SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Vanmiddag begonnen met Deus Ex, ik ben nog niet heel erg onder de indruk..quote:
Nigga please, I'm treated like a fucking disease.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga
wanna know why I call myself a nigga so quick, cuz I pull down my draws an pull out a bigga dickquote:Op maandag 7 januari 2013 22:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nigga please, I'm treated like a fucking disease.
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nigga please, I'm treated like a fucking disease.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wanna know why I call myself a nigga so quick, cuz I pull down my draws an pull out a bigga dick
Nope, sorryquote:
Welk bier?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:37 schreef KoningStoma het volgende:
Bier om half 12 s'ochtends [ afbeelding ]
't is wel gears. stik en stoons.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hier mijn nieuwe commentary N-Joy.
Holy shit, ik heb dit gewoon gekeken. Die man. Die stemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hier mijn nieuwe commentary N-Joy.
Zo slecht, maar die TAR-21 met HB en Tube van jou ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef PierreTT het volgende:
Hij rolt met een Scorpion Evo met Target Finder![]()
Hohohoooo heartbeat, noobtubes en AT-4 + Danger Closequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zo slecht, maar die TAR-21 met HB en Tube van jou ook.
Hoax. Jouw commentary zou zijn: "Oh en hier call ik mijn hondjes en swarm in. Wacht even, even wat drinken pakken. Zo, en hier gaat mijn VSAT de lucht in. Wacht even een hapje van mijn frikandelbroodje. Oh en hier ga ik dood, jammer. Even koffie pakken."quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoax. Jouw commentary zou zijn: "Oh en hier call ik mijn hondjes en swarm in. Wacht even, even wat drinken pakken. Zo, en hier gaat mijn VSAT de lucht in. Wacht even een hapje van mijn frikandelbroodje. Oh en hier ga ik dood, jammer. Even koffie pakken."
fixedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hier mijn nieuwe kommenterrie N-Joy.
Gisteren was ik zo boos dat ik dood ging door mijn eigen swarm dat ik eruit ging. Treyarch heeft het ook niet opgeslagen in theatre anders had ik het geuploadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoax. Jouw commentary zou zijn: "Oh en hier call ik mijn hondjes en swarm in. Wacht even, even wat drinken pakken. Zo, en hier gaat mijn VSAT de lucht in. Wacht even een hapje van mijn frikandelbroodje. Oh en hier ga ik dood, jammer. Even koffie pakken."
Dat was zo mooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gisteren was ik zo boos dat ik dood ging door mijn eigen swarm dat ik eruit ging. Treyarch heeft het ook niet opgeslagen in theatre anders had ik het geupload
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |