SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Vanmiddag begonnen met Deus Ex, ik ben nog niet heel erg onder de indruk..quote:
Nigga please, I'm treated like a fucking disease.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga
wanna know why I call myself a nigga so quick, cuz I pull down my draws an pull out a bigga dickquote:Op maandag 7 januari 2013 22:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nigga please, I'm treated like a fucking disease.
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nigga please, I'm treated like a fucking disease.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wanna know why I call myself a nigga so quick, cuz I pull down my draws an pull out a bigga dick
Nope, sorryquote:
Welk bier?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:37 schreef KoningStoma het volgende:
Bier om half 12 s'ochtends [ afbeelding ]
't is wel gears. stik en stoons.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hier mijn nieuwe commentary N-Joy.
Holy shit, ik heb dit gewoon gekeken. Die man. Die stemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hier mijn nieuwe commentary N-Joy.
Zo slecht, maar die TAR-21 met HB en Tube van jou ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef PierreTT het volgende:
Hij rolt met een Scorpion Evo met Target Finder![]()
Hohohoooo heartbeat, noobtubes en AT-4 + Danger Closequote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zo slecht, maar die TAR-21 met HB en Tube van jou ook.
Hoax. Jouw commentary zou zijn: "Oh en hier call ik mijn hondjes en swarm in. Wacht even, even wat drinken pakken. Zo, en hier gaat mijn VSAT de lucht in. Wacht even een hapje van mijn frikandelbroodje. Oh en hier ga ik dood, jammer. Even koffie pakken."quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoax. Jouw commentary zou zijn: "Oh en hier call ik mijn hondjes en swarm in. Wacht even, even wat drinken pakken. Zo, en hier gaat mijn VSAT de lucht in. Wacht even een hapje van mijn frikandelbroodje. Oh en hier ga ik dood, jammer. Even koffie pakken."
fixedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hier mijn nieuwe kommenterrie N-Joy.
Gisteren was ik zo boos dat ik dood ging door mijn eigen swarm dat ik eruit ging. Treyarch heeft het ook niet opgeslagen in theatre anders had ik het geuploadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoax. Jouw commentary zou zijn: "Oh en hier call ik mijn hondjes en swarm in. Wacht even, even wat drinken pakken. Zo, en hier gaat mijn VSAT de lucht in. Wacht even een hapje van mijn frikandelbroodje. Oh en hier ga ik dood, jammer. Even koffie pakken."
Dat was zo mooiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gisteren was ik zo boos dat ik dood ging door mijn eigen swarm dat ik eruit ging. Treyarch heeft het ook niet opgeslagen in theatre anders had ik het geupload
Maar nét niet zo mooi als doodgaan door je eigen hond.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was zo mooi![]()
Zelf dood gaan door je eigen swarm
Gebeurd echt te vaak is me een partij irritantquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was zo mooi![]()
Zelf dood gaan door je eigen swarm
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar nét niet zo mooi als doodgaan door je eigen hond.
Ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Beste Black Ops 2-speler reset stats om DDoS-aanvallen
Stef doe jij dit ook dan.
Ik heb iemand in mijn lijst die op plek 195 in de wereld staat qua score. Die heeft ook al 17 dagen speeltijdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:19 schreef KoningStoma het volgende:
Als hij daadwerkelijk bovenaan die lijst stond, was hij dan niet een hacker/booster? Of doen ze daar tegenwoordig wat aan?
MLG speler die hackt/boost?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:19 schreef KoningStoma het volgende:
Als hij daadwerkelijk bovenaan die lijst stond, was hij dan niet een hacker/booster? Of doen ze daar tegenwoordig wat aan?
Ik heb zitten huilen op mijn werk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Holy shit, ik heb dit gewoon gekeken. Die man. Die stem
Gemeente Purmerend zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb zitten huilen op mijn werk.
Je bedoelt buurthuis?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gemeente Purmerend zal nooit meer hetzelfde zijn
Werk voor de gemeente Amsterdamquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gemeente Purmerend zal nooit meer hetzelfde zijn
wat een pauperquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef PierreTT het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef PierreTT het volgende:
Shepperd's pie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
What you order, Salisbury Steak?
And it's gone.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:47 schreef Michhas het volgende:
Voor het eerst in twee weken zon... IT BUUUURNS, AAAH MY EEEEEYES!
En die ene week dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In het zuiden schijnt altijd de zon
hacked lobby allesquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:59 schreef SoldMayor het volgende:
GTAIV met nick en bassie.![]()
![]()
En nog steeds veel mensen online in GTA.
Toch ook opgenomen met el gato hoop ik?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148164916
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/148164906
Piet, Nick en Sold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |