kan ook prima met hem op mutequote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee want wie moet ik dan uitlachen en belachelijk maken?
Alleen die paar chapter achievements nog.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Welke nigga moet nog Spartan Ops doen?
Dat was m'n vraag niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Alleen die paar chapter achievements nog.
Maar Crysis SP wel............................quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:06 schreef KoningStoma het volgende:
Ik moet er nog zat, maar ik vind er geen hol aan...
Gears is wel leuk, maar het is geen crysisquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar Crysis SP wel............................
Maar wel een crisis.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Gears is wel leuk, maar het is geen crysis
fwpquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:18 schreef KoningStoma het volgende:
Fucking buurman die om half 8 begint met sneeuwschuiven, terwijl:
-het nog sneeuwt;
-het nog veel gaat sneeuwen;
-er nog weinig ligt;
-het fucking half 8 is.
SerieusEn ook echt de stoep van de halve straat hier
Zelfs achter een bloemperkje waar nooit iemand überhaupt loopt.. Wat motiveert hem?
Weinig putjes toegekend gekregen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo de werkdag zit er weer op #goodlife
Viel tegen ivm de sneeuw inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weinig putjes toegekend gekregen?
Heb je een keer overdag tijd? Misschien zaterdag of een zondag ofzo?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wanneer gaan we raggen met F1 2011?
Door de weeks moet ik werken en volgens mij heb ik eind maart pas weer een vrij weekendquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je een keer overdag tijd? Misschien zaterdag of een zondag ofzo?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Weinig putjes toegekend gekregen?
Ja heb nu nog ff vakantie, dus dan was overdag wel handigquote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Door de weeks moet ik werken en volgens mij heb ik eind maart pas weer een vrij weekend
Dus erm nee vrees van niet. Alleen 's avonds eigenlijk en dan vooral woensdag en donderdagavonden
O my god Naakte Bob en Naakte Bep.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:02 schreef Pixell het volgende:
De liefde straalt weer van dit topiek af!
[ afbeelding ]
Komt omdat jij er weer bent, schoonheid,quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:02 schreef Pixell het volgende:
De liefde straalt weer van dit topiek af!
[ afbeelding ]
No homo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Komt omdat jij er weer bent, schoonheid,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |