YES!quote:Op woensdag 16 januari 2013 00:14 schreef Frankii het volgende:
OH FUCK YES SHAKEWEIGHT OP iBOOD!
http://www.ibood.com/health-beauty-nl/nl/
Een forum fok! userquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op woensdag 16 januari 2013 07:19 schreef quer het volgende:
[..]
Een forum fok! userha ha nou leuk hor en welkom hier we zijn heel blij metje komst gozer XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik ben ook heel blijquote:Op woensdag 16 januari 2013 07:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
ha ha nou leuk hor en welkom hier we zijn heel blij metje komst gozer XD
Zaligheid en jolijt alomquote:
zelfs met legendaries?quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:41 schreef Rossdale het volgende:
Zjozz, Miech, Bozz! De nieuwe Borderlands DLC is uit en schijnt eindelijk pittig te zijn als je al lvl 50 bent.
Up for a challenge?
gelukkig begrijp jij allesquote:
Jammer van die 30 golden keys danquote:Op woensdag 16 januari 2013 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Schijnbaar wel. Alleen nog steeds geen lvl cap verhoging
Vanavond is prima! Doe ik borderlands morgen welquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja heb nu nog ff vakantie, dus dan was overdag wel handig
Doen we het woensdag avond? Donderdag kan ik pas na half 10 namelijk
Maak er maar donderdag van anders, want zoek het atm nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond is prima! Doe ik borderlands morgen wel
Mehh geen gears.quote:
TR gemaaktquote:
een oudje,maar blijft goed jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |