Wij kregen de mediakant van de Renaissance en hoe daaruit het internet heeft kunnen komenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:01 schreef Lutte het volgende:
Public health in de Renaissance, waar ben ik in hemelnaam m'n bed voor uit gekomen?_!
En een of andere rare dude uit m'n werkgroep zit me aan te staren...
Haha, nou ze vonden het plastic uit en daardoor kwamen kabeltjes nou de rest is geschiedenis!quote:Op maandag 7 januari 2013 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wij kregen de mediakant van de Renaissance en hoe daaruit het internet heeft kunnen komen.
Zeg dat je wilt scheiden.... das hip
Eigenlijk was het de pest. Die zorgde ervoor dat de helft van de Europeanen deaud gingen. Ze kwamen mensen te kort en moesten daarom naar creatieve oplossingen zoeken voor de gemiste handen. Daardoor kwamen al die stoomdingen, fabrieken, ed. waardoor ze weer verder konden bouwen op die shit.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nou ze vonden het plastic uit en daardoor kwamen kabeltjes nou de rest is geschiedenis!
En jij gaat heul niet scheiden
Waarom moest ik hier om lachen?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk was het de pest. Die zorgde ervoor dat de helft van de Europeanen deaud gingen. Ze kwamen mensen te kort en moesten daarom naar creatieve oplossingen zoeken voor de gemiste handen. Daardoor kwamen al die stoomdingen, fabrieken, ed. waardoor ze weer verder konden bouwen op die shit.
Zal vast wel langs gekomen zijn, maar ik heb de eerste helft gemist door die klotetrein en de tweede helft sliep ikquote:Op maandag 7 januari 2013 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hebben jullie het daar dan niet over in dat Public Healthgedoe?
dies tofquote:
Hoe komptda?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:39 schreef Kally het volgende:
Ik ga deaud, echt totaal niet geslapen vannacht
Wist ik het maarquote:
Hmm....quote:Op maandag 7 januari 2013 14:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Wist ik het maar
Braaf naar bed, en maar wakker liggen.
Coma is misschien niet helemaal zo'n tof idee... goed slapen klinkt al beterquote:Op maandag 7 januari 2013 14:44 schreef Kally het volgende:
Njah, vanavond maar in coma raken dan
Nu weer rennen
Das waarquote:Op maandag 7 januari 2013 14:51 schreef Lutte het volgende:
Siep jij gaat niet deaud want onkruid vergaat niet!
Ik ook niet, al schijn ik veel gedaan te hebbenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:43 schreef iBenny het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat ik wat heb uitgespookt vandaag
die gaat volgend jaar alweer naar de middelbarequote:Op maandag 7 januari 2013 15:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, al schijn ik veel gedaan te hebben
En net even de open dagen opgeschreven voor de scholen voor oudste
Ja en Havo/VWO advies, al zegt ze eerder VWOquote:Op maandag 7 januari 2013 15:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
die gaat volgend jaar alweer naar de middelbare? !
heujquote:Op maandag 7 januari 2013 15:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en Havo/VWO advies, al zegt ze eerder VWO
Ja ben behoorlijk trots op die draakquote:
Het is ook ineens weer koudquote:Op maandag 7 januari 2013 16:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Brrr.. Koud moe honger... Intensief mee gedaan met gym. Eerst geklommen.. Charmante foto's via wa. En daarna pionvoetbal waar ik 2de werd
Netjesquote:Op maandag 7 januari 2013 15:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Brrrrquote:Op maandag 7 januari 2013 16:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohjaa... Ruim 40 minuten op een bus ataan wachten... Ze kwamen niet opdagen of zaten vol. Nu een gepakt die mij halverwege afzet waarna ik wel ga lopen.. Want de trein van over 10 minuten haal ik toch niet.
Netjesquote:Op maandag 7 januari 2013 15:55 schreef Kally het volgende:
[..]
En een elfstedentocht!quote:Op maandag 7 januari 2013 16:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja het gaat weer vriezenen ik hoop op een goede bak schneeee!
Pionvoetbalquote:Op maandag 7 januari 2013 16:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Brrr.. Koud moe honger... Intensief mee gedaan met gym. Eerst geklommen.. Charmante foto's via wa. En daarna pionvoetbal waar ik 2de werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |