Fitton - Buntingquote:The 2013 Lakeside World Professional Darts Championship will be the 36th World Championship organised by the British Darts Organisation, and the 28th staging at the Lakeside Country Club at Frimley Green.
Christian Kist will be the defending men's champion, having won the title for the first time in the previous year's final against Tony O'Shea. The defending women's champion will be Anastasia Dobromyslova, who won her second title in the 2012 final against Deta Hedman.
Players from around the globe will compete to reach the BBC televised finals, which run from 5–13 January at Frimley Green.
t is steve beatonquote:Op maandag 7 januari 2013 22:12 schreef de_boswachter het volgende:
WTF lult die co-commentator toch steeds...
En dat irritante mee gereken
Kijk maar, 9 dartert meteenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Willy concentreert zich op zijn eigen leg.... yeah right.
Willy baasquote:
Niet de slechtste partij van het toernooi gelukkig.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Dit is echt een heel matig niveau hoor... damn
Idd ja, in de kwartfinale was hij echt goed tegen van Gerwen.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:30 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat Waites nooit zijn GSOD niveau haalt hier.
Precies en hij won hem al eens en verloord de finale 1x. Speelt daar altijd geweldig, maar hier lijkt niks zoals daar te gaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:31 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Idd ja, in de kwartfinale was hij echt goed tegen van Gerwen.
Nee, die commentatoren zijn baggerquote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Een 16 darter is toch niet zo heel best of vergis ik me?
Niet geweldig nee, maar ook niet heel slecht.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef TheVulture het volgende:
16 darts is gewoon 93.94 avaragequote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ja ok, maar ze doen nu net alsof je dan een wereldpot staat te gooienquote:Op maandag 7 januari 2013 22:39 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
16 darts is gewoon 93.94 avarage
Hangt er van af wie.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Op de Lakeside is dat gewoon helaas een wereldpot haha.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok, maar ze doen nu net alsof je dan een wereldpot staat te gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |