Daarom staat er 'zonder opgaaf van reden'. Júist voor als er niets mis mee is. In tegenstelling tot ontbinding van een ''normale'' koop, wat alleen kan met een goede reden.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen zwarte/grijze lijst beding![]()
Het is ook best logisch, als je zo'n aankoop doet ga je van te voren wel goed af wat je wilt, tenzij het product echt mankementen vertoont lijkt het me niet dat je zoiets meteen terug kan sturen na gebruik.
Encyclopedia corpora; tweede editie.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar waar vind ik de beleidsregels omtrent het begrip 'noviet'?
Uiteraard zijn er regels over. Daar baseer ik dit alles opquote:Op maandag 7 januari 2013 20:55 schreef Modder het volgende:
Staan hier ook niet wat regels over in boek 7 BW?
Edit: art. 7:46d BW?
wat is deze...quote:
Bij Sideshow en mij. We zijn op dit moment druk bezig met het maken van richtlijnen en besluiten omtrent een aantal gevallen. Je wordt zo spoedig mogelijk geïnformeerd.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar waar vind ik de beleidsregels omtrent het begrip 'noviet'?
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:57 schreef Ties02 het volgende:
Volgens mij zouden de novietenhoeders nog op de proppen komen met de juiste criteria...
Ja slap gelul dit horen we nou al weken. In strijd met het rechtzekerheidsbeginsel, wij weten niet waar we aan toe zijn hier.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Bij Sideshow en mij. We zijn op dit moment druk bezig met het maken van richtlijnen en besluiten omtrent een aantal gevallen. Je wordt zo spoedig mogelijk geïnformeerd.
Dat zou betekenen dat mocht ze zich bedenken, de laptop slechts als 2e hands door de winkelier weer verkocht zou kunnen worden. Volgens mij houdt de bedenktijd in dat je het product binnen de bedenktijd, in originele staat mag/moet retourneren.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar, ben je het met me eens dat het onzin is dat de bedenktijd vervalt als het uitgepakt wordt?
Corpora, (latijn) meervoud voor het corps.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat is deze...
Klinkt als het Corpus Iuris Civilis
Gewoon hardheidsclausule, ben je van dat gezeik af.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Bij Sideshow en mij. We zijn op dit moment druk bezig met het maken van richtlijnen en besluiten omtrent een aantal gevallen. Je wordt zo spoedig mogelijk geïnformeerd.
Uhm om eerlijk te zijn heb ik de hele discussie niet gevolgd.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar, ben je het met me eens dat het onzin is dat de bedenktijd vervalt als het uitgepakt wordt?
Nouja, volgens mij moet je alleen binnen de bedenktijd het product met redelijke zorg behandelen. En bij schade aan product of verpakking dat betalen. Volgens mij bestaat er niet zoiets als een gebruiksverbod binnen die tijd.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat mocht ze zich bedenken, de laptop slechts als 2e hands door de winkelier weer verkocht zou kunnen worden. Volgens mij houdt de bedenktijd in dat je het product binnen de bedenktijd, in originele staat mag/moet retourneren.
Dus je mag de doos met de laptop onder de trap zetten en er over nadenken maar je mag de laptop niet uitpakken/gebruiken en dan weer retourneren.
Hahaha. 63 Awr geldt uiteraard ook in het topic ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Corpora, (latijn) meervoud voor het corps.
[..]
Gewoon hardheidsclausule, ben je van dat gezeik af.
Redelijke termijn is nog niet overschreden. We zijn pas een week verder ofzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
Ja slap gelul dit horen we nou al weken. In strijd met het rechtzekerheidsbeginsel, wij weten niet waar we aan toe zijn hier.
Ik kan het ook niet onderbouwen met juridische waarheden maar het lijkt me het meest logische en het meest faire.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, volgens mij moet je alleen binnen de bedenktijd het product met redelijke zorg behandelen. En bij schade aan product of verpakking dat betalen. Volgens mij bestaat er niet zoiets als een gebruiksverbod binnen die tijd.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:04 schreef Ties02 het volgende:
Ja T, je houdt ons van de werkelijke studie af
Het is een complot uit 020.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:04 schreef Ties02 het volgende:
Ja T, je houdt ons van de werkelijke studie af
Ik was 3 uur wakker vandaag dus nee, wel van 's avonds tot diep in de nacht meestal.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:07 schreef Paxcon het volgende:
Tot hoe laat studeren jullie eigenlijk door?
Echt gewoon de hele dag? Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat?
22 uur per dag. Ik slaap met een boek opgeslagen over mijn hoofd zodat ik verder kan lezen zodra ik wakker word.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:07 schreef Paxcon het volgende:
Nee joh. Meestal doe ik 's avonds niet echt iets meer.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:07 schreef Paxcon het volgende:
Ik mag blij zijn als ik er 4 uur (actief) uit kan persen en dat alleen tijdens tentamenperiodes.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:07 schreef Paxcon het volgende:
En meestal de dag erna, althans ik, vrij waardeloos en niet geconcentreerd genoeg voor een tentamen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:08 schreef Maharbal het volgende:
Hangt/hing van de deadline af.
Ik verkoos een goede nacht slaap boven een nacht doortrekken. Doortrekken getuigt van slechte planning en je neemt toch veel minder op als je niet fatsoenlijk slaapt.
Wat doe je aan?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:09 schreef Modder het volgende:
Ik probeer wel de hele dag te studeren maar helaas slaagt dit plan niet altijd
Morgen een dagje UB van 09:00 tot 17:00 in de planning iig
Ik moest lachenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
22 uur per dag. Ik slaap met een boek opgeslagen over mijn hoofd zodat ik verder kan lezen zodra ik wakker word.
Ik verkoos een goede nacht slaap boven een nacht doortrekken. Pffffffrrrrrrttttttt.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:08 schreef Maharbal het volgende:
Hangt/hing van de deadline af. Ik verkoos een goede nacht slaap boven een nacht doortrekken. Doortrekken getuigt van slechte planning en je neemt toch veel minder op als je niet fatsoenlijk slaapt.
Wat ik wel deed was om de zoveel tijd een pauze om mezelf te belonen. Dus '1 uur studeren en dan mag ik een aflevering <insert serie/film/game/whatever> kijken/doen.'
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik verkoos een goede nacht slaap boven een nacht doortrekken. Pffffffrrrrrrttttttt.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik verkoos een goede nacht slaap boven een nacht doortrekken. Pffffffrrrrrrttttttt.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aan je edit te zien snap je m'n grap niet.
Nou nee ik kom dus echt nooit in de UBquote:Op maandag 7 januari 2013 21:11 schreef Paxcon het volgende:
En ik zie dus morgen van Ties/Bruce/andere Groninger wel een berichtje op Gespot UB (of hoe dat ook heet) verschijnen.
Waar? Hart- en vaatziektenafdeling van het AMC?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zo kom je er inderdaad wel, dikzak.
Ik zat vanochtend ook te gniffelen achter de computer om een V-N uitspraak over prostitueesquote:Op maandag 7 januari 2013 21:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben lang niet volwassen genoeg om dat soort posts goed te lezen.
Hij zit lekker dichtbij het VUMC he.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar? Hart- en vaatziektenafdeling van het AMC?
Oh oke, ik ook niet (meer).quote:Op maandag 7 januari 2013 21:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou nee ik kom dus echt nooit in de UB
Elke dag is toch zo'n feestje?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:12 schreef Tchock het volgende:
Het was toch zo'n 'op je allerbest uitzien en mensen spotten'-feestje, dan weet je toch wel wat je aan gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |