Fitton - Buntingquote:The 2013 Lakeside World Professional Darts Championship will be the 36th World Championship organised by the British Darts Organisation, and the 28th staging at the Lakeside Country Club at Frimley Green.
Christian Kist will be the defending men's champion, having won the title for the first time in the previous year's final against Tony O'Shea. The defending women's champion will be Anastasia Dobromyslova, who won her second title in the 2012 final against Deta Hedman.
Players from around the globe will compete to reach the BBC televised finals, which run from 5–13 January at Frimley Green.
t is steve beatonquote:Op maandag 7 januari 2013 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
WTF lult die co-commentator toch steeds...
En dat irritante mee gereken
Kijk maar, 9 dartert meteenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Willy concentreert zich op zijn eigen leg.... yeah right.
Willy baasquote:
Niet de slechtste partij van het toernooi gelukkig.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Dit is echt een heel matig niveau hoor... damn
Idd ja, in de kwartfinale was hij echt goed tegen van Gerwen.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:30 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat Waites nooit zijn GSOD niveau haalt hier.
Precies en hij won hem al eens en verloord de finale 1x. Speelt daar altijd geweldig, maar hier lijkt niks zoals daar te gaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:31 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Idd ja, in de kwartfinale was hij echt goed tegen van Gerwen.
Nee, die commentatoren zijn baggerquote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Een 16 darter is toch niet zo heel best of vergis ik me?
Niet geweldig nee, maar ook niet heel slecht.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef TheVulture het volgende:
16 darts is gewoon 93.94 avaragequote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ja ok, maar ze doen nu net alsof je dan een wereldpot staat te gooienquote:Op maandag 7 januari 2013 22:39 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
16 darts is gewoon 93.94 avarage
Hangt er van af wie.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Op de Lakeside is dat gewoon helaas een wereldpot haha.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok, maar ze doen nu net alsof je dan een wereldpot staat te gooien
Het maakt die Russinnen ook echt geen klap uit ook hè.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Doet die Wilson het met die Russische... hoeveel jaren zit daar wel niet tussen?
Komt ook door de tegenstand hier.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:30 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat Waites nooit zijn GSOD niveau haalt hier.
Nee.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:05 schreef fetss het volgende:
Is er nog darts op? Zoja welke zender? Heb geen digitale tv
Samenvattingen op BBC2quote:Op maandag 7 januari 2013 23:05 schreef fetss het volgende:
Is er nog darts op? Zoja welke zender? Heb geen digitale tv
2e ronde PDC aub, want we hebben het hier over de beste 32 spelers van de bond.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
Plak die van het PDC WK er eens bij, want iedereen miept zo over het niveau, maar de 1e ronde PDC was ook niet werelds dit jaar.
Hebben we ook even gecheckt:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
2e ronde PDC aub, want we hebben het hier over de beste 32 spelers van de bond.
En het PDC WK begon met 70 spelers, je wilt niet weten wat voor gemiddelden er bij de BDO gehaald zouden worden als ze daar met 70 man zouden starten.
Tevens eindigde het PDC WK met bijna 30 man die een toernooigemiddelde hadden van boven de 90.
http://en.wikipedia.org/wiki/2013_BDO_World_Darts_Championshipquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
Waar haal ik informatie vanaf over de 2e ronde van de BDO ?
Ja maar de laatste 32 bij de PDC waren bijna allemaal geplaatst en bij de BDO de helft nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:28 schreef ruudbackus het volgende:
Doen we er nog een statistiekje bij over de laatste 32 bij elke bond.
Aantal 180 scores:
PDC 208
BDO 104
Kan ook niet zo snel iets vinden. Zelfs de officiële website (wat een lelijk gedrocht) zegt er niks overquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:29 schreef Barbecuesausje het volgende:
Weet iemand of er vandaag Nederlanders moeten? Kan 0,0 informatie vinden op internet.
En anders kun je deze zo lang even bookmarkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef SonicVolcano het volgende:
SECOND ROUND 4 x MEN’S MATCHES (7 SETS)
Men: Tue Jan 8th 5.15pm (12) Scott Mitchell (Eng) -vs- (5) Robbie Green (Eng)
Men: Tue Jan 8th 6.30pm (16) Darryl Fitton (Eng) -vs- (1) Stephen Bunting (Eng)
Men: Tue Jan 8th followed by (9) Alan Norris (Eng) -vs- (8) Wesley Harms (Neth)
Men: Tue Jan 8th followed by (13) Steve Douglas (Eng) -vs- (4) Tony O’Shea (eng)
Toch nog gevonden
Ik dank u zeerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En anders kun je deze zo lang even bookmarken
Staan de noteringen van de wedstrijden, maar ik gebruik het daarnaast ook vaak om te zien wanneer iets begint
Ik volg gewoon ESPN, die gooien die 1e partij wel in samenvatting. Wel jammer want Mitchell staat best redelijk te gooien sinds hij dat stomme hondje niet meer aan een touwtje heeft en geen jurk meer aan doet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
Gelukkig hebben we relaxte livescores.!!!!!!!
quote:kan wel zeggen dat het toch mijn lievelingspodium is, zoals Bobby George altijd zegt hebben wij daar roem en fortuin vergaard wat natuurlijk ook zo is, de sfeer en omgang onder elkaar vindt ik persoonlijk een stuk prettiger, vindt echter ook dat er tegenwoordig te weinig spelers daar tot hun echte top behoren, het voordeel is wel dat je direct spannendere wedstrijden krijgt, alleen zet het nivo van veel spelers je wel tot denken in de trant van what if, voor het overige blijft het wel goed om naar te kijken, voelt toch een beetje als thuis wat ik bij de PDC niet snel zal hebben. dat het nivo van veel spelers beneden hun kunnen ligt heeft waarschijnlijk ook wel te maken dat zij maar 2 toernooien per jaar hebben op tv die er toe doen.
Mooi bericht idd. Had hem oook al gelezen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:16 schreef glaciest het volgende:
Berichtje van Co over Lakeside op het darts.nu forum:
[..]
De lengte van de eerste zin mag er ook wezen....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:24 schreef Zorro het volgende:
Ik wil niet overal over vallen, maar... "vindt ik"
One hundred and farrrtyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:58 schreef Zipportal het volgende:
Al zit er nu wel een Schot bij, die iets vriendelijks heeft en normaal blijft.
Bedankt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef SonicVolcano het volgende:
SECOND ROUND 4 x MEN’S MATCHES (7 SETS)
Men: Tue Jan 8th 5.15pm (12) Scott Mitchell (Eng) -vs- (5) Robbie Green (Eng)
Men: Tue Jan 8th 6.30pm (16) Darryl Fitton (Eng) -vs- (1) Stephen Bunting (Eng)
Men: Tue Jan 8th followed by (9) Alan Norris (Eng) -vs- (8) Wesley Harms (Neth)
Men: Tue Jan 8th followed by (13) Steve Douglas (Eng) -vs- (4) Tony O’Shea (eng)
Toch nog gevonden
eurosport 1 vanaf 19:30quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:21 schreef Grifte het volgende:
Komt er nog wat op BBC / normale Eurosport vanavond? Eurosport 2 zit niet in mijn pakket.
Ik heb al wel de samenvattingen langs zien komen daar, wel heel laat dacht ik.quote:
Achter de rode knop zit het ddw.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb al wel de samenvattingen langs zien komen daar, wel heel laat dacht ik.
Heb je een stream van de wedstrijd, of kijk je de scores?quote:
Ik heb veel dingen aan staan op mijn computer, en ik hoef niet een krakend streampje.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ESPN ook, maar dan met goed commentaar
scores kijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je een stream van de wedstrijd, of kijk je de scores?
Ik heb verbinding.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:17 schreef glaciest het volgende:
werkt www.dartsforwin.com/live bij jullie? Ik krijg geen verbinding.
Mooiquote:
Wint Bunting simpel. Gok ook 4-1quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Eurosport opstart gaan we verder met Bunting - Fitton denk ik
Ik kijk geen stream maar via de schotel op ESPN HDquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb veel dingen aan staan op mijn computer, en ik hoef niet een krakend streampje.![]()
Wel dramatisch commentaar ja, ook meetellen met de scores
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |