Ja, als ze dat redt wel ja, maar ik zie haar die 3 niet eens volbrengen op deze manier....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ze daarna een redelijk 1500m rijdt, is ze alsnog voor het WK geplaatst. 5000m kan ze daarna laten schieten.
Kan me i.i.g. echt niet voorstellen dat dit toneelspel is.
Bloemen gaat het met een goede 5km wel redden. Voor Rotteveel gaat het lastig worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:20 schreef Montov het volgende:
Maar Szimanski en Brodka doen wel mee voor het klassement en kunnen dus de 10km halen. Ten koste van Bloemen en Rotteveel.
Dan hebben we een wereldrecord.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:28 schreef Montov het volgende:
Als Kramer nou ook 9 seconden sneller gaat dan het NK...
gaaf hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:36 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Van Koss! (Ervik was gelijk met Saettre)
Ik heb als 12-jarige grafiekje gemaakt van 10km OS Hamar. Van de 8 leukste/beste ofzo. Storelid zat er ook bij (vandaar dat ik hem nooit meer vergeet) Veldkamp natuurlijk, en Koss.
Kramer heeft nu de ervaring en de focus op de 5km dat hij altijd goed schaatst, en met het niveau van Blokhuijsen maakt het niet uit of hij eerder of later rijdt: hij moet toch zoveel tijd pakken. Kramer wil liever op de 5km in het rood rijden zodat hij meer rust heeft voor de 10km...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:35 schreef Remzz het volgende:
Dat spannende gedoe, dat Kramer een tijd moet zetten. Alsof Kramer nu 6.22 gaat neerzetten omdat hij voor de andere 'favorieten' is.
Denken dat Silovs dat niet kanquote:
Het is overigens wel een voordeel van Bokko dat hij tegen Kramer rijdt, en kan hij het toernooi toch nog spannend houden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:35 schreef Remzz het volgende:
Dat spannende gedoe, dat Kramer een tijd moet zetten. Alsof Kramer nu 6.22 gaat neerzetten omdat hij voor de andere 'favorieten' is.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:35 schreef Remzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |