Zou mooi zijn als Bokko het verschil tot een seconde of 2 a 3 kan beperken...dan wordt het wel spannend.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is overigens wel een voordeel van Bokko dat hij tegen Kramer rijdt, en kan hij het toernooi toch nog spannend houden.
Zijn laatste paar rondjes op de laatste worldcup waren goed, maar begon te laat. Met Skobrev weet je het nooitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef DeLuna het volgende:
Hoe is het met Skobrev? Is die in vorm?
Met zijn slechte 500m is hij eigenlijk al kansloos voor het podium.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef danos het volgende:
[..]
Zijn laatste paar rondjes op de laatste worldcup waren goed, maar begon te laat. Met Skobrev weet je het nooit
We worden dit jaar al 21.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:49 schreef Montov het volgende:
[..]
1992... In mijn gedachten nog een 10 jarige.
Er was zonet wel een leuk gesprek tussen Veldkamp en Ritsma. Dat had De Mart nooit toegestaan, die wil altijd centraal staan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mart durft nog 's zijn mond open te trekken. Dione wil het vooral "gezellig" houden.
Inderdaad. Das altijd zo irritant, net tijdens interessante analyses of technische uitleg van Veldkamp of Ritsma.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Er was zonet wel een leuk gesprek tussen Veldkamp en Ritsma. Dat had De Mart nooit toegestaan, die wil altijd centraal staan.
abosluut, agree. we worden oudquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:49 schreef Montov het volgende:
[..]
1992... In mijn gedachten nog een 10 jarige.
Idd, luchtdruk is nu iets hoger. 6.12 is het maximaal haalbare.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:59 schreef Remzz het volgende:
Die 6:10 was echt wel bijzonder bij het NK. Ik zie hem dat niet zo nog een keer rijden.
Ja, ik drukte op Invoeren en ik hoorde "schema baanrecord"quote:
Herbert deed er ook alles aan om het te laten lijken dat het heel spannend zou worden..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:07 schreef DeeBee het volgende:
Spannend he? Zoals ze ons al gezegd hadden! Vooral ook dat die Bokko zo goed is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |