SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Maar nogmaals: weet iemand wanneer de volgende sale is?
Ja, dit dusquote:Op zondag 6 januari 2013 20:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ze heeft hem zelf als gift gekregen neem ik aanAls ik er een extra had, wilde ik het best uitdelen, maar helaas
My hovercraft is full of eel.![]()
Jij met je sales.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:15 schreef Quotidien het volgende:
Maar nogmaals: weet iemand wanneer de volgende sale is?Volgens mij is de volgende 'grote' sale weer tijdens de herfst periode.
![]()
Summer salequote:Op maandag 7 januari 2013 00:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Jij met je sales.Volgens mij is de volgende 'grote' sale weer tijdens de herfst periode.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Bedoelde dat je elke dag wel sales heb, maar de grotere komen pas weer vanaf de herfst periode. Eerst krijg je de Autumn Sale en daarna de Summer sale.
Edit: Damn ben in de war volgens mij. Het is al laatHerfst is pas na de Zomer
![]()
Dus inderdaad de Summersale krijgen we eerst
![]()
Ik ging door jouw post echt heeeeel erg hard aan mezelf twijfelenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Bedoelde dat je elke dag wel sales heb, maar de grotere komen pas weer vanaf de herfst periode. Eerst krijg je de Autumn Sale en daarna de Summer sale.
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:43 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
hehequote:Op maandag 7 januari 2013 00:43 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
![]()
nog 17 uur sale, ik twijfel of ik nog wat moet kopen.. ben de eerste dagen losgegaan maar heb de laatste week niets meer gekocht...There are only 151 Pokémon.![]()
Witcher 2, Witcher 2... nee ik doe het niet. Gewoon niet. Komt wel een keer.
Eerst mijn nieuwe computer en backlog wegwerken.
Trouwens: Windows 7 of 8?
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Ik heb niets gekocht dit jaar... Ben nu veel te druk bezig met ACIII en heb nog teveel spellen van de summersale die ik nog niet eens opgestart heb. Ik vond er ook geen aanbiedingen bij staan die ik MOEST hebben...(die heb ik allemaal al in de zomer gekocht)
![]()
Lading games gekocht tijdens de eerste dagen van de sale, daarna niets meer. En in plaats van mijn nieuwe aanwinsten te spelen, speel ik nu weer de hele tijd Minecraft.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.![]()
Iemand zin mij 25 euro te geven voor mijn briefje van 5?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand mijn Sleeping Dogs ruilen voor Honored of Skyrim?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Sleeping Dogs is 50 op dit moment. Die andere 2 zijn idd 25.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iemand zin mij 25 euro te geven voor mijn briefje van 5?![]()
WIndows 7 gebruik ik zelf nog omdat ik de backwards compatibility van windows 8 niet vertrouw.quote:Op maandag 7 januari 2013 07:22 schreef Verbal het volgende:
Witcher 2, Witcher 2... nee ik doe het niet. Gewoon niet. Komt wel een keer.
Eerst mijn nieuwe computer en backlog wegwerken.
Trouwens: Windows 7 of 8?
V.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iemand zin mij 25 euro te geven voor mijn briefje van 5?
Dat heb ik ook een beetje. Dan wordt het gewoon Win 7, dat ken ik al van mijn laptop (al heeft dat ook nog wat rare fratsen die ik niet begrijp, maar goed).quote:Op maandag 7 januari 2013 11:50 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
WIndows 7 gebruik ik zelf nog omdat ik de backwards compatibility van windows 8 niet vertrouw.
Windows 8 is verder prima hoor, ik heb het op mijn laptop geinstalleerd staan en ben er heel tevreden mee maar mijn pc is hoofdzakelijk voor gamenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje. Dan wordt het gewoon Win 7, dat ken ik al van mijn laptop (al heeft dat ook nog wat rare fratsen die ik niet begrijp, maar goed).
V.![]()
Die switch ik wel naar 8 als er een jaar overheen is ofzo.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Had je die sleeping dogs voor 4,50 gemist ?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sleeping Dogs is 50 op dit moment. Die andere 2 zijn idd 25.
Dat is de reden waarom nu sleeping dogs niks meer waard is.
Just so you know.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Natuurlijk heeft ie die niet gemistquote:Op maandag 7 januari 2013 11:59 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Had je die sleeping dogs voor 4,50 gemist ?
Dat is de reden waarom nu sleeping dogs niks meer waard is.
Just so you know.daarom probeert ie er nu een slaatje uit te slaan.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Niet zo cynistisch he, we gaan er wel vanuit dat hij een brave burger is die hem full-price gekocht heeft, of allicht voor 18 euro.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ie die niet gemistdaarom probeert ie er nu een slaatje uit te slaan.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

moet kopen nog welquote:Op maandag 7 januari 2013 01:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hehe![]()
nog 17 uur sale, ik twijfel of ik nog wat moet kopen.. ben de eerste dagen losgegaan maar heb de laatste week niets meer gekocht...![]()
![]()
Cynisch is de term die je zoektquote:Op maandag 7 januari 2013 12:19 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Niet zo cynistisch he, we gaan er wel vanuit dat hij een brave burger is die hem full-price gekocht heeft, of allicht voor 18 euro.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
Ik wil je wel een briefje van 25 geven voor een briefje van 5?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Iemand zin mij 25 euro te geven voor mijn briefje van 5?![]()
Zolang dat briefje een acceptgiro/cheque/tegoedbon met jouw handtekening is vind ik dat prima.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik wil je wel een briefje van 25 geven voor een briefje van 5?We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ja joh, parasiet.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand mijn Sleeping Dogs ruilen voor Honored of Skyrim?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Frozen Synapse is zooooooo goed. Nooit ruilen.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:30 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand iets leuks te ruil tegen mijn Frozen Synapse?
Heb er een overquote:Op maandag 7 januari 2013 16:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Frozen Synapse is zooooooo goed. Nooit ruilen.
V.![]()
![]()
Zoals de meestenquote:
FS lijkt me niet zo leuk, eigenlijk.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Is ook meer een spel voor de intelligente mensen onder ons
Waarom heb ik het dan gekochtquote:Op maandag 7 januari 2013 16:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door rubbels op 07-01-2013 17:03:31 ]![]()
Mij lijkt het ook niks, maar dat komt meer omdat ik niks heb met indie games![]()
Sommige zien er wel grappig uit, maar ik hou het echt nooit lang vol. De enige (volgens mij indie) game wat ik heb gespeeld is The Walking Dead. Dat is toch eigenlijk officieel een indie game?![]()
zal je altijd zien, heb je een zooi spellen gekocht.. speel je ze niet omdat een ander spel intressanter/verslavender is![]()
![]()
Zo'n bazen spel.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Frozen Synapse is zooooooo goed. Nooit ruilen.
V.Wat een domme redenering, alsof je alle indie games over een kam kan scheren.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:00 schreef Vault-Boy het volgende:
Mij lijkt het ook niks, maar dat komt meer omdat ik niks heb met indie games![]()
Sommige zien er wel grappig uit, maar ik hou het echt nooit lang vol. De enige (volgens mij indie) game wat ik heb gespeeld is The Walking Dead. Dat is toch eigenlijk officieel een indie game?![]()
Hoezoquote:Op maandag 7 januari 2013 17:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zo'n bazen spel.
[..]
Wat een domme redenering, alsof je alle indie games over een kam kan scheren.![]()
Ik zeg toch niet dat ze slecht zijn, maar het trekt mij gewoon niet om die spellen te spelen.![]()
![]()
waarom? het is en blijf een spel...quote:Op maandag 7 januari 2013 17:07 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hoezo![]()
Ik zeg toch niet dat ze slecht zijn, maar het trekt mij gewoon niet om die spellen te spelen.![]()
Echt hequote:Op maandag 7 januari 2013 17:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat een domme redenering, alsof je alle indie games over een kam kan scheren.
Als ik na 10 jaar werk mijn eigen game uitbreng en deze compleet zelf gefinancierd heb - wat een indie basically is. self financed -, is deze bij voorbaat al kut, want er zijn mensen die gewoon geen indies spelen.
Mijn game kan het beste spel ooit gemaakt zijn, maar omdat ik geen hulp van publishers gehad heb (en het dus een indie maakt) is het bij voorbaat kut?
Beetje jammer dat er mensen zijn die zo denken
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Nou moet ik het kopen om te bewijzen dat ik slim ben.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Je kan toch niet indie games als genre zien als het er niet een is. Super Meat Boy is heel wat anders dan FTL of Braid.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:07 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hoezo![]()
Ik wil je wel inmaken (grapje ben vet slecht).quote:Op maandag 7 januari 2013 17:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nou moet ik het kopen om te bewijzen dat ik slim ben.![]()
Onzin, Super Meat Boy is vrijwel exact dezelfde game als FTL of The Walking Dead. Bijna net zulke kloons als Call of Duty en Battlefield. Dat kan een blinde nog zienquote:Op maandag 7 januari 2013 17:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan toch niet indie games als genre zien als het er niet een is. Super Meat Boy is heel wat anders dan FTL of Braid.
Not sure if trolling.....quote:Op maandag 7 januari 2013 17:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Onzin, Super Meat Boy is vrijwel exact dezelfde game als FTL of The Walking Dead. Bijna net zulke kloons als Call of Duty en Battlefield. Dat kan een blinde nog zien![]()
Dear esther en gamequote:Op maandag 7 januari 2013 17:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Heb trouwens gelogen want heb Limbo en Dear Esther ook gespeeldSuper games
ja heb het "gespeeld", het is meer een interactieve film![]()
Sure not trolling, just sarcasmquote:<@Richardfun> top Morthill ^O^
NIEUWSFLASH: niet alles wat nergens op slaat is getrol er zijn ook dingen als, houd je vast, GRAPPEN, ja ongelofelijk hehquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Wauw, echt?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
NIEUWSFLASH: niet alles wat nergens op slaat is getrol er zijn ook dingen als, houd je vast, GRAPPEN, ja ongelofelijk heh![]()
![]()
No Wayz!quote:Op maandag 7 januari 2013 17:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
NIEUWSFLASH: niet alles wat nergens op slaat is getrol er zijn ook dingen als, houd je vast, GRAPPEN, ja ongelofelijk heh
Mij interesseert het serieus niet of een game indie is of niet. Als FS, SMB en FTL door een grote studio zouden zijn gemaakt, zou ik ze evengoed aanbidden.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Dead Island doen of niet ?!?1?1<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
alleen voor ons is het makkelijk praten, is ons geld niet
maar objectief gezien is het de 6.50 meer dan waard, al helemaal als je co-op speelt.There are only 151 Pokémon.![]()
Nee.quote:<@Richardfun> top Morthill ^O^
erg saai na een uur of 2.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
To the Moon uitgespeeld, precies 4 uur over gedaan, voel me nou al droevig dat het verhaal over is
Dead Island toch maar meegenomen, komt mijn bedrag mooi rond uit: 120 euro
Maar nogmaals:To the Moon
Ik kijk wel een keer de walkthrough op youtubequote:Op maandag 7 januari 2013 18:39 schreef Salt_Seafood het volgende:
To the Moon uitgespeeld, precies 4 uur over gedaan, voel me nou al droevig dat het verhaal over is
Dead Island toch maar meegenomen, komt mijn bedrag mooi rond uit: 120 euro
Maar nogmaals:To the Moon
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
In april is er ook salequote:Op maandag 7 januari 2013 19:39 schreef Eenskijken het volgende:
nooooooooooooo de sale is voorbij
Tot Juli/Augustus allemaal jongens![]()
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Volgens mij wel toch? Niet zo groot en goed als de summer en winter sales maar wel oke.quote:AFCA
Kreeg net een mail dat ik gratis Wow Battlechest kon claimen omdat ik diablo 3 had gespeeld,
Nu heb ik geen interesse in wow dusss Iemand ?
Zit 30 dagen gametime bij dus ze willen je gewoon aan de subscription/abbonnement hebben maargoed.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Weet je zeker dat dat van Blizzard kwam? Kan ook net zo goed een chinese goldfarmer zijn die je inloggegevens even wilquote:Op maandag 7 januari 2013 19:48 schreef BurnaBoy het volgende:
Kreeg net een mail dat ik gratis Wow Battlechest kon claimen omdat ik diablo 3 had gespeeld,
Nu heb ik geen interesse in wow dusss Iemand ?
Zit 30 dagen gametime bij dus ze willen je gewoon aan de subscription/abbonnement hebben maargoed.Gaan er teveel van rond
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Linkjes gingen direct naar blizzard als ik ze hoverde en ik heb ook een losse key gekregen. (niet accountgebonden dus.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:02 schreef Metonae het volgende:
e zeker dat dat van Blizzard kwam? Kan ook net zo goed een chinese goldfarmer zijn die je inloggegevens even wil Gaan er teveel van r
Plus spamfilter heeft tot nu toe al die andere er tussenuit gevist.
Ik stuur gewoon de key en als ie werkt heb je geluk, anders niet.
^inteel²

oud maar leukquote:
Ah mschol jij weet hier veel van. Waar kan ik een goedkopere steamkey van far cry 3 deluxe edition kopen dan op steam? Zijn wel erg veel van dat soort sites zie door de bomen het bos niet meer wat een te vertrouwen site is![]()
Vandaag trouwens de eerste trailer van de nieuwe cyberpunk game van de makers van The Witcher.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Of deze niet steam key
http://www.gamingdragons.(...)cd-key-download.html
bijna 30 euro goedkoper dan op steam. is dit een goede site?![]()
Deze site is iig zeker betrouwbaar:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:51 schreef shaderon het volgende:
Of deze niet steam key
http://www.gamingdragons.(...)cd-key-download.html
bijna 30 euro goedkoper dan op steam. is dit een goede site?
http://www.g2play.net/sto(...)igital-Download.html
en goedkoper
Anno te verslavend, en ik moet er morgen 11 uur uit
Iemand nog een Fallout New Vegas key te koop? Ik heb niks te ruil.
zo wat ik zag: de steam keys zijn +/- 10 euro duurder t.o.v. de uplay keys...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:45 schreef shaderon het volgende:
Ah mschol jij weet hier veel van. Waar kan ik een goedkopere steamkey van far cry 3 deluxe edition kopen dan op steam? Zijn wel erg veel van dat soort sites zie door de bomen het bos niet meer wat een te vertrouwen site is
en waar.. dlcompare.com is een aardige vergelijker..![]()
ik krijg maar geen account aangemaakt op die site. Hij gaat automatisch weer naar de homepagequote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:27 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Deze site is iig zeker betrouwbaar:
http://www.g2play.net/sto(...)igital-Download.html
en goedkoper![]()
![]()
thuisgestuurd, levertijd: 2 A 3 wekenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:54 schreef shaderon het volgende:
oh het werkt. krijg ik het thuisgestuurd of per email?![]()
das gek kreeg net een minuut geleden een email met pin, alleen was wel verward want er stond delivery adress enzo![]()
alleen waarom download dat spel zo tyfus sloom.![]()
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=118941867
Campaign 3, missie 1. Verslavend spel joh
Chocoladetaartjes.
ik heb mijn draai er nog niet helemaal in kunnen vinden..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=118941867
Campaign 3, missie 1. Verslavend spel joh
binnenkort eens verder spelen..![]()
Anno 2070 toch wel wat? Zat erover na te denken om het te kopen maar vond 20 toch nog te veelWomen with dicks and weak men with vaginas.
Ja ik vind het een heerlijk spel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Anno 2070 toch wel wat? Zat erover na te denken om het te kopen maar vond 20 toch nog te veel<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
En toch ben ik heeeeeel benieuwd naar de flexibiliteit van de steam-computer...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Anno 2070 is leuk man, maar je moet wel van dat soort games houden. Ik ben na een speeltijd van 2 uuur net mn stad kwijt in continuous play
AFCA
Walking dead is ook verslavend " Nog 1 chapter....nog 1 chapter en dan slapen" 8 chapters later..
AFCA
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:34 schreef Smoofie het volgende:
Anno 2070 is leuk man, maar je moet wel van dat soort games houden. Ik ben na een speeltijd van 2 uuur net mn stad kwijt in continuous play
Autosave na elke 15 min toch?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ja, maar ik wil niet 30 min teruggaan oid. Ik word aangevallen, en in elke savegame gaat het precies hetzelfde wat ik ook anders of meer doequote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Autosave na elke 15 min toch?.
AFCA
Oh ik dacht dat je een crash had.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet 30 min teruggaan oid. Ik word aangevallen, en in elke savegame gaat het precies hetzelfde wat ik ook anders of meer doe.
Maar op welke moeilijkheidsgraad speel jij?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Hard.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een crash had.
Maar op welke moeilijkheidsgraad speel jij?AFCA
Nog iemand die The Witcher 2 heeft gespeeld?
Ik vraag me af hoeveel invloed die keuze aan het eind van die neukscene heeft maar kan het nergens vinden.
[ Bericht 57% gewijzigd door Quotidien op 08-01-2013 18:17:38 ]Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
![]()
Blij dat ik Ace of Spades niet gekocht heb na aanbevelingen hier uit dit topic. Het origineel heb ik ooit gespeeld en was best goed. Maar dit is helemaal niks.
Wat heb je aan dingen bouwen als iedereen er overheen kan met een jetpack?![]()
maar muh indie en muh minecraftquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:13 schreef Rivalo het volgende:
Blij dat ik Ace of Spades niet gekocht heb na aanbevelingen hier uit dit topic. Het origineel heb ik ooit gespeeld en was best goed. Maar dit is helemaal niks.
Wat heb je aan dingen bouwen als iedereen er overheen kan met een jetpack?Women with dicks and weak men with vaginas.
Nah het is niet indie. Jagex (die van Runescape) hebben dit overgekocht. Als je echt over bagger indie games met goede reviews gaat praten moet je beginnen met Fez. Is geen eens een game![]()
![]()
Niet dat die player base van Runescape voor het nodige kapitaal zorgt ofzo.
![]()
Nieuwe computer gaat komende week gebouwd worden
Als alle onderdelen er zijn
Kan ik eindelijk een deel van mijn backlog gaan spelen
Hier ook maar eens meer SP spellen uit gaan spelen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mann vs machine is echt baas. Geniaal, en nog gratis ook! Team Fortress 2 downloaden en coop kiezen!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
QFTquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef Bart het volgende:
Mann vs machine is echt baas. Geniaal, en nog gratis ook! Team Fortress 2 downloaden en coop kiezen!
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik hoop wel dat de steam-console mooier wordt dan die vreselijk tijdgevoelige en smoelloze Piston waar ze nu in hebben geïnvesteerd...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En goedkoper en beter. Voor dat geld kun je ook een mooie PC bouwen in een wat kleinere case.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik hoop wel dat de steam-console mooier wordt dan die vreselijk tijdgevoelige en smoelloze Piston waar ze nu in hebben geïnvesteerd...![]()
Laatste keer dat ik hem speelde was hij gebugged.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:57 schreef Bart het volgende:
Nu doet hij het wel goed?
![]()
Space of Aidsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:13 schreef Rivalo het volgende:
Wat heb je aan dingen bouwen als iedereen er overheen kan met een jetpack?
Spec Ops: -75% trouwens.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Dat gebeurt bij mij gelukkig steeds meer, aangezien ik steeds minder multiplayer spellen speel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Hier ook maar eens meer SP spellen uit gaan spelen...![]()
perfect!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hem speelde was hij gebugged.Nu doet hij het wel goed?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Hier gaat het met golven. Singleplayer wil ik een paar uur in weg kunnen zakken, multiplayer speel ik eigenlijk alleen BF3.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij mij gelukkig steeds meer, aangezien ik steeds minder multiplayer spellen speel.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Idem, maar dan met CoDquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hier gaat het met golven. Singleplayer wil ik een paar uur in weg kunnen zakken, multiplayer speel ik eigenlijk alleen BF3.
Ik baal dat ik niet The Walking Dead en To The Moon heb gekocht in de salenu ik zo die reacties lees hier.
Wel lekker blijven plakken hè?![]()
Ik ben er vandaag mee begonnen, geweldige gamequote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:35 schreef Smoofie het volgende:
Walking dead is ook verslavend " Nog 1 chapter....nog 1 chapter en dan slapen" 8 chapters later..Had er veel minder van verwacht!
Vlak voor mijn tentamens ontdekt, kut
Ik kan the Walking Dead nog kopen voor 5 euroquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:15 schreef Brammie1 het volgende:
Ik baal dat ik niet The Walking Dead en To The Moon heb gekocht in de salenu ik zo die reacties lees hier.
![]()
![]()
Heb hem net gekocht voor 6 euroquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik kan the Walking Dead nog kopen voor 5 euro![]()
![]()
Via zo'n key site zeker. Moet je wel rekening mee houden dat ze sommige keys opeens kunnen blacklistenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb hem net gekocht voor 6 euro![]()
![]()
ik heb er alleen van horen zeggen, nog nooit echt zien gebeuren... dat het kan: uiteraard.. of het gebeurd? zeer onwaarschijnlijk..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Via zo'n key site zeker. Moet je wel rekening mee houden dat ze sommige keys opeens kunnen blacklisten![]()
Bij Origin (gebeurde) het wel. Zolang je keys niet uit Azië zijn zit je wel veilig volgens mij. Poolse shit kunnen ze niet blokken ivm EU verdragen gok ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:07 schreef mschol het volgende:
heb er alleen van horen zeggen, nog nooit echt zien gebeuren... dat het kan: uiteraard.. of het gebeurd? zeer onwaarschij![]()
Amazon sletjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Via zo'n key site zeker. Moet je wel rekening mee houden dat ze sommige keys opeens kunnen blacklisten![]()
12.49 - 5 dollar (korting van vorige aankopen).![]()
dat ze het officieel niet mogen betekent niet dat het ook niet gebeurd..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij Origin (gebeurde) het wel. Zolang je keys niet uit Azië zijn zit je wel veilig volgens mij. Poolse shit kunnen ze niet blokken ivm EU verdragen gok ik.
zelfde geldt voor het ruilen van 2de hands software, er is een zaak overgeweest bij een eu instantie.. (adobe vs verkoper) en daar werd dacht ik beslist dat software gewoon mocht worden doorverkocht,
dat kan ik niet met steam hoor.. een game uit steamlijst traden..![]()
Ben benieuwd welke Linux distro ze gaan gebruiken!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:14 schreef Rivalo het volgende:
[..]
En goedkoper en beter. Voor dat geld kun je ook een mooie PC bouwen in een wat kleinere case.![]()
Kan wel maar dan moet je Steam aanklagen en dezelfde procedure doorlopen. Zolang niemand dat doet gebeurt er niksquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ze het officieel niet mogen betekent niet dat het ook niet gebeurd..
zelfde geldt voor het ruilen van 2de hands software, er is een zaak overgeweest bij een eu instantie.. (adobe vs verkoper) en daar werd dacht ik beslist dat software gewoon mocht worden doorverkocht,
dat kan ik niet met steam hoor.. een game uit steamlijst traden..![]()
![]()
Ze zullen wel een custom distro bouwen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke Linux distro ze gaan gebruiken!!![]()
Steambox picsKan kloppen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze zullen wel een custom distro bouwen.![]()
Wat je niet moet vergeten is dat valve zegt dat die piston maar een van de hardwarepartners is. Dus specs staan blijkbaar niet helemaal vast enzo
steam-box-inches-closer-to-reality-CES-gabe-newell
gabe-newell-interview-steam-box-future-of-gaming
is ook wel interessant.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vraag me af of ze een 2013 release gaan halen.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ben bijna weer klaar met mijn 2e run in Mass Effect 1. Ik ben zo blij dat ik eindelijk begonnen ben met die serie. Wat een geweldige sfeer heeft die game. Merk ook meteen wat ik nu veel leuker vind om te spelen. Ik hou al van RPG's/Shooters, mede door Fallout 3 en New Vegas, en daar komt de Mass Effect serie ook nu echt bij.![]()
Het zijn wel de enige games die ik nog veel speel. Andere games trekken me niet meer. Skyrim ben ik ook helemaal klaar mee en heb er ook geen zin meer in. Die fantasy setting vind ik achteraf toch niets.Geef mij maar een goede RPG/Shooter met wapens/pistolen etc.
![]()
Ik speel nog wel 1 ander spel die ik ook steengoed vind en dat is BioshockMaar daar houd het eigenlijk wel echt bij op
Terwijl ik jaren geleden nog elk spel perse wilde spelen
![]()
![]()
Bioshock net weer een keer gereplayed. Dit weekend uitgespeeld. Wát een geweldig spel en wat een sfeer
Waarschijnlijk van amazon af.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Waar halen jullie The Walking Dead zo goedkoop?!We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

En sommige hier hadden nog $5 discounts liggen dus dan word ie zo goedkoop gok ik.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Er zijn maar 5 chaptersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:35 schreef Smoofie het volgende:
Walking dead is ook verslavend " Nog 1 chapter....nog 1 chapter en dan slapen" 8 chapters later..
Oh right<@Richardfun> top Morthill ^O^
Ik heb best wel een flinke lading games gehaald. En nu geen tijd meer om te spelen
Ben wel heel blij met Doom 3 BFG. Heerlijk spel![]()
![]()
![]()
![]()
ik check voor de gein alle HiB's die ik gekocht heb op niet geclaimde keys...
totaal heb ik er nu 7 die ik niet gebruikt heb
Wizorb, BIT.TRIP.RUNNER, Gratuitous Space Battles, and Jamestown Steam Key
Gratuitous Space Battles Multiplayer Key
Humble Indie Bundle #3 Steam Key
Cortex Command Steam Key
Warhammer 40,000: Dawn of War Steam Key
The Binding of Isaac + Wrath of the Lamb DLC Steam Key
Cave Story+ Steam Key
eens kijken welke ik nog kan gebruiken![]()
![]()
Moet echt weer eens beginnen met Bioshock. Dat blijven echt geweldige games man. Kijk ook zeer uit naar deel 3quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:06 schreef Verbal het volgende:
Bioshock net weer een keer gereplayed. Dit weekend uitgespeeld. Wát een geweldig spel en wat een sfeer
V.![]()
![]()
![]()
![]()
Wellicht zijn er mensen die niet in het Fallout topic zijn of niet weten dat er een topic is.
To all my #Fallout3 and #ThreeDog fans: There may be more of the Dog coming! Fingers crossed!
@ToastTheRabbit How was that for a tease! I was given permission to release that tease, so fingers crossed.
https://twitter.com/ETDellums/status/288757510406557697
Zal het het een eerste tease zijn voor Fallout 4. Ik hoop het echt man![]()
![]()
Ubuntu waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke Linux distro ze gaan gebruiken!!![]()
![]()
Waaromquote:? Ubuntu draait toch als een tiet en biedt toch een out-of-the-box aardig volledige ervaring aan?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Gewoon debian draaien. Leer je nog eens iets. Zit je niet vast aan dat nieuwe Unity, vage amazon crap, en al die troep van Ubuntu zoals Ubuntu One.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom? Ubuntu draait toch als een tiet en biedt toch een out-of-the-box aardig volledige ervaring aan?
Gewoon vanaf begin opbouwen draait veel fijner. Als je een out-of-the-box ervaring wil moet je sowieso geen linux op je desktop draaien.![]()
Maar met de Steambox willen ze mensen helemaal niets leren, Unity vinden mensen er mooi uitzien en ze willen juist een out-of-the-box ervaring bieden zodat jan lul er juist niets meer aan hoeft te doen en het gewoon plug-n-play is!quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:33 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Gewoon debian draaien. Leer je nog eens iets. Zit je niet vast aan dat nieuwe Unity, vage amazon crap, en al die troep van Ubuntu zoals Ubuntu One.
Gewoon vanaf begin opbouwen draait veel fijner. Als je een out-of-the-box ervaring wil moet je sowieso geen linux op je desktop draaien.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Dat Ubuntu op de Steambox zou runnen was gewoon een grap. Waarschijnlijk zit er gewoon een industrieële embedded linux distro op met een eigen ontwikkelde interface.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar met de Steambox willen ze mensen helemaal niets leren, Unity vinden mensen er mooi uitzien en ze willen juist een out-of-the-box ervaring bieden zodat jan lul er juist niets meer aan hoeft te doen en het gewoon plug-n-play is!
Unity is lelijk en traag, einde.![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)am-box-dit-jaar.html
"Het klopt dat we werken aan een Steam Box, maar we hebben geen plannen om daar in 2013 officiële aankondigingen over te doen."
Wat heb je nou aan een Steam Box? Dat ding draait op linux, oftewel je zit vast aan valve games en hier en daar indie games.![]()
Ik zie ook niet echt in wat mensen zien in die Steambox. De specs zullen waarschijnlijk niet erg indrukwekkend zijn, en de meeste mensen die in een Steam-topic posten zullen toch wel een redelijke pc hebben. Lekker boeiend dat het ding pas in 2014 uitkomt.![]()
Wine standaard geinstalleerd en geconfigureerd en je kan (bijna) elk spel spelen wat tot nu toe is uitgekomen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat heb je nou aan een Steam Box? Dat ding draait op linux, oftewel je zit vast aan valve games en hier en daar indie games.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Het zal voornamelijk interessant zijn voor de mensen die het nu 'eng' vinden dat er dingen bestaan als drivers die je kan updaten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:37 schreef tuut-chips het volgende:
Ik zie ook niet echt in wat mensen zien in die Steambox. De specs zullen waarschijnlijk niet erg indrukwekkend zijn, en de meeste mensen die in een Steam-topic posten zullen toch wel een redelijke pc hebben. Lekker boeiend dat het ding pas in 2014 uitkomt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Of je bank vond het een verdachte transactie en heeft het tegengehouden.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Ik heb zat geld op m'n rekening, iig voor FM2013quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Had je niet genoeg op je rekening? Ik heb dat ook 1x gehadWaarom? Ik heb vaker een spel gekocht via Steam.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:53 schreef Tain het volgende:
Of je bank vond het een verdachte transactie en heeft het tegengehouden.Children of the night. What music they make.![]()
![]()
Ik wil beginnen aan mijn higher specs-backlog, maar de ingrediënten van mijn computer zijn pas maandag op zijn vroegst aanwezig
![]()
Ikwilletikwilletikwilletikwillet
Bel je bank en vraag ze waarom er een stornering heeft plaatsgevonden op die transactiequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb zat geld op m'n rekening, iig voor FM2013
[..]
Waarom? Ik heb vaker een spel gekocht via Steam.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Kan niet meer, ze zijn tot 21:00u open. Ben nu een email aan het schrijven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Bel je bank en vraag ze waarom er een stornering heeft plaatsgevonden op die transactieChildren of the night. What music they make.![]()
Arch of Gentoo sletje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:33 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Gewoon debian draaien. Leer je nog eens iets. Zit je niet vast aan dat nieuwe Unity, vage amazon crap, en al die troep van Ubuntu zoals Ubuntu One.
Gewoon vanaf begin opbouwen draait veel fijner. Als je een out-of-the-box ervaring wil moet je sowieso geen linux op je desktop draaien.![]()
morgenochtend bellen is geheid snellerquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan niet meer, ze zijn tot 21:00u open. Ben nu een email aan het schrijven.![]()
![]()
Nou Monkey Island lijkt me niet echt mijn ding na een uurtje spelen. Het is bijkans onmogelijk verder te komen in de game zonder voortdurend naar de hints te kijken.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Wat gaat erin?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:07 schreef Verbal het volgende:
Ik wil beginnen aan mijn higher specs-backlog, maar de ingrediënten van mijn computer zijn pas maandag op zijn vroegst aanwezig
![]()
Ikwilletikwilletikwilletikwillet
V.![]()
je kan er dus ook zelf W7 opzetten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat heb je nou aan een Steam Box? Dat ding draait op linux, oftewel je zit vast aan valve games en hier en daar indie games.
het lijkt mij wel een geinig dingetje te worden, zeker als valve het flink gaat subsidiëren
Van alles... een moederbord, processor, geheugen, hd...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Nope, Debian.quote:
Arch is voor mensen zonder daginvulling die pochen op hun hello world scriptje op een arch forum en de volgende dag moeten ze eerst de X server weer repareren.
Voor gentoo moet ik eerst een flinke nekbaard laten groeien.![]()
Ik vind het er kut uitzien. Ik had veel liever realistische graphics gezien. SC4 ziet er nog echter uit dan dit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.gamer.nl/video/408360/de-intro-van-simcity
Leuk, maar 80 euro? No chance in hell.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
En weer nieuwe dotakeys. Heb er nu 10...
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Oh, wat de neuk. Het waren er 5. 13 dus.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Van alles... een moederbord, processor, geheugen, hd...Da's toch zeker wel netjes! i5 3570K?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.![]()
Yep.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Da's toch zeker wel netjes! i5 3570K?
http://www.indiegala.com/
nice bundel voor 5,95..
ik heb alleen 4 v/d 6 al
of ik de rest nou moet doen voor die 4 euro...ow.. spuit elf enzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:41 schreef Tain het volgende:
Goede bundel met Deponia, Magicka, Cities in Motion, Painkiller, etc![]()
![]()
Dus omdat jij niet diehard genoeg bent roep je maar Debian. Zolang je maar de wiki's bij langs loopt af en toe en regelmatig update is er niets aan de hand bij Arch.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:10 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nope, Debian.
Arch is voor mensen zonder daginvulling die pochen op hun hello world scriptje op een arch forum en de volgende dag moeten ze eerst de X server weer repareren.
Voor gentoo moet ik eerst een flinke nekbaard laten groeien.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Van alles... een moederbord, processor, geheugen, hd...8mb ram?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.![]()
![]()
wat kan je met die dota invites als dota officieel uitkomt? of is het dan waardeloos?There are only 151 Pokémon.![]()
invites zijn nu al waardeloosquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:52 schreef Eenskijken het volgende:
wat kan je met die dota invites als dota officieel uitkomt? of is het dan waardeloos?![]()
![]()
Alleen Trine heb ik, goeie bundel voor mij dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:56 schreef mschol het volgende:
nice bundel voor 5,95..
ik heb alleen 4 v/d 6 al
of ik de rest nou moet doen voor die 4 euro...
[..]
ow.. spuit elf enzo![]()
![]()
![]()
CiM is een leuke simulator a la traffic giant..quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alleen Trine heb ik, goeie bundel voor mij dus
Deponia heb ik mij goed mee vermaakt (ben bezig in deeltje 2, maar die vind ik duidelijk minder in kwaliteit)
Magicka heb ik even gespeeld, en vond ik best geinig
Trine was niet helemaal mijn ding (maar heb ik wel want Hib enzo)
![]()
de gala giveaway staat nu vol met de spellen uit de indiegalaquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik wou Deponia tijdens de sale kopen, gelukkig niet gedaan![]()
![]()
![]()
Mja ik doe niet aan die giveaway, als ik een spel wil koop ik het welquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:04 schreef mschol het volgende:
[..]
de gala giveaway staat nu vol met de spellen uit de indiegala![]()
![]()
ik heb er een spel gescoordquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja ik doe niet aan die giveaway, als ik een spel wil koop ik het wel
Swords & Soldiers HD
zolang het gratis is hoor je mij niet klagen![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dus omdat jij niet diehard genoeg bent roep je maar Debian. Zolang je maar de wiki's bij langs loopt af en toe en regelmatig update is er niets aan de hand bij Arch.![]()
http://meta.filesmelt.com/downloader.php?file=arch_linux.png
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 01:20:04 ]![]()
Net mijn 2e run van Mass Effect 1 uitgespeeld.Geweldig
![]()
Wellicht over een paar dagen met Mass Effect 2 beginnen.![]()
![]()
Nicequote:Op donderdag 10 januari 2013 01:15 schreef Vault-Boy het volgende:
Net mijn 2e run van Mass Effect 1 uitgespeeld.Geweldig
![]()
Wellicht over een paar dagen met Mass Effect 2 beginnen.
Ik heb echt mega city in Anno 2070, helaas is 't campaign dus straks ben ik 't allemaal weer kwijt
Als ik een filmpje wil maken wat is dan daarvoor de beste software?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
fraps toch nog steeds?quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nice
Ik heb echt mega city in Anno 2070, helaas is 't campaign dus straks ben ik 't allemaal weer kwijt
Als ik een filmpje wil maken wat is dan daarvoor de beste software?![]()
2 jaar geleden voor 't laatst gedaan, maar als fraps nog steeds baas is gaan we daarvoorquote:
Jij slaapt trouwens ook nooit volgens mij
Stomme vraag, maar als ik opneem met Fraps en ik spotify muziek heb draaien tegelijkertijd hoor je die muziek dan terug in t filmpje?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
te weinig iig op het momentquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:14 schreef Salt_Seafood het volgende:
Jij slaapt trouwens ook nooit volgens mij
ik geef Openttd (deels) de schuld![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nice
Als ik een filmpje wil maken wat is dan daarvoor de beste software?
DXTORY![]()
MSI Afterburnerquote:Op donderdag 10 januari 2013 02:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nice
Als ik een filmpje wil maken wat is dan daarvoor de beste software?![]()
We zien natuurlijk dat het gelijk al niet een goed stripje is, want je hoeft niets te compile in principe, daarnaast hoef je de source code niet te weten om iets te installeren op Arch.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:09 schreef Rivalo het volgende:
[..]![]()
http://meta.filesmelt.com/downloader.php?file=arch_linux.png
Maar goed dat snap je zelf denk ik ook wel dus /care.![]()
Eeeeen mijn steam is naar de kloten na een crash...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb een filmpje gemaakt van mijn empire, duur 2:50 min
7GB ?! Hoe kan dat zo groot zijn? Wat moet ik lager zetten om dat kleiner te krijgen?
Fraps gebruik ik.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
clientregistry.blob weggooien/renamen werkt altijd vrij goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Eeeeen mijn steam is naar de kloten na een crash...Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Geen Fraps gebruikenquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
7GB ?! Hoe kan dat zo groot zijn? Wat moet ik lager zetten om dat kleiner te krijgen?
Fraps gebruik ik.![]()
![]()
Openen in Adobe Premiere Pro en fatsoenlijk renderen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
Fraps gebruik ik.
Chocoladetaartjes.
quote:blijkbaar kun je zulke grote video's gewoon uploaden naar youtube, duurt wel 5 uur maar dan heb je ook wat
Ik vrees voor een slechte harde schijf... Crasht wel vaker, helaas terwijl ik Battlefield van een andere HD speel, heeft me al eens een hoop gekeutel gegeven met savegames van een paar spellen...quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
clientregistry.blob weggooien/renamen werkt altijd vrij goedI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat snap ik toch allemaal nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Openen in Adobe Premiere Pro en fatsoenlijk renderen.
Ik heb geen verstand van Fraps.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dat snap ik toch allemaal niet
Chocoladetaartjes.
Volgens mij neemt Fraps het in belachelijke kwaliteit op, en als je niet oppast ook nog eens met 60 fps. Dus: verlaag je resolutie naar 720p, zet fraps op 30 fps en kijk of je ergens met de kwaliteit kunt stoeien, anders wordt het nabewerken met een ander programma om de kwaliteit lager te krijgenOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Ik heb um opnieuw geschoten, dit maal duurt ie maar 1 minuut en is het uploaden dus stukken snel gedaan.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Damn. Protip: snel je savegames op dropbox/skydrive zetten, staan ze in ieder geval veilig daar, hoef je niet zelf moeilijk te doen met backuppenquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vrees voor een slechte harde schijf... Crasht wel vaker, helaas terwijl ik Battlefield van een andere HD speel, heeft me al eens een hoop gekeutel gegeven met savegames van een paar spellen...Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Ja ik had um zelf al op 30FPS gezet, 1 minuut = 3GB alsnogquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Volgens mij neemt Fraps het in belachelijke kwaliteit op, en als je niet oppast ook nog eens met 60 fps. Dus: verlaag je resolutie naar 720p, zet fraps op 30 fps en kijk of je ergens met de kwaliteit kunt stoeien, anders wordt het nabewerken met een ander programma om de kwaliteit lager te krijgen
ik heb maar een paar spellen waar ik redelijk in gespeeld heb moet ik bekennen, maar dat zijn wel games die ik liever niet vanaf het begin opnieuw wil doen. Maar ik kan nu de steam-map domweg niet in.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Damn. Protip: snel je savegames op dropbox/skydrive zetten, staan ze in ieder geval veilig daar, hoef je niet zelf moeilijk te doen met backuppenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
dan heb je de raw compression (niet dus) gekozen gok ik, dat was ook nog in te stellen als ik mij niet vergisquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja ik had um zelf al op 30FPS gezet, 1 minuut = 3GB alsnog![]()
Extra schade in verlenging van de steamsale, toch maar Civ V: Gods & Kings kunnen regelen met een vriendelijke Italiaan die hem voor de steam sale prijs wilde verkopen
Probeer eens met EVGA Precision X op te nemen. Veel mensen raden dat ook aan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zo amateuristisch als wat maar toch![]()
Ik vind de game niet eens zo leuk om te spelenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:20 schreef meowingtons het volgende:
Extra schade in verlenging van de steamsale, toch maar Civ V: Gods & Kings kunnen regelen met een vriendelijke Italiaan die hem voor de steam sale prijs wilde verkopenCrusader Kings II is me tien keer beter bevallen
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Wil niet zeggen dat Arch Users er meestal nogal op geilen dat alles bleeding-edge is wat betekend dat er nog wel eens wat stuk gaat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
We zien natuurlijk dat het gelijk al niet een goed stripje is, want je hoeft niets te compile in principe, daarnaast hoef je de source code niet te weten om iets te installeren op Arch.
Maar goed dat snap je zelf denk ik ook wel dus /care.
Arch is voor de hipsters onder de nekbaarden.![]()
Ook een mooie gamequote:Op donderdag 10 januari 2013 15:57 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik vind de game niet eens zo leuk om te spelenCrusader Kings II is me tien keer beter bevallen
1080p tegen 60fps zeker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
een filmpje gemaakt van mijn empire, duur 2:50 min
Fraps gebruik
Dat VREET ruimte
^inteel²

Ik geil op het feit dat alles zo te customizen is, maar goed blablabla, jij Debian ik Arch iedereen blij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:02 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat Arch Users er meestal nogal op geilen dat alles bleeding-edge is wat betekend dat er nog wel eens wat stuk gaat.
Arch is voor de hipsters onder de nekbaarden.![]()
Ik heb het nu met MSI Afterburner geprobeerd, dat schijnt ook goed te zijn. Ben nu aan het oploaden, benieuwd hoe het er uitziet als het eenmaal op youtube staat. 55 sec = 1.5GB dat valt dus wel mee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Probeer eens met EVGA Precision X op te nemen. Veel mensen raden dat ook aan.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
In principe is het dezelfde programma maar met andere skin.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:48 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik heb het nu met MSI Afterburner geprobeerd, dat schijnt ook goed te zijn. Ben nu aan het oploaden, benieuwd hoe het er uitziet als het eenmaal op youtube staat. 55 sec = 1.5GB dat valt dus wel mee.![]()
Het spel heeft geen demo nodig zo goed is het.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nergens een demo ook, lekker handig![]()
Dat spel bestaat niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het spel heeft geen demo nodig zo goed is het.![]()
Demo op TPBhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Rage is echt veel beter/leuker dan ik verwacht had
verkopenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:11 schreef Rivalo het volgende:
Fucking 13 Dota invites, wat moet ik er in godsnaam mee.Women with dicks and weak men with vaginas.
Hetzelfde bedrag, geloof ik.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoe duur was FTL tijdens de sale?
Hij is nu 5 euro (50% korting)
Verder is het spel zeker een aanrader al moet je houden van roguelikes waarin je om de haverklap doodgaat.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
alle 10 tegelijk verkopen voor een 10tjequote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik heb er 14quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
11 Dota 2 invites voor FTL
Wie geeft?![]()
![]()
Ik krijg nooit iets
Moet wel even wennen aan Mass Effect 2. De controls zijn toch ietsje anders wat ik toch minder vind. Ik vond de controls van Mass Effect 1 gewoon goed. In deel 1 had je bijvoorbeeld voor een deur open bijvoorbeeld button F, maar nu is die button meteen ook je cover en je sprint. Dat vind ik echt minder aan de controls.![]()
Wel een mooi moment als je Joker weer ziet en de Normandy weer als nieuw is.![]()
En moest net naar Captain Bailey toen, en had al zoiets van die stem klinkt me zo bekend. Is het dezelfde stemacteur als in Fallout New Vegas (Doc Mitchell)![]()
![]()
![]()
![]()
Daar hoorde ik TotalHalibut vandaag ook nog over zeiken met zijn WTF van Sleeping Dogsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:47 schreef Vault-Boy het volgende:
Moet wel even wennen aan Mass Effect 2. De controls zijn toch ietsje anders wat ik toch minder vind. Ik vond de controls van Mass Effect 1 gewoon goed. In deel 1 had je bijvoorbeeld voor een deur open bijvoorbeeld button F, maar nu is die button meteen ook je cover en je sprint. Dat vind ik echt minder aan de controls.![]()
Wel een mooi moment als je Joker weer ziet en de Normandy weer als nieuw is.![]()
En moest net naar Captain Bailey toen, en had al zoiets van die stem klinkt me zo bekend. Is het dezelfde stemacteur als in Fallout New Vegas (Doc Mitchell)![]()
![]()
(Over de controls).
![]()
Neej heb um alquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Moet je een invite hebben dan?
Leuke sfeer! Ben echt sinds Deus Ex: Human Revolution echt weer lekker de cyberpunk scene ingedoken, Snow Crash en Neuromancer weer eens uit de kast getrokken, Blade Runner weer eens gekeken, heerlijk!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:34 schreef JimmyJames het volgende:
Cyberpunk trailer (van de makers van the witcher):Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Blade Runner
is een mooie site voor in de OP:quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hoe duur was FTL tijdens de sale?
Hij is nu 5 euro (50% korting)
http://www.steamgamesales.com/YCr7J/ftl-faster-than-light![]()
Goeie, moet ik ook weer eens doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Leuke sfeer! Ben echt sinds Deus Ex: Human Revolution echt weer lekker de cyberpunk scene ingedoken, Snow Crash en Neuromancer weer eens uit de kast getrokken,Snow Crash is echt geweldig, Stephenson is echt een visionair die zijn tijd ver vooruit is.
Ik heb nog 2 coupons voor Trine 2 met 75% korting. Zijn geldig tot 16 januari 2013, wie wil? Het gaat om 1 keer standaard en 1 keer de CE.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.![]()
Hello,
Onlangs maar eens een Steam account geopend, Team Fortress 2 gedownload, maar kan nog geen vrienden toevoegen. Moet je een game gekocht hebben?![]()
Heb dat wel ergens gelezen ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:02 schreef Reintji het volgende:
Hello,
Onlangs maar eens een Steam account geopend, Team Fortress 2 gedownload, maar kan nog geen vrienden toevoegen. Moet je een game gekocht hebben?
Maar een vriend van me heeft alleen 0,2 uur team fortress 2 gespeeld en heeft wel vrienden toegevoegd...
Beetje tegenstrijdig als je het mij vraagt![]()
Sleeping dogs kan ik enkel met mijn xbox controller aan pc spelen, anders is het echt onoverzichtelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 01:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Daar hoorde ik TotalHalibut vandaag ook nog over zeiken met zijn WTF van Sleeping Dogs(Over de controls).
![]()
![]()
nee:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:02 schreef Reintji het volgende:
Hello,
Onlangs maar eens een Steam account geopend, Team Fortress 2 gedownload, maar kan nog geen vrienden toevoegen. Moet je een game gekocht hebben?en dat heb je nu dusquote:"You have to have at least 1 game in your steam account to add friends"![]()
![]()
Lol, hele computer komt langzaam bijeen bij Salland... laatste onderdeel wordt maandag verwacht. Behalve Windows 7, daar zou ik nog een week of anderhalf op moeten wachten. Ja, dikke lul... dus maar omgezet naar Windows 8. Wel voorradig en 5 euro goedkoper ook nog. Nu alleen nog het geheugen en dan komt 'ie
Windows 8quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:33 schreef Verbal het volgende:
Lol, hele computer komt langzaam bijeen bij Salland... laatste onderdeel wordt maandag verwacht. Behalve Windows 7, daar zou ik nog een week of anderhalf op moeten wachten. Ja, dikke lul... dus maar omgezet naar Windows 8. Wel voorradig en 5 euro goedkoper ook nog. Nu alleen nog het geheugen en dan komt 'ie
V.
Windows 8quote:
leuk voor op de phone en op je tablet/mediacenter.. maar elk ander apparaat moet er ver vandaan blijven![]()
wat? Werkt hier prima. Snel en stabiel. Waarom zou je nog win7 willen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:15 schreef mschol het volgende:
[..]
Windows 8
leuk voor op de phone en op je tablet/mediacenter.. maar elk ander apparaat moet er ver vandaan blijvenhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Omdat Windows 8 gemaakt is met touchscreen als main focus. Ik vind het prachtig op onze mediacenter, maar ik zou het absoluut niet op m'n PC hoeven, totdat ik ooit eens een touchscreen monitor zou kopen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wat? Werkt hier prima. Snel en stabiel. Waarom zou je nog win7 willen?![]()
omdat W8 gemaakt is voor Touchscreen, niet voor normaal desktopgebruik.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wat? Werkt hier prima. Snel en stabiel. Waarom zou je nog win7 willen?
tevens zitten de echte functies nog verder verstopt, hell.. voor iets simpels als de uitschakelknop heb je 4 stappen voor nodig om die te vinden![]()
Win8 in combi met Start8 of Classic Shell werkt voor mij een stuk prettiger dan Win7. Ik zou nu zelfs op Win7 Classic Shell installeren, omdat ik het veel prettiger vind werkenRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Windows 7 werkt hier snel en stabiel, overzichtelijk, het doet alles wat ik wil.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Waarom extra geld uitgeven aan iets wat na een tijdje customizen hetzelfde doet?![]()
mooi 2de OS voor dual boot naast windows 7quote:(ja dualboot, virtualisatie geeft je niet alle mogelijkheden van je PC)
![]()
Pfew ik dacht even dat jij voor mij sliepquote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:25 schreef mschol het volgende:
[..]
is een mooie site voor in de OP:
http://www.steamgamesales.com/YCr7J/ftl-faster-than-light
W7 is toch wel écht top hoor, XP voorgoed vergeten.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
QFTquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:48 schreef Salt_Seafood het volgende:
W7 is toch wel écht top hoor, XP voorgoed vergeten.Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten![]()
Ik snap niet wat mensen zo klagen over Win8 , zodra je het installeert, het werkt precies hetzeflde als windows 7 alleen dan heb je dat metro menu.. Internetbrowsers KUNNEN als app worden geladen maar dat is niet verplichten met een beetje uitvogelen heb je gewoon alle functie's van Windows 7. Alleen start Windows 8 5 keer sneller op en is slimmer met updaten, ze verplichten je niet om je updates NU te herstarten, maar bijvoorbeeld een melding dat het over 2 dagen pas moet
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
Lezenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Windows 7 werkt hier snel en stabiel, overzichtelijk, het doet alles wat ik wil.
Waaromextra geld uitgeven aan iets wat na een tijdje customizen hetzelfde doet?![]()
Tzou hem 5 euro schelen.
Maar dan nog, ik heb het zelf niet op mijn gamesysteem maar voor mijn 12' laptopje vind ik het fijner als 7.
Gewoon voorkeur.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

toegegeven, ik kan 90% van mijn games spelen op W7.. maar soms heb ik behoefte aan wat 16bits spul.. (en ja, met dosbox kan het allemaal ook, maar dat vind ik toch niet prettig werken)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:48 schreef Salt_Seafood het volgende:
W7 is toch wel écht top hoor, XP voorgoed vergeten.![]()
Ik had mijn broertje Dota2 gegift en toen kon het wel. Of laat iemand anders jou toevoegen dat lijkt ook te helpen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:15 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dat las ik, maar het lukt niet. Add friend is niet klikbaar, ook niet via de iOS app![]()
Ik heb FTL trouwens maar gewoon via de developers site gekocht. DRM Free versie+Steam Key+Goedkoper! (¤3,81 vs ¤4,99)![]()
![]()
Och, ik zal dat met een paar jaar vast gaan doen, en dan hoef ik mijn besturingssysteem niet weer op te klooien. Ik kan weer een paar jaar voort. Op JijBuis paar filmpjes gezien, waarin wordt uitgelegd dat de besturing met muis en keyboard prima te doen is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:20 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Omdat Windows 8 gemaakt is met touchscreen als main focus. Ik vind het prachtig op onze mediacenter, maar ik zou het absoluut niet op m'n PC hoeven, totdat ik ooit eens een touchscreen monitor zou kopen.
Heb Win 7 op de laptop, en daar ben ik ook niet himmelhochjaugzend over, hoor. XP is al jaren mijn vriend, maar ja... vooruitgang en zo he? Dus nieuwe compu en meteen ook maar het nieuwe OS.
Ik kom daar ongetwijfeld uit.
Dat navigeren door 8 werkt zo oninituïtief... of je moet een tablet hebben...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Het is wel snel, dat wel![]()
Al zijn games weer net iets langzamer onder 8, maar dat kan door drivers komenHoe is dit anders van windows 7? Als je het slim instelt verplichten ze je nergens toe...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:32 schreef vaagjunior het volgende:
ze verplichten je niet om je updates NU te herstarten, maar bijvoorbeeld een melding dat het over 2 dagen pas moetJaaa, dansen! dansen!![]()
ja, het ging niet over die persoon, maar iedereen die loopt te zeiken dat mensen autist zijn en bang voor vernieuwing zijn als ze niet gelijk windows 8 halen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:34 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Lezen![]()
Tzou hem 5 euro schelen.
Maar dan nog, ik heb het zelf niet op mijn gamesysteem maar voor mijn 12' laptopje vind ik het fijner als 7.
Gewoon voorkeur.![]()
![]()
Dat verwijt krijgt niemand van mij. Ik zit op dit moment nog op XP (op de desktop).
Steam tript hem hier... Krijg de community feed maar niet op de huidige datumHij laat elke keer een andere datum uit het verleden zien
Even over Frozen Synapse... iemand dat weleens goed aan de gang gekregen op de laptop?
Kan het alleen op 800 x 600 in een kutvenstertje krijgen. Klik ik op fullscreen, valt het grootste deel van het scherm af en kom ik er met moeite weer uit, omdat ik niet kan zien wat ik doe...
Nog even Retro City Rampage gekocht vandaagik was op vakantie toen die in de Sale was
Kutjepiel...zijn ze bij Salland het weekend ingegaan terwijl mijn computer op 'wordt samengesteld' staat...
Leek er vanmiddag nog op dat hij misschien morgen zou komen
Jij bent volgens mij het type persoon waarbij de computer een dikke rookwolk blaast op het moment dat ie hem aanzetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:02 schreef Verbal het volgende:
Kutjepiel...zijn ze bij Salland het weekend ingegaan terwijl mijn computer op 'wordt samengesteld' staat...
V.![]()
![]()
Ja, geen enkel probleem te signaleren hier.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:57 schreef Verbal het volgende:
Even over Frozen Synapse... iemand dat weleens goed aan de gang gekregen op de laptop?Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Wait wut omfgquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:02 schreef Verbal het volgende:
V.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: