Donderdagquote:The 2013 Lakeside World Professional Darts Championship will be the 36th World Championship organised by the British Darts Organisation, and the 28th staging at the Lakeside Country Club at Frimley Green.
Christian Kist will be the defending men's champion, having won the title for the first time in the previous year's final against Tony O'Shea. The defending women's champion will be Anastasia Dobromyslova, who won her second title in the 2012 final against Deta Hedman.
Players from around the globe will compete to reach the BBC televised finals, which run from 5–13 January at Frimley Green.
Hij heeft thuis een poster van een dartbord op 400%, dan wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik schakel net in maar kan Hendriks wel darten?
hij raakt iig het dartbordquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik schakel net in maar kan Hendriks wel darten?
Ben er maar blij mee.quote:
Beter als dat eenzijdige gefaal van die Ier, ze falen allebei, lekker spannendquote:
78 om 84 toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:51 schreef Crocmaz het volgende:
Magnificent stuff. Natuurlijk meneer de commentator. Gemiddelden van 88 voor Hendriks en rond de 94 voor George. Wat hier natuurlijk een topgemiddelde is.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
84.00 George
78.00 Hendriks
(Ongeveer)
Sorry, je hebt helemaal gelijk!quote:
Die hadden ook scherpe dingen waar ze soms mee gooiden! Ik vrees wel vaker raak dan deze 2 helden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:55 schreef TLC het volgende:
The gladiators are back![]()
snotverdomme, het zijn schoolkinderen for crying out loud
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ben er maar blij mee.
Om te janken dit nivo
T20 is ook een beetje kleiner dan een leeuw.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:56 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Die hadden ook scherpe dingen waar ze soms mee gooiden! Ik vrees wel vaker raak dan deze 2 helden.
Begin eens met een single 20.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:57 schreef wdn het volgende:
[..]
T20 is ook een beetje kleiner dan een leeuw.
Maak ik zelf wel uitquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:57 schreef Machielovic het volgende:
[..]lekker boeiend, als het nederlands elftal het wk had gewonnen had je t dan ook over t nivo?
t nivo is hier minder deal with it get over it of kijk niet
Dan wint de leeuwquote:
Maar een stuk minder bewegelijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:57 schreef wdn het volgende:
[..]
T20 is ook een beetje kleiner dan een leeuw.
Dartbord aan een touwtje hangen en dan zacht heen en weer laten wiegen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar een stuk minder bewegelijk
quote:George lives with his wife and manager Marie and their sons Robert and Richie, Richie is also a professional darts player, at George Hall, an 18-bedroom self-built mansion he jokingly refers to as "the house that Bobby built". The Hall is located on 12 acres (49,000 m2) of land once owned by William the Conqueror in Ardleigh near Colchester on the borders of Essex and Suffolk. The layout of the rooms have been designed to look like a dartboard
Die kerel kan niet rekenen volgens mij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een gepruts op die dubbels zegEn als die hendriks zojuist niet helemaal hip op de bull had gegooid om de 3 te raken had hij nu iets makkelijker kunnen finishen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |