Ik douche me met zo'n ding:quote:Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
OT: Moe, heel erg moe. Maar voor de rest prima.
Die leest toch niemand dus wat heb ik daaraan.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef Yuki het volgende:
Zinvolle LaPo hoor
OT: Net iets teruggelezen, van bijna een jaar geleden... Damn, wat liep ik mezelf toen voorbij
Overduidelijke LaPo-hunt. Je kunt er ook gewoon een normale, ontopic post van maken.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die leest toch niemand dus wat heb ik daaraan.
Was niet mijn bedoeling, ik had ook mijn bovenstaande post daar neer kunnen zetten maar dan ziet niemand die meer dacht ikquote:Op maandag 7 januari 2013 22:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Overduidelijke LaPo-hunt. Je kunt er ook gewoon een normale, ontopic post van maken.
Die dingen zijn lekker zachtquote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik douche me met zo'n ding:
[ afbeelding ]
En daar zit zo'n touwtje aan en precies toen ik met dat ding over mijn arm naar boven ging, zat dat touwtje er tussen en daar zat wat hards aan het uiteinde wat me flink kraste
Miss kan ik er zo een foto van maken
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:05 schreef lyolyrc het volgende:
Lieve Fok,
Net de hele tijd achter mijn laptop gezeten. Frustratie is toegenomen, want bezig zijn met solliciteren is klote. Grrr
Verder ben ik een luiwammes, want dat solliciteren stel ik al de hele tijd uit.Zie mogelijkheden, maar weet niet goed wat ik wil en neem daarom geen beslissing. Morgen ga ik een knoop doorhakken.
Tevens Fok ik veel te veel. Daar gaan we eens verandering in aanbrengen, want anders kom ik nooit aan de baan.
En dan zo bed opmaken en slapen.
Jij eikel.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:56 schreef Trashcanman het volgende:
Lieve Fok,
Net nog even wat werkzaamheden verricht. Frustratie is tot niveau schuimbekken gestegen, aangezien de roosteraar een soort van Zeus complex heeft waardoor elk verzoek tot diensten wisselen of vrij vragen moeilijkheden oplevert.
Verder moet ik naar de wc, wat verder niet echt effect geeft op mijn gemoedstoestand.
Tevens Fok ik veel te veel. Daar gaan we eens verandering in aanbrengen, want anders kom ik nooit aan een vriendin.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel me fijn, na een paar !@#$% dagen. Goed nieuws te horen gekregen ook. Dit was een goede dag.![]()
Nee! En houd eens op met dat gepestquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:26 schreef Hamast het volgende:
[..]
Wil je een (zak)doekje voor het bloeden?
Wie pest ik dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee! En houd eens op met dat gepestStrx gaan ze mij betichten van slowchat, ben meer van de fastchat.
Kan niet, moet het deze week inleveren...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:31 schreef Hamast het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch? Naar bed gaan? En neem je vriend/huisdier/knuffel mee.
Ik kan het huis uit zonder ontbijt, zonder koffie niet. Enige wat mij wakker krijgt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Net ook al 2 kopjes in m`n maag geduwd hehe, voel me nu best wakker.
Ik heb dat andersomquote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan het huis uit zonder ontbijt, zonder koffie niet. Enige wat mij wakker krijgt.
Nee ik vind het wel goed zoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
servetje nodig om schoon te maken?
Blond?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:43 schreef Zeroku het volgende:
Ben bezig met ~150 pagina's kopiëren, komt er een collega staan om ook te gaan kopiëren. Liggen er echt nog 5 pagina's op de stapel, vraagt ze "Moet je nog veel, anders loop ik wel even naar een andere kopieermachine.".
Ja, ik dacht ze zit te ouwehoerenquote:
Watje.ik had haar geslagen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ze zit te ouwehoeren, maar toen keek ik en toen keek ze vrij serieus. Dus ik heb haar maar vriendelijk gezegd dat ik bijna klaar was
.
Ik ben niet zo haatdragendquote:
quote:
altijd handig als je wat opsteekt van je opleiding.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gaar van het werken aan het project, en we zitten hier nog wel wat uurtjes
Aan de andere kant voelt het wel goed om flink wat werk te verrichten. Ik heb zo wel het gevoel dat ik ergens goed in word en veel leer van m'n opleiding
Het is een kwestie van vastlopen en weer door proberen te gaan.
Nog steeds helemaal niks meer vernomen van die meid?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gaar van het werken aan het project, en we zitten hier nog wel wat uurtjes
Aan de andere kant voelt het wel goed om flink wat werk te verrichten. Ik heb zo wel het gevoel dat ik ergens goed in word en veel leer van m'n opleiding
Het is een kwestie van vastlopen en weer door proberen te gaan.
Ze is niet meer op school geweest sinds de kerstvakantie. We hebben nu projectweken dus geen lessen. Je kunt wel naar school komen voor spreekuren met vakdocenten, maar daar heb ik haar niet gezien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nog steeds helemaal niks meer vernomen van die meid?
Huiswerkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Blehh, helemaal gehad met mijn huiswerk.
Dus nu weer even sociaal doen
Maak het morgen ofzo wel af
Waarom somber?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:51 schreef Trashcanman het volgende:
compleet gaar en somber en ik moet zo nog 9 uur werken
Maak me zorgen om iemand in mijn familie plus ik baal nogal van mijn leven op het moment.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Maak me zorgen om iemand in mijn familie plus ik baal nogal van mijn leven op het moment.
Op het moment voel ik me alweer beter though
Maak hem zwart bij zijn andere chicks.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ben voorgelogen en het blijft een walgelijk iets.Ben d'r gebroken door want (voor)liegen is beledigend en word ik wantrouwend van:
wees dan meteen eerlijk. Weet ik ook dat ik iemand niet kan vertrouwen, klaar. Ik wil sowieso iets heel gemeens terugdoen, dan pas rust.
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Maak hem zwart bij zijn andere chicks.
Dit. Verwarming maar wat omhoog gezet, had koude vingers.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:22 schreef Luxuria het volgende:
Het is best fris hier.. Ik wil warmte!
Jouw date wel toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil naar Dubai!!!
Wie gaat er mee??
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jouw date wel toch?of waar ben je nu mee bezig?
Telkens: zin in hem, zin in straks enzo..
Temperamentvol?quote:
Herinnert me aan één van mijn nieuwe intercedenten van het uitzendbureau. Ik had mijn rib gekneusd door het vele hoesten (nov-dec) en toch bleef ze elke dag bellen, al stond ik niet op beschikbaar!.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:28 schreef Muck het volgende:
Bluh.
Compleet doorgezaagd door een mega-bitch van het UWV over waarom ik niet kan komen werken met een voorhoofdsholteontsteking...
Ja, heerlijk toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:33 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Herinnert me aan één van mijn nieuwe intercedenten van het uitzendbureau. Ik had mijn rib gekneusd door het vele hoesten (nov-dec) en toch bleef ze elke dag bellen, al stond ik niet op beschikbaar!."Euh, ja, 1 of 2 dagen later kan ik nog altijd geen kinderen tillen hoor!"
quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:02 schreef Zelus het volgende:
ik voel me prima, een bepaalde mod straks niet meer
( is niet een mod wat vaak hier komt)
Dan moet het toch wel heel erg zijn, denk je nietquote:
Niet dat ik weetquote:
Alleen het aller-beste he.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:07 schreef Tally het volgende:
Dan moet het toch wel heel erg zijn, denk je niet
Andere topics in deze reeksquote:
Nja toen met dat DM-geintje. Ik vond 't wel lachequote:Op woensdag 9 januari 2013 13:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zo erg is het niet allemaal, hoorIk overdrijf regelmatig op Fok.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja toen met dat DM-geintje. Ik vond 't wel lacheEn overdrijven is voor Turken
Je moet je niks aantrekken van andere mensenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ja, maar ben al meerdere malen aangesproken op mijn gedrag. Heb besloten het wat te minderen.
.
Mwah, moet ze er wel gelijk in geven..quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet je niks aantrekken van andere mensen
Zonde. Als je maar geen eenheidsworst wordtquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mwah, moet ze er wel gelijk in geven..
Nope. Nooit.. .:Dquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zonde. Als je maar geen eenheidsworst wordt
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nope. Nooit.. .:D
OT: Zin in patat! Mag niet! Kilo's... Want het is eigenlijk friet
Eens. Patat = aardappel.quote:
Fok it. Heb een gigantische off day. Ik ga gewoon aan de friet/patat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:06 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb ook wel zin in friet eigenlijk.
Maar wij eten bloemkool of rode kool...
Moet kunnen toch!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Fok it. Heb een gigantische off day. Ik ga gewoon aan de friet/patat.
What a crimequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zit je met je groepje te werken, komen er ineens luidruchtige buitenlandse vriendinnen van een meisje uit m'n groep erbij zitten en iedereen de hele tijd afleiden
Ja, want:quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
What a crime![]()
Hier wel goed maar weer net als gister wat duf ofzo. Beetje raar.
Je kunt toch netjes vragen of ze weg willen gaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zit je met je groepje te werken, komen er ineens luidruchtige buitenlandse vriendinnen van een meisje uit m'n groep erbij zitten en iedereen de hele tijd afleiden
Ieuw, met mensen pratenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je kunt toch netjes vragen of ze weg willen gaan
Altijd die buitenlanders ook.
En ik mag er hier niets over zeggen? Het irriteerde me op dat moment, omdat ik al vrij gespannen ben voor het project en dan wil je zoiets niet hebben. Deadlines enzo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je kunt toch netjes vragen of ze weg willen gaan
Altijd die buitenlanders ook.
Ja, brrrquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ieuw, met mensen praten.
OT: Honger.
Je mag alles zeggen van mij. Gaf je alleen een tip, hoe ze weg te jagen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En ik mag er hier niets over zeggen? Het irriteerde me op dat moment, omdat ik al vrij gespannen ben voor het project en dan wil je zoiets niet hebben. Deadlines enzo.
[..]
Ja, brrr
Benieuwd wat je ervan maaktquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Best okLekker bezig met fotoboek, hopelijk krijg ik het af aan het einde van de week
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:28 schreef FAUSTINO het volgende:
Volgens mij ben ik van lotje getikt, een stad bouwen voor een muis die Ronald heet
Dit gaat over iemand andersquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was jij laatst niet heel blij met hem?
oh begrijpelijk danquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:04 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit gaat over iemand anders
Iemand die een half jaar geleden verongelukt is.
Nee maar iemand wil het zo graag dat ik gek van hem word eveneens van zijn muis Ronaldquote:
Succes!quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:02 schreef J0ycie88 het volgende:
Zometeen een sollicitatiegesprek! Stiknerveus alleen..
Succes!quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:02 schreef J0ycie88 het volgende:
Zometeen een sollicitatiegesprek! Stiknerveus alleen..
Oordopjes?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef Luxuria het volgende:
Ik wou dat ik muziek mocht luisteren op mijn werk..
Heb zo'n zin om mijn gebrande cdtje te draaien!
Volgens mij mag dat zelfs ook nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:24 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Oordopjes?
OT: goed, lekker uitgeslapen
Waarom mag je überhaupt niet gewoon een radio aanzetten?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat zelfs ook niet![]()
Er zijn er verschillende die dat wel gewoon doen, maar ik werk op personeelszaken, dus dan kan ik dat niet maken
Omdat die geen gebrande cd's afspeelt denk ik zo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:00 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Waarom mag je überhaupt niet gewoon een radio aanzetten?
Huisregels, professionele organisatie. Er zijn genoeg kantoren waar dat niet mag.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:00 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Waarom mag je überhaupt niet gewoon een radio aanzetten?
Dat vind ik ook zo'n heerlijk nr.!!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:23 schreef Zeroku het volgende:
De radio staat hier standaard aan. 's Ochtends lekker meebouncen op Will. I. Am & Britney Bitch.
Avans Den Bosch toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
de zon is lekker warm
Zojuist lekker tomatensoepje erbij. Niet verkeerd om op deze manier aan school te werk
Daar zou ik niet eens gaan werken dan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Huisregels, professionele organisatie. Er zijn genoeg kantoren waar dat niet mag.
Als jij straalt straal ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:26 schreef Ambipur het volgende:
Wat een prachtig mooi zonnetje vandaag. Voel me helemaal gelukkig.. Wat dat zonnetje al niet doet met mij
Nu alweer vergeten?quote:
Daar kom je pas achter als je er eenmaal werkt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet eens gaan werken dan.
Zou gek worden zonder radio.
Jij krijgt nooit een rondleiding in 't bedrijf bij een sollicitatie?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Daar kom je pas achter als je er eenmaal werkt.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij krijgt nooit een rondleiding in 't bedrijf bij een sollicitatie?
Nee, herinner het me weerquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nu alweer vergeten?![]()
Wel grappig dat ik voor me kan zien waar jij zit
Ach ik moet niet zeuren, ik werk hier al 12 jaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:33 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Je hebt gelijkMaar ik weet niet of het me dan op zou vallen.
Ja ja..quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, herinner het me weerHeb jij daar ook op school gezeten dan
Hipster spulquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:35 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja ja..
Ik heb daar een half jaar een minor gevolgd ja
OT: Ik heb zo'n zin in deze:
[ afbeelding ]
Picsquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:40 schreef bijdehand het volgende:
Avans Den Bosch, daar zit m'n zusje ook op
Misschien is dat wel die meid die Neo leuk vindt vond!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:40 schreef bijdehand het volgende:
Avans Den Bosch, daar zit m'n zusje ook op
Nee, die moet ik niet meerquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Misschien is dat wel die meid die Neo leuk vindt!
Nee mijn zusje heeft al een vriendquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Misschien is dat wel die meid die Neo leuk vindt!
Oke kom maar halenquote:
Kind op komst?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nog niet echt gewend aan 't idee dat over ruim 'n half jaar m'n leven er heel anders uit gaat zien.
Jij ging toch emigreren dacht ik van het vriend/vriendin topic in het buitenland te herinnerenquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:53 schreef kwiwi het volgende:
Mis m'n vriend, gelukkig nog maar één nachtje nu.
Als je altijd laat gaat slapen is dat toch regelmatig?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:06 schreef lyolyrc het volgende:
Boos op mezelf. Ga ik weer laat naar bed, terwijl ik juist regelmaat in mijn leven wilde brengen.
Zo kun je het ook bekijken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:10 schreef Hamast het volgende:
[..]
Als je altijd laat gaat slapen is dat toch regelmatig?
Als je niet werkt heb je ook geen werkritme nodig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:20 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken.Het probleem is vooral dat ik dan 's ochtends minder zin heb om wat te gaan doen en dan kom ik niet in een werkritme.
Komt goed. Veel water drinken om te reinigen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:37 schreef Andromache het volgende:
Bezorgd.Heb een akelig, pijnlijk gevoel op de plaats van mijn lever. Heb laatst medicijnen geslikt die je lever een fikse optater kunnen geven, en ik ben bang dat ik met de feestdagen te snel weer met alcohol ben begonnen. Ik zal toch niks beschadigd hebben?
Ik kan pas maandag bij de huisarts terecht.
Uitgewoondquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:53 schreef Ambipur het volgende:
Ik kan mij voorstellen, dat het gevoel dat ik nu heb, het gevoel is als 30 mensen over je heen zijn gegaan.
Ben kapot. Wat een genot, over 9 u weekend!
Wtfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:53 schreef Ambipur het volgende:
Ik kan mij voorstellen, dat het gevoel dat ik nu heb, het gevoel is als 30 mensen over je heen zijn gegaan.
Ben kapot. Wat een genot, over 9 u weekend!
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:21 schreef Hamast het volgende:
[..]
Als je niet werkt heb je ook geen werkritme nodig.
Ik stop maar met dit soort redeneringen want dalijk overtuig ik je er van om heroïne te gaan gebruiken.
je doet wel wat, fokken tijdens de lesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Verveeld en moe
Gisteren pas laat thuis en ik doe nu niks tijdens Engels
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:49 schreef pietkanarie het volgende:
Irritant als bussen te vroeg komen en je hem daardoor net niet haalt. Dus moest een kwartier lopen en nog een eindsprint om de trein te halen. Dus ik voelde me buiten adem en geïrriteerd. Zowel om de bus als om mijn eeuwige 'als- alles-klopt-dan-kan-het-precies' planningen.
Ik begin over een maand met een nieuwe baan. Naar die baan rijden o.a. al bussen. Omdat ik altijd alleen maar horrorverhalen hoor over bussen en hun stiptheid, ga ik me er niet eens aan wagen en koop ik een vouwfiets. Wel slecht dat het op veel trajecten zo werkt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:49 schreef pietkanarie het volgende:
Irritant als bussen te vroeg komen en je hem daardoor net niet haalt. Dus moest een kwartier lopen en nog een eindsprint om de trein te halen. Dus ik voelde me buiten adem en geïrriteerd. Zowel om de bus als om mijn eeuwige 'als- alles-klopt-dan-kan-het-precies' planningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |