SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Vanmiddag begonnen met Deus Ex, ik ben nog niet heel erg onder de indruk..quote:
Nigga please, I'm treated like a fucking disease.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga
wanna know why I call myself a nigga so quick, cuz I pull down my draws an pull out a bigga dickquote:Op maandag 7 januari 2013 22:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nigga please, I'm treated like a fucking disease.
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nigga please, I'm treated like a fucking disease.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wanna know why I call myself a nigga so quick, cuz I pull down my draws an pull out a bigga dick
Nope, sorryquote:
Welk bier?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:37 schreef KoningStoma het volgende:
Bier om half 12 s'ochtends [ afbeelding ]
't is wel gears. stik en stoons.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hier mijn nieuwe commentary N-Joy.
Holy shit, ik heb dit gewoon gekeken. Die man. Die stemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hier mijn nieuwe commentary N-Joy.
Zo slecht, maar die TAR-21 met HB en Tube van jou ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef PierreTT het volgende:
Hij rolt met een Scorpion Evo met Target Finder![]()
Hohohoooo heartbeat, noobtubes en AT-4 + Danger Closequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zo slecht, maar die TAR-21 met HB en Tube van jou ook.
Hoax. Jouw commentary zou zijn: "Oh en hier call ik mijn hondjes en swarm in. Wacht even, even wat drinken pakken. Zo, en hier gaat mijn VSAT de lucht in. Wacht even een hapje van mijn frikandelbroodje. Oh en hier ga ik dood, jammer. Even koffie pakken."quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoax. Jouw commentary zou zijn: "Oh en hier call ik mijn hondjes en swarm in. Wacht even, even wat drinken pakken. Zo, en hier gaat mijn VSAT de lucht in. Wacht even een hapje van mijn frikandelbroodje. Oh en hier ga ik dood, jammer. Even koffie pakken."
fixedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hier mijn nieuwe kommenterrie N-Joy.
Gisteren was ik zo boos dat ik dood ging door mijn eigen swarm dat ik eruit ging. Treyarch heeft het ook niet opgeslagen in theatre anders had ik het geuploadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoax. Jouw commentary zou zijn: "Oh en hier call ik mijn hondjes en swarm in. Wacht even, even wat drinken pakken. Zo, en hier gaat mijn VSAT de lucht in. Wacht even een hapje van mijn frikandelbroodje. Oh en hier ga ik dood, jammer. Even koffie pakken."
Dat was zo mooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gisteren was ik zo boos dat ik dood ging door mijn eigen swarm dat ik eruit ging. Treyarch heeft het ook niet opgeslagen in theatre anders had ik het geupload
Maar nét niet zo mooi als doodgaan door je eigen hond.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was zo mooi![]()
Zelf dood gaan door je eigen swarm
Gebeurd echt te vaak is me een partij irritantquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was zo mooi![]()
Zelf dood gaan door je eigen swarm
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar nét niet zo mooi als doodgaan door je eigen hond.
Ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Beste Black Ops 2-speler reset stats om DDoS-aanvallen
Stef doe jij dit ook dan.
Ik heb iemand in mijn lijst die op plek 195 in de wereld staat qua score. Die heeft ook al 17 dagen speeltijdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:19 schreef KoningStoma het volgende:
Als hij daadwerkelijk bovenaan die lijst stond, was hij dan niet een hacker/booster? Of doen ze daar tegenwoordig wat aan?
MLG speler die hackt/boost?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:19 schreef KoningStoma het volgende:
Als hij daadwerkelijk bovenaan die lijst stond, was hij dan niet een hacker/booster? Of doen ze daar tegenwoordig wat aan?
Ik heb zitten huilen op mijn werk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Holy shit, ik heb dit gewoon gekeken. Die man. Die stem
Gemeente Purmerend zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb zitten huilen op mijn werk.
Je bedoelt buurthuis?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gemeente Purmerend zal nooit meer hetzelfde zijn
Werk voor de gemeente Amsterdamquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gemeente Purmerend zal nooit meer hetzelfde zijn
wat een pauperquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef PierreTT het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef PierreTT het volgende:
Shepperd's pie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
What you order, Salisbury Steak?
And it's gone.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:47 schreef Michhas het volgende:
Voor het eerst in twee weken zon... IT BUUUURNS, AAAH MY EEEEEYES!
En die ene week dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In het zuiden schijnt altijd de zon
hacked lobby allesquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:59 schreef SoldMayor het volgende:
GTAIV met nick en bassie.![]()
![]()
En nog steeds veel mensen online in GTA.
Toch ook opgenomen met el gato hoop ik?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148164916
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148164906
Piet, Nick en Sold
Nee doe ik vanavond nog wel had ze nu even snel geuploadquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch ook opgenomen met el gato hoop ik?
Ah dat gaat niks meer worden dusquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee doe ik vanavond nog wel had ze nu even snel geupload
Dat theatre van FIFA is wel kut weet weer waarom ik dat nooit gebruikquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah dat gaat niks meer worden dus, aangezien replays kijken goed kut is :/
Die zit er wel lekker in.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148164916
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148164906
Piet, Nick en Sold
Jou moeder heeft zeker geen magnetron he.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom praat je zo over je eigen is nergens goed voor
Nee helaas niet we hebben wel een samoeroeizwaardquote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jou moeder heeft zeker geen magnetron he.
Als jij de kapsalon nou eens snijdt met je samoeroezwaardquote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jou moeder heeft zeker geen magnetron he.
Hoe bak jij dan je kaassouflés?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee helaas niet we hebben wel een samoeroeizwaard
Ik denk op de zelfde manier hoe hij ze frikandellen gaar stoomt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoe bak jij dan je kaassouflés?
Met de waterkoker?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 04:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik denk op de zelfde manier hoe hij ze frikandellen gaar stoomt.
jeweet, zo rol ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
OOOOHMYGOD!!!![]()
Jij hebt zelfs Hart en Chamberlain op de voorkant.
Ik neem hem van Piet over, dus nee nog nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:04 schreef SoldMayor het volgende:
Wie hebben er nog meer Forza Horizon behalve Piet en Nicki Minaj.?
Jaloezie is geen mooie eigenschapquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.gamer.nl/nieuw(...)en-met-een-beperking
Nogmaals![]()
https://live.xbox.com/en-(...)2&compareTo=Rossdalequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.gamer.nl/nieuw(...)en-met-een-beperking
Nogmaals![]()
Prachtige gamequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:25 schreef Cliffy het volgende:
[..]
https://live.xbox.com/en-(...)2&compareTo=Rossdale
Heb je al alle magische tattoa?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:33 schreef SoldMayor het volgende:
''do you know the definition of insanity''
[ afbeelding ]
Een van de beste personages in een game ever.
Nee nog niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb je al alle magische tattoa?
Leuk spel wel inderdaad
Zal wel vriendschappelijke wedstrijd zijn, KNVB heeft duidelijk aangegeven dat ie niet mocht spelenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Die ging toch niet voor Ajax spelen dit jaar toch Nick?
waarom lopen ze over je heen?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:55 schreef Bozz187 het volgende:
Fucking spierpijn in me buik, altijd leuk als er 15 man overheen lopen met kisten aan
sportles, ff de buikspieren trainenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:02 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waarom lopen ze over je heen?
Dat is nogal achterlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:55 schreef Bozz187 het volgende:
Fucking spierpijn in me buik, altijd leuk als er 15 man overheen lopen met kisten aan
Meet my battlebot, KOM VECHTEN DAN.quote:
ligt aan mijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies het ligt nooit aan jezelf
Magnets all the way!!quote:Op zondag 13 januari 2013 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
LIF / oorbel voor jongens
Stoma check deze
ja leer mij de onzichtbare shield glitchquote:Op zondag 13 januari 2013 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die man ging om glitches vragen in het bo2 topic
2,5 rondje draaien, semtex voor je voeten gooien, ochtend gebed doen en dan werkt hijquote:Op zondag 13 januari 2013 19:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja leer mij de onzichtbare shield glitch
quote:Op zondag 13 januari 2013 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
LIF / oorbel voor jongens
Stoma check deze
Gewoon er overheen pissen!quote:Op maandag 14 januari 2013 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Je autoruiten moeten krabben en er achter komen dat je vriendin je ijskrabber gejat heeft
Koudemorgen
Over die ramen dan he, niet je vriendinquote:Op maandag 14 januari 2013 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Je autoruiten moeten krabben en er achter komen dat je vriendin je ijskrabber gejat heeft
Koudemorgen
Daar gaan je tanden.quote:Op maandag 14 januari 2013 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Koudemorgen
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:42 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Over die ramen dan he, niet je vriendin
Pinpas of anders pasje gebruikenquote:Op maandag 14 januari 2013 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Koudemorgen
quote:Rossdale werken aan opvolger Sojoez-raket
Rossdale wil zijn ruimtevaartprogramma nieuw leven in te blazen. Een van de belangrijkste onderdelen van die plannen is de ontwikkeling van een opvolger van de Sojoez-raket, die onder meer bemanningsleden naar het ISS vervoert.
De eerste missie met een Sojoez-raket werd in 1966 gelanceerd en met het buiten gebruik stellen van de Space Shuttles door de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA is de Sojoez momenteel het belangrijkste vervoersmiddel voor bemanningsleden van het International Space Station. De huidige Sojoez-incarnatie, de TMA-M, zou echter aan vervanging toe zijn, maar wegens geldgebrek is dat uitgesteld. Rossdale heeft echter plannen gepubliceerd om het ruimtevaartprogramma een nieuwe impuls te geven. Het voorstel van de organisatie zou een budget van ongeveer 52 miljard euro moeten krijgen.
De nieuwe generatie raketten voor bemande en onbemande missies die de oudere Sojoez-techniek moet opvolgen zou tegen 2018 getest moeten worden in rond 2020 opterationeel moeten zijn. Rossdale wil echter niet alleen een Sojoez-opvolger ontwikkelen, maar ook andere ruimtevaartinitiatieven ontplooien. Zo zou de organisatie een programma willen ontwikkelen om de maan te bestuderen en daar onbemande missies om bodemmonsters te verzamelen naartoe willen sturen. Op lange termijn wil Rossdale zelfs nieuwe technieken voor interplanetaire vluchten ontwikkelen en de benodigde techniek ontwikkelen voor bemande missies naar andere planeten.
Momenteel heeft hij een martkaandeel van bijna 11 procent, maar Rossdale wil met het nieuwe plan het aandeel in 2015 tot 14 procent laten groeien en in 2020 zelfs 16 procent in handen hebben. De organisatie kampte de laatste jaren echter met tegenvallende resultaten, mislukte missies en geldgebrek.
quote:Rossdale werken aan opvolger Sojoez-raket
Rossdale wil zijn ruimtevaartprogramma nieuw leven in te blazen. Een van de belangrijkste onderdelen van die plannen is de ontwikkeling van een opvolger van de Sojoez-raket, die onder meer bemanningsleden naar het ISS vervoert.
De eerste missie met een Sojoez-raket werd in 1966 gelanceerd en met het buiten gebruik stellen van de Space Shuttles door de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA is de Sojoez momenteel het belangrijkste vervoersmiddel voor bemanningsleden van het International Space Station. De huidige Sojoez-incarnatie, de TMA-M, zou echter aan vervanging toe zijn, maar wegens geldgebrek is dat uitgesteld. Rossdale heeft echter plannen gepubliceerd om het ruimtevaartprogramma een nieuwe impuls te geven. Het voorstel van de organisatie zou een budget van ongeveer 52 miljard euro moeten krijgen.
De nieuwe generatie raketten voor bemande en onbemande missies die de oudere Sojoez-techniek moet opvolgen zou tegen 2018 getest moeten worden in rond 2020 opterationeel moeten zijn. Rossdale wil echter niet alleen een Sojoez-opvolger ontwikkelen, maar ook andere ruimtevaartinitiatieven ontplooien. Zo zou de organisatie een programma willen ontwikkelen om de maan te bestuderen en daar onbemande missies om bodemmonsters te verzamelen naartoe willen sturen. Op lange termijn wil Rossdale zelfs nieuwe technieken voor interplanetaire vluchten ontwikkelen en de benodigde techniek ontwikkelen voor bemande missies naar andere planeten.
Momenteel heeft hij een martkaandeel van bijna 11 procent, maar Rossdale wil met het nieuwe plan het aandeel in 2015 tot 14 procent laten groeien en in 2020 zelfs 16 procent in handen hebben. De organisatie kampte de laatste jaren echter met tegenvallende resultaten, mislukte missies en geldgebrek.
Was je in de buurt dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon een zwerver laten doen dat werkt het beste
Zo praat je welquote:Op maandag 14 januari 2013 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor zover ik weet leef ik niet op de straat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zo praat je welTaal van de toekomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het klopt welquote:
Weet ik nog niet. Heb Vengeance niet eens afgekeken, vond het niks meer aan met die nieuwe hoofdrolspeler.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
Mich, ga je Spartacus: War of The Damned checken?
25 jantje. Heb alleen Blood and Sand en Gods of the Arena gecheckt.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Heb Vengeance niet eens afgekeken, vond het niks meer aan met die nieuwe hoofdrolspeler.
Misschien binnenkort weer eens oppikken, kijken of ik er doorheen kom. Wanneer begint War of the Damned?
Ja ik ook, 2 afleveringen van Vengeance maar dat vond ik echt wack.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
25 jantje. Heb alleen Blood and Sand en Gods of the Arena gecheckt.
Heb alleen ep1 van het laatste seizoen gekeken, kijk straks wel alles in 1x, of nog ff voor vrijdag alles binnen halenquote:Op maandag 14 januari 2013 15:33 schreef Rossdale het volgende:
En vrijdag de aller-aller-allerlaatste aflevering van Fringe. Mijn hart moet er stiekem een beetje van huilen
Shameless is er ook weerquote:Op maandag 14 januari 2013 15:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik ook, 2 afleveringen van Vengeance maar dat vond ik echt wack.
Anyway, vanavond nieuwe Cali even checken, en donderdag Suits
Dit seizoen is stiekem best slecht hoor, waarschuw je maar alvastquote:Op maandag 14 januari 2013 15:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb alleen ep1 van het laatste seizoen gekeken, kijk straks wel alles in 1x, of nog ff voor vrijdag alles binnen halen
En dan een keer weer alles checkenFringe
Niet dashboarden als je een hitmarker krijgt danquote:Op maandag 14 januari 2013 17:52 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.nabv.nl/nieuws(...)-en-ondertekend.html
Hmm, interessant
xD gekke gastquote:Op maandag 14 januari 2013 18:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet dashboarden als je een hitmarker krijgt dan
I know, misschien was het beter geweest om gewoon te stoppen en het andere einde te laten zien (al wil ik die sowieso nog zien, als ie ooit uitkomt)quote:Op maandag 14 januari 2013 16:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dit seizoen is stiekem best slecht hoor, waarschuw je maar alvastGaat nogal erg van de hak op de tak.
Ik houd me er niet mee bezig.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
DJ MistiQ
Beetje dapper lopen doen tegen mij en toen hij het niet meer aan kon mij kicken
Forza Horizon Rallyquote:
Ja als je stoer gaat doen moet je me daarna niet gaan kicken beetje laf.quote:
gewoon muten die kneusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als je stoer gaat doen moet je me daarna niet gaan kicken beetje laf.
Ik heb er iig weer hard om gelachen
bitches be crazyquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:53 schreef KoningStoma het volgende:
[MW2 SC #453] Libelle forum editie
Wat is jou probleem jankbalquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:53 schreef KoningStoma het volgende:
[MW2 SC #453] Libelle forum editie
Ga eens slapenquote:
Z'n k/d.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:18 schreef KoningStoma het volgende:
Fucking buurman die om half 8 begint met sneeuwschuiven, terwijl:
-het nog sneeuwt;
-het nog veel gaat sneeuwen;
-er nog weinig ligt;
-het fucking half 8 is.
SerieusEn ook echt de stoep van de halve straat hier
Zelfs achter een bloemperkje waar nooit iemand überhaupt loopt.. Wat motiveert hem?
Wie? Mistiq?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja als je stoer gaat doen moet je me daarna niet gaan kicken beetje laf.
Ik heb er iig weer hard om gelachen
kan ook prima met hem op mutequote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee want wie moet ik dan uitlachen en belachelijk maken?
Alleen die paar chapter achievements nog.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Welke nigga moet nog Spartan Ops doen?
Dat was m'n vraag niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Alleen die paar chapter achievements nog.
Maar Crysis SP wel............................quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:06 schreef KoningStoma het volgende:
Ik moet er nog zat, maar ik vind er geen hol aan...
Gears is wel leuk, maar het is geen crysisquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar Crysis SP wel............................
Maar wel een crisis.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Gears is wel leuk, maar het is geen crysis
fwpquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:18 schreef KoningStoma het volgende:
Fucking buurman die om half 8 begint met sneeuwschuiven, terwijl:
-het nog sneeuwt;
-het nog veel gaat sneeuwen;
-er nog weinig ligt;
-het fucking half 8 is.
SerieusEn ook echt de stoep van de halve straat hier
Zelfs achter een bloemperkje waar nooit iemand überhaupt loopt.. Wat motiveert hem?
Weinig putjes toegekend gekregen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo de werkdag zit er weer op #goodlife
Viel tegen ivm de sneeuw inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weinig putjes toegekend gekregen?
Heb je een keer overdag tijd? Misschien zaterdag of een zondag ofzo?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wanneer gaan we raggen met F1 2011?
Door de weeks moet ik werken en volgens mij heb ik eind maart pas weer een vrij weekendquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je een keer overdag tijd? Misschien zaterdag of een zondag ofzo?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weinig putjes toegekend gekregen?
Ja heb nu nog ff vakantie, dus dan was overdag wel handigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Door de weeks moet ik werken en volgens mij heb ik eind maart pas weer een vrij weekend
Dus erm nee vrees van niet. Alleen 's avonds eigenlijk en dan vooral woensdag en donderdagavonden
O my god Naakte Bob en Naakte Bep.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:02 schreef Pixell het volgende:
De liefde straalt weer van dit topiek af!
[ afbeelding ]
Komt omdat jij er weer bent, schoonheid,quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:02 schreef Pixell het volgende:
De liefde straalt weer van dit topiek af!
[ afbeelding ]
No homo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Komt omdat jij er weer bent, schoonheid,
Danke aber nein danke.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rol brohannes, rock out with my cock out.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:20 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks dat het een beetje poppy klinkt, vind ik dit echt een tof nummer. De clip is ook echt erg vet!
En nu met extra gratis nummertje erbij voor helemaal niets!
is al wegquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
GAM / [PS3 & X360 - Battlefield 3 deel 49] Piew, piew.
Je probeerde zeker jezelf voor te doen als gangsterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
eBay sent this message to F. Espinosa (****@hotmail.com, mijn email adres).
Your registered name is included to show this message originated from eBay.
Nogal apart, dat ik ineens F. Espinosa heet
Nieuw account aanmaken op ebay lukt ook niet, want ebay herkent gmail niet ofzo
FWP
Hoezo probeerde? Nick is frist 11 van de HGFquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je probeerde zeker jezelf voor te doen als gangster
Oke Bobquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:45 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je probeerde zeker jezelf voor te doen als gangster
Huh wat?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe waren de bitterballen Michhas?
What the fuck is FWP nou weer?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
eBay sent this message to F. Espinosa (****@hotmail.com, mijn email adres).
Your registered name is included to show this message originated from eBay.
Nogal apart, dat ik ineens F. Espinosa heet
Nieuw account aanmaken op ebay lukt ook niet, want ebay herkent gmail niet ofzo
FWP
First world problems toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
What the fuck is FWP nou weer?
YES!quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:14 schreef Frankii het volgende:
OH FUCK YES SHAKEWEIGHT OP iBOOD!
http://www.ibood.com/health-beauty-nl/nl/
Een forum fok! userquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:19 schreef quer het volgende:
[..]
Een forum fok! userha ha nou leuk hor en welkom hier we zijn heel blij metje komst gozer XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik ben ook heel blijquote:Op woensdag 16 januari 2013 07:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
ha ha nou leuk hor en welkom hier we zijn heel blij metje komst gozer XD
Zaligheid en jolijt alomquote:
zelfs met legendaries?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:41 schreef Rossdale het volgende:
Zjozz, Miech, Bozz! De nieuwe Borderlands DLC is uit en schijnt eindelijk pittig te zijn als je al lvl 50 bent.
Up for a challenge?
gelukkig begrijp jij allesquote:
Jammer van die 30 golden keys danquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Schijnbaar wel. Alleen nog steeds geen lvl cap verhoging
Vanavond is prima! Doe ik borderlands morgen welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja heb nu nog ff vakantie, dus dan was overdag wel handig
Doen we het woensdag avond? Donderdag kan ik pas na half 10 namelijk
Maak er maar donderdag van anders, want zoek het atm nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond is prima! Doe ik borderlands morgen wel
Mehh geen gears.quote:
TR gemaaktquote:
een oudje,maar blijft goed jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |