Ik eet nu een tosti... Dat betekent dat mijn avondeten wat soberder is. Simpel, toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:02 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn gedachte. Een misstap hoeft toch niet in te houden dat de hele poging is mislukt?
Ahh, op zo`n manier.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik eet nu een tosti... Dat betekent dat mijn avondeten wat soberder is. Simpel, toch?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Not buying this. Je geeft mij gelijk, zodat ik stil ben.
Prima danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:29 schreef Braddie het volgende:
Goed slaapritme heb ik.
Lig er elke avond wel rond 10 uur in en ben er rond 6 uur half 7 uit.
Misschien neemt hij je advies wel ter harte en komt hij over twee maanden jou bedanken met ontbloot bovenlijf.quote:
Gewoon zwarte koffie drinken zoals een man het betaamt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:28 schreef pl4kkie het volgende:
Sowieso minder suiker in je koffie doen. Doe 1 zoetje erin. En schrap je boterhammen om 1 uur 's nachts
Kom jij ook dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien neemt hij je advies wel ter harte en komt hij over twee maanden jou bedanken met ontbloot bovenlijf.
Luisteren naar Ambi doet wonderen, heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:36 schreef Braddie het volgende:
Haha zeroku, als ik over 2 maanden al met ontbloot boven lijf kan lopen zonder me voor lul t zetten moet er veel gebeuren.
Dan valt heel zijn voortgang in het nietquote:
^o^quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:38 schreef Braddie het volgende:
Doe ik al.. ik ging van 8 scheppen (ja, serieus... 8 scheppen, en dan gemiddeld 6 koppen per dag) naar 1 schep of 2 klontjes en dan 3 koppen per dag
WAT... Sugar addict to the max of nie?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:38 schreef Braddie het volgende:
Doe ik al.. ik ging van 8 scheppen (ja, serieus... 8 scheppen, en dan gemiddeld 6 koppen per dag) naar 1 schep of 2 klontjes en dan 3 koppen per dag
Ja. Kom maar..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan valt heel zijn voortgang in het niet.
Maar, als je er op staat...
Als je 24k af wenst te vallen niet...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:42 schreef NanKing het volgende:
Ja gewoon zulke kleine veranderingen maken zal al veel verschil uitmaken.
Onzin. Heb je mijn Eerdere post gelezen? Het gaat vooral om het effect op lange termijn. Hij moet iets aan zijn levensstijl en eetpatroon doen. Daar zijn alle dingetjes belangrijk hoe klein ze nu ook lijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als je 24k af wenst te vallen niet...
I'm on my way girlquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
WAT... Sugar addict to the max of nie?
[..]
Ja. Kom maar..
Onzin, heb je mijn posts gelezen? Hij moet zijn hele levensstijl omgooien! Kappen met al dat brood en onzin manieren om af te vallen. Je begint idd maar met minder suiker, maar dat gaat niet veel effect hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Onzin. Heb je mijn Eerdere post gelezen? Het gaat vooral om het effect op lange termijn. Hij moet iets aan zijn levensstijl en eetpatroon doen. Daar zijn alle dingetjes belangrijk hoe klein ze nu ook lijken.
Holy shit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:38 schreef Braddie het volgende:
Ik had het ook meer tegen TSquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:52 schreef NanKing het volgende:
Ik bedoelde niet 2 jaar op je eten letten hè. In die 2 jaar tijd je streefgewicht halen.
Ah zo. Ja heb je helemaal gelijk in. Vandaar dat ik er ook op hamerde dat jezelf en je leven om moet gooien. Want het probleem ligt uiteraard wel wat dieper als 25 boterhammen per dag eten. Niemand eet dat omdat het zo gezond is, er is altijd een reden waarom je zo excessief eet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had het ook meer tegen TS. Het komt over alsof TS af wil vallen en dat het daarna allemaal wel goed is. Maar als hij daadwerkelijk op dat gewicht wil blijven dient hij geen halve suikerpot in zijn koffie te knikkeren en een heel brood per dag naar binnen te werken, maar zal hij ook nadat hij op zijn streefgewicht is op moeten blijven letten dat zijn eetgedrag binnen de perken blijft.
Ben je nou serieus? 22 sneetjes per dag en 8 scheppen suiker in je koffie? De tering...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:38 schreef Braddie het volgende:
Absoluutquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ah zo. Ja heb je helemaal gelijk in. Vandaar dat ik er ook op hamerde dat jezelf en je leven om moet gooien. Want het probleem ligt uiteraard wel wat dieper als 25 boterhammen per dag eten. Niemand eet dat omdat het zo gezond is, er is altijd een reden waarom je zo excessief eet.
Als niet jezelf aanpakt zul je hier nooit in slagen, om 25 kg af te vallen.
Nee, je bent niet aan het minderen, je slaat door naar niks.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:24 schreef Braddie het volgende:
Ik ben ook al die kilo`s aangekomen dóór te veel te eten.
En dat durf ik te zeggen. Daarom ben ik nu ook zo aan het minderen. Het moet klaar zijn.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:14 schreef Braddie het volgende:
Die 22 boterhammen waren óók atkins boterhammen
http://www.gezondheidsnet(...)ngezond-is-een-tostiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, je bent niet aan het minderen, je slaat door naar niks.
Waarom ga je van 22 normale boterhammen ineens naar 6 atkinsboterhammen?
Waarom blijf je niet gewoon normaal brood eten, maar dan in een kleinere hoeveelheid?
6 is alsnog veel te weinig volgens mij, zeker als je van zo heel veel komt.
En een tosti? Kan je niet gewoon je boterhammen met kaas eten?
Ik ben slecht in de chemie, maar als ik het goed begrepen heb is verwarmde kaas slechter dan gewone kaas.
Desnoods rooster je je boterham en leg je de kaas er daarna op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |