Ik hoop dat je begrijpt dat de enige reden dat Thornton en Newton geplaatst zijn voor de premier league is, omdat ze van 8 naar 10 spelers zijn gegaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:22 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ie geen druk kreeg van de tegenstander maar wel de druk van zijn eerste finale.
Dat hij niet bij de beste 4-5 hoort hoor je mij ook niet zeggen. Maar in de groep daarna kan hij zich plaatsen en dat heeft hij in het verleden dus bewezen. Premier league zou kunnen want Newton lukt het ook :-)
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:14 schreef Szura het volgende:
Wat een debieltjes maken ze hier tegenwoordig toch mod
?quote:Op maandag 14 januari 2013 01:49 schreef Pascaltjuh het volgende:
Mooiste moment toch wel dat halve negertje dat de muur miste.
Zei je wat?quote:
??quote:
Ja godverdomme, wat is nou de bedoeling van een forum? Discussiëren toch? Dan zoekt iemand bewijzen op die zijn mening ondersteunen en dan doet hij teveel moeite?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet nodig hè. Dat je mijn mening niet deelt is prima, maar me voor debieltje uitmaken accepteer ik niet.
Inderdaad bizar dat dit soort incapabele randfiguren tegenwoordig mod zijn.quote:Op maandag 14 januari 2013 07:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja godverdomme, wat is nou de bedoeling van een forum? Discussiëren toch? Dan zoekt iemand bewijzen op die zijn mening ondersteunen en dan doet hij teveel moeite?
Het enige wat jij hier kan is zeggen welke spelers kut zijn en een rotkop hebben en dat 50x herhalen.
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet nodig hè. Dat je mijn mening niet deelt is prima, maar me voor debieltje uitmaken accepteer ik niet.
quote:Op maandag 14 januari 2013 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Man man, wat ben jij een trieste mongool. Heb je ook een berichtje in het crewforum gezet met een aanvraag tot ban? Zielepoot.
Probleem is dat je gewoon niet normaal kan reageren op iemand die de moeite doet om antwoord te geven op die debiele posts van jou. En dat viel me al de hele week op tijdens de Lakeside. Kijk dat ik mod ben geweest is tot daar aan toe, maar geestelijk gekneusden zoals jij daar moeten ze heel snel van af bij Fok.
En dat de schotel begin van de week kapot was en er noodgedwongen Eurosport met commentaar van Beaton gekeken moest worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 07:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Het enige wat jij hier kan is zeggen welke spelers kut zijn en een rotkop hebben en dat 50x herhalen.
Of Duits commentaarquote:Op maandag 14 januari 2013 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dat de schotel begin van de week kapot was en er noodgedwongen Eurosport met commentaar van Beaton gekeken moest worden.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:28 schreef djkoelkast het volgende:
Briljant commentaar op Eurosport Duitsland. Schotel werkt niet mee op ESPN
ikke ,anders geen nederlandse tv hierquote:
Schotel icm dreambox is niks mis mee, zeer voordelig sport 1, eredivisie live, film 1 en tal van andere zenders die je normaliter een rib uit je lijf kosten kijken. Ik heb nu een dreambox zonder schotel, maar ik zou er maar al te graag een schotel bij willen hebben, nog meer kanalen dan dat ik nu heb.quote:
Klopt heb ik hier ook(8000) +een schotel met moter en een vaste, cccam erin en je ontvangt alle kanalen uit europaquote:Op maandag 14 januari 2013 20:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Schotel icm dreambox is niks mis mee, zeer voordelig sport 1, eredivisie live, film 1 en tal van andere zenders die je normaliter een rib uit je lijf kosten kijken. Ik heb nu een dreambox zonder schotel, maar ik zou er maar al te graag een schotel bij willen hebben, nog meer kanalen dan dat ik nu heb.
Vooral handig bij wos in play !!quote:Op maandag 14 januari 2013 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
OK
Ik dacht serieus dat schotels alleen voor de achterstandswijken waren, maar ok ik geloof jullie.
Was bij PDC niet anders hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Man man, wat ben jij een trieste mongool. Heb je ook een berichtje in het crewforum gezet met een aanvraag tot ban? Zielepoot.
Probleem is dat je gewoon niet normaal kan reageren op iemand die de moeite doet om antwoord te geven op die debiele posts van jou. En dat viel me al de hele week op tijdens de Lakeside. Kijk dat ik mod ben geweest is tot daar aan toe, maar geestelijk gekneusden zoals jij daar moeten ze heel snel van af bij Fok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |