Was ook wel te verwachten met die horrorwinter in het begin van 2012.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:58 schreef KnightSolaire het volgende:
Het punctualiteitsrecord van 2011 is afgelopen jaar niet verbroken. Met de drieminutennorm reed 88,8% van de treinen op tijd, een procent minder dan recordjaar 2011. Alle treinvervoerders (dus ook de regionale vervoerders en NS Hispeed) zijn meegenomen in de cijfers, die van ProRail afkomstig zijn.
http://www.treinreiziger.(...)m_source=twitterfeed
Nee, geen metro, het kan met RER D zonder overstap.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
- "En James, wat heb jij dit weekend gedaan?"
"4484 km in treinen gezeten en ook nog 10 km in de metro van Parijs"
- "..." o.O
Ik moet natuurlijk ook nog in Rotterdam komen...
mag je eerst gaan uitleggen wat RER is..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nee, geen metro, het kan met RER D zonder overstap.
Pardon?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef b2py het volgende:
[..]
mag je eerst gaan uitleggen wat RER is..
Vast wel. Maar even op en neer naar Madrid is leuker.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Je kan toch ook aan die afstand in een weekend komen als je 2 dagen de noordoost op en af jakkert?
De S-bahn van Stokbroodstadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef b2py het volgende:
[..]
mag je eerst gaan uitleggen wat RER is..
aanzienlijk leukerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vast wel. Maar even op en neer naar Madrid is leuker.
Zal wel met zijn haarkleur te maken hebbenquote:
Mag ik een wetje leggen dat de gemiddelde leeftijd van de dieseltreinstellen in Frankrijk lager is dan bij TGV?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is hier heel lang geleden al eens geschreven: in Frankrijk zit er een enorm gat tussen het klassieke spoor en de TGVs. Veel oud materieel in stoptrein- en intercitydiensten, grote leegte, en glimmende TGVs.
SNCF is bezig met een inhaalslag, er stroomt de komende jaren veel nieuw materieel in: Spacium 3.O6 op het Transilien-netwerk, Regio2N (aka OMNEO) op TER-diensten, Coradia Polyvalent (aka Régiolis) voor TER-diensten.
Nou en. Kosten gewoon rekening man, en maar zien hoe ver je komt (of wat je er voor over hebt)quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:08 schreef Bitlord het volgende:
Dan zou ik doen naar Barcelona om het betaalbaar te houden, het stuk Barcelona - Madrid is om de een of andere reden erg duur of ik kijk niet goed.
Dan maak je geen treinkilometers manquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:11 schreef Bitlord het volgende:
Transavia vliegt ook op barcelona. Kun je voor ¤135 heen met de trein en terug vliegen.
Ik heb weleens zitten denken over de optie om met zoeen aspergestekersvlucht van Eindhoven naar Katowice te gaan en dan daarvandaan met de trein terug (na het nodige lokale geweld natuurlijk)quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:11 schreef Bitlord het volgende:
Transavia vliegt ook op barcelona. Kun je voor ¤135 heen met de trein en terug vliegen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:42 schreef James1988 het volgende:
Een bijna-ramp, het wordt steeds erger.
Maargoed, het is Bashir. Die weet de klepel nog niet te vinden al loopt hij er tegenaan.
Mag alleen als je het prachtige tramnetwerk van Katowice gaat bezoekenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb weleens zitten denken over de optie om met zoeen aspergestekersvlucht van Eindhoven naar Katowice te gaan en dan daarvandaan met de trein terug (na het nodige lokale geweld natuurlijk)
Vilnius (ook met Wizzair) dan maak je echte kilometers en heb je spul waar niemand van ons heeft ingezeten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb weleens zitten denken over de optie om met zoeen aspergestekersvlucht van Eindhoven naar Katowice te gaan en dan daarvandaan met de trein terug (na het nodige lokale geweld natuurlijk)
Lijkt toch wel heel erg op de City Elephant waar ik WEL in heb gezetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:29 schreef bork het volgende:
[..]
Vilnius (ook met Wizzair) dan maak je echte kilometers en heb je spul waar niemand van ons heeft ingezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |