Schandalig. Ik zou serieus echt woest worden als ik daar supporter van was.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:37 schreef Grifte het volgende:
Zonde dat ze het normale thuisshirt hebben vervangen voor het onderste, nieuwe thuisshirt. Zo klassiek man die rood-witte banen.
Klopt, was ook veel woede over onder de fans. Helaas zie je ook daar dat het kutjesvolk er wel in mee gaat, en en masse dat shirt koopt, lekker trendy enzo.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:40 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Schandalig. Ik zou serieus echt woest worden als ik daar supporter van was.
Daarbij is het oude shirt ook nog veel mooier.
Goede vraag. Bij mijn weten volgens mij niet.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, was ook veel woede over onder de fans. Helaas zie je ook daar dat het kutjesvolk er wel in mee gaat, en en masse dat shirt koopt, lekker trendy enzo.
Is dat eigenlijk in Nederland gebeurt de laatste jaren, dat een thuisshirt radicaal werd veranderd zonder speciale reden als een jubileum?
Er staat toch niet monkey of ape...je kan het ook ge ver gaan zoeken, er zullen wel meer woorden, afkortingen ed. bestaan die in een andere taal iets totaal anders betekenen.iquote:Op zondag 13 januari 2013 09:40 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Schandalig. Ik zou serieus echt woest worden als ik daar supporter van was.
Daarbij is het oude shirt ook nog veel mooier.
Het gaat hem om de verandering van het shirt, niet een eventuele racistische sponsor.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:04 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Er staat toch niet monkey of ape...je kan het ook ge ver gaan zoeken, er zullen wel meer woorden, afkortingen ed. bestaan die in een andere taal iets totaal anders betekenen.i
Ik word echt zo moe van mensen die overal racisme in zien.
Ik denk dat het hem wel om de sponsor gaat. Buiten de vraag om hoeveel de TS van Engelse voetbalshirts historie afweet, wat kan er ''rascistisch'' worden opgevat aan de shirts buiten de sponsor?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het gaat hem om de verandering van het shirt, niet een eventuele racistische sponsor.
Want?quote:Op zondag 13 januari 2013 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Blackburn Rovers liep jarenlang met lonsdale op hun shirt rond lololol dat kan eg nie.
Nee hoor, t gaat om de verandering van de tenues lijkt mequote:Op zondag 13 januari 2013 14:17 schreef Maraten het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem wel om de sponsor gaat. Buiten de vraag om hoeveel de TS van Engelse voetbalshirts historie afweet, wat kan er ''rascistisch'' worden opgevat aan de shirts buiten de sponsor?
Mooie shirtsquote:Op zondag 13 januari 2013 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Blackburn Rovers liep jarenlang met lonsdale op hun shirt rond lololol dat kan eg nie.
Wtf lul jij man, racismequote:Op zondag 13 januari 2013 11:04 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Er staat toch niet monkey of ape...je kan het ook ge ver gaan zoeken, er zullen wel meer woorden, afkortingen ed. bestaan die in een andere taal iets totaal anders betekenen.i
Ik word echt zo moe van mensen die overal racisme in zien.
quote:Op zondag 13 januari 2013 14:17 schreef Maraten het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem wel om de sponsor gaat. Buiten de vraag om hoeveel de TS van Engelse voetbalshirts historie afweet, wat kan er ''rascistisch'' worden opgevat aan de shirts buiten de sponsor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |