Ik formuleerde het fout.quote:
Is toch mooi geleidelijk als je het zo uitsmeert of niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
13 kilo in drie maanden is bijna een kilo per week gast
Dat noem ik nog steeds niet geleidelijk. Ik ben van 2x in de week paardrijden + 2x in de week korfbaltraining + 2 wedstrijden + 2x training geven teruggevallen naar helemaal niks kunnen doen het afgelopen jaar. En ik heb er 1,5 jaar over gedaan om 15 kg aan te komen. En ja ik heb ook een hoop op de bank gezeten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik formuleerde het fout.
In de periode Juni-September de 13 kilo er weer aan..daarna tot november gewoon prima zo gehouden (Er was zelfs weer 3-4 kilo af) daarna een infectie aan m`n enkel gehad en 4 weken op de bank gelegen en alleen maar gegeten en gegeten.. en toen kwam er in november/december weer 10 kilo bij...
(dan is er in totaal trouwens 19 kilo bij gekomen, geen 23.. excuses) (Ben 4 kilo lichter dan m`n gewicht wat ik was toen ik begon met afvallen 2 jaar terug)
Gezond ben ik niet.... mijn verbranding is sowieso al naar de klote trouwens, (Verschillende dingen in en bij m`n maag, maar dat is een ander verhaal)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:42 schreef Ambipur het volgende:
Je hebt je verbranding naar de tyfes geholpen met het dieten![]()
Ga ajb eerst even info verzamelen, luister naar de kritiek, tips, ervaringen van hier.
Niemand kan 23k aankomen in zo'n kort tijdsbestek (een gezond iemand welteverstaan).
1,5 jaar ... wowquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:42 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Dat noem ik nog steeds niet geleidelijk. Ik ben van 2x in de week paardrijden + 2x in de week korfbaltraining + 2 wedstrijden + 2x training geven teruggevallen naar helemaal niks kunnen doen het afgelopen jaar. En ik heb er 1,5 jaar over gedaan om 15 kg aan te komen. En ja ik heb ook een hoop op de bank gezeten.
En hoe ga je er nou voor zorgen dat je straks, bij een tegenslag, niet weer in het verkeerde patroon vervalt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
1,5 jaar ... wow
Naja, het kwam dus voornamelijk door het verkeerde patroon wat ik na dat afvallen weer aannam ....
En de manier waarop je lichaam op dat verkeerde patroon reageert, aangezien je de periode ervoor in feite bezig was met uithongeren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
1,5 jaar ... wow
Naja, het kwam dus voornamelijk door het verkeerde patroon wat ik na dat afvallen weer aannam ....
Heeeel veel discipline, en eventueel contact opnemen met m`n husiarts.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En hoe ga je er nou voor zorgen dat je straks, bij een tegenslag, niet weer in het verkeerde patroon vervalt?
Verkeerd antwoordquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heeeel veel discipline, en eventueel contact opnemen met m`n husiarts.
Eeeeh. Wrong answer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heeeel veel discipline, en eventueel contact opnemen met m`n husiarts.
Ik zou geen snackdag doen want dan heb je het risico dat je in een avond genoeg voor de rest van de week naar binnen schuift.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:55 schreef BertV het volgende:
Ik weet niet of de jury het goedkeurt... maar neem een snackdag.![]()
Eigenlijk -avond waarin je "alles" mag eten wat je de rest van de dagen niet mag.
De rest van de dagen lijn je niet, maar eet je normaal en netjes.
(Niet iedereen weet dan natuurlijk wat dat inhoudt)
Zo is er niks verboden, en val je niet snel terug.
Dat heeft bij mij jaren lang gewerkt, tot de dag langzaam verslonsde.
inderdaad, maar ieder z'n manier. Een snackdag is bij mij een bord patat, 2 kaassoufflés, halve zak chips en 1 speciaal biertje bijv. (gek genoeg ben ik de zin in alcohol kwijt)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:57 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik zou geen snackdag doen want dan heb je het risico dat je in een avond genoeg voor de rest van de week naar binnen schuift.
Ik werk zelf met 2 jokers. Dus als ik naar een verjaardag ga mag ik 1 gebakje, dat is dan 1 joker. En als ik dan ook nog een keer zin heb in wat frietjes is dat ook 1 joker. Uiteten gaan tel ik als 2 jokers, omdat ik dan vooral wil kunnen genieten.
Valt meequote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:58 schreef BertV het volgende:
[..]
inderdaad, maar ieder z'n manier. Een snackdag is bij mij een bord patat, 2 kaassoufflés, halve zak chips en 1 speciaal biertje bijv. (gek genoeg ben ik de zin in alcohol kwijt)
Dat ga ik sowieso niet doen.. want ik weet dat ik dan sowieso weer terug ga vallen... ben heel makkelijk vatbaar voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:55 schreef BertV het volgende:
Ik weet niet of de jury het goedkeurt... maar neem een snackdag.![]()
Eigenlijk -avond waarin je "alles" mag eten wat je de rest van de dagen niet mag.
De rest van de dagen lijn je niet, maar eet je normaal en netjes.
(Niet iedereen weet dan natuurlijk wat dat inhoudt)
Zo is er niks verboden, en val je niet snel terug.
Dat heeft bij mij jaren lang gewerkt, tot de dag langzaam verslonsde.
Wat dacht je van uitzoeken waarom je zo snel om bent? Klinkt meer als verslaving dit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso niet doen.. want ik weet dat ik dan sowieso weer terug ga vallen... ben heel makkelijk vatbaar voor dat soort dingen.
Hoe ga je dat doen als je je doel bereikt hebt dan? Je kan niet altijd op 1500 kcal blijven leven.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso niet doen.. want ik weet dat ik dan sowieso weer terug ga vallen... ben heel makkelijk vatbaar voor dat soort dingen.
Nee klopt.. ik vraag het me ook af.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:01 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen als je je doel bereikt hebt dan? Je kan niet altijd op 1500 kcal blijven leven.
Ja dat was ook mijn gedachte. Een misstap hoeft toch niet in te houden dat de hele poging is mislukt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat dacht je van uitzoeken waarom je zo snel om bent? Klinkt meer als verslaving dit.
Zorgen dat ik van de verslaving zoals jij het noemt af kom.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat dacht je van uitzoeken waarom je zo snel om bent? Klinkt meer als verslaving dit.
Daarom is die jokers een goede. Dan leer je jezelf dat lekker eten ook mag, maar je geeft jezelf grenzen. Je kunt er beter tijdens je afvalperiode mee leren dealen als erna.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee klopt.. ik vraag het me ook af.
Not buying this. Je geeft mij gelijk, zodat ik stil ben.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zorgen dat ik van de verslaving zoals jij het noemt af kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |