*BAM* Muziek, dames en heren.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar lach je ook als ik met mijn ghettoblaster je kantoor binnen loop HAA!
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:25 schreef omelette het volgende:
3 foutjes op argumentatie bij jvb. Casus ging voor m'n gevoel nog beter dus komt wel goed ditMorgen hele dag bezig voor staatsrecht
Goed bezig!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:25 schreef omelette het volgende:
3 foutjes op argumentatie bij jvb. Casus ging voor m'n gevoel nog beter dus komt wel goed ditMorgen hele dag bezig voor staatsrecht
Ik deins nergens voor terug, echt novietendoorzettingsvermogen!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je komt niet langs de beveiligde deuren zonder pasje.
Nee. Niet omdat ik een klootzak ben maar omdat ik niet wil dat dat spul gaat zwerven waarbij iedereen commentaar kan geven op eventuele miskleunen. Ook al had ik zelf een 8quote:
Pff ja totaal geen zin in staatsrecht lerenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:25 schreef omelette het volgende:
Best dik glas, maar ik nodig je van harte uit om het te proberen!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik deins nergens voor terug, echt novietendoorzettingsvermogen!
Plus de makkelijkste tentamens.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:27 schreef Valid het volgende:
[..]
[..]
Goed bezig!
Verheug je er nou maar op, staatsrecht is prachtig!Vond het echt één van de mooiste vakken uit het eerste jaar.
Een interesse in politiek is eigenlijk wel must alleen.
Heel die trein is zelfs uit de dienstregeling genomen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat station is al 15 jaar gepasseerd.
Als het echt van die figuren zijn die er met de pet naar gooien en dan even denken te gaan scoren op jouw inzet, zou ik er echt schijt aan hebben.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee. Niet omdat ik een klootzak ben maar omdat ik niet wil dat dat spul gaat zwerven waarbij iedereen commentaar kan geven op eventuele miskleunen. Ook al had ik zelf een 8
Inderdaad. Als je dat niet zo hebt is staatsrecht een hel trouwens.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:27 schreef Valid het volgende:
[..]
[..]
Goed bezig!
Verheug je er nou maar op, staatsrecht is prachtig!Vond het echt één van de mooiste vakken uit het eerste jaar.
Een interesse in politiek is eigenlijk wel must alleen.
Komt af en toe nog, uit nostalgie, een station aandoen zeker.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heel die trein is zelfs uit de dienstregeling genomen.
Zo zie ik het graag.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik deins nergens voor terug, echt novietendoorzettingsvermogen!
Misschien wil Erik me wel helpen, springt hij eerst tegen het glas aan met zijn lichaam en dan kan ik er doorquote:Op maandag 7 januari 2013 21:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Best dik glas, maar ik nodig je van harte uit om het te proberen!
Ook dat wel ja. Ik neem het zelf erg serieus, maak ook .pdf bestanden en alles.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als het echt van die figuren zijn die er met de pet naar gooien en dan even denken te gaan scoren op jouw inzet, zou ik er echt schijt aan hebben.
Wat rijdt er nu voor in de plaats dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heel die trein is zelfs uit de dienstregeling genomen.
Heel af en toe wordt er inderdaad nogquote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Komt af en toe nog, uit nostalgie, een station aandoen zeker.
Sorry maar zelfs ik kan niet in twee gesprekken tegelijk sexuele toespelingen in treintermen verpakken.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat rijdt er nu voor in de plaats dan?
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sorry maar zelfs ik kan niet in twee gesprekken tegelijk sexuele toespelingen in treintermen verpakken.
quote:"Hey mooi klein meisje met haar ondeugende bruine ogen en lang golvend bruin haar. Ik gok dat je zo 1,67 bent. En je hebt een hele lekere kont. Heb je zin om een keer met mij een biertje te pakken? X"
Een biertje van ongeveer 22,5 centimeter hoog met 18 millimeter schuim that is. Want schatten kan 'ie.quote:
Heb jij ook vaak last van seinstoringen?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heel af en toe wordt er inderdaad nog
wel eens een stevig potje gerangeerd.
Held.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een biertje van ongeveer 22,5 centimeter hoog met 18 millimeter schuim that is. Want schatten kan 'ie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |