Ik eet nu een tosti... Dat betekent dat mijn avondeten wat soberder is. Simpel, toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:02 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn gedachte. Een misstap hoeft toch niet in te houden dat de hele poging is mislukt?
Ahh, op zo`n manier.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik eet nu een tosti... Dat betekent dat mijn avondeten wat soberder is. Simpel, toch?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Not buying this. Je geeft mij gelijk, zodat ik stil ben.
Prima danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:29 schreef Braddie het volgende:
Goed slaapritme heb ik.
Lig er elke avond wel rond 10 uur in en ben er rond 6 uur half 7 uit.
Misschien neemt hij je advies wel ter harte en komt hij over twee maanden jou bedanken met ontbloot bovenlijf.quote:
Gewoon zwarte koffie drinken zoals een man het betaamt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:28 schreef pl4kkie het volgende:
Sowieso minder suiker in je koffie doen. Doe 1 zoetje erin. En schrap je boterhammen om 1 uur 's nachts
Kom jij ook dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien neemt hij je advies wel ter harte en komt hij over twee maanden jou bedanken met ontbloot bovenlijf.
Luisteren naar Ambi doet wonderen, heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:36 schreef Braddie het volgende:
Haha zeroku, als ik over 2 maanden al met ontbloot boven lijf kan lopen zonder me voor lul t zetten moet er veel gebeuren.
Dan valt heel zijn voortgang in het nietquote:
^o^quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:38 schreef Braddie het volgende:
Doe ik al.. ik ging van 8 scheppen (ja, serieus... 8 scheppen, en dan gemiddeld 6 koppen per dag) naar 1 schep of 2 klontjes en dan 3 koppen per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |