Ja, de achtergrond is zwart. Maar dat komt omdat Rolfjen faalt.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:12 schreef minthy het volgende:
Oh, is er nog meer veranderd? Ik zie alleen rode kruizen door een aantal gevallen dj's
Klopt, wil ik wel mee bezig gaan.quote:
o lol :dquote:Op maandag 7 januari 2013 18:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De background is niet meer transparant.
Hij is daar 9quote:Op maandag 7 januari 2013 18:55 schreef Evertjan het volgende:
en nieuwe fotos in de OP Domien lijkt wel 12 op deze foto
Twitter:quote:Op maandag 7 januari 2013 18:55 schreef Evertjan het volgende:
en nieuwe fotos in de OP Domien lijkt wel 12 op deze foto
WHahahaquote:Op maandag 7 januari 2013 19:20 schreef Pino112 het volgende:
Kom dit net tegen op de Flickr van Michiel:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ].
De Pizzabus in Eindhovenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:53 schreef Evertjan het volgende:
de uitvinding voor 3rdrock
http://www.mobielepizzabakker.com/
pino de OP banner is nu wel weer transparant overignensquote:Op maandag 7 januari 2013 18:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De background is niet meer transparant.
3rd flikkert spontaan z'n pizza tegen de muurquote:Op maandag 7 januari 2013 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
plaag die jongen nou niet zo.
De volgende keer als zijn pizza mislukt, mag ie wel bij mij komen eten. Zal ik hem eens een fatsoenlijke maaltijd voorschotelen!
ik wil natuurlijk wel eerst pics van zijn mislukte pizzaquote:Op maandag 7 januari 2013 19:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
3rd flikkert spontaan z'n pizza tegen de muur
Enig. Heb de nieuwe al bijna af.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
pino de OP banner is nu wel weer transparant overignens
Ik weet niet, het ding hing voor mijn kopquote:Op maandag 7 januari 2013 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
wat vonden jullie van de nieuwe plaat?
volgens mij heb ik een slecht gevoel voor humor, want ik moest hier echt ff heel hard om lachenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik weet niet, het ding hing voor mijn kop
hahahaha
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
volgens mij heb ik een slecht gevoel voor humor, want ik moest hier echt ff heel hard om lachen
kak, de vorige heb ik zaterdag in de vuilcontainer gegooid, maar vrijdag weer een kansquote:Op maandag 7 januari 2013 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik wil natuurlijk wel eerst pics van zijn mislukte pizza
wat is er nu belangrijker, je toekomstige echtgenooit die je amper kent of familie waar je al eeuwen mee zit opgescheept?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
dit weekend kan ik niet, familieafspraken.
Psssst... Rock!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak, de vorige heb ik zaterdag in de vuilcontainer gegooid, maar vrijdag weer een kanseen pizza expres laten mislukken is beneden mijn waardigheid...maar ach, wat stelt mijn waardigheid nou voor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Psssst... Rock!das duidelijk een vieze studentenhuisoven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar trap ik dus niet in
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat is er nu belangrijker, je toekomstige echtgenooit die je amper kent of familie waar je al eeuwen mee zit opgescheept?
en het erge is....dat was een onbedoelde typefoutquote:
nog grappigerquote:Op maandag 7 januari 2013 20:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en het erge is....dat was een onbedoelde typefout![]()
wwaar is ze voor nodig dan?quote:
Rolfje wil weer uitgescholden worden?quote:
quote:
Wel superstoer!!!!!11quote:Op maandag 7 januari 2013 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik deze in de OP zetten voor Giel?
Waar zijn Jelmer en Fredquote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef wolfrolf het volgende:
RIP oude header
[ afbeelding ]
Welkom Nieuwe!
[ afbeelding ]
Props voor Pino112![]()
Precies! Incompleet!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar is Tamara? En Pieter? En Tjibbe?
Hoi!quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:19 schreef CindieY het volgende:
Als Sophie er in mag, mogen al die anderen ook. Sophie is ook maar sidekick, geen dj.
http://3fm.nl/djs.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:19 schreef CindieY het volgende:
Als Sophie er in mag, mogen al die anderen ook. Sophie is ook maar sidekick, geen dj.
Pien. Haters zullen hatenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad!
Pino
Maak jij een betere?
wat een gehuil cindyquote:Op maandag 7 januari 2013 21:19 schreef CindieY het volgende:
Ik probeerde een punt te maken, het boeit me verder niet zoveel, maar ik faalde schijnbaarquote:
Ook in de nacht wordt muziek gedraaidquote:
trolololololquote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook in de nacht wordt muziek gedraaid
Dat klopt.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook in de nacht wordt muziek gedraaid
nja nouja ze is een preasuntatoahr ofzoquote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik probeerde een punt te maken, het boeit me verder niet zoveel, maar ik faalde schijnbaarNooit geweten dat Sophie zichzelf dj mag noemen.
quote:
quote:Universele Verklaring van de Rechten van de Mens
Artikel 1
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen.
Bron: http://www.mensenrechten.(...)enrechten-op-een-rij
Het is PSRadio met Paul en Sophie (vandaar ook PS hiahohao), dus dan ben je geen sidekick.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik probeerde een punt te maken, het boeit me verder niet zoveel, maar ik faalde schijnbaarNooit geweten dat Sophie zichzelf dj mag noemen.
trololololololquote:Op maandag 7 januari 2013 21:30 schreef henkde_j het volgende:
Alle DJs of geen DJs!
Moet ik anders een TR maken?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |