Ja, de achtergrond is zwart. Maar dat komt omdat Rolfjen faalt.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:12 schreef minthy het volgende:
Oh, is er nog meer veranderd? Ik zie alleen rode kruizen door een aantal gevallen dj's
Klopt, wil ik wel mee bezig gaan.quote:
o lol :dquote:Op maandag 7 januari 2013 18:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De background is niet meer transparant.
Hij is daar 9quote:Op maandag 7 januari 2013 18:55 schreef Evertjan het volgende:
en nieuwe fotos in de OP Domien lijkt wel 12 op deze foto
Twitter:quote:Op maandag 7 januari 2013 18:55 schreef Evertjan het volgende:
en nieuwe fotos in de OP Domien lijkt wel 12 op deze foto
WHahahaquote:Op maandag 7 januari 2013 19:20 schreef Pino112 het volgende:
Kom dit net tegen op de Flickr van Michiel:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ].
De Pizzabus in Eindhovenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:53 schreef Evertjan het volgende:
de uitvinding voor 3rdrock
http://www.mobielepizzabakker.com/
pino de OP banner is nu wel weer transparant overignensquote:Op maandag 7 januari 2013 18:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De background is niet meer transparant.
3rd flikkert spontaan z'n pizza tegen de muurquote:Op maandag 7 januari 2013 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
plaag die jongen nou niet zo.
De volgende keer als zijn pizza mislukt, mag ie wel bij mij komen eten. Zal ik hem eens een fatsoenlijke maaltijd voorschotelen!
ik wil natuurlijk wel eerst pics van zijn mislukte pizzaquote:Op maandag 7 januari 2013 19:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
3rd flikkert spontaan z'n pizza tegen de muur
Enig. Heb de nieuwe al bijna af.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
pino de OP banner is nu wel weer transparant overignens
Ik weet niet, het ding hing voor mijn kopquote:Op maandag 7 januari 2013 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
wat vonden jullie van de nieuwe plaat?
volgens mij heb ik een slecht gevoel voor humor, want ik moest hier echt ff heel hard om lachenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik weet niet, het ding hing voor mijn kop
hahahaha
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
volgens mij heb ik een slecht gevoel voor humor, want ik moest hier echt ff heel hard om lachen
kak, de vorige heb ik zaterdag in de vuilcontainer gegooid, maar vrijdag weer een kansquote:Op maandag 7 januari 2013 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik wil natuurlijk wel eerst pics van zijn mislukte pizza
wat is er nu belangrijker, je toekomstige echtgenooit die je amper kent of familie waar je al eeuwen mee zit opgescheept?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
dit weekend kan ik niet, familieafspraken.
Psssst... Rock!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak, de vorige heb ik zaterdag in de vuilcontainer gegooid, maar vrijdag weer een kanseen pizza expres laten mislukken is beneden mijn waardigheid...maar ach, wat stelt mijn waardigheid nou voor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Psssst... Rock!das duidelijk een vieze studentenhuisoven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar trap ik dus niet in
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat is er nu belangrijker, je toekomstige echtgenooit die je amper kent of familie waar je al eeuwen mee zit opgescheept?
en het erge is....dat was een onbedoelde typefoutquote:
nog grappigerquote:Op maandag 7 januari 2013 20:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en het erge is....dat was een onbedoelde typefout![]()
wwaar is ze voor nodig dan?quote:
Rolfje wil weer uitgescholden worden?quote:
quote:
Wel superstoer!!!!!11quote:Op maandag 7 januari 2013 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik deze in de OP zetten voor Giel?
Waar zijn Jelmer en Fredquote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef wolfrolf het volgende:
RIP oude header
[ afbeelding ]
Welkom Nieuwe!
[ afbeelding ]
Props voor Pino112![]()
Precies! Incompleet!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar is Tamara? En Pieter? En Tjibbe?
Hoi!quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:19 schreef CindieY het volgende:
Als Sophie er in mag, mogen al die anderen ook. Sophie is ook maar sidekick, geen dj.
http://3fm.nl/djs.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:19 schreef CindieY het volgende:
Als Sophie er in mag, mogen al die anderen ook. Sophie is ook maar sidekick, geen dj.
Pien. Haters zullen hatenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad!
Pino
Maak jij een betere?
wat een gehuil cindyquote:Op maandag 7 januari 2013 21:19 schreef CindieY het volgende:
Ik probeerde een punt te maken, het boeit me verder niet zoveel, maar ik faalde schijnbaarquote:
Ook in de nacht wordt muziek gedraaidquote:
trolololololquote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook in de nacht wordt muziek gedraaid
Dat klopt.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook in de nacht wordt muziek gedraaid
nja nouja ze is een preasuntatoahr ofzoquote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik probeerde een punt te maken, het boeit me verder niet zoveel, maar ik faalde schijnbaarNooit geweten dat Sophie zichzelf dj mag noemen.
quote:
quote:Universele Verklaring van de Rechten van de Mens
Artikel 1
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen.
Bron: http://www.mensenrechten.(...)enrechten-op-een-rij
Het is PSRadio met Paul en Sophie (vandaar ook PS hiahohao), dus dan ben je geen sidekick.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik probeerde een punt te maken, het boeit me verder niet zoveel, maar ik faalde schijnbaarNooit geweten dat Sophie zichzelf dj mag noemen.
trololololololquote:Op maandag 7 januari 2013 21:30 schreef henkde_j het volgende:
Alle DJs of geen DJs!
Moet ik anders een TR maken?!
Dan moet je Ramon er uit knikkeren, want Ramon is nachtdj. Anders was het wel TimurEnRamonOpenRadio geweest.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is PSRadio met Paul en Sophie (vandaar ook PS hiahohao), dus dan ben je geen sidekick.
Anders moet EffeEkdom ook maar EffeEkdomToussainEnKok heten bijvoorbeeld.
Dan moet Ramon ook uit de OP hij is ook een nachtjock en het is Timur OpenRadio en geen Timur en RamonOpenradioquote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is PSRadio met Paul en Sophie (vandaar ook PS hiahohao), dus dan ben je geen sidekick.
Anders moet EffeEkdom ook maar EffeEkdomToussainEnKok heten bijvoorbeeld.
GMTAquote:Op maandag 7 januari 2013 21:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan moet Ramon ook uit de OP hij is ook een nachtjock en het is Timur OpenRadio en geen Timur en RamonOpenradio
Neen, als je dan zo nodig onderscheid wilt maken, moet je het ook goed doenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:32 schreef wolfrolf het volgende:
MIJn hemel kleuters
Wat een gejank om een keurig mooie header
stfu ofzo
Zie OP.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:30 schreef henkde_j het volgende:
Alle DJs of geen DJs!
Moet ik anders een TR maken?!
getverderriequote:Op maandag 7 januari 2013 21:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neen, als je dan zo nodig onderscheid wilt maken, moet je het ook goed doen
Dan ken je mij nog nietquote:Op maandag 7 januari 2013 21:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
getverderrie
ik dacht ik gooi wat krachttermen erin dan ben je wel geimponeerd
OMG! Ik krijg net te horen dat ik genomineerd ben voor de Nobel Peace Prizequote:
#liefdagboek.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
OMG! Ik krijg net te horen dat ik genomineerd ben voor de Nobel Peace Prize
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
OMG! Ik krijg net te horen dat ik genomineerd ben voor de Nobel trololol Prize
Prima.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef henkde_j het volgende:
Ik kan ze wel allemaal bij elkaar plempen
Google is je vriend.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef henkde_j het volgende:
Iemand toevallig een mapje online waar alle DJs instaan?
http://www.3fm.nl/djsquote:Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef henkde_j het volgende:
Wil je Sander de Heer?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:55 schreef henkde_j het volgende:
Maar even een scriptje zoeken om snel alle plaatjes er af te trekken.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar even een scriptje zoeken om snel alle plaatjes er af te trekken.
Ben te lui om ze 1 voor 1 te downloaden
Je kan ook gewoon de pagina als html met afbeeldingen downloaden hè.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar even een scriptje zoeken om snel alle plaatjes er af te trekken.
Ben te lui om ze 1 voor 1 te downloaden
Henkie kan ook in de OP kijken.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de pagina als html met afbeeldingen downloaden hè.Daar heb je een browser voor.
kquote:
Ik had het over die /djs/ pagina, als hij die gewoon als htmlpagina opslaat met z'n browsert, heeft ie alle afbeeldingen in één klap. Mja.quote:
Godsklere, duurt langquote:
Ja inderdaad! Dat ding is onderhand zo oud..quote:Op maandag 7 januari 2013 22:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt het niet het es tijd om het plaatje in de OP te updaten?
Neen. Dat eeuwige gedweep met Rudy.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:27 schreef henkde_j het volgende:
Maareh, is er misschien nog een DJ nummero 28?
Komt anders wat lelijk uit met de lay out
Ik vind dat DER RUDY er wel bij mag
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Stop gewoon iedereen in die header, geluidsmannen, cameramensen etc...
Als je de foto's regelt doe ik de restquote:Op maandag 7 januari 2013 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Stop gewoon iedereen in die header, geluidsmannen, cameramensen etc...
Heb je het al gehoord? GIEL IS TERUG OP 3FMquote:Op maandag 7 januari 2013 22:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
Als je de foto's regelt doe ik de rest
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord? GIEL IS TERUG OP 3FM
ehm.... Tjibbe? hij is dan wellicht maar producer, maar voor mij wel een deel vd sfeer in EW...quote:Op maandag 7 januari 2013 22:27 schreef henkde_j het volgende:
Maareh, is er misschien nog een DJ nummero 28?
Komt anders wat lelijk uit met de lay out
Ik vind dat DER RUDY er wel bij mag
JAAAAAAAAAA GIEEEEEEEEEEEEEEELquote:Op maandag 7 januari 2013 23:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord? GIEL IS TERUG OP 3FM
Een plaatje, is het niet?quote:
Ja briljant.quote:
Met 27Djs kon ik geen 2 gelijke rijen maken. Dus ik moest een positie opvullen. Dan maar zoquote:Op maandag 7 januari 2013 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja briljant.
Ik kan me alleen de laatste keer niet herinneren dat Markie Rutte een programma deed op het linkse 3FM
Ik hou van jequote:Op maandag 7 januari 2013 23:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Met 27Djs kon ik geen 2 gelijke rijen maken. Dus ik moest een positie opvullen. Dan maar zo
x2quote:Op maandag 7 januari 2013 23:14 schreef Paul het volgende:
[..]
GIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
[ afbeelding ]
Daarom had ik dus een paar minuten extra nodigquote:Op maandag 7 januari 2013 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik hou van je
Ik moet er stevig om lachen om rutte daar tussen te zien staan met z'n geepsmoel
EN TERING die bril van Rab
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die griet van em vind ik maar vreemd Paul, sorry
Ja maar die ogenquote:Op maandag 7 januari 2013 23:17 schreef Paul het volgende:
[..]Alles is perfect aan Giel, dus ook zijn liefje
! JA!
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:21 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf aait wat in de ronte in het topic
Coolquote:Op maandag 7 januari 2013 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
lief dagboek
volgende week ga ik samen met menem paps naar de film Gangster Squadlueck he
grgr
wolfrolf
Ja wel leukquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:21 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf aait wat in de ronte in het topic
Ja, helemaal prima! Ik heb m'n vriendin eindelijk een scheiding aangepraat geloof ikquote:
Ben je er zoeenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, helemaal prima! Ik heb m'n vriendin eindelijk een scheiding aangepraat geloof ik
Iets met veel ruzie, verbale en fysieke agressie en 2 zeer jonge kindjes die alles meekrijgenquote:
Oh, ja dan verdient hij hetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets met veel ruzie, verbale en fysieke agressie en 2 zeer jonge kindjes die alles meekrijgen![]()
In goede relaties stook ik niet.
Zij is ook niet bepaald onschuldig hoor! Waar er twee vechten, hebben er twee schuldquote:
Wat correctquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Zij is ook niet bepaald onschuldig hoor! Waar er twee vechten, hebben er twee schuld
Jazekerquote:Op maandag 7 januari 2013 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja wel leuk
Zijn je katjes weer een beetje op adem van al het knalgeweld?
Tja. Het is vaak gemakkelijk om de oorzaak van een ontstane situatie volledig bij een ander te leggen, maar dat vind ik (in dit geval) niet eerlijk. Ze weet zelf ook dat ze een kreng kan zijn, dat scheelt wel een beetjequote:
Wat dat betreft passen ze dus wel bij elkaarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja. Het is vaak gemakkelijk om de oorzaak van een ontstane situatie volledig bij een ander te leggen, maar dat vind ik (in dit geval) niet eerlijk. Ze weet zelf ook dat ze een kreng kan zijn, dat scheelt wel een beetje
Neu, niet echtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat dat betreft passen ze dus wel bij elkaar
Hmm ja scheiding an sich is geen probleem. Alleen klote voor de kindersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, niet echt![]()
Zeker niet met rondhuppelende koters, dat vind ik het meest triest eigenlijk...
Precies. Dat ze elkaar half de hersens inslaan is ook niet echt tof, maar daarover hoeven ze bij mij niet meer zielig te doen, dat doe je elkaar aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hmm ja scheiding an sich is geen probleem. Alleen klote voor de kinders![]()
Allemaal op Jim aan het wachtenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:44 schreef minthy het volgende:
Waar is trouwens al dat bruisende maandagnacht-volk gebleven?!
Ik vind het een schatje, kan er niks aan doenquote:
Nou, wat let je? Ik denk dat hij nog wel beschikbaar isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het een schatje, kan er niks aan doen
Meh, ik val meer op het type "ruwe bolster, blanke pit", "grote bek, klein hartje" enzovoorts. Komt niet echt overeen... Maar toch, hij heeft iets aandoenlijksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nou, wat let je? Ik denk dat hij nog wel beschikbaar is
Wolfrolfquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, ik val meer op het type "ruwe bolster, blanke pit", "grote bek, klein hartje" enzovoorts. Komt niet echt overeen... Maar toch, hij heeft iets aandoenlijks![]()
Te bezet, te jong en hij woont me veel te ver wegquote:
En 1m60quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, ik val meer op het type "ruwe bolster, blanke pit", "grote bek, klein hartje" enzovoorts. Komt niet echt overeen... Maar toch, hij heeft iets aandoenlijks![]()
Oh, echt?! Nee, dat wordt dan niets, ik tik de 1.80 aanquote:
Zei hij netquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, echt?! Nee, dat wordt dan niets, ik tik de 1.80 aan
Oh, ik luister maar half, ben geconcentreerd aan het typenquote:
Ow okquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Te bezet, te jong en hij woont me veel te ver weg
Hij vindt het ook een triest iets, benadrukt dat steeds en daarom meent hij dat we hier 's ochtends graag herhaaldelijk naar luisteren. Goede gast hoor, die Giel, maar na twee dagen nu alweer beu, same shit, different day. Heb de ouwelullenzender maar weer op gezet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat kuiken echt zo kut, en wat dat betreft geen verrassing dat Giel het geweldig vindt
dat klonk ook best triest dat kuikentjes gedoe...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij vindt het ook een triest iets, benadrukt dat steeds en daarom meent hij dat we hier 's ochtends graag herhaaldelijk naar luisteren. Goede gast hoor, die Giel, maar na twee dagen nu alweer beu, same shit, different day. Heb de ouwelullenzender maar weer op gezet.
Desondanks, goedemorgen!
Chillaxquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niemand, echt niemand zit op deze onzin te wachten, Giel en Domientje.
Godverquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik maakte ook de flauwste opmerking ever vrijdag met m'n date
Ze ging haar lenzen uitdoen, dus ik zeg: goed plan, gelukkig heb ik daglenzen
Dus ik sta voor de prullenbak en zeg: Daaaaaaaaaaaag lenzen
Gelukkig kon ze er om lachenZal de wijn wel zijn geweest
Ze lag al in m'n bed en (volgens mij, weet het niet meer zekerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Godver![]()
Dan weet je zeker dat je date niet meer kan falen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze lag al in m'n bed en (volgens mij, weet het niet meer zeker) was het kwaad al geschied, no way back
quote:
Toppiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
@wolfrolf: Er is een gecodeerde boodschap naar je onderweg! De sleutel om deze te ontcijferen volgt in het volgende bericht, vermoedelijk rond een uurtje of 14:00-15:00
Ma'amquote:
Dat is toch die band met dat heppydepeppy-plaatje? Leuk welquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
The Griswolds....
Het belooft nu al niet veel goed
Ja dat klotegestuiterquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is toch die band met dat heppydepeppy-plaatje? Leuk wel
Ik hou wel van dan gestuiterquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat klotegestuiter
Doe mij dan liever Anouk zoals nu
#ivhnwquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:39 schreef CindieY het volgende:
Mag ik alvast zeggen "we weten het nu wel"? Hebben we dat ook maar gehad
Kan je dat niet DMen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
@Wolfrolf:
De sleutel om het vorige bericht te ontcijferen is onderweg
Precies. Ik lees veel gemekker en meh-meh-meh. Post gewoon normaal mee of hou je waffeltje!quote:
Het lijken wel Amerikaanse praktijkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Ik ga vanmiddag naar m'n advocaat voor een schadeclaim, want ik heb natuurlijk emotionele schade enzo..."
Dat de politie geen excuses aanbiedt is kwalijk, maar dit is gewoon om te kotsen
quote:
quote:
Ik vind het stom dat ze hem uit de nieuwe versies van word hebben gehaald!quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
"Ik maak een plan, ik maak nooit meer een plan plaat"
Ik mis deze wel eens ja!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat ze hem uit de nieuwe versies van word hebben gehaald!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |