*BAM* Muziek, dames en heren.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar lach je ook als ik met mijn ghettoblaster je kantoor binnen loop HAA!
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:25 schreef omelette het volgende:
3 foutjes op argumentatie bij jvb. Casus ging voor m'n gevoel nog beter dus komt wel goed ditMorgen hele dag bezig voor staatsrecht
Goed bezig!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:25 schreef omelette het volgende:
3 foutjes op argumentatie bij jvb. Casus ging voor m'n gevoel nog beter dus komt wel goed ditMorgen hele dag bezig voor staatsrecht
Ik deins nergens voor terug, echt novietendoorzettingsvermogen!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je komt niet langs de beveiligde deuren zonder pasje.
Nee. Niet omdat ik een klootzak ben maar omdat ik niet wil dat dat spul gaat zwerven waarbij iedereen commentaar kan geven op eventuele miskleunen. Ook al had ik zelf een 8quote:
Pff ja totaal geen zin in staatsrecht lerenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:25 schreef omelette het volgende:
Best dik glas, maar ik nodig je van harte uit om het te proberen!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik deins nergens voor terug, echt novietendoorzettingsvermogen!
Plus de makkelijkste tentamens.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:27 schreef Valid het volgende:
[..]
[..]
Goed bezig!
Verheug je er nou maar op, staatsrecht is prachtig!Vond het echt één van de mooiste vakken uit het eerste jaar.
Een interesse in politiek is eigenlijk wel must alleen.
Heel die trein is zelfs uit de dienstregeling genomen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat station is al 15 jaar gepasseerd.
Als het echt van die figuren zijn die er met de pet naar gooien en dan even denken te gaan scoren op jouw inzet, zou ik er echt schijt aan hebben.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee. Niet omdat ik een klootzak ben maar omdat ik niet wil dat dat spul gaat zwerven waarbij iedereen commentaar kan geven op eventuele miskleunen. Ook al had ik zelf een 8
Inderdaad. Als je dat niet zo hebt is staatsrecht een hel trouwens.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:27 schreef Valid het volgende:
[..]
[..]
Goed bezig!
Verheug je er nou maar op, staatsrecht is prachtig!Vond het echt één van de mooiste vakken uit het eerste jaar.
Een interesse in politiek is eigenlijk wel must alleen.
Komt af en toe nog, uit nostalgie, een station aandoen zeker.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heel die trein is zelfs uit de dienstregeling genomen.
Zo zie ik het graag.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik deins nergens voor terug, echt novietendoorzettingsvermogen!
Misschien wil Erik me wel helpen, springt hij eerst tegen het glas aan met zijn lichaam en dan kan ik er doorquote:Op maandag 7 januari 2013 21:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Best dik glas, maar ik nodig je van harte uit om het te proberen!
Ook dat wel ja. Ik neem het zelf erg serieus, maak ook .pdf bestanden en alles.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als het echt van die figuren zijn die er met de pet naar gooien en dan even denken te gaan scoren op jouw inzet, zou ik er echt schijt aan hebben.
Wat rijdt er nu voor in de plaats dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heel af en toe wordt er inderdaad nogquote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Komt af en toe nog, uit nostalgie, een station aandoen zeker.
Sorry maar zelfs ik kan niet in twee gesprekken tegelijk sexuele toespelingen in treintermen verpakken.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat rijdt er nu voor in de plaats dan?
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sorry maar zelfs ik kan niet in twee gesprekken tegelijk sexuele toespelingen in treintermen verpakken.
quote:"Hey mooi klein meisje met haar ondeugende bruine ogen en lang golvend bruin haar. Ik gok dat je zo 1,67 bent. En je hebt een hele lekere kont. Heb je zin om een keer met mij een biertje te pakken? X"
Een biertje van ongeveer 22,5 centimeter hoog met 18 millimeter schuim that is. Want schatten kan 'ie.quote:
Heb jij ook vaak last van seinstoringen?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heel af en toe wordt er inderdaad nog
wel eens een stevig potje gerangeerd.
Held.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een biertje van ongeveer 22,5 centimeter hoog met 18 millimeter schuim that is. Want schatten kan 'ie.
Ja en over een wissel hoef ik überhaupt niet te beginnen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Heb jij ook vaak last van seinstoringen?
Springen er ook vaak mensen voor jouw trein?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja en over een wissel hoef ik überhaupt niet te beginnen.
Dat niet. Mijn hondekop schrikt veel mensen af.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Springen er ook vaak mensen voor jouw trein?
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En niet eens voor mijn lichaam.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat station is al 15 jaar gepasseerd.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Komt af en toe nog, uit nostalgie, een station aandoen zeker.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heel af en toe wordt er inderdaad nog
wel eens een stevig potje gerangeerd.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Heb jij ook vaak last van seinstoringen?
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja en over een wissel hoef ik überhaupt niet te beginnen.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Springen er ook vaak mensen voor jouw trein?
Ja, leuke jongens met gevoel voor humor, charme en een leuk uiterlijk staan bekend om dit soort waardeloze berichtjes anoniem op Facebookquote:Op maandag 7 januari 2013 21:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het klinkt enorm fout inderdaad. Maar misschien is het nog wel wat geworden ook
Ik bedoelde eigenlijk een huidskleur grap maar whateverquote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij wil horen dat ik altijd betaal hè vieslel.
Vergeet je niet je voordeelurenpas zo door die........te halen?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij wil horen dat ik altijd betaal hè vieslel.
Hoe weet je zeker dat ze dat zoekt? Misschien kickt ze wel op (halve) paupers.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, leuke jongens met gevoel voor humor, charme en een leuk uiterlijk staan bekend om dit soort waardeloze berichtjes anoniem op Facebook
De lijn ______________________________quote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vergeet je niet je voordeelurenpas zo door die........te halen?
? Voordeelurenpas gebruiken levert 40% korting op. Toch mooi meegenomen als je vaak moet treinen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
De lijn ______________________________
v
v
v
v
v
v
v
Jij.
Juist als opener kan je er succes mee oogsten.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef eriksd het volgende:
Waarom zou je niet kunnen zeggen dat iemand een goede kont heeft? Oke, als opener is het een beetje tricky, maar verder.
En hoe vaak, Marhar, heeft dat voor jou gewerkt?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Juist als opener kan je er succes mee oogsten.
Jij bent duidelijk lang uit de running (geweest)quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef eriksd het volgende:
Waarom zou je niet kunnen zeggen dat iemand een goede kont heeft? Oke, als opener is het een beetje tricky, maar verder.
Precies. En het is minder krap.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
? Voordeelurenpas gebruiken levert 40% korting op. Toch mooi meegenomen als je vaak moet treinen.
proestquote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Precies. En het is minder krap.
Het was meer in het geheel gezien een foute tekst.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef eriksd het volgende:
Werkelijk?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk lang uit de running (geweest)
De meisjes die je in kunt palmen met 'wat heb jij een lekkere kont' hoef ik nietquote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef eriksd het volgende:
Eerlijk? De afgelopen keerquote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
En hoe vaak, Marhar, heeft dat voor jou gewerkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |