Wij kregen de mediakant van de Renaissance en hoe daaruit het internet heeft kunnen komenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:01 schreef Lutte het volgende:
Public health in de Renaissance, waar ben ik in hemelnaam m'n bed voor uit gekomen?_!
En een of andere rare dude uit m'n werkgroep zit me aan te staren...
Haha, nou ze vonden het plastic uit en daardoor kwamen kabeltjes nou de rest is geschiedenis!quote:Op maandag 7 januari 2013 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wij kregen de mediakant van de Renaissance en hoe daaruit het internet heeft kunnen komen.
Zeg dat je wilt scheiden.... das hip
Eigenlijk was het de pest. Die zorgde ervoor dat de helft van de Europeanen deaud gingen. Ze kwamen mensen te kort en moesten daarom naar creatieve oplossingen zoeken voor de gemiste handen. Daardoor kwamen al die stoomdingen, fabrieken, ed. waardoor ze weer verder konden bouwen op die shit.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nou ze vonden het plastic uit en daardoor kwamen kabeltjes nou de rest is geschiedenis!
En jij gaat heul niet scheiden
Waarom moest ik hier om lachen?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk was het de pest. Die zorgde ervoor dat de helft van de Europeanen deaud gingen. Ze kwamen mensen te kort en moesten daarom naar creatieve oplossingen zoeken voor de gemiste handen. Daardoor kwamen al die stoomdingen, fabrieken, ed. waardoor ze weer verder konden bouwen op die shit.
Zal vast wel langs gekomen zijn, maar ik heb de eerste helft gemist door die klotetrein en de tweede helft sliep ikquote:Op maandag 7 januari 2013 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hebben jullie het daar dan niet over in dat Public Healthgedoe?
dies tofquote:
Hoe komptda?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:39 schreef Kally het volgende:
Ik ga deaud, echt totaal niet geslapen vannacht
Wist ik het maarquote:
Hmm....quote:Op maandag 7 januari 2013 14:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Wist ik het maar
Braaf naar bed, en maar wakker liggen.
Coma is misschien niet helemaal zo'n tof idee... goed slapen klinkt al beterquote:Op maandag 7 januari 2013 14:44 schreef Kally het volgende:
Njah, vanavond maar in coma raken dan
Nu weer rennen
Das waarquote:Op maandag 7 januari 2013 14:51 schreef Lutte het volgende:
Siep jij gaat niet deaud want onkruid vergaat niet!
Ik ook niet, al schijn ik veel gedaan te hebbenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:43 schreef iBenny het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat ik wat heb uitgespookt vandaag
die gaat volgend jaar alweer naar de middelbarequote:Op maandag 7 januari 2013 15:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, al schijn ik veel gedaan te hebben
En net even de open dagen opgeschreven voor de scholen voor oudste
Ja en Havo/VWO advies, al zegt ze eerder VWOquote:Op maandag 7 januari 2013 15:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
die gaat volgend jaar alweer naar de middelbare? !
heujquote:Op maandag 7 januari 2013 15:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en Havo/VWO advies, al zegt ze eerder VWO
Ja ben behoorlijk trots op die draakquote:
Het is ook ineens weer koudquote:Op maandag 7 januari 2013 16:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Brrr.. Koud moe honger... Intensief mee gedaan met gym. Eerst geklommen.. Charmante foto's via wa. En daarna pionvoetbal waar ik 2de werd
Netjesquote:Op maandag 7 januari 2013 15:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Brrrrquote:Op maandag 7 januari 2013 16:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohjaa... Ruim 40 minuten op een bus ataan wachten... Ze kwamen niet opdagen of zaten vol. Nu een gepakt die mij halverwege afzet waarna ik wel ga lopen.. Want de trein van over 10 minuten haal ik toch niet.
Netjesquote:Op maandag 7 januari 2013 15:55 schreef Kally het volgende:
[..]
En een elfstedentocht!quote:Op maandag 7 januari 2013 16:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja het gaat weer vriezenen ik hoop op een goede bak schneeee!
Pionvoetbalquote:Op maandag 7 januari 2013 16:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Brrr.. Koud moe honger... Intensief mee gedaan met gym. Eerst geklommen.. Charmante foto's via wa. En daarna pionvoetbal waar ik 2de werd
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:01 schreef iBenny het volgende:
Zit ik in de metro en zeg dat het naar natte hond ruikt. Kijkt het meisje dat tegenover me zit me vies aan en doet meteen dr benen dicht tegen elkaar.
Ergens vind ik dit verhaal zo ranzig dat ik het met jullie wilde delen. Dus bij dezen.
jaaaa!quote:Op maandag 7 januari 2013 15:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeeuh, gewoon keihard trappen tegen de bal en schenen. Prima oplossing.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Je ging voor je pion liggen Pat? Met pionvoetbal. Ik was niet bijgeladen.
Je stempel op ledematen drukken. Immer goed.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neeeuh, gewoon keihard trappen tegen de bal en schenen. Prima oplossing.
Hahaha vind je het gek als iemand dat uit het niets zegtquote:Op maandag 7 januari 2013 17:01 schreef iBenny het volgende:
Zit ik in de metro en zeg dat het naar natte hond ruikt. Kijkt het meisje dat tegenover me zit me vies aan en doet meteen dr benen dicht tegen elkaar.
Ergens vind ik dit verhaal zo ranzig dat ik het met jullie wilde delen. Dus bij dezen.
Dan zou het pylon zijn. Maar die schrijfwijze is voor verkeerskegels. Die gebruik je niet met gym.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:01 schreef iBenny het volgende:
Goed heequote:Op maandag 7 januari 2013 15:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien wel een keer dit jaar...d enk ikquote:Op maandag 7 januari 2013 19:22 schreef MissJ het volgende:
TV / [RTL5]Herken de homo #1 vanavond om 20:30 de 1e aflevering
Gaan jullie ook kijken?
Ohh goed dat je het zegt!!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:22 schreef MissJ het volgende:
Gaan jullie ook kijken?
Als ze nog tegenstanders zoektquote:
Oh, weet haar WF naam niet meer...quote:Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ze nog tegenstanders zoekt
Heb er nu weer twee, maar eentje is sowieso geen partijEn random mensen zijn vaak ook slecht, traag en maken het zelden af.
Oew, maybe.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:22 schreef MissJ het volgende:
Gaan jullie ook kijken?
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha vind je het gek als iemand dat uit het niets zegt
Morgen naar The Hobbit
Niet flooden aub. Bij het maken van je account heb je de huisregels geaccepteerd. Lees deze aub nog eens goed na.quote:
Ik vond hem geweldigquote:
Ja die post was aan het verzenden op m'n iPod toen internet uitvielquote:Op maandag 7 januari 2013 19:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
Niet flooden aub. Bij het maken van je account heb je de huisregels geaccepteerd. Lees deze aub nog eens goed na.
Quatsch!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja die post was aan het verzenden op m'n iPod toen internet uitviel
Bij dat woord denk ik altijd aan iets vies wat tegen de muur gegooid wordtquote:
Ik aan een bozige duitse manquote:Op maandag 7 januari 2013 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij dat woord denk ik altijd aan iets vies wat tegen de muur gegooid wordt
quote:
Duitse man tegen de muurquote:
Bratwurst und sauerkrautquote:
Wie raad waar dit uitkomt, 1000 bonuspunten!quote:Het liefst was ik een schrijver,
toch had ik mijn verleden,
in elk verhaal gemeden,
ik schreef vol fantasie.
De nacht hield mij dan ijver,
de ster was mijn vertelling,
de maan keek na op spelling,
voor puntjes op de i.
Couperusquote:Op maandag 7 januari 2013 20:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Het liefst was ik een schrijver,
toch had ik mijn verleden,
in elk verhaal gemeden,
ik schreef vol fantasie.
De nacht hield mij dan ijver,
de ster was mijn vertelling,
de maan keek na op spelling,
voor puntjes op de i.
50 tinten grijsquote:Op maandag 7 januari 2013 20:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wie raad waar dit uitkomt, 1000 bonuspunten!
Peuterpoëzie voor pientere Patricks?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wie raad waar dit uitkomt, 1000 bonuspunten!
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
bijv. :
https://www.facebook.com/GespotUBTUD
https://www.facebook.com/GespotHva
https://www.facebook.com/GespotPCHenBushuis
Whut?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beter dan die oproep van RTL om maagden
heb ze ook net gelezenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:03 schreef Kally het volgende:
Die post van Vaduz op FB, met de foute autocorrecties, ik zit te janken van het lachen
Ik ging even stukquote:
WAAAR KAN IK ME OPGEVEN?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beter dan die oproep van RTL om maagden
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/liefde/eerstekeer/
Technisch gezien ben ik een maagd, want september geborenquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Technisch gezien ben ik een maagd, want september geboren
Heb je enige idee hoe nauw dat komtquote:Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef Kally het volgende:
Jongste zit haast te slapen, zegt ik ben hartstikke moe, ik zeg gaan we lekker naar bed.![]()
![]()
NEEEEEEEEE want het is nog geen half 9
Dit.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Technisch gezien ben ik een maagd, want september geboren
Dat blijktquote:
Maar die 6 mintenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:24 schreef Kally het volgende:
Jongste zit haast te slapen, zegt ik ben hartstikke moe, ik zeg gaan we lekker naar bed.![]()
![]()
NEEEEEEEEE want het is nog geen half 9
Have fun !quote:Op maandag 7 januari 2013 20:33 schreef Kally het volgende:
Hij ligt, kan ik The Walking Dead gaan kijken
Zoals?quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij werd er hier net geschoten
Hier 1e kerstdagquote:Op maandag 7 januari 2013 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoorde een typisch schot zoals in films.. geen idee of dat in het echt ook zo klinkt
Geen idee waar je het over hebt.quote:
Cool. Buren?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij werd er hier net geschoten
Wtf?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:21 schreef iBenny het volgende:
#cut4bieber is trending topic op twitter. Mensen die foto's maken van hun pols met een mesje....
Dafuq
Sneu.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:21 schreef iBenny het volgende:
#cut4bieber is trending topic op twitter. Mensen die foto's maken van hun pols met een mesje....
Dafuq
Wats deze.twitter:dutchminati twitterde op maandag 07-01-2013 om 20:12:17#cutforbieber #cut4bieber this was earlier.. @justinbieber sorry for not being able to write your name on there.. sorry http://t.co/FsYVmpiD reageer retweet
Oh my...quote:Op maandag 7 januari 2013 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wats deze.twitter:dutchminati twitterde op maandag 07-01-2013 om 20:12:17#cutforbieber #cut4bieber this was earlier.. @justinbieber sorry for not being able to write your name on there.. sorry http://t.co/FsYVmpiD reageer retweet
Neuh, want ik review alleenquote:
Ik zou hem doen en trouwen in gemeenschap van goederen en daarna laten afzinken met een steen aan zijn spillenbeentjesquote:Op maandag 7 januari 2013 21:30 schreef Lutte het volgende:
Ik begin zo'n medelijden met die jongen te krijgen..
Wel eerst een baby... je wilt er tenslotte ook geld uit halen. En tot het scheiden moet het echt lijkenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou hem doen en trouwen in gemeenschap van goederen en daarna laten afzinken met een steen aan zijn spillenbeentjes
Nah. Une Chien est possible...quote:Op maandag 7 januari 2013 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel eerst een baby... je wilt er tenslotte ook geld uit halen. En tot het scheiden moet het echt lijken
WTFquote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef iBenny het volgende:
Alsjeblieft...Snijden in arm voor Justin Bieber
Sick sick sickquote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef iBenny het volgende:
Wow vet!quote:
whehe nee, ik ga ECHT!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaja ik ken die posts, is het weer borstkankermaand?
East Village is leuk.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:32 schreef MissJ het volgende:
Maarrr is iemand van jullie al eens in NY geweest? Voor tips enzo![]()
Ik zit ook op het NY topic hier op Fok, maar krijg natuurlijk graag zo veel mogelijk tips vanuit alle hoeken
Okeeee... wat is dat ook alweer?quote:
Leuk wijkje met allerlei leuke boetiekjes enzo, echt heel leuk!quote:
Oeh, dat klinkt zeker leuk ja! Die noteer ik evenquote:Op maandag 7 januari 2013 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Leuk wijkje met allerlei leuke boetiekjes enzo, echt heel leuk!
quote:
Bij mij thuis, slapen hier lijkt mij wel zo handigquote:
Oké! Zin in!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij thuis, slapen hier lijkt mij wel zo handig
Yep ik ook, drank erbij, ik zal van de week even kijken welke weekenden ik kindvrij benquote:
5x, wat wilt u weten? Ik denk wel dat Bella de betere hipsterwijken kan opnoemen. Ik sta voornamelijk voor al uw belegen toeristische do's and don'ts ter beschikking.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:32 schreef MissJ het volgende:
Maarrr is iemand van jullie al eens in NY geweest? Voor tips enzo![]()
Ik zit ook op het NY topic hier op Fok, maar krijg natuurlijk graag zo veel mogelijk tips vanuit alle hoeken
ik pak even een kaasschaaf, momentjequote:Op maandag 7 januari 2013 21:51 schreef iBenny het volgende:
Wel vroeg of heb je helemaal niks meer aan je dagquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:50 schreef Lutte het volgende:
Yeeees voor een uurtje naar Nijmegen, topdag weer!
Van 10.45-11.45 dus van acht tot twee van huis.. Kan k 's middags nog wel wat doenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel vroeg of heb je helemaal niks meer aan je dag?
Nah... das toch ook lekkerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Van 10.45-11.45 dus van acht tot twee van huis.. Kan k 's middags nog wel wat doen
Nicequote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:54 schreef PatriQue89 het volgende:
47 van de 50 punten op mijn POP
BAMMMM!
LEKKER!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:32 schreef iBenny het volgende:
BNN'er gaat door brievenbus Patricia Paay plassen
Lolllll!
Gewoon blijven slapen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:56 schreef iBenny het volgende:
Ik zit vandaag van half 9 tot half 9 op school.... tof
Gewoon een kunstgebitje nemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:58 schreef franklop het volgende:
Weer op bezoek bij de kaakchirurg binnenkort, gebied rond mn verstandskies is ontstoken en dus zal die eruit moeten
oehoe, 5 keer, wow!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:18 schreef Cee het volgende:
[..]
5x, wat wilt u weten? Ik denk wel dat Bella de betere hipsterwijken kan opnoemen. Ik sta voornamelijk voor al uw belegen toeristische do's and don'ts ter beschikking.
en de overige 3?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:54 schreef PatriQue89 het volgende:
47 van de 50 punten op mijn POP
BAMMMM!
ik mag vrijdag al!quote:
Gewoon bbq bij Zero.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:26 schreef Kally het volgende:
Liefjens, doen we van de zomer nog iets van een Efteling meet ofzo?
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:26 schreef Kally het volgende:
Even soppen op mijn stoeltje hier!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:26 schreef Kally het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:30 schreef Zeroku het volgende:
Alleen hebben we in onze tuin wel last van Merels in de zomer.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[..]
Even soppen op mijn stoeltje hier!
Misschien smaken ze wel goed.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:30 schreef Zeroku het volgende:
Alleen hebben we in onze tuin wel last van Merels in de zomer.
TAL / Op zoek naar Merelquote:
Die blijft me achtervolgen tot mijn doodquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Die blijft me achtervolgen tot mijn dood
Ja, ze is wel een lekker ding.quote:
En het i nog slecht ookquote:
Was best goed, die imitatie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Was best goed, die imitatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:46 schreef Lutte het volgende:
Broertjes OV-recht is afgelopen dus het is voort goedkoper om met de vierwielige vriend te gaan. En laat hij nou maandag om tien uur een afspraak hebben en ik om kwart voor tien college
Je hebt er een lopend verhaal van gemaakt, hoe strafbaar is datquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij heeft mijn mentor echt gezocht in mijn POP naar dingen voor punten aftrek
Dingen waarom ik 3 punten mis. 1 spelfoutje, 1 x 2 ontwikkelwensen in 1 gestopt..(wees blij dat ik meer wil ontwikkelen dan jullie vragen, grrr) en ipv alle 5 de ontwikkelwensen als aparte verhalen te noteren heb ik bij elk nu punt Het volgende punt, ook wil ik, daarnaast...
Ja, Oh jeee... MBO. Het moet allemaal saai en kut opgeschreven worden... brrquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt er een lopend verhaal van gemaakt, hoe strafbaar is dat![]()
Kusje op je kut opgeschrevenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, Oh jeee... MBO. Het moet allemaal saai en kut opgeschreven worden... brr
Oh ik lees het nu pasquote:
Je bent gewoon een kanjerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:55 schreef PatriQue89 het volgende:
maar goed, 47 punten dus een 9,4.. Ben wel tevreden, daar niet van
En toen?quote:
Lekkerquote:
Wie?quote:
Merel.quote:
Oh die. Nee, dan is het goed.quote:
quote:
Je weet wel, die vogel.quote:
Die plank die vol trots on cam zat te vertellen, ik heb net seks gehad, terwijl alles nog strak en glad zatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef Zeroku het volgende:
Ik bedoel die pony die zich overal mee bemoeide en die zo'n scheve bek had die Kally na kon doen.
Ik heb al 2x zo'n NY pas gedaan. Het is vooral heel handig, je bent niet zozeer goedkoper uit. Maar je kan op allerhande dingen ook korting krijgen. En, erg belangrijk, je bespaart je de rijen voor de kassa, vooral als je in de zomer gaat. Je onderneemt ook makkelijker iets, je gaat sneller een museum o.i.d. in terwijl je anders misschien zou twijfelen omdat je niet zeker weet of het 't geld waard zou zijn. Er zitten op de NY pass ook boat-tours op (River Cruise), verschillende soorten, die raad ik aan voor een mooi uitzicht op Manhattan -- zowel een day als een night tour!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
oehoe, 5 keer, wow!
Uhh nou ok, wat zijn zeg maar echt dé bezienswaardigheden die we absoluut niet zouden mogen missen?
En heb jij wel eens zo'n NY pass gehad? Ik zie dat ik er nu 1 kan kopen voor 200 dollar pp en dan mogen we 7 dagen onbeperkt gebruik maken van 70 attracties. Is zo'n pass een aanrader dat je weet?
http://www.newyorkpass.co(...)PP2LQCFUmN3godxy4AGw
Wij zaten in het King & Grove..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef MissJ het volgende:
Wow, dank je Cee![]()
![]()
Ik word nu nog enthousiaster!
En heb jij tips voor een hotel / appartement? Dat hebben we nog niet geboekt namelijk, vliegtickets wel. We willen zo centraal mogelijk zitten, dus ergens in Manhattan. Geen gedeelde badkamer graag en het liefste wel gratis wifi in het hotel.
Prima hotel, 29ste straat..quote:
al ben je 1, 94 dan zijn de douches daar net te laagquote:
En het bed te kortquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:42 schreef franklop het volgende:
[..]
al ben je 1, 94 dan zijn de douches daar net te laag
even bekeken, ziet er mooi uit zeg!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Prima hotel, 29ste straat..
Metro op 28ste straat.. en nog een paar blokken verder en 5 blokken van Empire State
whehe, dat komt goed, ben 1.73quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:42 schreef franklop het volgende:
[..]
al ben je 1, 94 dan zijn de douches daar net te laag
hihi, dat viel me sowieso al op trouwens, veel bedden in die hotels zijn maar 1.80 lang!! Echt kort man, daar past de gemiddelde Nederlandse man echt niet in en veel vrouwen ook niet.quote:
Awwquote:
Hotels zijn duur, hoe dichter in 't centrum hoe beter, maar ik ben een luxebeest dus kan je alleen de centrale, wat duurdere hotels aanraden. Wat ik altijd doe als ik een hotel boek:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:33 schreef MissJ het volgende:
Wow, dank je Cee![]()
![]()
Ik word nu nog enthousiaster!
En heb jij tips voor een hotel / appartement? Dat hebben we nog niet geboekt namelijk, vliegtickets wel. We willen zo centraal mogelijk zitten, dus ergens in Manhattan. Geen gedeelde badkamer graag en het liefste wel gratis wifi in het hotel.
oehoequote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:47 schreef franklop het volgende:
Ow en we hadden een Subway, McDonalds en twee Starbucks dichtbij. En pinautomaten!
afgelopen oktober, voor roos de eerste keer. Voor mij de derde. Was vlak voor Sandy, waren net op tijd weg.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
oehoe![]()
Kan bijna niet meer wachten!
Wanneer waren jullie er franklop en Roos?
Daar heb ik me al gemeldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:00 schreef franklop het volgende:
TRV / New York City #69 - Happy Holidays!
Voor meer tips!
Dat was in 2006, dit is inmiddels weggespoeldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:02 schreef Renesite het volgende:
Nou, New York in el future. Eerst Portugal![]()
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:02 schreef iBenny het volgende:
Keeeeennnnn liiiiiiiiiiiiiiif a dibbledhiiis wit oooooooouuuudddd jooooooooooeeeeee.....
...en verschrikkelijk dat het klinkt
Recente foto ook...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:02 schreef Renesite het volgende:
Nou, New York in el future. Eerst Portugal![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
F. staat hier voor me neus mee te bleeeeeren
tofheid...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:11 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, deze dan.
Dichtstbijzijnde bietsj. Maar ook een zwembadje
Ik zie het zwembadje nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:11 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, deze dan.
Dichtstbijzijnde bietsj. Maar ook een zwembadje
Die heb ik niet op de foto. Die zit bij het huisje (gedeeld met buren tho... maar what the heck)quote:
Vooraf mega verbranden, dan houdt het wel opquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:17 schreef Kally het volgende:
En ik heb ineens een beeld van jullie 2, daar rood verknetterd
Ach boeienquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die heb ik niet op de foto. Die zit bij het huisje (gedeeld met buren tho... maar what the heck)
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boeien liggen in de zee, rood boeg ibeeld Pat
Ja, dat lukt. Maar daarnet niet geprobeerd, dat heb ik al eens eerder gedaan. Is dat yoga toch nog eens ergens goed voor.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kun jij met je teen je neus aanraken? Zonder handen?
Teruglezen zo vroeg?quote:Op woensdag 9 januari 2013 06:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat lukt. Maar daarnet niet geprobeerd, dat heb ik al eens eerder gedaan. Is dat yoga toch nog eens ergens goed voor.
Kun je nagaan hoe spannend de ochtend isquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe spannend de ochtend is
Dikke kus en soms ben je wat eigenwijsquote:Op woensdag 9 januari 2013 06:57 schreef franklop het volgende:
Verslapen, nog steeds pijn, wordt weer leuke dag op werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |