Ik denk ook dat ze dit ongeveer gaan rijden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:46 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat Kramer onder de 6:12 gaat. 6:13 wellicht. Blokhuijsen kan 6:15. Bokko 6:18
Misschien levert een driekwart vol stadion met dure kaartjes wel meer op dan een vol stadion met goedkope kaartjes.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
aan de lege plekken te zien is de vraag laag
Vind het eigenlijk wel jammer, ik mag Skobrev wel net als Bokko.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:55 schreef Wilskracht het volgende:
Dione de Graaf dat Skobrev niet goed rijdt kan je als Nederlander ook gewoon blij mee zijn.
Klopt hoopte ook al op de onuitputtelijke loze feitjes van Snoeks, nu Herbert die zelfs deze rit op een of andere manier spannend kan makne.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:01 schreef Wilskracht het volgende:
Mij blij maken met Snoeks krijg je toch Dijkstra.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:03 schreef Wilskracht het volgende:
Toch belachelijk dat door die stomme ploegenachtervolging Anesi ooit olympisch goud heeft gewonnen.
ploegenachtervolging is stom onderdeel uit protest schrijf ik de tijden niet op.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]Blijkbaar was hij dan toch goed genoeg? Wat is daar stom aan
Voor 1 van deze 2 schaatser kan dit de laatste afstand van het toernooi al zijn. Mogen maar 24 schaatsers meedoen aan de 1500m. Spruijt zal dankzij zijn val dat dus niet halen, en daarnaast gaat er nog 1 afvallen. Hoewel, er is nog een Deen natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt hoopte ook al op de onuitputtelijke loze feitjes van Snoeks, nu Herbert die zelfs deze rit op een of andere manier spannend kan makne.
Ik vind het juist leuk. Je krijgt er ook zulke mooie foto's vanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:06 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
ploegenachtervolging is stom onderdeel uit protest schrijf ik de tijden niet op.
Ow absoluut, bij de WC's in China was Sebastiaan Timmermans dacht ik, daar was niets aan. Het is zeker een vak, en het kan veel slechter dan Herbert en Martin Hersman.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
We kunnen wel allemaal zeiken op Dijkstra, maar hij lult toch maar mooi deze niks-zeggende 5km's vol.
Die Timmermans lepelt alleen maar PR's op. Dat is gewoon slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow absoluut, bij de WC's in China was Sebastiaan Timmermans dacht ik, daar was niets aan. Het is zeker een vak, en het kan veel slechter dan Herbert en Martin Hersman.
Behalve dat hij een leeftijdsgenoot is van Koss, wat die 13:30 bijzonderder maakt (ook al is het op klapschaatsen).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:18 schreef Remzz het volgende:
Haha dat feitje van IR Baboon lepelt Hersman nu op
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef danos het volgende:
Hersman: 'ik verwacht veel van Due Schmidt'
In due time.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef danos het volgende:
Ik snap hem niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:23 schreef danos het volgende:
En ik had m nog een berichtje gestuurd over z'n winst van de alternatieve elfstedentocht, en dat kwam (enigszins mismaakt) ook even langs.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:18 schreef Remzz het volgende:
Haha dat feitje van IR Baboon lepelt Hersman nu op
Die zag ik onlangs in de uitslag van het Zweeds kampioenschap allround staan toevallig, 8e ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:26 schreef MiLalaa het volgende:
'vroeger' had je toch ook broer en zus Schon ofzo..
En hoe zou het met Rojler zijn?
Haha inderdaad, dat is het mooie aan het allround schaatsen, al die vergeten 'helden'. Frank Dittrich die altijd bij 8 km ging versnellen op de 10. Pavel Zygmund die altijd op hangen en wurgen de 10 km haalde en daar dan fantastisch schaatste.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:26 schreef MiLalaa het volgende:
'vroeger' had je toch ook broer en zus Schon ofzo..
En hoe zou het met Rojler zijn?
Oh jaquote:
Grodum, die kon in die tijd altijd wel belachelijk hard schaatsen op de 5 en 10.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Of die gekke Noor met z'n Lee Towers bewegingen in de bocht
Dat was Grodum idd...was geloof ik maar 1 of 2 jaarquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Grodum, die kon in die tijd altijd wel belachelijk hard schaatsen op de 5 en 10.
Klopt daarna weer kapot getraint door Mueller dacht ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was Grodum idd...was geloof ik maar 1 of 2 jaar
Klopt Storelid, in de tijd van Ritsma dacht ik. Altijd in de schaduw van Ervik geloof ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef MiLalaa het volgende:
Maar das nog niet zo lang geleden. Ik denk dan liever aan de Noor Storelid. Hihi die vond ik stiekem altijd leuk. Maarja, dat was een soort Noorse Wouter oldeheuvel. In de schaduw van de nr1
Je kan zelf ook eerst alleen links kijken, en dan rechts.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:32 schreef danos het volgende:
Ik vind het wel jammer dat de tijd en het klassement naast elkaar staan, beetje onoverzichtelijk daardoor. Vond eerst de tijd en dan het klassement duidelijker. Geeft je ook tijd om de tijd even op je in te laten werken en zelf na te denken
Ze wisten echter niet dat je Hänggi uitspreekt als Henkie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En ik had m nog een berichtje gestuurd over z'n winst van de alternatieve elfstedentocht, en dat kwam (enigszins mismaakt) ook even langs.
En een puike race he!
Top 10 afgelopen WK afstanden toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:33 schreef wimderon het volgende:
Weet iemand wat Brodka kan op de 1500 meter? Volgens mij nog niet vermeld geweest vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |