quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:31 schreef Gekkebobo het volgende:
moet je dan gaatjes in je oren laten zetten of kan je die er ook op plakken?
Ten minste, dat is de Amerikaanse regel volgens Family Guy, Two And A Half Men, Off-Centre, Tosh.O en ja... ik kijk weinig tv verder, maar dat weet ik toevallig nog wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:56 schreef Gekkebobo het volgende:
[..]
haha ja daarom ik dacht van ik vraag het hier even, heb advies nodig
kijk, zoiets bedoel ik nou.. heeft iemand ervaring met dit soort "magnetische" oorbellen? hoe goed deze blijven zitten enzquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:11 schreef alors het volgende:
Ik vind twee wel mooier dan één. En je hebt ook magnetische dan hoef je geen gaatje, maar hoe goed dat blijft zitten, geen idee. Hier bv. http://www.anneq.nl/index(...)en/76-rond-4-of-5-mm
Als je laat schieten en je vind het niks kun je ze ook altijd weer uitdoen en dicht laten groeien, je bent niet voor het leven getekend ofzo
ik heb samen met de toezichthouder besloten dat ik niet meer ga reageren op mensen die mij uitlokken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
Sowieso oorbellen zijn al gay, maar ze niet durfen te laten schieten![]()
Lieverdje, hij heeft wel een punt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:26 schreef Gekkebobo het volgende:
[..]
ik heb samen met de toezichthouder besloten dat ik niet meer ga reageren op mensen die mij uitlokken.
De toezichthouder, mooiquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:26 schreef Gekkebobo het volgende:
[..]
ik heb samen met de toezichthouder besloten dat ik niet meer ga reageren op mensen die mij uitlokken.
meestal heb k adidas vestje aan met bodywarmer.. ben aardig sportief type zegmaar.. ik denk dat ik even van die plakkers ga halen.. kan ik die het beste op internet bestellen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:54 schreef GodsSon het volgende:
[..]
De toezichthouder, mooi
Maar die Ronaldo dingen zijn al snel "gay" of "pauper" volgens velen. Je ziet ze vaak in cominatie met bontkraag of glimjassen, als dat je past is het prima.
Als je het doet wel voor echte gaan, die plakkers kan je eens doen om te kijken of het staat, maar is wel erg slecht als je dat blijft gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |