Dit jaar wel. Als je eenmaal in een studieritme zit is het zonder om dat weer kwijt te raken.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:07 schreef Paxcon het volgende:
Tot hoe laat studeren jullie eigenlijk door?
Echt gewoon de hele dag? Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat?
Ipod in en het is heerlijk studeren daar.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:15 schreef Paxcon het volgende:
Ik word een beetje zenuwachtig van dat stille gedoe....
En blijkbaar als je vrouw bent word je ook nog de hele dag in de gaten gehouden. Daar dan gelukkig geen last van.
Zie het voor me. Ties02 komt de UB binnen, zet z'n ghettoblaster neer en doet snoeiharde speedcore op.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:16 schreef Ties02 het volgende:
Ja precies, al dat gesjans daar bah
Ik studeer sowieso alleen maar met muziek aan en eten binnen handbereik
Waarom zou je dan daar gaan zittenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ipod in en het is heerlijk studeren daar.
Ik ben zo wel eens vaker met een boek op m'n kop in slaap gedonderd. Meestal moest ik na een tijdje toch echt rechtop gaan zitten.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef Paxcon het volgende:
Precies, gewoon lekker muziek op. Wat eten kunnen maken, in bed liggen te leren
Zodat al het bloed naar je permanente boner kan, zodat je nog een excuus hebt waarom je een onvoldoende hebt gehaald.quote:
Dat is alleen maar buiten de tentamenweken om. Nu is het een kwestie van der op of der onder voor veel mensen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:12 schreef Tchock het volgende:
Het was toch zo'n 'op je allerbest uitzien en mensen spotten'-feestje, dan weet je toch wel wat je aan gaat doen
Ik val ook geregeld een uurtje in slaap als ik in bed ga studeren. Naja, dat neem ik voor lief.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben zo wel eens vaker met een boek op m'n kop in slaap gedonderd. Meestal moest ik na een tijdje toch echt rechtop gaan zitten.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zie het voor me. Ties02 komt de UB binnen, zet z'n ghettoblaster neer en doet snoeiharde speedcore op.
'Zo, nu lekker studeren.'
Studiemaatje?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Studeren gaat het beste alleen voor mij. Laatst ook iemand die een studiemaatje zocht. Niks voor mij.
Kort antwoord? Ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]Zie je me aan voor een of andere tokkie ofzo
Dat kan ik mobiel net zo goed als thuis.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat je dan niet gaat facebooken/andere pc dingen/andere afleidingen.
Omwille van de sfeer in het topic geef ik geen antwoord.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]Zie je me aan voor een of andere tokkie ofzo
Hé ik ben ook geen 16 meer hè ofzo?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik ben zo wel eens vaker met een boek op m'n kop in slaap gedonderd. Meestal moest ik na een tijdje toch echt rechtop gaan zitten.
[..]
Zodat al het bloed naar je permanente boner kan, zodat je nog een excuus hebt waarom je een onvoldoende hebt gehaald.
Doe ik bijna nooit. Dus werkt prima. Tchock.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kan ik mobiel net zo goed als thuis.
Soms zie ik op het forum bij ons wel eens dat soort oproepjes. Ik kan me voorstellen dat mensen daar baat bij hebben. Ik niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Studiemaatje?Wat is dat voor onzin dan?
Ak-ta-ee-on.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doe ik bijna nooit. Dus werkt prima. Tchock.
Ohquote:Op maandag 7 januari 2013 21:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Soms zie ik op het forum bij ons wel eens dat soort oproepjes. Ik kan me voorstellen dat mensen daar baat bij hebben. Ik niet.
Preciesquote:Op maandag 7 januari 2013 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
OhZou er ook niet zo op zitten te wachten. Houdt de boel alleen maar op denk ik.
Dit is het vooral denk ik. Plus je creeert een psychologische druk voor jezelf. 'Hij/zij gaat, dus ik moet ook' en 'hij/zij gaat nog niet weg, dus ik ook niet'.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:22 schreef Modder het volgende:
Studiemaatje is best handig hoor! Iets in de zin van gedeelde smart is halve smart. En gezamenlijk koffiepauzes kunnen houden
Dat had ik laatst. Iemand had me via LinkedIn opgespoord om een samenvatting van Inleiding Strafrecht te vragenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:20 schreef Ties02 het volgende:
Studiemaatje in de zin van> mag ik al je antwoorden en samenvattingen lenen, dan ja
Dit zou mij vast helpen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dit is het vooral denk ik. Plus je creeert een psychologische druk voor jezelf. 'Hij/zij gaat, dus ik moet ook' en 'hij/zij gaat nog niet weg, dus ik ook niet'.
Wat kijkde gij nou, kut (akta)jong.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hihaho altijd te porren voor een grapje onze aktajon.
Je wordt gewoon gebruiktquote:Op maandag 7 januari 2013 21:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat had ik laatst. Iemand had me via LinkedIn opgespoord om een samenvatting van Inleiding Strafrecht te vragen
Ook gegeven?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat had ik laatst. Iemand had me via LinkedIn opgespoord om een samenvatting van Inleiding Strafrecht te vragen
Totdat je studiemaatje net zo'n grote lambal is als je zelf bent. Oh hij gaat weg, dan kan ik ook wel weg.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dit is het vooral denk ik. Plus je creeert een psychologische druk voor jezelf. 'Hij/zij gaat, dus ik moet ook' en 'hij/zij gaat nog niet weg, dus ik ook niet'.
Terwijl hij las vertoonde zijn gezicht geen enkele emotie. Hij keek op en staarde uit het raam. Een zucht kwam over zijn lippen. Toen boog hij het hoofd weer en las verder.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat kijkde gij nou, kut (akta)jong.
Dat station is al 15 jaar gepasseerd.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En niet eens voor mijn lichaam.
Ja lach maar, maar lach je ook als ik met mijn ghettoblaster je kantoor binnen loop HAA!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gooi je ghettoblaster in de strijd Ties!
That's me. Always the funny guy. Always the nice guy. Always here to support you.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hihaho altijd te porren voor een grapje onze aktajon.
Je komt niet langs de beveiligde deuren zonder pasje.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar lach je ook als ik met mijn ghettoblaster je kantoor binnen loop HAA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |