Ja en over een wissel hoef ik überhaupt niet te beginnen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Heb jij ook vaak last van seinstoringen?
Springen er ook vaak mensen voor jouw trein?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja en over een wissel hoef ik überhaupt niet te beginnen.
Dat niet. Mijn hondekop schrikt veel mensen af.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Springen er ook vaak mensen voor jouw trein?
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En niet eens voor mijn lichaam.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat station is al 15 jaar gepasseerd.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heel die trein is zelfs uit de dienstregeling genomen.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Komt af en toe nog, uit nostalgie, een station aandoen zeker.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heel af en toe wordt er inderdaad nog
wel eens een stevig potje gerangeerd.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Heb jij ook vaak last van seinstoringen?
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja en over een wissel hoef ik überhaupt niet te beginnen.
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Springen er ook vaak mensen voor jouw trein?
Ja, leuke jongens met gevoel voor humor, charme en een leuk uiterlijk staan bekend om dit soort waardeloze berichtjes anoniem op Facebookquote:Op maandag 7 januari 2013 21:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het klinkt enorm fout inderdaad. Maar misschien is het nog wel wat geworden ook
Ik bedoelde eigenlijk een huidskleur grap maar whateverquote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij wil horen dat ik altijd betaal hè vieslel.
Vergeet je niet je voordeelurenpas zo door die........te halen?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij wil horen dat ik altijd betaal hè vieslel.
Hoe weet je zeker dat ze dat zoekt? Misschien kickt ze wel op (halve) paupers.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, leuke jongens met gevoel voor humor, charme en een leuk uiterlijk staan bekend om dit soort waardeloze berichtjes anoniem op Facebook
De lijn ______________________________quote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vergeet je niet je voordeelurenpas zo door die........te halen?
? Voordeelurenpas gebruiken levert 40% korting op. Toch mooi meegenomen als je vaak moet treinen.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
De lijn ______________________________
v
v
v
v
v
v
v
Jij.
Juist als opener kan je er succes mee oogsten.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef eriksd het volgende:
Waarom zou je niet kunnen zeggen dat iemand een goede kont heeft? Oke, als opener is het een beetje tricky, maar verder.
En hoe vaak, Marhar, heeft dat voor jou gewerkt?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Juist als opener kan je er succes mee oogsten.
Jij bent duidelijk lang uit de running (geweest)quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef eriksd het volgende:
Waarom zou je niet kunnen zeggen dat iemand een goede kont heeft? Oke, als opener is het een beetje tricky, maar verder.
Precies. En het is minder krap.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
? Voordeelurenpas gebruiken levert 40% korting op. Toch mooi meegenomen als je vaak moet treinen.
proestquote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Precies. En het is minder krap.
Het was meer in het geheel gezien een foute tekst.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef eriksd het volgende:
Werkelijk?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk lang uit de running (geweest)
De meisjes die je in kunt palmen met 'wat heb jij een lekkere kont' hoef ik nietquote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef eriksd het volgende:
Eerlijk? De afgelopen keerquote:Op maandag 7 januari 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
En hoe vaak, Marhar, heeft dat voor jou gewerkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |