Donderdagquote:The 2013 Lakeside World Professional Darts Championship will be the 36th World Championship organised by the British Darts Organisation, and the 28th staging at the Lakeside Country Club at Frimley Green.
Christian Kist will be the defending men's champion, having won the title for the first time in the previous year's final against Tony O'Shea. The defending women's champion will be Anastasia Dobromyslova, who won her second title in the 2012 final against Deta Hedman.
Players from around the globe will compete to reach the BBC televised finals, which run from 5–13 January at Frimley Green.
Hij heeft thuis een poster van een dartbord op 400%, dan wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik schakel net in maar kan Hendriks wel darten?
hij raakt iig het dartbordquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik schakel net in maar kan Hendriks wel darten?
Ben er maar blij mee.quote:
Beter als dat eenzijdige gefaal van die Ier, ze falen allebei, lekker spannendquote:
78 om 84 toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:51 schreef Crocmaz het volgende:
Magnificent stuff. Natuurlijk meneer de commentator. Gemiddelden van 88 voor Hendriks en rond de 94 voor George. Wat hier natuurlijk een topgemiddelde is.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
84.00 George
78.00 Hendriks
(Ongeveer)
Sorry, je hebt helemaal gelijk!quote:
Die hadden ook scherpe dingen waar ze soms mee gooiden! Ik vrees wel vaker raak dan deze 2 helden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:55 schreef TLC het volgende:
The gladiators are back![]()
snotverdomme, het zijn schoolkinderen for crying out loud
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ben er maar blij mee.
Om te janken dit nivo
T20 is ook een beetje kleiner dan een leeuw.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:56 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Die hadden ook scherpe dingen waar ze soms mee gooiden! Ik vrees wel vaker raak dan deze 2 helden.
Begin eens met een single 20.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:57 schreef wdn het volgende:
[..]
T20 is ook een beetje kleiner dan een leeuw.
Maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:57 schreef Machielovic het volgende:
[..]lekker boeiend, als het nederlands elftal het wk had gewonnen had je t dan ook over t nivo?
t nivo is hier minder deal with it get over it of kijk niet
Dan wint de leeuwquote:
Maar een stuk minder bewegelijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:57 schreef wdn het volgende:
[..]
T20 is ook een beetje kleiner dan een leeuw.
Dartbord aan een touwtje hangen en dan zacht heen en weer laten wiegen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar een stuk minder bewegelijk
quote:George lives with his wife and manager Marie and their sons Robert and Richie, Richie is also a professional darts player, at George Hall, an 18-bedroom self-built mansion he jokingly refers to as "the house that Bobby built". The Hall is located on 12 acres (49,000 m2) of land once owned by William the Conqueror in Ardleigh near Colchester on the borders of Essex and Suffolk. The layout of the rooms have been designed to look like a dartboard
Die kerel kan niet rekenen volgens mij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een gepruts op die dubbels zegEn als die hendriks zojuist niet helemaal hip op de bull had gegooid om de 3 te raken had hij nu iets makkelijker kunnen finishen
Ik heb anders al een paar keer een triple gezien in deze leg!quote:
Van Gerwen moet zich bijna zorgen gaan maken ja, wat een scores telkens...quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:11 schreef Crocmaz het volgende:
Ah. George staat in het circuit bekend als een enorme scorer. Dat zal dan om vrouwen moeten gaan ofzo. Pff.
Triple 1 nu!quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:15 schreef Swetsenegger het volgende:
14 darts gegooid, geen triple gezien
Zonder darten geen respect!quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:15 schreef Slobeend het volgende:
Respect mensen, dat we hier nog naar kijken.
Ze maken er nog iets van...quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:18 schreef Crocmaz het volgende:
Massive monumental last dart van Jimmy. Waar hebben ze die 2 vandaan gevist joh?
twitter:NDBdarts twitterde op woensdag 09-01-2013 om 23:19:14Pressroom and Fatman enjoys the Hendriks-George game!
reageer retweet
editquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Eurosport 2.
En je leg kunnen houden met 24 legs.
Dan vind ik dat Hendriks ook mee moet doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:20 schreef Szura het volgende:
Zullen we over een paar maanden een Fok-toernooi organiseren? Aan de winnaar geven we wat centjes zodat hij zich kan proberen te kwalificeren voor het BDO WK. Zo moeilijk kan het niet zijn als je ziet wat deze losers laten zien.
Ik ben voor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:20 schreef Szura het volgende:
Zullen we over een paar maanden een Fok-toernooi organiseren? Aan de winnaar geven we wat centjes zodat hij zich kan proberen te kwalificeren voor het BDO WK. Zo moeilijk kan het niet zijn als je ziet wat deze losers laten zien.
Ja dus,quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Dekker - George is toch vrijdag???
twitter:180deRuiter twitterde op woensdag 09-01-2013 om 23:26:07Unlucky Jimmy, congrats Richie. Great game, lots of drama and emotions! reageer retweet
ff mezelf quotenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:11 schreef TLC het volgende:
Bestaan er ook Belchinezen in het darten ? ik zie anders niet in waardoor Adams heeft kunnen verliezen van Hendriks ?
Wil je niet. Maar 84 en 78 is het ongeveer gebleven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:25 schreef Nappie-Oleon het volgende:
waar kun je de gemiddelden vinden?
Die wil je niet vinden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:25 schreef Nappie-Oleon het volgende:
waar kun je de gemiddelden vinden?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:26 schreef hole1988 het volgende:
twitter:180deRuiter twitterde op woensdag 09-01-2013 om 23:26:07Unlucky Jimmy, congrats Richie. Great game, lots of drama and emotions! reageer retweet
Count me in.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:20 schreef Szura het volgende:
Vind je een metaalsmaakje in je mond niet heerlijk dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik word onpasselijk bij de gedachte alleen al inderdaad
Volgens mij is Hamilton een prima gast, en een goede speler, maar dat is zo smerig
ik zie toch eerder Dekker winnen dan George.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg
Harms 5-3 Fitton
O'Shea 5-4 Green
Dekker 4-5 George
Waites 2-5 Jennings
Fitton speelt zijn beste darts in ik denk 8 jaar tijd. Vond het echt indrukwekkend wat hij deed de vorige twee wedstrijden. Alleen blijft het natuurlijk een faler wanneer het op druk aankomt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
Fitton gaat niet van Harms winnen. Dat mag ook helegaar niet.
Hij is zo ongelooflijk sloom, maar Harms is daar inmiddels wel aan gewend. Zolang hij maar niet steeds enen en vijven gooit mag Fitton geen probleem zijn, Fitton is gewoon geen winnaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fitton speelt zijn beste darts in ik denk 8 jaar tijd. Vond het echt indrukwekkend wat hij deed de vorige twee wedstrijden. Alleen blijft het natuurlijk een faler wanneer het op druk aankomt.
Die Prins die valt nog wel mee, het is alleen jammer van het pittige kapsel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
Speelschema donderdag;
18:15 - Ashton - Prins ( dames/varkens)
19:30 - Fitton - Harms
21:00 - O'Shea - Green
Volgens mij overal een uur erbij voor NL tijd (weet ik niet zeker).
Van 20:15 tot 23:00 zie ik. Zal ws. ook betekenen dat Harms - Fitton om 20:30 is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Vanavond wel weer op ES1 gelukkig.
Waites wint makkelijk. Dekker of George in de GSOD.quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zeg
Harms 5-3 Fitton
O'Shea 5-4 Green
Dekker 4-5 George
Waites 2-5 Jennings
Hoe zo makkelijk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waites wint makkelijk. Dekker of George in de GSOD.![]()
![]()
Zijn partij tegen Montgomery vond ik ook heel goed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:32 schreef Barbecuesausje het volgende:
Omdat Paul Jennings er heel weinig van kan, iedereen vind hem nu ineens heel wat omdat hij een Iertje met 4-0 weggooide, ja met een gemiddelde van 84, knap hoor, wauwie.
Idd en daarom wint Waites makkelijk. Tot nu toe won hij ook 2x ruim zonder op zijn A game te spelen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:32 schreef Barbecuesausje het volgende:
Omdat Paul Jennings er heel weinig van kan, iedereen vind hem nu ineens heel wat omdat hij een Iertje met 4-0 weggooide, ja met een gemiddelde van 84, knap hoor, wauwie.
Die partij heb ik niet gezien maar zie dat zijn gemiddelde 87 was, Waites heeft al 2x een hoger gemiddelde gegooid zonder zijn beste spel te (hoeven) tonen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn partij tegen Montgomery vond ik ook heel goed.
Die heb ik niet kunnen zien door die enorme pukkel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn partij tegen Montgomery vond ik ook heel goed.
Dat begrijp ik.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die heb ik niet kunnen zien door die enorme pukkel.
Je ken het ultieme (maar toch niet onware) dartscliché van Bobby George? Jennings gooide 55% op de dubbels, waar Waites af en toe behoorlijk aan het kloten was.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:36 schreef Barbecuesausje het volgende:
[..]
Die partij heb ik niet gezien maar zie dat zijn gemiddelde 87 was, Waites heeft al 2x een hoger gemiddelde gegooid zonder zijn beste spel te (hoeven) tonen.
Volgens mij is Harms - Fitton gewoon om 19.30 en zullen we ons tot 20.15 met streams moeten behelpen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van 20:15 tot 23:00 zie ik. Zal ws. ook betekenen dat Harms - Fitton om 20:30 is.
En na 23:00 gaan ze toch gewoon door zoals altijd.
Kan ook.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:06 schreef glaciest het volgende:
[..]
Volgens mij is Harms - Fitton gewoon om 19.30 en zullen we ons tot 20.15 met streams moeten behelpen.
RTL bied zelf nog een stream aan gelukkig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan ook.
Heb ik ook op het WK gedaan waar RTL klootte.
:p
Maar dat loopt 10 mijllaarzen achter.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
RTL bied zelf nog een stream aan gelukkig.
twitter:
twitter:NDBdarts twitterde op donderdag 10-01-2013 om 18:25:15Shit! Sharon mist grote 5 en gooit score van 21 kapot. Ashton checkt 120! Dus alweer 1-0 in sets voor Lisa #lakesidedarts reageer retweet
twitter:NDBdarts twitterde op donderdag 10-01-2013 om 18:27:02Ashton pakt gelijk eerste leg van de tweede set. Kom op start racing Angel! reageer retweet
Lijkt snel afgelopen te zijn.twitter:NDBdarts twitterde op donderdag 10-01-2013 om 18:29:48En 2-0 voor de Engelse... nu of nooit voor Prins, kom op, pak een leg topper! reageer retweet
twitter:NDBdarts twitterde op donderdag 10-01-2013 om 18:33:09Helaas verliest Sharon Prins met 2-0 in sets. Helaas, op naar volgend jaar @sprins88! We zijn trots op je! #lakesidedarts reageer retweet
Dat zegt heeeel veel over Jennings. 55% op de dubbels en een gemiddelde van 84 ongeveer. Hoe slecht scoor je dan wel niet??quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:05 schreef glaciest het volgende:
[..]
Je ken het ultieme (maar toch niet onware) dartscliché van Bobby George? Jennings gooide 55% op de dubbels, waar Waites af en toe behoorlijk aan het kloten was.
Het was ruim 86, maar dat betekent inderdaad dat ie heel slecht scoorde. Normaal gesproken zou Waites geen problemen met Jennings moeten hebben, maar met Waites op Lakeside weet je het nooit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zegt heeeel veel over Jennings. 55% op de dubbels en een gemiddelde van 84 ongeveer. Hoe slecht scoor je dan wel niet??
Er zijn volgens mij genoeg youtubefilmpjes te vinden waar Martin Fitzmaurice "Let's play darts" zegt, daar kan je een mp3'tje van maken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:18 schreef onlogisch het volgende:
Heeft er iemand toevallig hier een mp3tje of wavje waar je Martin Fitzmaurice Lets play darts hoort zeggen?
Bedankt man!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
HAFC, Heb alvast een streampje voor je.
Fitton doet dat ook hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:46 schreef Moussasow7 het volgende:
Meneer Harmsen raakt de tripples tenminste.
Is dat niet die krielkip van de PDC nu? Peter Wright?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:33 schreef glaciest het volgende:
Kwam vandaag dit filmpje uit vervlogen tijden tegen, wie raadt wie de speler op 1.30 is maakt kans op de officiële witte Barney Army baret uit de RTL7-shop, gesigneerd door Co Stompé.
De Barney Army baret komt zo snel mogelijk jouw kant op!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Is dat niet die krielkip van de PDC nu? Peter Wright?
Nou, kom maar op.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:52 schreef glaciest het volgende:
[..]
De Barney Army baret komt zo snel mogelijk jouw kant op!
En The prince of Wales staat achter hem.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die kerel met 50 kleuren in zijn mat zag er eerst zo uit?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja. Waar is het fout gegaan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef Barbecuesausje het volgende:
[..]
Die kerel met 50 kleuren in zijn mat zag er eerst zo uit?
Kan je dat zelf niet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:03 schreef Barbecuesausje het volgende:
Geweldig tot nu toe. Zou iemand om 20:15 willen kijken of ze live uitzenden op Eurosport?
Hij staat voor het eerst in jaren goed te spelen, heeft er drie jaar op rij in de eerste ronde uitgelegen. Hij gaat echt niet overstappen nu.quote:
Idd en al de 2de keer met Fitton. Zou hij het dan toch nog gaan waarmaken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:00 schreef glaciest het volgende:
Ze staan allebei goed te gooien, beste wedstrijd van het toernooi tot nu toe
Ah oké. Is goed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:04 schreef Barbecuesausje het volgende:
[..]
Geen TV tot op mijn beschikking atm.
Ah, dan wordt het lastig. Heb ik me vergist.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Harms - Jennings wordt de finale.
Wordt wel weer eens tijd op de Lakeside.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:05 schreef glaciest het volgende:
Zouden we deze nog zien?, Fitton is er toe in staat
Harms - Waites.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Harms - Jennings wordt de finale.
niet overdrijven, Harms gooit ook erg goed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Lullig voor Harms, maar hij speelt te goed.
Wel foto's denk ik, maar geen flits.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:18 schreef Moussasow7 het volgende:
Haha er mogen geen foto's gemaakt worden.
Ja klopt bedoelde ik ook:)quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wel foto's denk ik, maar geen flits.
28quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
Verloofde ?
Hoe oud is die knakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |