageerd op een stel huizen, maar Die krijg ik toch niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
oh ik dacht al die ruimte voor jou alleen...
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!! BEL DE KRANT!!!!!!!!!!!!!!!!Haha, jaquote:.
Dat nummer heb ik met de band gespeeld.
![]()
Jullie hebben een regenboog-keuken!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben Ook teveel spullen. Daarnaast staat Mijn Kamer vol met mijn bed, bank, 3 kasten en bureau.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook een optie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, gewoon mijn schoolboeken eruit tyfen ofzo.![]()
Volgens mij ben ik bijna aan de beurt. Althans ik wil dat M257 na A13 komt!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, een grote keuken ookquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie hebben een regenboog-keuken!.
Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie hebben een regenboog-keuken!![]()
![]()
Band? Was altijd laatste nummer in de discotheek waar ik ging stappen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Haha, ja.
Dat nummer heb ik met de band gespeeld.
[b]AirwiN schreef [/b]
Shit. G404 was eerst.
[b]AirwiN schreef [/b]
De handvaten van De Keukenkastjes hebben Van links naar rechts andere kleuren (boven elkaar wel dezelfde). Van rood naar paars.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen
Dit gaat toch over John Miles?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Band? Was altijd laatste nummer in de discotheek waar ik ging stappen.![]()
Witte kasten met gekleurde rand. Alle kleuren van de regenboog.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gemeentes waarbij je alleen nog langs kan op afspraak en vervolgens nog steeds langer zit te wachten dan toen het nog zonder afspraak kon.![]()
Tofquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De handvaten van De Keukenkastjes hebben Van links naar rechts andere kleuren (boven elkaar wel dezelfde). Van rood naar paars.Kind kan er toch ook niets aan doenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
![]()
Rotkind.. kotsen, huilen en mij die zooi laten opruimen![]()
![]()
Jij zegt dat jij dat met de band hebt gespeeld.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat nummer heb ik met de muziekband gespeeld, ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zegt dat jij dat met de band hebt gespeeld.![]()
Nawquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Maar zelfs dat heb ik niet gedaan...Ik heb geen hulp nodig nee, maar ik zou het wel leuk vindenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan altijd zeggen dat je dus een zelfstandig persoon bent die geen hulp nodig heeft.Oja?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je had toch inmiddels wel vrijwilligers gevonden?What you forget, you are gonna repeat.
Weet ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kind kan er toch ook niets aan doen![]()
Maar dan moet ik zelf ook bijna kotsen![]()
![]()
Aan de beurt!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik maak vanmiddag even een foto voor je, als ik het niet vergeet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof
[..]
Kind kan er toch ook niets aan doen[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Regenboogkeuken? Wat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik maak vanmiddag even een foto voor je, als ik het niet vergeet.
Ik kan wel een helpende hand bieden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naw
[..]
Ik heb geen hulp nodig nee, maar ik zou het wel leuk vinden
[..]
Oja?
Ja. Jij zou er erg gelukkig van worden.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik wacht nog steeds tot je hier komtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan wel een helpende hand bieden.Dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Jij zou er erg gelukkig van worden.Pics!!!
Na de tentamens pas.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds tot je hier komt
[..]
Dat denk ik ook wel jaPics!!!
Als ik thuis ben, rijd net Leeuwarden binnen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Op naar huis!
Alwaar ik opgewarmd wil worden.![]()
Tis koud op de scooter.
[b]AirwiN schreef [/b]
Okeequote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Na de tentamens pas.
Als ik thuis ben, rijd net Leeuwarden binnen.
Zal ik thee zetten?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Op naar huis!
Alwaar ik opgewarmd wil worden.![]()
Tis koud op de scooter.![]()
waarom niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Gisteren wel gereageerd op een stel huizen, maar Die krijg ik toch niet.![]()
Zwaait naar DWquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Na de tentamens pas.
Als ik thuis ben, rijd net Leeuwarden binnen.
Goed bezig jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moest er wel voor door de kou heen ja!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
en maar klagen dat niemand je verwend!
En ik moest er flink voor hinten!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
sta nog geen anderhalf jaar ingeschreven.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hij leert het welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest er wel voor door de kou heen ja!!
En ik moest er flink voor hinten!![]()
![]()
MCL toch?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ben trots op hemquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: