Geen Fransen op het EK, volgens het deelnemersveld:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:15 schreef wimderon het volgende:
Wordt zeker geen 1-2-3-4. Bloemen en Rotteveel mogen blij zijn als ze top-6 halen. Met Skobrev, Bokko, Pedersen, Swings, Silovs en Contin is er concurrentie genoeg. Bij de vrouwen is er minder concurrentie, maar als Sablikova en Pechstein in orde zijn staat er wellicht maar één Nederlandse op het podium.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Belangrijk nieuws: Martin Hänggi doet weer mee met het EK. Roger Schneider is reserve.
Zo verkopen ze meer kaartjes.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
Prima tijden zo, al had het net zo goed op 2 dagen gekund.
Dat maakt t wel leuk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:09 schreef MiLalaa het volgende:
Oké.. Kramer niet in de laatste rit. Dus hij moet wel weer zo'n super 5k neerzetten denk ik
Filmpje ook gezien op schaatsen.nl? Hankkkkki.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb Hersman deze week even getwitterd over Hanggi, hoop dat ie niet net als vorig jaar gaat zaniken dat het een schande is dat ie erbij is.
Ik denk juist dat dit meer druk geeft richting de 500m. Daar zal Kramer eigenlijk tijd willen winnen, zodat hij een 'normale' 5km kan rijden. En die kan hij best verliezen van Blokhuijzen, schat ik in.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:09 schreef MiLalaa het volgende:
Oké.. Kramer niet in de laatste rit. Dus hij moet wel weer zo'n super 5k neerzetten denk ik
twitter:HersmanM twitterde op donderdag 10-01-2013 om 20:48:47@IReert haha Dank. Dit soort feitjes zijn welkom hoor. reageer retweet
Dione de Graaff doet de presentatie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:32 schreef wimderon het volgende:
Friesinger en Ritsma zijn de analisten, genot [ afbeelding ]
Mart zal er ook wel niet bij zijn [ afbeelding ]
Ik verwacht wel een scherpe 500m van Bokko, die heeft dit seizoen al een 35'er gereden. Maar hij kom op de lange afstanden gewoon te kort. Voor Blokhuijsen is het belangrijk dat hij in ieder geval 4 tienden pakt, maar mijn gevoel zegt dat Kramer heel dicht in de buurt komt, en misschien wel wint.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Ondanks geen Mart toch zin in het toernooi.Het is te hopen dat Bokko en/of Blokhuijssen een scherpe tijd op de 500m neer zetten. Met een 35.8 ofzo zal Kramer echt onder druk worden gezet. Verder ben ik benieuwd of Blokhuijssen dit toernooi de blokken wel laat liggen. Je zou haast zeggen dat het een keer mis moet gaan.
19:00 uurquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:28 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Hoe laat zou de 5k beginnen ik moet om 2030 weg...
Ik schrok alquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:30 schreef Remzz het volgende:
500 meter is begonnen
Toch niet, Sesamstraat op de stream
Volgens mij begint de 500m om 17:50. Dus eerst nog een voorbeschouwing.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:30 schreef Remzz het volgende:
500 meter is begonnen
Toch niet, Sesamstraat op de stream
Hanggi gaat zometeen nog trager over de 100 meter als Mark Huizinga in zijn spijkerbroek.quote:
Teller staat op 1quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:53 schreef wimderon het volgende:
Hoe vaak zal Herbert ons wijzen op het bewegen van de vingers () door Bloemen voor de start?
Ik denk minstens 3x.
Jep, zonde...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:18 schreef DeeBee het volgende:
Nee, te gehaast van Blokhuijsen, te slordig...
Normale mensen die zo slecht hun werk doen worden ontslagen in deze tijden!quote:
Dat is van de legendarische Wim den Deyne (nee, ik ken hem ook niet, volgens mij een shorttracker)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:00 schreef DeeBee het volgende:
Oei, pakt die Belg nog bijna het Belgisch record op de 500 meter van Veldkamp!
Ik denk dat Bokko zeker een goede 5km kan schaatsen, laten we zeggen 5 seconden achterstand op Kramer. Dan doet hij met een goede 1500m nog mee, en wordt de loting van de 10km interessant.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:38 schreef Remzz het volgende:
Kramer schaatste op het NK Bob al op 10 seconden. Wat denkt Herbert, dat Bokko zo even 6.15 uit zijn mouw schud?
ik ben de eerste die toegeeft als ik er straks helemaal naast zit hoor
2 weken geleden: circa 1007mBarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:39 schreef DeLuna het volgende:
Hoe zit het trouwens met de luchtdruk en dergelijke ten opzichte van het NK?
Zelfde omstandigheden dus ongeveer?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
2 weken geleden: circa 1007mBar
nu: 1018 mBar
10 mBar scheelt dacht ik 0.1 seconde per ronde. Zou dus betekenen dat ze op de 5k ongeveer anderhalve seconde minder hard rijden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zelfde omstandigheden dus ongeveer?
Ah. We zullen zien straks.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
10 mBar scheelt dacht ik 0.1 seconde per ronde. Zou dus betekenen dat ze op de 5k ongeveer anderhalve seconde minder hard rijden.
Maar ik denk niet dat Kramer onder de 6:12 gaat. 6:13 wellicht. Blokhuijsen kan 6:15. Bokko 6:18quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
10 mBar scheelt dacht ik 0.1 seconde per ronde. Zou dus betekenen dat ze op de 5k ongeveer anderhalve seconde minder hard rijden.
Dat zullen idd de verhoudingen zijn denk ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:46 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat Kramer onder de 6:12 gaat. 6:13 wellicht. Blokhuijsen kan 6:15. Bokko 6:18
Ik denk ook dat ze dit ongeveer gaan rijden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:46 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat Kramer onder de 6:12 gaat. 6:13 wellicht. Blokhuijsen kan 6:15. Bokko 6:18
Misschien levert een driekwart vol stadion met dure kaartjes wel meer op dan een vol stadion met goedkope kaartjes.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
aan de lege plekken te zien is de vraag laag
Vind het eigenlijk wel jammer, ik mag Skobrev wel net als Bokko.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:55 schreef Wilskracht het volgende:
Dione de Graaf dat Skobrev niet goed rijdt kan je als Nederlander ook gewoon blij mee zijn.
Klopt hoopte ook al op de onuitputtelijke loze feitjes van Snoeks, nu Herbert die zelfs deze rit op een of andere manier spannend kan makne.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:01 schreef Wilskracht het volgende:
Mij blij maken met Snoeks krijg je toch Dijkstra.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:03 schreef Wilskracht het volgende:
Toch belachelijk dat door die stomme ploegenachtervolging Anesi ooit olympisch goud heeft gewonnen.
ploegenachtervolging is stom onderdeel uit protest schrijf ik de tijden niet op.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]Blijkbaar was hij dan toch goed genoeg? Wat is daar stom aan
Voor 1 van deze 2 schaatser kan dit de laatste afstand van het toernooi al zijn. Mogen maar 24 schaatsers meedoen aan de 1500m. Spruijt zal dankzij zijn val dat dus niet halen, en daarnaast gaat er nog 1 afvallen. Hoewel, er is nog een Deen natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt hoopte ook al op de onuitputtelijke loze feitjes van Snoeks, nu Herbert die zelfs deze rit op een of andere manier spannend kan makne.
Ik vind het juist leuk. Je krijgt er ook zulke mooie foto's vanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:06 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
ploegenachtervolging is stom onderdeel uit protest schrijf ik de tijden niet op.
Ow absoluut, bij de WC's in China was Sebastiaan Timmermans dacht ik, daar was niets aan. Het is zeker een vak, en het kan veel slechter dan Herbert en Martin Hersman.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
We kunnen wel allemaal zeiken op Dijkstra, maar hij lult toch maar mooi deze niks-zeggende 5km's vol.
Die Timmermans lepelt alleen maar PR's op. Dat is gewoon slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow absoluut, bij de WC's in China was Sebastiaan Timmermans dacht ik, daar was niets aan. Het is zeker een vak, en het kan veel slechter dan Herbert en Martin Hersman.
Behalve dat hij een leeftijdsgenoot is van Koss, wat die 13:30 bijzonderder maakt (ook al is het op klapschaatsen).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:18 schreef Remzz het volgende:
Haha dat feitje van IR Baboon lepelt Hersman nu op
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef danos het volgende:
Hersman: 'ik verwacht veel van Due Schmidt'
In due time.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef danos het volgende:
Ik snap hem niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef danos het volgende:
En ik had m nog een berichtje gestuurd over z'n winst van de alternatieve elfstedentocht, en dat kwam (enigszins mismaakt) ook even langs.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:18 schreef Remzz het volgende:
Haha dat feitje van IR Baboon lepelt Hersman nu op
Die zag ik onlangs in de uitslag van het Zweeds kampioenschap allround staan toevallig, 8e ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:26 schreef MiLalaa het volgende:
'vroeger' had je toch ook broer en zus Schon ofzo..
En hoe zou het met Rojler zijn?
Haha inderdaad, dat is het mooie aan het allround schaatsen, al die vergeten 'helden'. Frank Dittrich die altijd bij 8 km ging versnellen op de 10. Pavel Zygmund die altijd op hangen en wurgen de 10 km haalde en daar dan fantastisch schaatste.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:26 schreef MiLalaa het volgende:
'vroeger' had je toch ook broer en zus Schon ofzo..
En hoe zou het met Rojler zijn?
Oh jaquote:
Grodum, die kon in die tijd altijd wel belachelijk hard schaatsen op de 5 en 10.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Of die gekke Noor met z'n Lee Towers bewegingen in de bocht
Dat was Grodum idd...was geloof ik maar 1 of 2 jaarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Grodum, die kon in die tijd altijd wel belachelijk hard schaatsen op de 5 en 10.
Klopt daarna weer kapot getraint door Mueller dacht ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was Grodum idd...was geloof ik maar 1 of 2 jaar
Klopt Storelid, in de tijd van Ritsma dacht ik. Altijd in de schaduw van Ervik geloof ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef MiLalaa het volgende:
Maar das nog niet zo lang geleden. Ik denk dan liever aan de Noor Storelid. Hihi die vond ik stiekem altijd leuk. Maarja, dat was een soort Noorse Wouter oldeheuvel. In de schaduw van de nr1
Je kan zelf ook eerst alleen links kijken, en dan rechts.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:32 schreef danos het volgende:
Ik vind het wel jammer dat de tijd en het klassement naast elkaar staan, beetje onoverzichtelijk daardoor. Vond eerst de tijd en dan het klassement duidelijker. Geeft je ook tijd om de tijd even op je in te laten werken en zelf na te denken
Ze wisten echter niet dat je Hänggi uitspreekt als Henkie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En ik had m nog een berichtje gestuurd over z'n winst van de alternatieve elfstedentocht, en dat kwam (enigszins mismaakt) ook even langs.
En een puike race he!
Top 10 afgelopen WK afstanden toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:33 schreef wimderon het volgende:
Weet iemand wat Brodka kan op de 1500 meter? Volgens mij nog niet vermeld geweest vandaag.
Ik hou hem in ieder geval in de gaten morgen, dat werd mij net opgedragen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:33 schreef wimderon het volgende:
Weet iemand wat Brodka kan op de 1500 meter? Volgens mij nog niet vermeld geweest vandaag.
Van Koss! (Ervik was gelijk met Saettre)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt Storelid, in de tijd van Ritsma dacht ik. Altijd in de schaduw van Ervik geloof ik.
Hij was een keer tweede bij een World Cup, gelukkig vermeldde Herbert het op de valreep nog.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik hou hem in ieder geval in de gaten morgen, dat werd mij net opgedragen!
Ik ging als 12-jarige grafiekjes maken met per jaar het aantal wereldrecords en dan kon je zo zien wanneer de goede pakken kwamen, wanneer het overdekt werd en wanneer de klapschaats kwam enzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:36 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ik heb als 12-jarige grafiekje gemaakt van 10km OS Hamar. Van de 8 leukste/beste ofzo. Storelid zat er ook bij (vandaar dat ik hem nooit meer vergeet) Veldkamp natuurlijk, en Koss.
De enige Noor die ik nog voor me zie is Grunde Njoss, die Wennemars torpedeerde in Naganoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:36 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Van Koss! (Ervik was gelijk met Saettre)
Ik heb als 12-jarige grafiekje gemaakt van 10km OS Hamar. Van de 8 leukste/beste ofzo. Storelid zat er ook bij (vandaar dat ik hem nooit meer vergeet) Veldkamp natuurlijk, en Koss.
Ik hoor Erben nog schreeuwenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:38 schreef danos het volgende:
[..]
De enige Noor die ik nog voor me zie is Grunde Njoss, die Wennemars torpedeerde in Nagano
Ik hoor de schreeuw nogquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:38 schreef danos het volgende:
[..]
De enige Noor die ik nog voor me zie is Grunde Njoss, die Wennemars torpedeerde in Nagano
Supercool! Heb je ze nog? Inscannen en posten :pquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ging als 12-jarige grafiekjes maken met per jaar het aantal wereldrecords en dan kon je zo zien wanneer de goede pakken kwamen, wanneer het overdekt werd en wanneer de klapschaats kwam enzo
Ja echt een mooi gezichtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:51 schreef MiLalaa het volgende:
Bart wil z'n hele assortiment op tafel gooien. Hihi
Ik vind het wel gezellig zo aan tafel met drie leuke oud-schaatsers
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:51 schreef MiLalaa het volgende:
Bart wil z'n hele assortiment op tafel gooien. Hihi
Ik vind het wel gezellig zo aan tafel met drie leuke oud-schaatsers
Zeker weten dat ik dat nog ergens heb, maar ik zou zo even niet weten waar ik moet zoekenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Supercool! Heb je ze nog? Inscannen en posten :p
Startplaats voor WK denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad niet goed uit... snap niet waarom die meedoet
Als ze daarna een redelijk 1500m rijdt, is ze alsnog voor het WK geplaatst. 5000m kan ze daarna laten schieten.quote:
Ja, als ze dat redt wel ja, maar ik zie haar die 3 niet eens volbrengen op deze manier....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ze daarna een redelijk 1500m rijdt, is ze alsnog voor het WK geplaatst. 5000m kan ze daarna laten schieten.
Kan me i.i.g. echt niet voorstellen dat dit toneelspel is.
Bloemen gaat het met een goede 5km wel redden. Voor Rotteveel gaat het lastig worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:20 schreef Montov het volgende:
Maar Szimanski en Brodka doen wel mee voor het klassement en kunnen dus de 10km halen. Ten koste van Bloemen en Rotteveel.
Dan hebben we een wereldrecord.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Montov het volgende:
Als Kramer nou ook 9 seconden sneller gaat dan het NK...
gaaf hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:36 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Van Koss! (Ervik was gelijk met Saettre)
Kramer heeft nu de ervaring en de focus op de 5km dat hij altijd goed schaatst, en met het niveau van Blokhuijsen maakt het niet uit of hij eerder of later rijdt: hij moet toch zoveel tijd pakken. Kramer wil liever op de 5km in het rood rijden zodat hij meer rust heeft voor de 10km...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:35 schreef Remzz het volgende:
Dat spannende gedoe, dat Kramer een tijd moet zetten. Alsof Kramer nu 6.22 gaat neerzetten omdat hij voor de andere 'favorieten' is.
Denken dat Silovs dat niet kanquote:
Het is overigens wel een voordeel van Bokko dat hij tegen Kramer rijdt, en kan hij het toernooi toch nog spannend houden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:35 schreef Remzz het volgende:
Dat spannende gedoe, dat Kramer een tijd moet zetten. Alsof Kramer nu 6.22 gaat neerzetten omdat hij voor de andere 'favorieten' is.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:35 schreef Remzz het volgende:
Zou mooi zijn als Bokko het verschil tot een seconde of 2 a 3 kan beperken...dan wordt het wel spannend.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is overigens wel een voordeel van Bokko dat hij tegen Kramer rijdt, en kan hij het toernooi toch nog spannend houden.
Zijn laatste paar rondjes op de laatste worldcup waren goed, maar begon te laat. Met Skobrev weet je het nooitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef DeLuna het volgende:
Hoe is het met Skobrev? Is die in vorm?
Met zijn slechte 500m is hij eigenlijk al kansloos voor het podium.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef danos het volgende:
[..]
Zijn laatste paar rondjes op de laatste worldcup waren goed, maar begon te laat. Met Skobrev weet je het nooit
We worden dit jaar al 21.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:49 schreef Montov het volgende:
[..]
1992... In mijn gedachten nog een 10 jarige.
Er was zonet wel een leuk gesprek tussen Veldkamp en Ritsma. Dat had De Mart nooit toegestaan, die wil altijd centraal staan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mart durft nog 's zijn mond open te trekken. Dione wil het vooral "gezellig" houden.
Inderdaad. Das altijd zo irritant, net tijdens interessante analyses of technische uitleg van Veldkamp of Ritsma.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Er was zonet wel een leuk gesprek tussen Veldkamp en Ritsma. Dat had De Mart nooit toegestaan, die wil altijd centraal staan.
abosluut, agree. we worden oudquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:49 schreef Montov het volgende:
[..]
1992... In mijn gedachten nog een 10 jarige.
Idd, luchtdruk is nu iets hoger. 6.12 is het maximaal haalbare.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef Remzz het volgende:
Die 6:10 was echt wel bijzonder bij het NK. Ik zie hem dat niet zo nog een keer rijden.
Ja, ik drukte op Invoeren en ik hoorde "schema baanrecord"quote:
Herbert deed er ook alles aan om het te laten lijken dat het heel spannend zou worden..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:07 schreef DeeBee het volgende:
Spannend he? Zoals ze ons al gezegd hadden! Vooral ook dat die Bokko zo goed is!
Of Bokko heeft heeeeeel matig gereden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:09 schreef Remzz het volgende:
Bokko net voor Rotteveel die dus echt sterk heeft gereden.
Je moet het als commentator ook wel een beetje spannend maken somsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Herbert deed er ook alles aan om het te laten lijken dat het heel spannend zou worden...
Kramer zou gespannen zijn, hij zag het! Hij moest nu eerder beginnen dan anders! Dit wordt moeilijk, dat weet Kramer ook!
Inderdaad, dat zien we zoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of Bokko heeft heeeeeel matig gereden.
Ik wil dat Davis wint als het toch een buitenlander moet zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef MiLalaa het volgende:
Jongens zit Bokko nou niet zo te pesten.. Ti's meer de rare verwachtingen van Herbert ed. Bokko weet zelf wel beter. En wint volgend jaar gewoon goud op 1500m Sotsji
blijven hopen MiLalaa. Ik reken voor volgend seizoen ook opquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:13 schreef MiLalaa het volgende:
Jongens zit Bokko nou niet zo te pesten.. Ti's meer de rare verwachtingen van Herbert ed. Bokko weet zelf wel beter. En wint volgend jaar gewoon goud op 1500m Sotsji
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Blij dat dit het laatste rondje is, ik ben steeds bang dat Skobrev z'n tegenstander onderuit maait
Zn eventuele vriendin vooral, hoop ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar heeft ie vast vaker plezier van.
Haha, ja kom op dat kan toch niet...quote:
Vergeten te eten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:25 schreef wimderon het volgende:
Wat gaat Bloemen dit keer voor excuus verzinnen?
Bij de vorige grote toernooien ging het meestal pas mis bij de 1500.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |